Die is inderdaad lekker. Ik maak er een salade bij en dan is het een maaltijd voor 2 à 3.quote:Op maandag 1 februari 2010 11:29 schreef -moppie- het volgende:
Deze is ook erg lekker![]()
[ afbeelding ]
alleen jammer dat de bodem zo ontiegelijk dik is.
quote:Op zaterdag 5 december 2009 20:29 schreef HomoSaabiens het volgende:
Veel liefhebbers van Ristorante en Casa di Mama valt me op, Ristorante kan ik me ook wel voorstellen.![]()
Niemand die pizza´s van een huismerk ofzo het lekkerste vindt?
quote:Op zondag 14 februari 2010 14:45 schreef w00h00 het volgende:
C1000 heeft echt hele goede diepvries pizza's!
De pizza met rucola is echt een aanrader!
Dat waren idd de bestequote:Op woensdag 16 december 2009 16:25 schreef Unreal88 het volgende:
Pizza Crossa RIP het was zo lekker, nu moet ik steeds die stomme mini pizza´s eten.
Beter lees je de TTquote:Op woensdag 24 februari 2010 17:15 schreef marco-h het volgende:
[ afbeelding ]
De beste pizza kan geen diepvriespizza zijn. Ze moeten vers gemaakt worden, je proeft het verschil zeker! Probeer eens een Domino's Pizza! Die zijn pas LEKKER!!
Alleen maar mozarella, wel zo eerlijk maar ik eet het nooit. Vraag me af of de volgorde gelijk zou zijn bij bv salami pizza'squote:Op zaterdag 13 maart 2010 19:36 schreef borisz het volgende:
Aldus kassa http://kassa.vara.nl/tv/afspeelpagina/fragment/pizzatest/speel/1/
Ik wel. Terechte winnaar (in zijn soort). Dit is de enige pizza die naar tomaat smaakt.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 19:47 schreef Karina het volgende:
Die van Grand Italia, die gewonnen had bij Kassa, heb ik nog nooit gezien in de winkel.
Ik dus ook nietquote:Op zaterdag 13 maart 2010 19:47 schreef Karina het volgende:
Die van Grand Italia, die gewonnen had bij Kassa, heb ik nog nooit gezien in de winkel.
Welke winkel dan? Bij de AH niet en volgens mij bij de C1000 ook niet.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 20:07 schreef ouderejongere het volgende:
[..]
Ik wel. Terechte winnaar (in zijn soort). Dit is de enige pizza die naar tomaat smaakt.
De beste pizza komt van de pizzeria (de Italiaanse, niet NYP of andere ketens). Mijn favoriete diepvriespizza is Big American cheese-union van Oetker.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |