zeeer vervelend ja.. En Bart maar steeds braaf proberen "ja laten we ons dus focussen op Ket", opbokken met je geouwehoer over Fabrisquote:Op vrijdag 4 december 2009 23:18 schreef DeeBee het volgende:
Herbert, serieus wát een irritante baas.
Bart is netjes aan het vertellen over de races enzo...en hij er maar doorheen schreeuwen 'ja maar die Fabris...jaaahaaahahaahahaaaaaaa....daar is iets!'
Hedrick is weer helemaal terug.quote:Op vrijdag 4 december 2009 23:18 schreef DeeBee het volgende:
Hedrick ging hard. Dat was impressive.
Maar als Davis beetje zin heeft, dan moet een WR kunnen.
5 honderdste volgens mij...quote:
Of gewoon iets minder hard openen. Onder de 23quote:Op vrijdag 4 december 2009 23:25 schreef marcodej het volgende:
Hedrick wint zeg!
Groothuis en Tuitert moeten de laatste ronden onder controle krijgen, dan kan het wat worden!
Je hebt gelijk, verkeerd verstaanquote:Op vrijdag 4 december 2009 23:25 schreef DeeBee het volgende:
[..]
5 honderdste volgens mij...
Hedrick, Davis, Morisson. 3 man onder de 1:43 is wel nice. Groothuis en Tuitert op zich prima.
Ja, idd. Ze doen het gewoon op zn Wennemars: voluit openen en maar zien waar het schip strand.quote:Op vrijdag 4 december 2009 23:25 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Of gewoon iets minder hard openen. Onder de 23.
och en dan nog gewoon een paar dagen eerder al wat geacclimatiseerd zijn en getraind op die baan.. en dan zit dat podiumplekje er wel inquote:Op vrijdag 4 december 2009 23:25 schreef marcodej het volgende:
Hedrick wint zeg!
Groothuis en Tuitert moeten de laatste ronden onder controle krijgen, dan kan het wat worden!
Zeeniveau, niet echt dus.quote:Op vrijdag 4 december 2009 23:29 schreef tong80 het volgende:
Is Vancouver eigenlijk een snelle baan ?
jammerquote:Op vrijdag 4 december 2009 23:30 schreef Arcee het volgende:
[..]
Zeeniveau, niet echt dus.
http://nl.wikipedia.org/w(...)t_langebaanschaatsen
Niet dus.quote:Op zaterdag 5 december 2009 01:43 schreef wimderon het volgende:
Kuipers rijdt 1:44.09 in de B-groep, dat lijkt me wel genoeg voor winst (tenzij een Mun uit zijn slof schiet ofzo) én een kwalificatie.
quote:Grote kans dat Jeremy de kans krijgt om morgen de 500 te rijden.
-edit-quote:Op zaterdag 5 december 2009 02:39 schreef wimderon het volgende:
[..]
Niet dus.
Mo gaat er nog onderdoor met 1:44.05. Desalniettemin heeft Kuipers zijn kwalificatie binnen, met de 11e tijd overall.
quote:Op zaterdag 5 december 2009 10:49 schreef franklop het volgende:
[WB] Wotherspoon op tweede 500 meter
Wereldrecordhouder Jeremy Wotherspoon zal dit weekend toch in actie komen op de 500 meter tijdens de wereldbekerwedstrijden in Calgary. De nummer drie van de eerste omloop, Jamie Gregg, stond vrijwillig zijn plek af aan zijn landgenoot.
Leuk Sinterklaaskadootje voor hem.quote:Op zaterdag 5 december 2009 10:49 schreef franklop het volgende:
[WB] Wotherspoon op tweede 500 meter
Wereldrecordhouder Jeremy Wotherspoon zal dit weekend toch in actie komen op de 500 meter tijdens de wereldbekerwedstrijden in Calgary. De nummer drie van de eerste omloop, Jamie Gregg, stond vrijwillig zijn plek af aan zijn landgenoot.
Als Davis zijn PR op de 500 verbetert dan moet 'ie nog wat sneller.quote:Op zaterdag 5 december 2009 17:53 schreef Montov het volgende:
Met 28.6 komt ie in de buurt van de tijd die hij nodig heeft voor de adelskalender,
Ik denk niet dat het WR er aan gaat op de 5k eigenlijk.quote:Op zaterdag 5 december 2009 17:55 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Als Davis zijn PR op de 500 verbetert dan moet 'ie nog wat sneller.
Ik denk het ook niet. En Davis is volgens mij niet 100% fit, dus ik verwacht eigenlijk ook geen PR op de 50m voor hem.quote:Op zaterdag 5 december 2009 19:37 schreef Held_op_Sokken het volgende:
[..]
Ik denk niet dat het WR er aan gaat op de 5k eigenlijk.
Volgende week (ik ga er vanuit dat Davis in SLC rijdt).quote:Op zaterdag 5 december 2009 19:43 schreef Montov het volgende:
[..]
Ik denk het ook niet. En Davis is volgens mij niet 100% fit, dus ik verwacht eigenlijk ook geen PR op de 50m voor hem.
No shit Sherlockquote:
quote:Op zaterdag 5 december 2009 20:38 schreef qonmann het volgende:
Leuke pakjes hebben die Japanse rijdsters
en er doen lekker veel meequote:
Gaat nergens over idd.quote:Op zaterdag 5 december 2009 20:45 schreef Brahimov het volgende:
Dat is echt zo'n vaag klein verschil... als de streep niet helemaal recht is, ben je er al
Wist niet dat ze in Japan aan Sinterklaas deden.quote:Op zaterdag 5 december 2009 20:38 schreef qonmann het volgende:
Leuke pakjes hebben die Japanse rijdsters
Maar wel 4 Nederlandse vrouwen in de top 10, maar ja, je koopt er nog niet zoveel voor.quote:Op zaterdag 5 december 2009 20:55 schreef Montov het volgende:
Gerritsen weer tegenvallend, eigenlijk over de gehele linie wat tegenvallende tijden.
hm ja, is wel veel, er is maar 1 Japanse bij de eerste 10 ..staat wel op 4quote:Op zaterdag 5 december 2009 20:59 schreef Montov het volgende:
[..]
Maar wel 4 Nederlandse vrouwen in de top 10, maar ja, je koopt er nog niet zoveel voor.
lijkt mij een duidelijk pluspunt!quote:
Zag je die wave net ?quote:
Daarvan staan er dan wel weer 5 bij de eerste 15 in het klassement.quote:Op zaterdag 5 december 2009 21:02 schreef qonmann het volgende:
[..]
hm ja, is wel veel, er is maar 1 Japanse bij de eerste 10 ..staat wel op 4
Normaal gesproken gebeurt dat alleen bij die Canadees, die zijn klapschaatse naar voren schopt om tijd te winnen.quote:Op zaterdag 5 december 2009 21:14 schreef Brahimov het volgende:
Gaat lekker daar met de tijd. 0,04 is best veul namelijk
Kazachstan wilde hem niet.quote:Op zaterdag 5 december 2009 21:16 schreef Brahimov het volgende:
Fredericks is opeens een Koreaan?
quote:Op zaterdag 5 december 2009 21:19 schreef Brahimov het volgende:
Het wil nog niet echt sprankelen
[/verwend]
Och, de tijden zijn niet verkeerd. Rond de 34.5 is gewoon goed.quote:Op zaterdag 5 december 2009 21:19 schreef Brahimov het volgende:
Het wil nog niet echt sprankelen
[/verwend]
12e tijd ooit.quote:Op zaterdag 5 december 2009 21:24 schreef Brahimov het volgende:
34,28 is wel een wereldtijd natuurlijk
Ik kan alleen de top 10 aller tijden vinden (op wikipedia), waar zie de rest?quote:
http://web.telia.com/~u46130641/other.htmquote:Op zaterdag 5 december 2009 21:28 schreef Montov het volgende:
[..]
Ik kan alleen de top 10 aller tijden vinden (op wikipedia), waar zie de rest?
quote:Op zaterdag 5 december 2009 21:37 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
http://web.telia.com/~u46130641/other.htm
Geniale site als je van cijfertjes en schaatsen houdt.
20/20 is hindsightquote:Op zaterdag 5 december 2009 21:44 schreef tong80 het volgende:
34.28 en er wordt gezegd dat het niet sprankelt
Vorige jaren waren de WC's in Calgary en SLC echt belangrijk: snelle baan, dus dé kans van het jaar om met een WR een WC te winnen en je naam in de boeken bij te schrijven.quote:Op zaterdag 5 december 2009 21:49 schreef jakees het volgende:
Ben ik de enige die zich al weken loopt te irriteren aan het betweterige gedrag van Ria visser? Man die denkt echt dat zij als enige verstand heeft van schaatsen.
verder knalt het nog niet echt vind ik. Je merkt bij deze wereldbekerwedstrijden dat de OS een duidelijkere rol gaan spelen vind ik. Zoals bijvoorbeeld de voorbereiden van de NL;ers even een dag van tevoren invliegen.
Neequote:Op zaterdag 5 december 2009 21:59 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Klassen was dan weer niet zo klasse
Ik vind 'm sowieso niet zo scherp dit weekendquote:Op zaterdag 5 december 2009 23:01 schreef FredWielergek het volgende:
Wat een sukkel die Herbert, zegt ie dat Hirako versnelt bij rondje 30.5 terwijl hij een rondje eerder 30.4 rijdt.
Uhh, Herbert is nooit scherpquote:Op zaterdag 5 december 2009 23:08 schreef Semmm het volgende:
[..]
Ik vind 'm sowieso niet zo scherp dit weekend
Tsja, meestal komen ze nooit door op de lange afstanden (deze heeft ook nog nooit een 10km gereden). Maar er moet ontzettend veel talent rondlopen.quote:Op zaterdag 5 december 2009 23:19 schreef FredWielergek het volgende:
Nopoit gedavcht dat de koreaan flink gaat versnellen in de laatste ronden.
Dat ben ik niet gewend van een aziaat.
Ze hebben het tijdens de race verteld, hij kon zich niet meer motiveren. Op de yahoo-mailinglist las ik dat hij j nu een phd in nederland gaat doen.quote:Op zaterdag 5 december 2009 23:23 schreef FredWielergek het volgende:
Nu ik Makowsky zie rijden, denk ik waar is Arne Dankers gebleven?
Vind ik toch gek met een OS in eigen land. Zo oud was hij toc niet?
Ja hallo lul zelf even die nikszeggende ritten volquote:Op zaterdag 5 december 2009 23:35 schreef qonmann het volgende:
Over die Rus die met de Italianen traint blijven ze ook maar doorgaan
Dat bedoel ikquote:Op zaterdag 5 december 2009 23:31 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ze hebben echt wel een goede ploeg met liefhebbers bij de NOS zitten. Zo'n fragmentje met marcetto die van jasje wisselt, erg leuk.
Is misschien wel het mooiste goud.quote:Op zondag 6 december 2009 00:01 schreef I.R.Baboon het volgende:
Verheijen kan het nog. Zou leuk zijn als ie met de achtervolging nog een medaille (en dan bij voorkeur goud) zou halen.
Ik denk het welquote:Op zondag 6 december 2009 00:03 schreef FredWielergek het volgende:
Zo geweldig was Verheijen ook weer niet vind ik. Hij kotm hiermee niet op het podium denk ik.
Nee, dat misschien niet, maar het was een nette, stabiele race. Bob de Jong is misschien sneller maar wil toch niet meedoen aan de achtervolging, en hij is sneller dan concurrent Olde Heuvel.quote:Op zondag 6 december 2009 00:03 schreef FredWielergek het volgende:
Zo geweldig was Verheijen ook weer niet vind ik. Hij kotm hiermee niet op het podium denk ik.
Yep, het toetje.quote:Op zondag 6 december 2009 00:02 schreef tong80 het volgende:
[..]
Is misschien wel het mooiste goud.
Is het de laatste afstand ?
Ok mooi zeg maar de estafette op het atletiek.quote:
Dat bedoelde ikquote:
NOS heeft livestream.quote:Op zondag 6 december 2009 00:13 schreef Coelho het volgende:
Details please, heb geen tv meer beschikbaar...
Kramer een halve baan voorsprongquote:Op zondag 6 december 2009 00:13 schreef Coelho het volgende:
Details please, heb geen tv meer beschikbaar...
Dat is niet des Kramersquote:Op zondag 6 december 2009 00:13 schreef automatic_ het volgende:
En, zou hij instorten aan het einde?
Dat blijkt inderdaadquote:
Ze zeggen dat Kramer aan het freewheelen was, maar De Jong heeft zich ook niet kapotgereden.quote:Op zondag 6 december 2009 00:17 schreef marcodej het volgende:
De Jong ook sterk, vooral het slot. Misschien een tikkie te behouden gestart.
Denk aan Dan Jansenquote:Op zondag 6 december 2009 00:17 schreef Bruce117 het volgende:
Met zoveel overwinningen op rij, zal het wel echt zuur zijn als hij geen Olympisch Goud gaat halen.
Nou ja, dan heeft ie hierna nog 2 spelen, dus eventueel nog een hoop herkansingen.quote:Op zondag 6 december 2009 00:18 schreef tong80 het volgende:
[..]
Denk aan Dan Jansen
Maar hopen van niet.
Net als Wotherspoon.quote:Op zondag 6 december 2009 00:17 schreef Bruce117 het volgende:
Met zoveel overwinningen op rij, zal het wel echt zuur zijn als hij geen Olympisch Goud gaat halen.
Da's een goeie. Hoop dat ie volgende week weer in de A-groep mag starten.quote:
De TP is over 3000 meter. Ik denk dat die afstand Olde Heuvel nog wel iets beter ligt dan Verheijen. Verschil met de 5000 is dat Olde Heuvel de goede start nog niet kan doorzetten en Verheijen wel.quote:Op zondag 6 december 2009 10:20 schreef Montov het volgende:
Blokhuijsen dus goed voor de achtervolgingsploeg. Samen met Kramer, Olde Heuvel en Verheijen als reserve moeten ze kunnen winnen van de Amerikanen. Ik zou bijna zeggen dat Verheijen beter is dan Olde Heuvel, maar veel zal het niet schelen.
20 keer, als je ook de nationale wedstrijden meetelt.quote:Op zondag 6 december 2009 00:17 schreef Bruce117 het volgende:
Met zoveel overwinningen op rij
quote:''Of Skobrev een nieuwe concurrent is? Alweer een nieuwe concurrent? Elke keer komen ze, maar ze gaan ook weer'', sprak hij met een vette knipoog. Om daar nog glimlachend aan toe te voegen: ''Vergeet niet dat mijn slotronde 30,2 was, hè. Daar lijk ik toch kapot te gaan.''
Wat een baasquote:
Hehe hij mag het ook gewoon allemaal zeggen elke andere schaatser zou meteen arrogant worden genoemd, Kramer heeft gewoon gelijkquote:
Voor een top 12 notering heeft hij ook wel een PR nodig denk ik.quote:Op zondag 6 december 2009 12:34 schreef tennisboy het volgende:
Zal mooi zijn als hij volgende week ook een kwalificatie voor de 1500M kan verdienen. Ik verwacht dat dat gewoon gaat lukken. Bij de beste 12 eindigd hij toch wel. Zal mooi zijn als hij daar een persoonlijk record kan rijden.
concurrentie is ook hoog op deze afstand, maar als alles meezit etc.quote:Op zondag 6 december 2009 14:58 schreef Montov het volgende:
[..]
Voor een top 12 notering heeft hij ook wel een PR nodig denk ik.
1:44.09 was nu de 12e plek, en Kramers PR staat op 1:43.99.
Tijdens zijn PR waren zijn rondetijden:
23.5 - 25.8 - 26.9 - 27.6
Een week later begon hij met 23,4 - 25.6
Daarna maakte hij een misslag.
Er zit dus rek in, maar dit seizoen loopt de 1500m nog niet helemaal.
PR gaat er ook komen.quote:Op zondag 6 december 2009 14:58 schreef Montov het volgende:
[..]
Voor een top 12 notering heeft hij ook wel een PR nodig denk ik.
1:44.09 was nu de 12e plek, en Kramers PR staat op 1:43.99.
Tijdens zijn PR waren zijn rondetijden:
23.5 - 25.8 - 26.9 - 27.6
Een week later begon hij met 23,4 - 25.6
Daarna maakte hij een misslag.
Er zit dus rek in, maar dit seizoen loopt de 1500m nog niet helemaal.
Maar toch heeft hij best wat progressie geboekt sinds 2007 (uit dat jaar dateert zijn PR). Dan hoop je ook dat zoiets uitgedrukt wordt in een nieuw PR. Nou ja, dan maar in Salt Lake. Die baan is toch wat sneller.quote:Op zondag 6 december 2009 18:06 schreef Montov het volgende:
Net geen PR voor hem, maar ook niet heel erg verkeerd denk ik.
Tijd valt niet helemaal tegen voor Remco, hij zit maar 5/ 100ste boven zijn persoonlijke record. Dus voor Remco is et wel een goede tijd.quote:Op zondag 6 december 2009 17:47 schreef TheArt het volgende:
ROH rijdt 1.08,20 in de B-groep. Eens zien of dat genoeg is voor de zege. Tijd valt me ietwat tegen.
EDIT: Wotherspoon is 2 honderdsten trager dan ROH
Hij heeft een nominatie en heeft aan top 12 genoeg. Het zal erom spannen. Ik verwacht een man of 10 in de 1:07quote:Op zondag 6 december 2009 18:43 schreef tennisboy het volgende:
Zal waarschijnljk niet bij de beste 8 eindigen totaal.
Top 12 scheelt dan natuurlijk al weer. Het zal het dan net wel of net niet worden.quote:Op zondag 6 december 2009 18:52 schreef Montov het volgende:
[..]
Hij heeft een nominatie en heeft aan top 12 genoeg. Het zal erom spannen. Ik verwacht een man of 10 in de 1:07
goed dat je de uitslag niet verklaptquote:Op zondag 6 december 2009 20:27 schreef TheArt het volgende:
Huh, is de 1000 voor vrouwen al gereden? De uitslag staat online. Dus voor iedereen die het niet wil weten, niet kijken op de uitslagensite.
Aha, is dat het.quote:Op zondag 6 december 2009 20:27 schreef TheArt het volgende:
Huh, is de 1000 voor vrouwen al gereden? De uitslag staat online. Dus voor iedereen die het niet wil weten, niet kijken op de uitslagensite.
shit echt waar ? Dan ben ik toch te nieuwsgierig om te wachten.. Ik ga kijkenquote:Op zondag 6 december 2009 20:27 schreef TheArt het volgende:
de tijden van Wotherspoon (ook de 500m) vallen me niet tegenquote:Op zondag 6 december 2009 17:47 schreef TheArt het volgende:
EDIT: Wotherspoon is 2 honderdsten trager dan ROH
Doet alleen met lange afstanden mee, misschien de teampursuitquote:Op zondag 6 december 2009 20:42 schreef FredWielergek het volgende:
Waar is Bart?
Hekel is een groot woord.. maar vind hem inderdaad helemaal niks en irritant. Ben de enige volgens mij.quote:
Net wel, de tiende/elfde tijd.quote:Op zondag 6 december 2009 18:58 schreef tennisboy het volgende:
[..]
Top 12 scheelt dan natuurlijk al weer. Het zal het dan net wel of net niet worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |