zeeer vervelend ja.. En Bart maar steeds braaf proberen "ja laten we ons dus focussen op Ket", opbokken met je geouwehoer over Fabrisquote:Op vrijdag 4 december 2009 23:18 schreef DeeBee het volgende:
Herbert, serieus wát een irritante baas.
Bart is netjes aan het vertellen over de races enzo...en hij er maar doorheen schreeuwen 'ja maar die Fabris...jaaahaaahahaahahaaaaaaa....daar is iets!'
Hedrick is weer helemaal terug.quote:Op vrijdag 4 december 2009 23:18 schreef DeeBee het volgende:
Hedrick ging hard. Dat was impressive.
Maar als Davis beetje zin heeft, dan moet een WR kunnen.
5 honderdste volgens mij...quote:
Of gewoon iets minder hard openen. Onder de 23quote:Op vrijdag 4 december 2009 23:25 schreef marcodej het volgende:
Hedrick wint zeg!
Groothuis en Tuitert moeten de laatste ronden onder controle krijgen, dan kan het wat worden!
Je hebt gelijk, verkeerd verstaanquote:Op vrijdag 4 december 2009 23:25 schreef DeeBee het volgende:
[..]
5 honderdste volgens mij...
Hedrick, Davis, Morisson. 3 man onder de 1:43 is wel nice. Groothuis en Tuitert op zich prima.
Ja, idd. Ze doen het gewoon op zn Wennemars: voluit openen en maar zien waar het schip strand.quote:Op vrijdag 4 december 2009 23:25 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Of gewoon iets minder hard openen. Onder de 23.
och en dan nog gewoon een paar dagen eerder al wat geacclimatiseerd zijn en getraind op die baan.. en dan zit dat podiumplekje er wel inquote:Op vrijdag 4 december 2009 23:25 schreef marcodej het volgende:
Hedrick wint zeg!
Groothuis en Tuitert moeten de laatste ronden onder controle krijgen, dan kan het wat worden!
Zeeniveau, niet echt dus.quote:Op vrijdag 4 december 2009 23:29 schreef tong80 het volgende:
Is Vancouver eigenlijk een snelle baan ?
jammerquote:Op vrijdag 4 december 2009 23:30 schreef Arcee het volgende:
[..]
Zeeniveau, niet echt dus.
http://nl.wikipedia.org/w(...)t_langebaanschaatsen
Niet dus.quote:Op zaterdag 5 december 2009 01:43 schreef wimderon het volgende:
Kuipers rijdt 1:44.09 in de B-groep, dat lijkt me wel genoeg voor winst (tenzij een Mun uit zijn slof schiet ofzo) én een kwalificatie.
quote:Grote kans dat Jeremy de kans krijgt om morgen de 500 te rijden.
-edit-quote:Op zaterdag 5 december 2009 02:39 schreef wimderon het volgende:
[..]
Niet dus.
Mo gaat er nog onderdoor met 1:44.05. Desalniettemin heeft Kuipers zijn kwalificatie binnen, met de 11e tijd overall.
quote:Op zaterdag 5 december 2009 10:49 schreef franklop het volgende:
[WB] Wotherspoon op tweede 500 meter
Wereldrecordhouder Jeremy Wotherspoon zal dit weekend toch in actie komen op de 500 meter tijdens de wereldbekerwedstrijden in Calgary. De nummer drie van de eerste omloop, Jamie Gregg, stond vrijwillig zijn plek af aan zijn landgenoot.
Leuk Sinterklaaskadootje voor hem.quote:Op zaterdag 5 december 2009 10:49 schreef franklop het volgende:
[WB] Wotherspoon op tweede 500 meter
Wereldrecordhouder Jeremy Wotherspoon zal dit weekend toch in actie komen op de 500 meter tijdens de wereldbekerwedstrijden in Calgary. De nummer drie van de eerste omloop, Jamie Gregg, stond vrijwillig zijn plek af aan zijn landgenoot.
Als Davis zijn PR op de 500 verbetert dan moet 'ie nog wat sneller.quote:Op zaterdag 5 december 2009 17:53 schreef Montov het volgende:
Met 28.6 komt ie in de buurt van de tijd die hij nodig heeft voor de adelskalender,
Ik denk niet dat het WR er aan gaat op de 5k eigenlijk.quote:Op zaterdag 5 december 2009 17:55 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Als Davis zijn PR op de 500 verbetert dan moet 'ie nog wat sneller.
Ik denk het ook niet. En Davis is volgens mij niet 100% fit, dus ik verwacht eigenlijk ook geen PR op de 50m voor hem.quote:Op zaterdag 5 december 2009 19:37 schreef Held_op_Sokken het volgende:
[..]
Ik denk niet dat het WR er aan gaat op de 5k eigenlijk.
Volgende week (ik ga er vanuit dat Davis in SLC rijdt).quote:Op zaterdag 5 december 2009 19:43 schreef Montov het volgende:
[..]
Ik denk het ook niet. En Davis is volgens mij niet 100% fit, dus ik verwacht eigenlijk ook geen PR op de 50m voor hem.
No shit Sherlockquote:
quote:Op zaterdag 5 december 2009 20:38 schreef qonmann het volgende:
Leuke pakjes hebben die Japanse rijdsters
en er doen lekker veel meequote:
Gaat nergens over idd.quote:Op zaterdag 5 december 2009 20:45 schreef Brahimov het volgende:
Dat is echt zo'n vaag klein verschil... als de streep niet helemaal recht is, ben je er al
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |