Ik heb niks met blokjesbuiken en gespierde armen. Vrouwen moeten lekker zacht zijnquote:Op vrijdag 4 december 2009 15:40 schreef ColdFeet het volgende:
Niet mooi? Ik vind het wel aardig, eigenlijk
En: ha! Ik heb tegenwoordig het alleenrecht op fipo's
ik vind het te "hard" en gespierd. als je tussen geknepen oogleden kijkt is t wel ok qua silhouet maar mij teveel zichtbare spieren. en vreselijke lelijke neptieten.quote:Op vrijdag 4 december 2009 15:37 schreef P.F het volgende:
Wat vinden jullie van haar lichaam?
http://www.dumpert.nl/med(...)an_nu_beweging_.html
dit is haar website.. http://www.bodyrock.tv/
middle english valt heel erg mee. old english heb ik nooit een fluit van begrepen. ik deed t net als latijn "op de gok en gevoel"quote:Op vrijdag 4 december 2009 15:23 schreef motorbloempje het volgende:
net mijn boek voor Old and Middle English binnengehad! Beowulf en zulks... hoe ga ik dit ooit leren?wel mooi
dat wel
quote:Op vrijdag 4 december 2009 15:42 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
middle english valt heel erg mee. old english heb ik nooit een fluit van begrepen. ik deed t net als latijn "op de gok en gevoel"
Ja, die boezem is niet fraai. En haar hoofd trouwens ook niet. Maar ik vind een strakke buik wel mooi (niet dat ik zelf ook maar enigszins strak benquote:Op vrijdag 4 december 2009 15:41 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
ik vind het te "hard" en gespierd. als je tussen geknepen oogleden kijkt is t wel ok qua silhouet maar mij teveel zichtbare spieren. en vreselijke lelijke neptieten.
Hihihi, het is wel verdachtquote:Op vrijdag 4 december 2009 15:43 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik heb het ook liever net wat vrouwelijker allemaal.
Of zeg ik dat alleen maar om m'n eigen vetlaagje goed te praten?.
ik heb op mn eindexamen mn gemiddelde van een 9 naar een 8 gebracht door een 7 en een half te halen.quote:Op vrijdag 4 december 2009 15:44 schreef Viking84 het volgende:
[..]Das knap, Latijn op de gok doen. Had je wel een voldoende voor je eindexamen?
.
Engels deed ik wel op de gok trouwens, Nederlands ook. Eigenlijk leer ik de Nederlandse grammatica nu pas goed, nu ik het zelf moet uitleggen.
ik wilde het net zeggenquote:Op vrijdag 4 december 2009 15:43 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik heb het ook liever net wat vrouwelijker allemaal.
Of zeg ik dat alleen maar om m'n eigen vetlaagje goed te praten?.
Ja doei, help even m'n sportmotivatie om zeepquote:Op vrijdag 4 december 2009 15:45 schreef Viking84 het volgende:
Ik vind een gespierde vrouw onnatuurlijk. Mannen horen gespierd te zijn en vrouwen horen zacht en mollig te zijn.
quote:Op vrijdag 4 december 2009 15:45 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
ik heb op mn eindexamen mn gemiddelde van een 9 naar een 8 gebracht door een 7 en een half te halen.
de basis begreep ik wel. maar ik ben geen stamper. ik maakte me neit druk om een "accusatief" die ergens eigenlijk niet paste, ik vertaalde het dan zoals t in de rest van de zin pastte en dan bleek het idd. een bijzondere accusatief te zijn ofzo
(methode: schrijf alle gegeven woorden onder de tekst. zoek de grote woorden die je niet kent op en schrijf ze er ook onder. zoek het werkwoord. bouwen maar!)
Dat topje met die bikiniranden is geen poremquote:Op vrijdag 4 december 2009 15:45 schreef P.F het volgende:
Ik vind het wel mooiMaar ik zou veel chubbier moeten beginnen, met grotere borsten, denk ik...
Hier is ze wel leuk
quote:Op vrijdag 4 december 2009 15:47 schreef huuphuup het volgende:
[..]![]()
herkenning!!![]()
en mn docent vond het vreselijk dat het over het algemeen nog redelijk klopte ook
Ja dat receptquote:Op vrijdag 4 december 2009 15:47 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Dat topje met die bikiniranden is geen poremEn het recept lijkt me echt ubergoor
Eenschquote:Op vrijdag 4 december 2009 15:40 schreef ColdFeet het volgende:
Niet mooi? Ik vind het wel aardig, eigenlijk
Maar daar valt het niet zo mee met haar borsten. Wat een lelijke dingen zeg.quote:Op vrijdag 4 december 2009 15:50 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Eensch. Maar ook dat het wel erg glimmend is. Buik, taille en armen zou ik wel zo willen. Benen ook wel denk ik.
Hier valt het wel mee met de blokjesbuik:
hahaquote:Op vrijdag 4 december 2009 15:50 schreef P.F het volgende:
Ik deed Latijn ook op gevoel, met het gevolg dat mij vriendelijk werd verzocht er mee te stoppen.
Goeie sport BHquote:Op vrijdag 4 december 2009 15:53 schreef DevilsAndDust het volgende:
D'r borsten bewegen niet eens als ze springt..
Ik ben ook een havist, hoorquote:Op vrijdag 4 december 2009 15:56 schreef shinydiscoball het volgende:
Ik ben echt een dommie hier trouwens, volgens mij ben ik de enige die havo heeft gedaan. Ik had wel vwo advies maar was een beetje lui. Dus dom.
Ja die mag ze houden, daar ben ik absoluut niet jaloers opquote:Op vrijdag 4 december 2009 15:54 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Maar daar valt het niet zo mee met haar borsten. Wat een lelijke dingen zeg.
Ik heb ook havo gedaan hoorquote:Op vrijdag 4 december 2009 15:56 schreef shinydiscoball het volgende:
Ik ben echt een dommie hier trouwens, volgens mij ben ik de enige die havo heeft gedaan. Ik had wel vwo advies maar was een beetje lui. Dus dom.
Ik ben sws niet zo snel jaloers op andervrouws borstenquote:Op vrijdag 4 december 2009 15:56 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ja die mag ze houden, daar ben ik absoluut niet jaloers op.
Ok cool, en jij hebt het ver geschopt, dus er is nog hoopquote:Op vrijdag 4 december 2009 15:56 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik ben ook een havist, hoor. Zónder VWO-advies nog wel
.
Ja preciesquote:Op vrijdag 4 december 2009 15:58 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Ok cool, en jij hebt het ver geschopt, dus er is nog hoop
Je zit nu op de uni, toch? Dan is er toch niks aan de hand? Wat maakt het uit hoe je ergens bent gekomen?quote:Op vrijdag 4 december 2009 15:58 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Ok cool, en jij hebt het ver geschopt, dus er is nog hoop
Mja das eigenlijk ook wel zo bij mijquote:Op vrijdag 4 december 2009 15:57 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik ben sws niet zo snel jaloers op andervrouws borsten.
HBO. En het maakt ook niet uit, maar ik heb er gewoon moeite mee. Niet perse met de stof, maar met school. Het leren vind ik leuk, maar er zijn door de jaren heen zoveel dingen geweest waardoor ik een pesthekel heb gekregen aan school. Vandaar. Maar ik kan het wel, dus het is een kwestie van doorzettenquote:Op vrijdag 4 december 2009 15:58 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Je zit nu op de uni, toch? Dan is er toch niks aan de hand? Wat maakt het uit hoe je ergens bent gekomen?.
Nee, ik maak hele lelijke littekensquote:Op vrijdag 4 december 2009 16:01 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Mja das eigenlijk ook wel zo bij mij.
@PF: Zou je dr een operatie voor overhebben, om ze ook zo te krijgen?
HBO in Adam?quote:Op vrijdag 4 december 2009 16:01 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
HBO. En het maakt ook niet uit, maar ik heb er gewoon moeite mee. Niet perse met de stof, maar met school. Het leren vind ik leuk, maar er zijn door de jaren heen zoveel dingen geweest waardoor ik een pesthekel heb gekregen aan school. Vandaar. Maar ik kan het wel, dus het is een kwestie van doorzetten
quote:Op vrijdag 4 december 2009 16:01 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
HBO. En het maakt ook niet uit, maar ik heb er gewoon moeite mee. Niet perse met de stof, maar met school. Het leren vind ik leuk, maar er zijn door de jaren heen zoveel dingen geweest waardoor ik een pesthekel heb gekregen aan school. Vandaar. Maar ik kan het wel, dus het is een kwestie van doorzetten
wat zonde!quote:Op vrijdag 4 december 2009 15:55 schreef Viking84 het volgende:
Ik vind het nog steeds jammer dat ik op de middelbare school geen Latijn heb gehad. En nu komt er ook niet meer zoveel van, maar wat ik al heb geleerd, onthoud ik wel. Mijn nichtje doet het heel goed op school en die krijgt ws wel VWO-advies straks (ze had een klas mogen overslaan, maar dat wilde haar moeder niet ivm verschillen in ontwikkeling die dan ontstaan tussen haar en haar klasgenoten). Ik vind dat ze naar het gymnasium moet, maar daar ziet mijn familie het nut niet zo van in.
En ik zie mij meer als dat meisje uit die prodigy clip die op het einde in beeld is en dan wel van die chicks zietquote:
Ze hebben niet gezegd dat ze het niet willen, hoor! Maar mijn familie is vrij nuchter en mijn broer en zussen hebben ook geen gym gedaan (m'n zus, de moeder van het nichtje, heeft mavo gedaan). En ik vind dus dat ze wel echt voor Latijn en Grieks moet kiezen. Geen idee of ze het wil, maar áls ze het wil (en ik zal wel ff op haar inpraten op MSN), dan moeten anderen niet gaan zeuren dat het geen nut heeftquote:Op vrijdag 4 december 2009 16:03 schreef huuphuup het volgende:
[..]
wat zonde!
nouja als ze zelf geen grieks/latijn wil doen dan houdt het op natuurlijk. Maar ik moet zeggen dat ik er wel degelijk echt iets aan gehad heb, Latijn. Mijn taalgevoeligheid is er flink van omhoog gegaan en okay ik zeg wel dat ik alles op gevoel doe maar er is heus wel iets blijven hangen. En dat iets zorgt er weer voor dat Frans en Duits me beter afgingen dan mensen zonder Latijn. En Nederlands ook om een of andere wazige reden.
Rhijnspoorplein a.k.a. het Singelgracht gebouw. Bij Weesperplein uitstappenquote:
Leeuwenburgquote:Op vrijdag 4 december 2009 16:05 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Rhijnspoorplein a.k.a. het Singelgracht gebouw. Bij Weesperplein uitstappen
Maar we zitten ook af en toe in leeuwenburg.
Jij?
Ja weet dus niet hoe uni is maar ik hoop dat het beter is. Ik ben nu namelijk bezig met m'n P en heb me aangemeld voor de uni van Brighton, dus hopelijk heb ik het daar maar naar mn zin. Als ik al wordt aangenomen naturlich.quote:Op vrijdag 4 december 2009 16:02 schreef Viking84 het volgende:
[..].
Maar als ik op het HBO zat, zou ik ook een pesthekel krijgen aan school(en dat weet ik nu, omdat ik 5 jaar uni heb gedaan en nu een jaar op het HBO zit
).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |