Maar toch heeft hij best wat progressie geboekt sinds 2007 (uit dat jaar dateert zijn PR). Dan hoop je ook dat zoiets uitgedrukt wordt in een nieuw PR. Nou ja, dan maar in Salt Lake. Die baan is toch wat sneller.quote:Op zondag 6 december 2009 18:06 schreef Montov het volgende:
Net geen PR voor hem, maar ook niet heel erg verkeerd denk ik.
Tijd valt niet helemaal tegen voor Remco, hij zit maar 5/ 100ste boven zijn persoonlijke record. Dus voor Remco is et wel een goede tijd.quote:Op zondag 6 december 2009 17:47 schreef TheArt het volgende:
ROH rijdt 1.08,20 in de B-groep. Eens zien of dat genoeg is voor de zege. Tijd valt me ietwat tegen.
EDIT: Wotherspoon is 2 honderdsten trager dan ROH
Hij heeft een nominatie en heeft aan top 12 genoeg. Het zal erom spannen. Ik verwacht een man of 10 in de 1:07quote:Op zondag 6 december 2009 18:43 schreef tennisboy het volgende:
Zal waarschijnljk niet bij de beste 8 eindigen totaal.
Top 12 scheelt dan natuurlijk al weer. Het zal het dan net wel of net niet worden.quote:Op zondag 6 december 2009 18:52 schreef Montov het volgende:
[..]
Hij heeft een nominatie en heeft aan top 12 genoeg. Het zal erom spannen. Ik verwacht een man of 10 in de 1:07
goed dat je de uitslag niet verklaptquote:Op zondag 6 december 2009 20:27 schreef TheArt het volgende:
Huh, is de 1000 voor vrouwen al gereden? De uitslag staat online. Dus voor iedereen die het niet wil weten, niet kijken op de uitslagensite.
Aha, is dat het.quote:Op zondag 6 december 2009 20:27 schreef TheArt het volgende:
Huh, is de 1000 voor vrouwen al gereden? De uitslag staat online. Dus voor iedereen die het niet wil weten, niet kijken op de uitslagensite.
shit echt waar ? Dan ben ik toch te nieuwsgierig om te wachten.. Ik ga kijkenquote:Op zondag 6 december 2009 20:27 schreef TheArt het volgende:
de tijden van Wotherspoon (ook de 500m) vallen me niet tegenquote:Op zondag 6 december 2009 17:47 schreef TheArt het volgende:
EDIT: Wotherspoon is 2 honderdsten trager dan ROH
Doet alleen met lange afstanden mee, misschien de teampursuitquote:Op zondag 6 december 2009 20:42 schreef FredWielergek het volgende:
Waar is Bart?
Hekel is een groot woord.. maar vind hem inderdaad helemaal niks en irritant. Ben de enige volgens mij.quote:
Net wel, de tiende/elfde tijd.quote:Op zondag 6 december 2009 18:58 schreef tennisboy het volgende:
[..]
Top 12 scheelt dan natuurlijk al weer. Het zal het dan net wel of net niet worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |