juist níet!quote:Op vrijdag 4 december 2009 17:16 schreef haggardmerle het volgende:
Vind hem als Sint een vervelende moraal ridder.
Je kunt altijd eens een vraag neerleggen bij de NOSquote:Op vrijdag 4 december 2009 17:12 schreef pinquit het volgende:
ik wilde nog zeggen dat ik in 1989 op tv ben geweest bij de intocht van sinten dat Aart toen zei: ach, kijk dat kleintje
ik was 4 en zat bij paps op zn nek
jammer dat ik de beelden nergens meer kan vinden.
Jij hebt hem bij Giel in de morgen niet gehoord zekerquote:Op vrijdag 4 december 2009 17:16 schreef haggardmerle het volgende:
Vind hem als Sint een vervelende moraal ridder.
Ik ook niet, wanneer was dat en is dat ergens terug te luisteren?quote:Op vrijdag 4 december 2009 17:28 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Jij hebt hem bij Giel in de morgen niet gehoord zeker
quote:Op vrijdag 4 december 2009 17:30 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
Ik ook niet, wanneer was dat en is dat ergens terug te luisteren?
http://giel.vara.nl/Uitzending-terugluisteren.457.0.htmlquote:Op vrijdag 4 december 2009 17:30 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
Ik ook niet, wanneer was dat en is dat ergens terug te luisteren?
Teveel tussenfilmpjesquote:Op vrijdag 4 december 2009 17:35 schreef jmac het volgende:
Zijn optreden in Sesamstraat is wel minder dan vroeger.
Ik wilde het via uitzendingemist kijken.quote:Op zaterdag 5 december 2009 17:11 schreef Miam het volgende:
Ik zit te kijken, leuk hoor!! wat doet ie het toch altijd geweldig...![]()
En de jostiband is natuurlijk
Ongeveer hetzelfde grapje bij PdLquote:Op zaterdag 5 december 2009 23:36 schreef Frey het volgende:
Net ook Ik hou van Holland gekeken.![]()
Sinterklaas: "Het is toch geen 5 december? We nemen dit toch op?"![]()
En toen hij het meteen voor zei.![]()
Maar hij kon wel erg goed spellen.![]()
Bram
Brigitte Kaandorp ?quote:Op vrijdag 4 december 2009 23:54 schreef pinquit het volgende:
waar was die sint nou bij pauw en witteman?!
Ik heb Kane niet gezien?quote:Op zaterdag 5 december 2009 23:11 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik wilde het via uitzendingemist kijken.
Maar nu ik lees dat Kane in de uitzending was twijfel ik.
jaaaa en sint van 175 jaarquote:Op zondag 6 december 2009 13:54 schreef Mirjam het volgende:
ik hoop dat die man het nog 100 jaar blijft doen
euhm hij doet pas sinds 1986 sinterklaas, toen was jij 13 , jij hebt 13 jaar een andere sinterklaas gehad.quote:Op zondag 6 december 2009 21:58 schreef joers1 het volgende:
Ik ben groot geworden met Bram als Sint (geboren 1973) en voor mij is dat de enige echte....en hopelijk blijft ie het nog lang doen.
quote:
Ja, Adrie van Oorschot of is die naam hier noemen hetzelfde als vloeken in de kerk?quote:Op zondag 6 december 2009 22:03 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
euhm hij doet pas sinds 1986 sinterklaas, toen was jij 13 , jij hebt 13 jaar een andere sinterklaas gehad.
Die was ook geweldig hoor.quote:Op maandag 7 december 2009 12:46 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ja, Adrie van Oorschot of is die naam hier noemen hetzelfde als vloeken in de kerk?
Ik kan niet wachten tot hij te downloaden isuitkomt. 11 november in de bioscoop?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 08:56 schreef pinquit het volgende:
vinden jullie die film SINT ook heel erg niet kunnen?![]()
![]()
![]()
Dat dusquote:Op donderdag 7 oktober 2010 09:53 schreef Walter81 het volgende:
[..]
Ik kan niet wachten tot hij te downloaden isuitkomt. 11 november in de bioscoop?
En ik hoop dat de madiwodovrijdagshow nog bestaat op 5 december. Want Sinterklaas met Van Muizewinkelpiet zonder bezoek aan Paul is geen Sinterklaas
Zoals Bram zelf zegt: Sinterklaas bestaat voor wie in hem gelooft.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:23 schreef joers1 het volgende:
Bram = Sint, Sint = Bram...alsie ooit stopt......bestaat er voor mij geen Sint meer....ever
Toch kan ik me een intocht zonder Bram niet voorstellen. Maar het zal ooit toch gebeuren helaas...quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 08:32 schreef Walter81 het volgende:
[..]
Zoals Bram zelf zegt: Sinterklaas bestaat voor wie in hem gelooft.
Nee ik ook niet.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 10:56 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Toch kan ik me een intocht zonder Bram niet voorstellen. Maar het zal ooit toch gebeuren helaas...
en zo is het!quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 11:15 schreef Walter81 het volgende:
[..]
Nee ik ook niet.
Een andere sinterklaas is 'iemand die sinterklaas speelt'. Al doet Fred Butter het ook goed.
Maar het blijven imitatie-hulpsinten. Bram is de echte.
Bram = Sinterklaas.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 11:15 schreef Walter81 het volgende:
[..]
Nee ik ook niet.
Een andere sinterklaas is 'iemand die sinterklaas speelt'. Al doet Fred Butter het ook goed.
Maar het blijven imitatie-hulpsinten. Bram is de echte.
Tssssk, laat het d'r niet horenquote:Op donderdag 7 oktober 2010 01:17 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
Wat heeft die hiermee te maken?
quote:[offtopic]Op maandag 25 oktober 2010 18:58 schreef RensWisse het volgende:
Heb ik ook gezien ja!
Die opmerking over die dubbele-paspoortkwestie is weer Bram op zijn best.
quote:Paul van Gorcum dus.. geen idee, maar het lijkt me ook wel een geschikt persoon daarvoor.Op donderdag 28 oktober 2010 11:53 schreef Dr.Mikey het volgende:
Wanneer speelde de Bassie en Adriaan Baron dan sinterklaas ?
quote:Hij was nu al weer geweldig. Kan niet wachten tot hij weer in het land is
quote:Een keer in een Sinterklaasfilm: Sinterklaas pakt uitOp donderdag 28 oktober 2010 11:53 schreef Dr.Mikey het volgende:
Wanneer speelde de Bassie en Adriaan Baron dan sinterklaas ?
quote:Op vrijdag 29 oktober 2010 21:38 schreef Jeetjejom het volgende:
Ben zo blij te lezen dat mijnen ik niet de enige Bram = de enige echte aanhangers zijn.
Ik hoop zo dat hij het nog heel lang blijft doen, maar ooit zal het moment er komen dat er een nieuwe Sint komt en met een dochter van 16 maanden en nummer 2 op komst, zal ik "helaas" waarschijnlijk de nieuwe Sint goed leren kennen.
Tijdens mijn studie (Journalistiek) hebben we ooit een interview met de 'echte' Sinterklaas gedaan. Man, wat hebben wij gelachen met Bram die dag! Echt een heerlijke vent, en wat een humor, zo scherp!
quote:Waar kan ik dat interview terug vinden ?Op vrijdag 29 oktober 2010 21:38 schreef Jeetjejom het volgende:
Ben zo blij te lezen dat mijnen ik niet de enige Bram = de enige echte aanhangers zijn.
Ik hoop zo dat hij het nog heel lang blijft doen, maar ooit zal het moment er komen dat er een nieuwe Sint komt en met een dochter van 16 maanden en nummer 2 op komst, zal ik "helaas" waarschijnlijk de nieuwe Sint goed leren kennen.
Tijdens mijn studie (Journalistiek) hebben we ooit een interview met de 'echte' Sinterklaas gedaan. Man, wat hebben wij gelachen met Bram die dag! Echt een heerlijke vent, en wat een humor, zo scherp!
quote:Dat verbaast me niet, had al ingeschat dat hij in het echt ook zo is.Op vrijdag 29 oktober 2010 21:38 schreef Jeetjejom het volgende:
Ik zal kijken of ik dat interview kan inscannen binnenkort (moet toch mijn archief bijwerken volgende week)quote:Op vrijdag 29 oktober 2010 23:40 schreef 2cv het volgende:
[..]
Waar kan ik dat interview terug vinden ?
Alsof Sinterklaas niet serieus isquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 14:31 schreef Jeetjejom het volgende:
[..]
Ik zal kijken of ik dat interview kan inscannen binnenkort (moet toch mijn archief bijwerken volgende week)
En waar we het over hebben gehad? Nou we moesten een interview houden met iemand die de week erna in het nieuws zou komen en aangezien de intocht dat weekend was, was het snel bedacht.
Maar soms deden we ook nog wel iets serieus hoor!
Grappig.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 14:31 schreef Jeetjejom het volgende:
[..]
Ik zal kijken of ik dat interview kan inscannen binnenkort (moet toch mijn archief bijwerken volgende week)
En waar we het over hebben gehad? Nou we moesten een interview houden met iemand die de week erna in het nieuws zou komen en aangezien de intocht dat weekend was, was het snel bedacht.
Maar soms deden we ook nog wel iets serieus hoor!
Bronnen zeggen dat hij volgend jaar stopt en dat Fred Butter hem zal opvolgen (hij mag namelijk zelf kiezen wie hij wil dat hem opvolgt)quote:Op vrijdag 29 oktober 2010 09:29 schreef Rucky het volgende:
Als Bram van der Vlugt eens moet stoppen [ afbeelding ] dan vind ik Paul van Gorcum misschien wel de beste keus.
Brammetje stopt nooitquote:Op zondag 31 oktober 2010 17:37 schreef Refurb het volgende:
[..]
Bronnen zeggen dat hij volgend jaar stopt en dat Fred Butter hem zal opvolgen (hij mag namelijk zelf kiezen wie hij wil dat hem opvolgt)
UHG ?quote:
Zelfs Mulisch bleek stervelijk te zijn.quote:Op maandag 1 november 2010 07:38 schreef Boekenwurm het volgende:
[..]
Een beetje realisme mag ook wel.
Inderdaad, hij is goed en vertrouwd, veel van ons kennen niet anders. Maar uitspraken als 'hij stopt nooit', 'hij is de enige echte' en 'zonder hem is het Sinterklaasfeest niets waard' vind ik een beetje kortzichtig, dit geldt alleen voor jezelf. Klik maar op de wikipedia pagina van Adrie van Oorschot, velen herkenden in hem ook de enige echte, de generatie onder ons zal Bram niet eens kennen en voor hen is Brams-opvolger de enige echte, zo gaat het nu eenmaal.quote:Op maandag 1 november 2010 07:38 schreef Boekenwurm het volgende:
[..]
Een beetje realisme mag ook wel.
Hoe vet!quote:Op zondag 31 oktober 2010 14:26 schreef Jeetjejom het volgende:
Oh maar we hebben hem ook echt als Sinterklaas (telefonisch) geinterviewd.
We hadden naar dhr. Van der Vlugt gebeld of het mogelijk was om een interview met Sinterklaas te doen (leraar accepteerden geen fake-interview), en toen zei hij dat we een half uur later terug moesten bellen, dan zou hij een interview met de goedheiligman regelen![]()
Een half uur later neemt hij dan ook echt op met :insert zware stem: Sinterklaas![]()
![]()
Geweldigquote:Op maandag 1 november 2010 16:19 schreef Moira. het volgende:
Ik vind 't zó leuk dat hij 't nog doet
Hij zou echt 2 jaar geleden ofzo al stoppen, maar volgens mij is hij alleen gestopt met die shit op Jetix met die club ofzo.
Verder doet hij nog braaf de intochten en het sinterklaasjournaal
Brammetje is de énige echte Sinterklaas![]()
quote:Op donderdag 11 november 2010 19:02 schreef pinquit het volgende:
Ik volg SintNicolaas op twitter, en als ik de tweets lees, lezen ze alsof Bram ze getypt heeft.
Waarschijnlijk zit er een heel team achter, maar toch plezier ende vermaeck!
Toch grappig dat ik net van de man himself hoor dat ie nog lang niet van plan is te stoppen. Die geruchten gaan ieder jaar, niemand inclusief hij zelf weet waar ze vandaan komen.quote:Op zondag 31 oktober 2010 23:34 schreef Refurb het volgende:
Bronnen zijn mensen uit het sinterklaaswereldje.. SNG bijv.
Ik zie de intocht al niet meer sinds 2002 vanwege mijn werk, maar ik moet denken aan die eerste intocht in 1986 toen ie begon, die is nog wel op internet te vinden. Hij deed het voor het eerst, hij wist dat men redelijk kritisch naar hem zou zijn na het vertrek van Adrie van Oorschot, ook Aart Staartjes wist dat dit een verandering van de 20-jaar lang durende conventies was.quote:
Als jij dat zó interpreteert, moet je eerst maar eens bij jezelf te rade gaan.quote:Op zaterdag 13 november 2010 15:13 schreef joers1 het volgende:
Hij maakte wel een HELE botte opmerking tegen een rolstoeler...daar in Harderwijk
"Goh meid...lekker koekje eten, een lekkere stoel...wat wil je nog meer?"
Wat een gezeik. Zet je ook ff neer wat hij daar achteraan zei? Dat plaatst het in de context van een heel vriendelijk gesprek en zo was deze zin die je er uit pikt ook bedoeld.quote:Op zaterdag 13 november 2010 21:22 schreef joers1 het volgende:
"Zo...hoe is het? Lekkere pepernoten en een lekkere stoel om in te zitten!" dat zegt ie letterlijk...en dat vind ik bot ja....heeft niks te maken met interpretatie of bij mezelf te rade gaan!
Bram is een held, maar zoiets zeg je niet zo, tegen een rolstoeler
Ik snap ook wel dat ie er niks verkeerds mee BEDOELT, maar het komt er gewoon nogal bot en ondoordacht uit
vind je dit bot overkomen? mensen met een handicap kunnen echt wel tegen een geintje of dergelijke opmerking hoor.quote:Op zaterdag 13 november 2010 21:22 schreef joers1 het volgende:
"Zo...hoe is het? Lekkere pepernoten en een lekkere stoel om in te zitten!" dat zegt ie letterlijk...en dat vind ik bot ja....heeft niks te maken met interpretatie of bij mezelf te rade gaan!
Bram is een held, maar zoiets zeg je niet zo, tegen een rolstoeler
Ik snap ook wel dat ie er niks verkeerds mee BEDOELT, maar het komt er gewoon nogal bot en ondoordacht uit
Ik moest lachenquote:Op maandag 22 november 2010 22:33 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Waarschijnlijk kennen jullie deze al:
Te geniaal voor woorden
dat kan niet waar zijnquote:Op woensdag 24 november 2010 13:39 schreef PiraatPiet het volgende:
Vanmorgen bij Evers staat op had Evert Santegoeds het erover dat dit het laatste jaar is voor BvdV. Jeroen Krabbé en Thom Hoffman werden genoemd als opvolgers.
nou zo slecht deed hij het niet in de Club van Sinterklaas..quote:Op woensdag 24 november 2010 16:24 schreef Barrie-Banketbakker het volgende:
Fred Butter kan beter kerstman gaan spelen met zijn 'hohoho'-gedrag.
ik was er bij maar zat veel dichter bij het toneelquote:
Nee, was een grapje van me. Ik vind het een leuke Sint (ben zelfs ooit zijn Piet geweest) en hij doet het heel leuk met kinderen enzo, maar ik zie hem niet echt Bram opvolgen. Daar vind ik zijn stem te 'hohoho' voor. Prachtige Sint verder, alleen die stem...quote:Op woensdag 24 november 2010 16:35 schreef roos85 het volgende:
[..]
nou zo slecht deed hij het niet in de Club van Sinterklaas..
okequote:Op donderdag 25 november 2010 00:09 schreef Barrie-Banketbakker het volgende:
[..]
Nee, was een grapje van me. Ik vind het een leuke Sint (ben zelfs ooit zijn Piet geweest) en hij doet het heel leuk met kinderen enzo, maar ik zie hem niet echt Bram opvolgen. Daar vind ik zijn stem te 'hohoho' voor. Prachtige Sint verder, alleen die stem...
Ik heb, toen ik klein was in de film van sinterklaas meegespeeldquote:Op vrijdag 4 december 2009 17:12 schreef pinquit het volgende:
ik wilde nog zeggen dat ik in 1989 op tv ben geweest bij de intocht van sinten dat Aart toen zei: ach, kijk dat kleintje
ik was 4 en zat bij paps op zn nek
jammer dat ik de beelden nergens meer kan vinden.
http://www.sintforum.nl/w(...)e:Televisieprogrammaquote:Op zaterdag 27 november 2010 23:13 schreef wonderer het volgende:
In welke series/films (die op DVD te krijgen zijn) speelt Bram nu mee? Ik zat gisteren Sinterklaas en het geheim van het Grote Boek te kijken en het is gewoon fout, zonder Bram als Sinterklaas. Mijn Amerikaan moest lachen toen ik zei dat het niet de echte Sinterklaas was
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |