SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat is de overeenkomst tussen Willem Ruis en Spaanse sinaasappels?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma
Die laatste kende ik, maar die eerste nog niet.quote:Op vrijdag 4 december 2009 21:07 schreef Ferdo het volgende:
Wat is de overeenkomst tussen Willem Ruis en de Lotto?
Wat is de overeenkomst tussen Willem Ruis en Spaanse sinaasappels?
Ik ken alleen 'Wat is de overeenkomst tussen een CD-speler en de VARA?quote:Op vrijdag 4 december 2009 21:12 schreef Arcee het volgende:
Die laatste kende ik, maar die eerste nog niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je moet wel 30+ zijn om deze te begrijpen
ROMANES EUNT DOMUS
quote:Op zaterdag 5 december 2009 00:44 schreef Berkery het volgende:
[..]
Ik ken alleen 'Wat is de overeenkomst tussen een CD-speler en de VARA?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je moet wel 30+ zijn om deze te begrijpen
Vinyl schijnt met een comeback bezig te zijn dus straks begrijpen de mensen onder de 30 het ook wel
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
quote:Op zaterdag 5 december 2009 00:44 schreef Berkery het volgende:
[..]
Ik ken alleen 'Wat is de overeenkomst tussen een CD-speler en de VARA?Die kende ik dus nog niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je moet wel 30+ zijn om deze te begrijpen
![]()
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma
Ik snap 'mquote:Op zaterdag 5 december 2009 01:15 schreef trovey het volgende:
[..]
Vinyl schijnt met een comeback bezig te zijn dus straks begrijpen de mensen onder de 30 het ook wel
Je hebt gewoon een oude zielquote:
Wie zijn de andere zes?quote:Op maandag 7 december 2009 01:17 schreef tong80 het volgende:
Bij het lezen van de TT wist ik gelijk waar het over gaat. Al 20 jaar wordt hetzelfde fragment herhaald.
Ik vond de kluisjes openen nog spannender.
Willem Ruis was samen met Mies in één van de acht natuurlijk de beste in zijn soort.
Was een megalomane man, die zijn grenzen niet kende.
Zeg maar Peter Jan Rens maar dan met talent.
quote:Op maandag 7 december 2009 19:12 schreef Tobester het volgende:
Is die film "het Beest" ooit nog op DVD uitgebracht?
Ik weet het niet meer precies maar ik dacht dat ze binnen een bepaalde tijd een bepaalde som aan geld moesten verzamelen van mensen uit het publiek. Ze waren aan het tellen en toen legde iemand uit eigen beweging er geld bij. Toen moesten ze opnieuw beginnen met tellen.quote:Op maandag 7 december 2009 21:30 schreef Kesum99 het volgende:
Nou heb het even zitten kijken, maar ik begrijp niet echt wat er aan de hand is. Wat is het dat die mensen niet goed gedaan hebben?
Zo was het in elk geval niet.quote:Op maandag 7 december 2009 21:33 schreef tong80 het volgende:
Ik weet het niet meer precies maar ik dacht dat ze binnen een bepaalde tijd een bepaalde som aan geld moesten verzamelen van mensen uit het publiek. Ze waren aan het tellen en toen legde iemand uit eigen beweging er geld bij. Toen moesten ze opnieuw beginnen met tellen.
Misschien weet Arcee hoe het precies zit.
Absuluutquote:
Eén van de acht was een spelshow met 4 koppels waarbij het winnende koppel het tegen elkaar op moest nemen in de finale.quote:
Jazeker! Dat is een klassieker en heeft een speciaal plekje in m'n kast.quote:Op maandag 7 december 2009 19:12 schreef Tobester het volgende:
Is die film "het Beest" ooit nog op DVD uitgebracht?
Dat is inderdaad een geweldig moment. Ik zat echt iedere Willem Ruis/Sterrenshow ademloos te kijken.quote:Op zondag 20 december 2009 11:29 schreef Rucky het volgende:
[..]
Dit is mijn favoriete fragment:
Geweldig dat al die meiden bloemen aan Julien Clerc kwamen geven zelfs na het verwisselen van plaats.
quote:Op woensdag 6 januari 2010 09:43 schreef _Midnight_ het volgende:
[..]
Jazeker! Dat is een klassieker en heeft een speciaal plekje in m'n kast.
Schitterende film, zeker voor die tijd.
Het mooiste stuk is toch wel de eindscene, al die jagers in het bos schieten op een opgezet hert. In dat hert (achter een ijzeren plaat) zit Willem Ruis met 2 machinegeweren.
Dat viel dus tegen voor die jagers, het "hert" schoot terug
absoluutquote:Op dinsdag 2 november 2010 00:21 schreef Arcee het volgende:
http://85jaar.vara.nl
Dit fragment van Willem Ruis hoort bij de beste momenten ooit, wat mij betreft.
quote:http://www.123video.nl/pl(...)t=34&Period=1&q=pisaOp vrijdag 4 december 2009 21:10 schreef Ferdo het volgende:
Over Spaan en Vermeegen gesproken: die hadden een geweldige parodie op de Sterrenshow, staat helaasch niet op Youtube.
Ik hoorde het op vakantie en kan me nog herinneren dat het nieuws als een schokgolf over de camping(s) verspreidde. De buitenlanders snapte het niet dat de Nederlanders daardoor zo aangeslagen waren.quote:Op dinsdag 2 november 2010 00:29 schreef Symphonic het volgende:
[..]
absoluut
Als kind was ik echt zooooo ontzettend fan van Willem
Ik was echt stuk toen ik hoorde dat hij er niet meer was
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |