Naarquote:Op vrijdag 4 december 2009 18:51 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik kan wel janken
Wil ik mezelf tracteren op iets geweldigs vanavond, weet ik niet wat ik moet kopen
Niet iets om te doen (ik heb genoeg gedaan), maar gewoon iets om te hebben. Bijvoorbeeld een heule mooie nieuwe gitaar (maar dan moet ik eerst van alles gaan uitzoeken) of een nieuwe camera, of of of...quote:Op vrijdag 4 december 2009 18:52 schreef P.F het volgende:
Naar
Hmmmmmmm
Iets eetbaars? Iets om te doen? Iets om te hebben?
Dus je kunt het later wel nog afleveren? Da's op zich wel fijn, toch? Dat niet al je werk voor niks is geweest. Maar balen is het wel, na al die lange uren.quote:Op vrijdag 4 december 2009 18:50 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ja, echt. Drie nachten zitten buffelen (wel wat geslapen hoor; niet hele nachten doorgehaald). Vandaag zelfs niet naar kantoor gegaan om door te kunnen en dan nog niet klaar![]()
Maar het goede nieuws is dat er een maagdelijk weekend voor me ligt en ik dus nog twee keer 12 uur heb om het af te maken
Kijk eens op www.bol.com of www.asos.com!quote:Op vrijdag 4 december 2009 18:53 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Niet iets om te doen (ik heb genoeg gedaan), maar gewoon iets om te hebben. Bijvoorbeeld een heule mooie nieuwe gitaar (maar dan moet ik eerst van alles gaan uitzoeken) of een nieuwe camera, of of of...
Of ik blijf gewoon lekker thuis en ga zoals aangekondigd: bankhangen!
niks mis met een nieuwe gitaar hoorquote:Op vrijdag 4 december 2009 18:53 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Niet iets om te doen (ik heb genoeg gedaan), maar gewoon iets om te hebben. Bijvoorbeeld een heule mooie nieuwe gitaar (maar dan moet ik eerst van alles gaan uitzoeken) of een nieuwe camera, of of of...
Of ik blijf gewoon lekker thuis en ga zoals aangekondigd: bankhangen!
Vaak moet je er een hoofdmaaltijd bestellen voordat je ook het ijs mag bestellenquote:Op vrijdag 4 december 2009 18:56 schreef P.F het volgende:
En dan via www.thuisbezorgd.nl ben & jerries bestellen
Ja, gelukkig wel. Moet me uiteindelijk een half jaarsalaris gaan opleveren, dus ik wil het niet graag missenquote:Op vrijdag 4 december 2009 18:55 schreef Cat22 het volgende:
Dus je kunt het later wel nog afleveren? Da's op zich wel fijn, toch? Dat niet al je werk voor niks is geweest. Maar balen is het wel, na al die lange uren.
Voor vanavond zou ik voor Ben&Jerries ijs gaan,
Ik ben gek op nagellak, maar ben er een beetje te potteus voor. Bovendien heb ik op rechts langere nagels dan op links (in verband met, vanwege en omdat ik gitaar speel.... soms en een heel klein beetje). Dus dat wordt 'm niet.quote:Op vrijdag 4 december 2009 18:55 schreef P.F het volgende:
Kijk eens op www.bol.com of www.asos.com!
Hou je van nagellak?
jij kreeg een koelkast voor sinterklaas?quote:Op vrijdag 4 december 2009 18:54 schreef P.F het volgende:
Sinterklaas, 10 jaar geleden
[ afbeelding ]
Ik zal mijn ouders deze foto even mailen om even een beeld te schetsen wat ik morgen verwacht
We doen wel lootjes, alleen vond mijn vriendje het nodig te zeggen dat hij mij had..En vraagt hij constant waar hij de dingen van mijn lijstje kan kopen
Zoooo ik werd pissig. Dan is het hele idee toch al weg
!! Van mij hoeft het ook niet meer
Bwuuuuuuuuuh /dramalama
En in een buurt wonen waar ze bezorgenquote:Op vrijdag 4 december 2009 18:57 schreef Greys het volgende:
Vaak moet je er een hoofdmaaltijd bestellen voordat je ook het ijs mag bestellen
Tafelvoetbaltafelquote:Op vrijdag 4 december 2009 18:59 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
jij kreeg een koelkast voor sinterklaas?
ik wil mn chocoladekruidnootjes wel met je delen hoorquote:Op vrijdag 4 december 2009 19:00 schreef ElisaB het volgende:
[..]
En in een buurt wonen waar ze bezorgen
Oh joy ende jottem, zo'n buurmanquote:Op vrijdag 4 december 2009 19:05 schreef P.F het volgende:
Ik ga snel mijn uberdikke boxen aansluiten want het geluid van mijn laptopje komt niet boven de muziek van de buurman uit!!!
quote:Op vrijdag 4 december 2009 19:04 schreef Greys het volgende:
Ik zit gebiologeerd naar die loting voor het voetbal te kijken.
WHY?
Hmmm... Ik denk dat hij nog niet door heeft dat muziek heel erg doorklinkt. Gister kon ik het radiostation verstaan waar hij naar luisterdequote:
Goed punt! Aangepastquote:Op vrijdag 4 december 2009 19:10 schreef Greys het volgende:
Q, ik denk niet dat 'ze' het tof vindt dat haar eigen naam er in staat!
Het is wel een steeds terugkerend item bij jullie twee he?quote:Op vrijdag 4 december 2009 19:13 schreef Qwea het volgende:
[..]
Goed punt! Aangepast
Maar veeg me opdie stress om die kaart
![]()
![]()
Ze had hem in de flop gedaan.quote:Op vrijdag 4 december 2009 19:15 schreef Greys het volgende:
Ik denk trouwens dat de postbode hem gewoon weer heeft gejat hoor en dat die er steeds op zit te fappen
Jaaaaaa kijken we saampjes?quote:Op vrijdag 4 december 2009 19:17 schreef Greys het volgende:
Ah, ja dus!
Ga je ook weer Poepstars kijken straks oh-oh?
Ik had eigenlijk gewoon moeten volhouden dat ik hem niet hadquote:Op vrijdag 4 december 2009 19:17 schreef oh-oh het volgende:
Ja die tekst was best goed al zeg ik t zelf maar dan wel voor jou en niet voor mn humorloze zus
Jaaaaaaaaaaa, ik kijk mee!quote:Op vrijdag 4 december 2009 19:18 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Jaaaaaa kijken we saampjes?
Lang niet gedaan joh![]()
Oh en jij mag 1 keer raden wat er in de koelkast staat hier.
Ik nietquote:
Ik wist dat je sushi ging zeggen maar dat is het nie.quote:Op vrijdag 4 december 2009 19:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaa, ik kijk mee!
Gaan we iedereen vervelen hier met ons oordeel![]()
En in je koelkast staat eh... eh... SUSHI?
Oh fak, ik wilde je uitnodigen voor zuurvlees, jammerrrrrrr!quote:Op vrijdag 4 december 2009 19:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik niet
Kga uit eten met zusje en ouders bij ShabuShabu![]()
Maar we doen niets met kadootjes, dat doen we met Kerst.
Dat was mijn tweede gok!quote:Op vrijdag 4 december 2009 19:21 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik wist dat je sushi ging zeggen maar dat is het nie.
Zuurvlees staat te marineren
Ik was echt ff in de stress.quote:Op vrijdag 4 december 2009 19:18 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik had eigenlijk gewoon moeten volhouden dat ik hem niet had
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |