Goed punt! Aangepastquote:Op vrijdag 4 december 2009 19:10 schreef Greys het volgende:
Q, ik denk niet dat 'ze' het tof vindt dat haar eigen naam er in staat!
Het is wel een steeds terugkerend item bij jullie twee he?quote:Op vrijdag 4 december 2009 19:13 schreef Qwea het volgende:
[..]
Goed punt! Aangepast
Maar veeg me opdie stress om die kaart
![]()
![]()
Ze had hem in de flop gedaan.quote:Op vrijdag 4 december 2009 19:15 schreef Greys het volgende:
Ik denk trouwens dat de postbode hem gewoon weer heeft gejat hoor en dat die er steeds op zit te fappen
Jaaaaaa kijken we saampjes?quote:Op vrijdag 4 december 2009 19:17 schreef Greys het volgende:
Ah, ja dus!
Ga je ook weer Poepstars kijken straks oh-oh?
Ik had eigenlijk gewoon moeten volhouden dat ik hem niet hadquote:Op vrijdag 4 december 2009 19:17 schreef oh-oh het volgende:
Ja die tekst was best goed al zeg ik t zelf maar dan wel voor jou en niet voor mn humorloze zus
Jaaaaaaaaaaa, ik kijk mee!quote:Op vrijdag 4 december 2009 19:18 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Jaaaaaa kijken we saampjes?
Lang niet gedaan joh![]()
Oh en jij mag 1 keer raden wat er in de koelkast staat hier.
Ik nietquote:
Ik wist dat je sushi ging zeggen maar dat is het nie.quote:Op vrijdag 4 december 2009 19:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaa, ik kijk mee!
Gaan we iedereen vervelen hier met ons oordeel![]()
En in je koelkast staat eh... eh... SUSHI?
Oh fak, ik wilde je uitnodigen voor zuurvlees, jammerrrrrrr!quote:Op vrijdag 4 december 2009 19:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik niet
Kga uit eten met zusje en ouders bij ShabuShabu![]()
Maar we doen niets met kadootjes, dat doen we met Kerst.
Dat was mijn tweede gok!quote:Op vrijdag 4 december 2009 19:21 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik wist dat je sushi ging zeggen maar dat is het nie.
Zuurvlees staat te marineren
Ik was echt ff in de stress.quote:Op vrijdag 4 december 2009 19:18 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik had eigenlijk gewoon moeten volhouden dat ik hem niet had
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |