Daar ben ik ook blij om hoor dat smaken verschillen.quote:Op vrijdag 4 december 2009 17:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Smaken verschillen (gelukkig wel, anders was het maar saai!).
Ik vind Herman van Veen mijn hele leven al geweldig, ik vind zijn stem verslavend
Dit jaar ook weer twee keer naar dezelfde theatershow geweest en als het aan mij lag ging ik elke week
He fak. Ik wilde net een Herman-van-Veen-meet-lijstje gaan opstellenquote:Op vrijdag 4 december 2009 17:52 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Daar ben ik ook blij om hoor dat smaken verschillen.
Niks mis mee dat jij Herman van Veen geweldig vindt.
Zolang ik het maar niet hoef aan te horen (en zeker een kerstcd)vind ik het prima.
Die liggen lekkerquote:Op vrijdag 4 december 2009 17:52 schreef P.F het volgende:
Mijn katten 10 jaar geleden
Die linker leeft gelukkig nog wel!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kopietje van die van Herman hebben?quote:Op vrijdag 4 december 2009 17:47 schreef MrSubtle het volgende:
ik moet nog steeds ergens een goedkope kerst-cd kopen voor 17 dec avond
Ik denk dat ik meer voor de klassiekers gaquote:Op vrijdag 4 december 2009 17:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Kopietje van die van Herman hebben?
(En jaaaaaa, kopiëren is stout enzo, maar het is maar voor eenmalig getreitergebruik!)
Oooooooooh!!!! Diewillikdiewillikdiewillikdiewillikdiewillikdiewillikdiewillik!!!!!quote:Op vrijdag 4 december 2009 17:55 schreef P.F het volgende:
Mijn "dwerg"konijntje
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
dat oortjequote:Op vrijdag 4 december 2009 17:55 schreef P.F het volgende:
Mijn "dwerg"konijntje
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Count me out...quote:Op vrijdag 4 december 2009 17:54 schreef Greys het volgende:
[..]
He fak. Ik wilde net een Herman-van-Veen-meet-lijstje gaan opstellen
Lief je kitties, PF
Belaagd door wie?quote:Op vrijdag 4 december 2009 17:58 schreef trovey het volgende:
...kan ik weer veilig hier posten zonder meteen belaagd te worden ?
![]()
Die oortjes.quote:Op vrijdag 4 december 2009 17:55 schreef P.F het volgende:
Mijn "dwerg"konijntje
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Deze foto is volgens mij van dezelfde week:quote:Op vrijdag 4 december 2009 17:57 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Oooooooooh!!!! Diewillikdiewillikdiewillikdiewillikdiewillikdiewillikdiewillik!!!!!![]()
![]()
Een helikoptertje!
Lees maar even terug in het vorige topic....quote:
Hij zingt de klassiekers hoorquote:Op vrijdag 4 december 2009 17:56 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ik denk dat ik meer voor de klassiekers gathanks
Hihiii! Zo een foto kwam ik net ook tegen! Dat mijn ouders mij niet meer te eten gavenquote:Op vrijdag 4 december 2009 17:59 schreef Greys het volgende:
PF, over die lange dunne benen gesproken waar je het net over had...
Ik heb een DVD gekregen van mijn vader, waar van die 8 millimeter filmpjes van heeeeeeeeeel () vroeger op zijn gezet die mijn opa gemaakt heeft. En zo ook van mij in de kinderboerderij en dan heb ik een kort jeansshortje aan en toen ik dat zag dacht ik ook 'Whut????
Wat een akelig lange lunne sprietpoten zonder enige vorm'
Da's later wel goedgekomen. Ietsje té
Haha jaquote:Op vrijdag 4 december 2009 17:39 schreef DeZwabber het volgende:
dat is echt iets typisch nederlands he, vrijdag friet, deden wij ook altijd
Ik vind vooral de oude Amerikaanse liedjes leuk...quote:Op vrijdag 4 december 2009 18:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Hij zingt de klassiekers hoor
Maar jij bedoelt dus meer dit? Ik ga zijn kerst-CD ook nog kopen
Dat vind ik echt heel zieligquote:Op vrijdag 4 december 2009 18:14 schreef P.F het volgende:
Dit deed die kat altijd, ook bij het konijn![]()
!
[ afbeelding ]
Het konijn vond het leuk volgens mijquote:Op vrijdag 4 december 2009 18:17 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Dat vind ik echt heel zieligkonijntjes verstijven daarvan en kunnen zelfs een hartaanval krijgen of een hernia van het spartelen als ze zich bedreigd voelen
quote:Op vrijdag 4 december 2009 18:15 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ik vind vooral de oude Amerikaanse liedjes leuk...
Leuk idee!quote:Op vrijdag 4 december 2009 18:20 schreef Cat22 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik zet altijd 'Driving home for Christmas' op als ik de laatste dag voor de vakantie naar huis rijd.
okay,... ja dat kan natuurlijk, maar da's lastig in te schatten omdat een konijn gewoon stil gaat liggen, dus het lijkt al snel alsof het okay is misschien. Maar goed, jouw beestje, je kent 'm zelf ongetwijfeld het bestequote:Op vrijdag 4 december 2009 18:20 schreef P.F het volgende:
[..]
Het konijn vond het leuk volgens mij![]()
Konijn was groter dan de kat he! En het konijn sprong altijd op de kat en dan rolde ze koprollend door de kamer?!
Hij leeft niet meer hoor! Alle 2 niet.. (quote:Op vrijdag 4 december 2009 18:24 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
okay,... ja dat kan natuurlijk, maar da's lastig in te schatten omdat een konijn gewoon stil gaat liggen, dus het lijkt al snel alsof het okay is misschien. Maar goed, jouw beestje, je kent 'm zelf ongetwijfeld het beste
quote:Op vrijdag 4 december 2009 18:25 schreef P.F het volgende:
[..]
Hij leeft niet meer hoor! Alle 2 niet.. ()
Het konijn liep altijd de hele avond door de kamer, en ging dan "stoeien" met de kat... Die rolde dan over elkaar heen etc. Kat was banger van het konijn dan andersomZag er wel lief uit..
Zonder te klikken nog... is dat het filmpje van die twee kerels die dat kitten-filmpje nadoen?quote:Op vrijdag 4 december 2009 18:32 schreef P.F het volgende:
Speciaal voor greys
http://www.dumpert.nl/med(...)netmemes_nadoen.html
Jaaaaquote:Op vrijdag 4 december 2009 18:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Zonder te klikken nog... is dat het filmpje van die twee kerels die dat kitten-filmpje nadoen?
Omdat ik 'nadoen' in de link zie staan en dat filmpje net bij Hart v Nederland ofzo voorbij zag komen
Lief, en zo fluffyquote:Op vrijdag 4 december 2009 18:41 schreef trovey het volgende:
Dieren van ooit
Trovey, mijn eerste Noorse Boskat, helaas maar 7 jaar geworden....keelkanker
![]()
[ afbeelding ]
en Perle, 3 maanden oud geworden(1999)...aangeboren afwijking aan de bloedvaten bij de lever![]()
[ afbeelding ]
Balen elies.quote:Op vrijdag 4 december 2009 18:43 schreef ElisaB het volgende:
Hoi
Ondanks dat ik me de kolere gewerkt heb, heb ik mijn klusje niet afgekregen en de klant moeten teleurstellen. Ik ga bankhangen
quote:
He gotverquote:Op vrijdag 4 december 2009 18:43 schreef ElisaB het volgende:
Hoi
Ondanks dat ik me de kolere gewerkt heb, heb ik mijn klusje niet afgekregen en de klant moeten teleurstellen. Ik ga bankhangen
kaasquote:Op vrijdag 4 december 2009 18:47 schreef Greys het volgende:
Seriously, wat ben ik toch een kneus soms.
Zelfs nacho's lukken me niet![]()
Die kaas zou na een minuut of tien gesmolten moeten zijn, maar dat wastie na 25 minuten nog niet echt.
Dus nu heb ik nacho's met een soort crunchy kaas die nooit echt draderig is geworden
Ja, echt. Drie nachten zitten buffelen (wel wat geslapen hoor; niet hele nachten doorgehaald). Vandaag zelfs niet naar kantoor gegaan om door te kunnen en dan nog niet klaarquote:
Ik kan wel jankenquote:Op vrijdag 4 december 2009 18:49 schreef Greys het volgende:
He gotverWat klote voor je.
Nu lekker met de beentjes omhoog
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |