Hold that thought!quote:Op vrijdag 4 december 2009 19:21 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh fak, ik wilde je uitnodigen voor zuurvlees, jammerrrrrrr!
Gezellig!quote:Ik vier ook geen Sint, mn ouwen komen wel zuurvlees eten.
Profiteurs
quote:Op vrijdag 4 december 2009 19:22 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat was mijn tweede gok!
Lekkerrrrrr!
Hmmm... Sinds vorig jaar deden mijn ouders niet meer aan kerst & sinterklaas..quote:Op vrijdag 4 december 2009 19:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik niet
Kga uit eten met zusje en ouders bij ShabuShabu![]()
Maar we doen niets met kadootjes, dat doen we met Kerst.
Je had die Hell's Angels sloerieleuke buuf aan de deur?quote:Op vrijdag 4 december 2009 19:22 schreef MrSubtle het volgende:
Mijn China boek is er
voorbereiden is vaak net zo leuk als de reis
Jaquote:Op vrijdag 4 december 2009 19:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Je had die Hell's Angels sloerieleuke buuf aan de deur?
quote:Op vrijdag 4 december 2009 19:22 schreef MrSubtle het volgende:
Mijn China boek is er
voorbereiden is vaak net zo leuk als de reis
Dat moet wel lekker zijn, dat kan niet andersquote:Op vrijdag 4 december 2009 19:23 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Hoe weet jij nog dat dat lekker is????????
Oh pfffffff ik heb mn pc gemist zeg.
3 dagen pcloos werken, hoe raar is dat![]()
Echt, tis zooooo maf
quote:Degene die jouw lootje heeft getrokken vraagt:
"Catje, ongeduldig typje
Als het goed ligt morgen je pakje in de bus.
Als je brievenbus tenminste niet te smal is, want anders moet ie aanbellen..
Maar ik heb me toch een partij archiefwerk weggewerkt!quote:Op vrijdag 4 december 2009 19:25 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat moet wel lekker zijn, dat kan niet anders
En ja, kan ik me voorstellen.
Ze kwamen hier al vragen van de afdeling Dagcijfers of je soms ziek was!![]()
Ik mis Loveless ook hier
Nee joh is leuk.quote:Op vrijdag 4 december 2009 19:13 schreef Ynske het volgende:
pizza was lekker geworden
noem t suf maar mn mams gaat me leren haken
quote:
Vind ik een lastige. Aan de ene kant als je stilte wil moet je op de hei gaan wonen en aan de andere kant als het zo hard staat dat je het woordelijk mee kunt krijgen zou ik dat wel even vertellen ja.quote:Op vrijdag 4 december 2009 19:42 schreef P.F het volgende:
Kan ik nu al klagen over muziek of kan ik dat beter later op de avond doen?
Ik wil helemaal geen klager zijn
Ik woon hier net een week en hij 6 dagenquote:Op vrijdag 4 december 2009 19:46 schreef nieslief het volgende:
[..]
Vind ik een lastige. Aan de ene kant als je stilte wil moet je op de hei gaan wonen en aan de andere kant als het zo hard staat dat je het woordelijk mee kunt krijgen zou ik dat wel even vertellen ja.
Hangt denk ik ook van de buurman af ken je hem??? Misschien is hij wel doof of slechthorend ofzo.
Al je charmes in de strijd gooien, even voorstellen, lief glimlachen, zeggen dat je geen zeikerd wilt zijn maar vraag of hij dan even bij jou in huis wil komen luisteren hoe zijn muziek klinktquote:Op vrijdag 4 december 2009 19:48 schreef P.F het volgende:
[..]
Ik woon hier net een week en hij 6 dagen
Het is vooral de hardcore die zo vervelend klinkt, het dreunt heel erg door..
Dus denk dat hij gewoon niet weet dat je het hoort!
En ik wil ook wel af en toe muziek kunnen draaien. Lastig
Oh ja, lemper moet ik ook weer es makenquote:
Ja ik doe dat welquote:Op vrijdag 4 december 2009 19:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Al je charmes in de strijd gooien, even voorstellen, lief glimlachen, zeggen dat je geen zeikerd wilt zijn maar vraag of hij dan even bij jou in huis wil komen luisteren hoe zijn muziek klinkt
Inderdaad, je kan beter nu een vriendelijk gesprek aanknopen en melden hoe het bij jou klinkt dan dat je je weken zit op te vreten en het gesprek met een minder vriendelijke insteek begint. Hoe langer je wacht, hoe meer hij ook het idee krijgt dat zijn geluidsniveau 'normaal' is.quote:Op vrijdag 4 december 2009 19:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Al je charmes in de strijd gooien, even voorstellen, lief glimlachen, zeggen dat je geen zeikerd wilt zijn maar vraag of hij dan even bij jou in huis wil komen luisteren hoe zijn muziek klinkt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |