Op het station? Gezelligquote:Op vrijdag 4 december 2009 16:43 schreef DevilsAndDust het volgende:
Wij gaan vanavond bij de Burger King eten. Blegh.
Het is nog niet eens sinterklaas geweestquote:Op vrijdag 4 december 2009 16:39 schreef Viking84 het volgende:
Het wordt de tweede ava.
En PF, happen deed ik sowieso al niet![]()
.
Hihihihi.quote:Op vrijdag 4 december 2009 16:44 schreef P.F het volgende:
[..]
Het is nog niet eens sinterklaas geweest
Geef je prijs terug!
Ja, we moeten met de bus van kwart over 8 weg en m'n vriend werkt tot half 8 dus het heeft sowieso geen zin voor hem om nog naar huis te komen.quote:Op vrijdag 4 december 2009 16:44 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Op het station? Gezellig.
Ik heb het ook wel gehad. Weinig bijzonders gedaan vandaag (vanochtend schoolwerk en vanmiddag gebarencursus en toch ben ik moe).
Hey, wie is dit?quote:Op vrijdag 4 december 2009 16:32 schreef SlankeSanta het volgende:
[..]
Is er nog geen cadeautje voor jou gekomen?
Ai, van dat nieuws moet Santa even bekomen!
Als ik weet wie er allemaal mee doen met SS, dan kom ik er op basis van tekstanalyse ws wel achterquote:
De namenlijst staat wel in de mailtjes van het lootjes trekken!quote:Op vrijdag 4 december 2009 16:49 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Als ik weet wie er allemaal mee doen met SS, dan kom ik er op basis van tekstanalyse ws wel achter. Ergens voelt het als een post van CF, maar die doet toch niet mee?
.
Mee eensquote:
Ja, ik eerst ook, maar die doet niet meequote:Op vrijdag 4 december 2009 16:54 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Ja wil ik ook wel weten! Ik dacht aan loveli
Hier nog eentje!quote:Op vrijdag 4 december 2009 15:56 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik ben ook een havist, hoor. Zónder VWO-advies nog wel
.
quote:Op vrijdag 4 december 2009 16:56 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Mee eens. Waar moet de jouwe over gaan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja doei.
Haha, dat was snel opgelost. Jammer, loveli.quote:Op vrijdag 4 december 2009 17:00 schreef Viking84 het volgende:
O loveli doet wel mee!. Ok, dan is het loveli! Mystery solved
.
quote:Op vrijdag 4 december 2009 17:00 schreef motorbloempje het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
Ja klopt, daar heb ik hem niet opgezochtquote:Op vrijdag 4 december 2009 17:04 schreef motorbloempje het volgende:
Boeken komen naar je toe deze winter!
quote:Op vrijdag 4 december 2009 17:05 schreef Chicolate het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet meer actief op Fok!
quote:Op vrijdag 4 december 2009 17:05 schreef Chicolate het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja doei.
Die ligt overal. Er is nu zelfs een mooie gebonden editie uit. Sowieso ligt hij nog steeds op de bestsellerstapels van de AKO, en in alle andere boekhandels ook hoor. Ga maarquote:Op vrijdag 4 december 2009 17:05 schreef P.F het volgende:
[..]
Ja klopt, daar heb ik hem niet opgezochtmaar ik wil hem NU kopen
Waarom wil je een boek kopen dat je niet kent?quote:Op vrijdag 4 december 2009 17:03 schreef P.F het volgende:
Hebben de meeste boekenwinkels alle boeken?
Ik ken dit boek totaal niet maar ik wil hem wel kopen... Zou het uitmaken waar ik heen ga?
"Haar naam was Sarah"
Op werkdagen voor 17.00 uur besteld, morgen in huisquote:Op vrijdag 4 december 2009 17:05 schreef P.F het volgende:
[..]
Ja klopt, daar heb ik hem niet opgezochtmaar ik wil hem NU kopen
Denk eens na over deze vraag. En bedenk dan welke tijd van het jaar het nu isquote:Op vrijdag 4 december 2009 17:07 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Waarom wil je een boek kopen dat je niet kent?.
Thanks! De AKO, zit die ook niet in het Amstel? Of alleen 2 bij centraal?quote:Op vrijdag 4 december 2009 17:07 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
[..]
Die ligt overal. Er is nu zelfs een mooie gebonden editie uit. Sowieso ligt hij nog steeds op de bestsellerstapels van de AKO, en in alle andere boekhandels ook hoor. Ga maar.
O je gaat een Sinterklaascadeautje voor jezelf kopen?quote:Op vrijdag 4 december 2009 17:08 schreef P.F het volgende:
[..]
Denk eens na over deze vraag. En bedenk dan welke tijd van het jaar het nu is!
Bijna goed, doe nog een pogingquote:Op vrijdag 4 december 2009 17:10 schreef Viking84 het volgende:
[..]
O je gaat een Sinterklaascadeautje voor jezelf kopen?.
Euh, ik woon vlakbij Rotterdam, niet in Amsterdamquote:Op vrijdag 4 december 2009 17:09 schreef P.F het volgende:
[..]
Thanks! De AKO, zit die ook niet in het Amstel? Of alleen 2 bij centraal?
O wel 1 bij Duivendrecht en 1 bij Bijlmerquote:Op vrijdag 4 december 2009 17:11 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
[..]
Euh, ik woon vlakbij Rotterdam, niet in Amsterdam. Dus geen idee
.
De tweedequote:Op vrijdag 4 december 2009 16:19 schreef Viking84 het volgende:
Hilfe bitte! Wat moet mijn ava worden na morgen?
1. [ afbeelding ]
2. [ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 20% gewijzigd door MariaEtcetera op 04-12-2009 18:40:11 ]"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
quote:Op vrijdag 4 december 2009 20:36 schreef MariaEtcetera het volgende:
Coetzee![]()
Ik heb Disgrace, Foe en The Lives of Animals al es moeten lezen en de enige die ik uitgelezen heb is Foe. Coetzee is zo ontzettend aanwezig in zn boeken. Als in: KIJK! Ik heb een boodschap! Kijk kijk kijk, zie je hem? Snap je hem? Nee zeker he, want hij is lekker ambigu!En altijd dat idee van 'wie kan spreken voor wie', enzo. Not my cup of tea.
Te strak, te gespierd. Mijn lichaam zag er een half jaar geleden ook zo uit (zonder de neptieten dan) en ik ben dolblij dat ik weer een dun speklaagje heb. Veel vrouwelijker.quote:Op vrijdag 4 december 2009 15:37 schreef P.F het volgende:
Wat vinden jullie van haar lichaam?
http://www.dumpert.nl/med(...)an_nu_beweging_.html
Daar gooi ik er inderdaad al een aantal van in mn tas! Ik moet nog even leren dat verveling en een craving naar chocola niet betekenen dat ik ook daadwerkelijk iets moet eten op dat moment.quote:Op vrijdag 4 december 2009 20:52 schreef XcUZ_Me het volgende:
Thnx. Ben ook wel tevree
. En: mandarijntjes zijn makkelijk mee te nemen. Misschien tip om in je tas te gooien voor op dat koude station? Met koude vingers duurt het ook wat langer voor je het velletje eraf gepulkt hebt
Da's ook een goeie. Ik probeer er dan aan te denken hoeveel minuten ik op de crosstrainer zou moeten staan om die kcals er weer af te krijgenquote:Op vrijdag 4 december 2009 21:07 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik probeer me dan altijd te bedenken hoe goed ik me over mezelf voel als ik het níet doe. Dat scheelt ook wel weer. (Of, als ik een pestbui heb, hoe slecht ik me over mezelf voel als ik het wel doe)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Smile, open your eyes, love and go on
het einde van de film is echt vernueckt! het boek heeft een open einde. in de film maken ze de keuze af zeg maar.quote:Op vrijdag 4 december 2009 20:33 schreef Viking84 het volgende:
Idee voor een nieuwe uitvinding: een tv die wegzapt / wegpiept zodra de woorden 'voetbal', 'EK' of 'WK' vallen.
Ik verveel me de pleuris. Ik heb Disgrace eerder vandaag al gezien (wat een naargeestige film zeg, huu) en er is niks op tv. Rest mij niks anders dan vroeg te gaan slapen.
ik heb t helemaal uit mezelf zitten kijken, en zitten duimen dat NL niet Portugal in de groep zou krijgenquote:Op vrijdag 4 december 2009 20:15 schreef uniekhoorn het volgende:
Ja kolere, het WK voetbalgezeik begint nu al
quote:Op vrijdag 4 december 2009 21:05 schreef Syrena het volgende:
Zumba XLIk mep nu al af en toe iemand, ik zou daar dooien laten vallen
![]()
Ik hoop dat de dansschool open is in de kerstvakantie, anders moet ik een ander plan bedenken. Want ik begin echt een buik te krijgen, dat is niet meer buikje![]()
Boh vannacht smsje gehad van m'n vriedin (die van McNietZoIndeRouw) dat haar vader nu echt op sterven ligt (darmkanker)Ik denk er echt al de hele dag aan.
Ja, ik wil 'm wel! Ben wel benieuwd, de film was nogal eeeuhhh.... apart.quote:Op vrijdag 4 december 2009 20:55 schreef Syrena het volgende:
Ik had de De Pianiste gekocht. van Elfriede Jelinek. Wat een takkeboek. Niet doorheen te komen. Ik had het in de trein willen laten liggen. Gelukkig van de Slegte, dus maar 4 euro ofzoAls iemand het wil, PM me, de eerste krijgt 't gratisch en voor niks toegestuurd
![]()
En ik heb de kerstboom neergezet en versierd.
En ik was 64 vanmorgenAAAAAAAAAAAAAARRRRRGGHH. Nu heb ik het plan om in de kerstvakantie om de dag naar Zumba te gaan. Moet er toch nog een hoop inhalen,
Vrouwquote:Op vrijdag 4 december 2009 21:23 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
ik heb t helemaal uit mezelf zitten kijken, en zitten duimen dat NL niet Portugal in de groep zou krijgenik
WK en EK
Dattequote:Op vrijdag 4 december 2009 22:48 schreef motorbloempje het volgende:
'we' winnen en 'ze' verliezen
truste
O ja? Hoi. tvp en mijn naam is kuikquote:Op vrijdag 4 december 2009 17:00 schreef Viking84 het volgende:
O loveli doet wel mee!. Ok, dan is het loveli! Mystery solved
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 5 december 2009 08:06 schreef shinydiscoball het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wel schattig.ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
Ach welnee kind. 't Is niks ergs, wat chaotisch verstrooid van een schattige soort.quote:Op zaterdag 5 december 2009 08:14 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Nou gewoon stom.![]()
Ik ben ook veel te chaotisch.
Ik heb net mijn ontbijt op, eitje en restje groenten van gisteren. Ga me zo aankleden en werken. Vind het wel gezellig, ontbijten als het nog donker isquote:Op zaterdag 5 december 2009 08:18 schreef sigme het volgende:
[..]
Ach welnee kind. 't Is niks ergs, wat chaotisch verstrooid van een schattige soort.
Je bent vroeg op! Ik ga zo m'n tweede ontbijt nemen (brinta, 1e was havermoutpap om half zes ofzo) en dan zo een endje rennen. En jij?
Dat iddquote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |