Hold that thought!quote:Op vrijdag 4 december 2009 19:21 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh fak, ik wilde je uitnodigen voor zuurvlees, jammerrrrrrr!
Gezellig!quote:Ik vier ook geen Sint, mn ouwen komen wel zuurvlees eten.
Profiteurs
quote:Op vrijdag 4 december 2009 19:22 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat was mijn tweede gok!
Lekkerrrrrr!
Hmmm... Sinds vorig jaar deden mijn ouders niet meer aan kerst & sinterklaas..quote:Op vrijdag 4 december 2009 19:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik niet
Kga uit eten met zusje en ouders bij ShabuShabu![]()
Maar we doen niets met kadootjes, dat doen we met Kerst.
Je had die Hell's Angels sloerieleuke buuf aan de deur?quote:Op vrijdag 4 december 2009 19:22 schreef MrSubtle het volgende:
Mijn China boek is er
voorbereiden is vaak net zo leuk als de reis
Jaquote:Op vrijdag 4 december 2009 19:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Je had die Hell's Angels sloerieleuke buuf aan de deur?
quote:Op vrijdag 4 december 2009 19:22 schreef MrSubtle het volgende:
Mijn China boek is er
voorbereiden is vaak net zo leuk als de reis
Dat moet wel lekker zijn, dat kan niet andersquote:Op vrijdag 4 december 2009 19:23 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Hoe weet jij nog dat dat lekker is????????
Oh pfffffff ik heb mn pc gemist zeg.
3 dagen pcloos werken, hoe raar is dat![]()
Echt, tis zooooo maf
quote:Degene die jouw lootje heeft getrokken vraagt:
"Catje, ongeduldig typje
Als het goed ligt morgen je pakje in de bus.
Als je brievenbus tenminste niet te smal is, want anders moet ie aanbellen..
Maar ik heb me toch een partij archiefwerk weggewerkt!quote:Op vrijdag 4 december 2009 19:25 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat moet wel lekker zijn, dat kan niet anders
En ja, kan ik me voorstellen.
Ze kwamen hier al vragen van de afdeling Dagcijfers of je soms ziek was!![]()
Ik mis Loveless ook hier
Nee joh is leuk.quote:Op vrijdag 4 december 2009 19:13 schreef Ynske het volgende:
pizza was lekker geworden
noem t suf maar mn mams gaat me leren haken
quote:
Vind ik een lastige. Aan de ene kant als je stilte wil moet je op de hei gaan wonen en aan de andere kant als het zo hard staat dat je het woordelijk mee kunt krijgen zou ik dat wel even vertellen ja.quote:Op vrijdag 4 december 2009 19:42 schreef P.F het volgende:
Kan ik nu al klagen over muziek of kan ik dat beter later op de avond doen?
Ik wil helemaal geen klager zijn
Ik woon hier net een week en hij 6 dagenquote:Op vrijdag 4 december 2009 19:46 schreef nieslief het volgende:
[..]
Vind ik een lastige. Aan de ene kant als je stilte wil moet je op de hei gaan wonen en aan de andere kant als het zo hard staat dat je het woordelijk mee kunt krijgen zou ik dat wel even vertellen ja.
Hangt denk ik ook van de buurman af ken je hem??? Misschien is hij wel doof of slechthorend ofzo.
Al je charmes in de strijd gooien, even voorstellen, lief glimlachen, zeggen dat je geen zeikerd wilt zijn maar vraag of hij dan even bij jou in huis wil komen luisteren hoe zijn muziek klinktquote:Op vrijdag 4 december 2009 19:48 schreef P.F het volgende:
[..]
Ik woon hier net een week en hij 6 dagen
Het is vooral de hardcore die zo vervelend klinkt, het dreunt heel erg door..
Dus denk dat hij gewoon niet weet dat je het hoort!
En ik wil ook wel af en toe muziek kunnen draaien. Lastig
Oh ja, lemper moet ik ook weer es makenquote:
Ja ik doe dat welquote:Op vrijdag 4 december 2009 19:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Al je charmes in de strijd gooien, even voorstellen, lief glimlachen, zeggen dat je geen zeikerd wilt zijn maar vraag of hij dan even bij jou in huis wil komen luisteren hoe zijn muziek klinkt
Inderdaad, je kan beter nu een vriendelijk gesprek aanknopen en melden hoe het bij jou klinkt dan dat je je weken zit op te vreten en het gesprek met een minder vriendelijke insteek begint. Hoe langer je wacht, hoe meer hij ook het idee krijgt dat zijn geluidsniveau 'normaal' is.quote:Op vrijdag 4 december 2009 19:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Al je charmes in de strijd gooien, even voorstellen, lief glimlachen, zeggen dat je geen zeikerd wilt zijn maar vraag of hij dan even bij jou in huis wil komen luisteren hoe zijn muziek klinkt
Ja hier!quote:
Hmmmm ja ik zit nu voor het eerst alleen, de andere keren was m'n vriendje er bij en die vond het wel mee vallen... Maar goed ik ga nu m'n boxen aansluiten en zelf even testenquote:Op vrijdag 4 december 2009 19:55 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Inderdaad, je kan beter nu een vriendelijk gesprek aanknopen en melden hoe het bij jou klinkt dan dat je je weken zit op te vreten en het gesprek met een minder vriendelijke insteek begint. Hoe langer je wacht, hoe meer hij ook het idee krijgt dat zijn geluidsniveau 'normaal' is.
Oh dan moet je dat NU meteen gaan zeggen ook. Als hij eenmaal in je huis is om het te horen dan zeg je meteen tussen neus en lippen door dat je van de week om 03.00 uur wakker lag door hem en niet op een leuke manierquote:Op vrijdag 4 december 2009 19:53 schreef P.F het volgende:
[..]
Ja ik doe dat welDonderdag om 03.00 kon ik alles woordelijk verstaan maar ik had geen zin om uit bed te komen
Neeeeeeee PF. Nu ff langs gaan. Niet uitstellen en eerst zelf harde muziek gaan draaien, dan zet je een heel andere toon. Gewoon even om je vinger winden die buurmanquote:Op vrijdag 4 december 2009 19:58 schreef P.F het volgende:
[..]
Hmmmm ja ik zit nu voor het eerst alleen, de andere keren was m'n vriendje er bij en die vond het wel mee vallen... Maar goed ik ga nu m'n boxen aansluiten en zelf even testen
Om 03.00 uur 's nachts ook?quote:Op vrijdag 4 december 2009 20:03 schreef P.F het volgende:
O niet gemeen bedoeld hoor, dat testen, maar als ik bij een normaal geluid ook veel herrie maak dan luister ik liever ook muziek dan dat we alle twee stil moeten zijn.
Was ie nie lekker???quote:
Lief dat je het vraagt, maar eigenlijk niet echt, maar ik moet gewoon zo naar bed... ik ken mezelf, 1x slecht slapen = brakke MrSubtle.quote:
.... je haar kammen?quote:Op vrijdag 4 december 2009 20:24 schreef P.F het volgende:
Je dringt mij niks op GreysMaar ik wil toch eerst ff mn eigen geluid af maken anders komt het er nooit van
(en iets leuks aan doen en mij opmaken en eh... hahahah)
Nee gewoon slaapgebrek denk ikquote:Op vrijdag 4 december 2009 20:23 schreef oh-oh het volgende:
Oh mn marker mag mee![]()
Is het alleen slaapgebrek of ook echt iets zieks?
van slaapgebrek word je toch niet ziek?quote:Op vrijdag 4 december 2009 20:23 schreef oh-oh het volgende:
Oh mn marker mag mee![]()
Is het alleen slaapgebrek of ook echt iets zieks?
"Het allerspannendste familieprogramma dat Nederland ooit heeft gekend"quote:Op vrijdag 4 december 2009 20:30 schreef oh-oh het volgende:
Het begint Greys![]()
* snel nog een blikje colalight pakken gaat en een bak chips *
Ik denk het niet, zoals ik zei, de laatste keer griep is jaaaaren geleden, kan ik me niet eens herinneren. Maar ik ben wel gevoelig voor stress + slecht slapen altijdquote:Op vrijdag 4 december 2009 20:31 schreef Greys het volgende:
Subtle, heb je soms een lage weerstand?
Ook ivm je allergie en astma enzo, of heeft dat er niets mee te maken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |