Ik vind 'm sowieso niet zo scherp dit weekendquote:Op zaterdag 5 december 2009 23:01 schreef FredWielergek het volgende:
Wat een sukkel die Herbert, zegt ie dat Hirako versnelt bij rondje 30.5 terwijl hij een rondje eerder 30.4 rijdt.
Uhh, Herbert is nooit scherpquote:Op zaterdag 5 december 2009 23:08 schreef Semmm het volgende:
[..]
Ik vind 'm sowieso niet zo scherp dit weekend
Tsja, meestal komen ze nooit door op de lange afstanden (deze heeft ook nog nooit een 10km gereden). Maar er moet ontzettend veel talent rondlopen.quote:Op zaterdag 5 december 2009 23:19 schreef FredWielergek het volgende:
Nopoit gedavcht dat de koreaan flink gaat versnellen in de laatste ronden.
Dat ben ik niet gewend van een aziaat.
Ze hebben het tijdens de race verteld, hij kon zich niet meer motiveren. Op de yahoo-mailinglist las ik dat hij j nu een phd in nederland gaat doen.quote:Op zaterdag 5 december 2009 23:23 schreef FredWielergek het volgende:
Nu ik Makowsky zie rijden, denk ik waar is Arne Dankers gebleven?
Vind ik toch gek met een OS in eigen land. Zo oud was hij toc niet?
Ja hallo lul zelf even die nikszeggende ritten volquote:Op zaterdag 5 december 2009 23:35 schreef qonmann het volgende:
Over die Rus die met de Italianen traint blijven ze ook maar doorgaan
Dat bedoel ikquote:Op zaterdag 5 december 2009 23:31 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ze hebben echt wel een goede ploeg met liefhebbers bij de NOS zitten. Zo'n fragmentje met marcetto die van jasje wisselt, erg leuk.
Is misschien wel het mooiste goud.quote:Op zondag 6 december 2009 00:01 schreef I.R.Baboon het volgende:
Verheijen kan het nog. Zou leuk zijn als ie met de achtervolging nog een medaille (en dan bij voorkeur goud) zou halen.
Ik denk het welquote:Op zondag 6 december 2009 00:03 schreef FredWielergek het volgende:
Zo geweldig was Verheijen ook weer niet vind ik. Hij kotm hiermee niet op het podium denk ik.
Nee, dat misschien niet, maar het was een nette, stabiele race. Bob de Jong is misschien sneller maar wil toch niet meedoen aan de achtervolging, en hij is sneller dan concurrent Olde Heuvel.quote:Op zondag 6 december 2009 00:03 schreef FredWielergek het volgende:
Zo geweldig was Verheijen ook weer niet vind ik. Hij kotm hiermee niet op het podium denk ik.
Yep, het toetje.quote:Op zondag 6 december 2009 00:02 schreef tong80 het volgende:
[..]
Is misschien wel het mooiste goud.
Is het de laatste afstand ?
Ok mooi zeg maar de estafette op het atletiek.quote:
Dat bedoelde ikquote:
NOS heeft livestream.quote:Op zondag 6 december 2009 00:13 schreef Coelho het volgende:
Details please, heb geen tv meer beschikbaar...
Kramer een halve baan voorsprongquote:Op zondag 6 december 2009 00:13 schreef Coelho het volgende:
Details please, heb geen tv meer beschikbaar...
Dat is niet des Kramersquote:Op zondag 6 december 2009 00:13 schreef automatic_ het volgende:
En, zou hij instorten aan het einde?
Dat blijkt inderdaadquote:
Ze zeggen dat Kramer aan het freewheelen was, maar De Jong heeft zich ook niet kapotgereden.quote:Op zondag 6 december 2009 00:17 schreef marcodej het volgende:
De Jong ook sterk, vooral het slot. Misschien een tikkie te behouden gestart.
Denk aan Dan Jansenquote:Op zondag 6 december 2009 00:17 schreef Bruce117 het volgende:
Met zoveel overwinningen op rij, zal het wel echt zuur zijn als hij geen Olympisch Goud gaat halen.
Nou ja, dan heeft ie hierna nog 2 spelen, dus eventueel nog een hoop herkansingen.quote:Op zondag 6 december 2009 00:18 schreef tong80 het volgende:
[..]
Denk aan Dan Jansen
Maar hopen van niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |