Op het eerste gezicht vind ik 1275 helemaal niet veel. Het ligt er een beetje aan wat je verbruikt natuurlijk, maar voor de meeste mensen hier zou dat te weinig zijn. Bovendien is het redelijk eenzijdig, heel veel van je calorieën lijken nu uit koolhydraten te komen (muesli, couscous, brood, suikers in fruit + avondeten). Vandaar dat ik wat andere tussendoortjes voorstelde. In plaats van noten zou je ook avocado of vis door je salade kunnen doen, voor de gezonde vetten.quote:Op vrijdag 4 december 2009 13:50 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
[..]
Die crackers zijn nu een uitzondering hoor, normaal ontbijt ik altijd met vanilleyoghurt met muesli (de muesli is op). Eigenlijk is mijn lijstje meestal zo:
O: vanilleyoghurt met muesli of crackers met beleg 300 kcal
L: couscoussalade of drie/vier boterhammen 250 kcal / 350 kcal
T: mandarijn oid 25 kcal
D: agv / pasta / rijst / bami etc, dat varieert heel erg +/- 700 kcal
Tussendoor eet ik altijd nog wel iets van fruit, mandarijnen op het moment vooral. Noten ben ik allergisch voor. Verder ben ik gewoon niet zo'n tussendoortjesmens, ik ben dat helemaal niet gewend. Als ik al iets tussendoor neem is het meestal gewoon een extra boterham oid (op de snackdagen na uiteraard, anders had ik nooit in dit topic gezeten
).
Honger heb ik gewoon nog hoor, zo rond half 1 en rond etenstijd 's avonds heb ik echt wel trek. Calorieen zijn ook wel redelijk, toch? 1275 kcal.. misschien dat ik bij de lunch nog iets moet toevoegen, dat is wel vrij weinig als ik salade eet.
quote:
quote:Op vrijdag 4 december 2009 14:23 schreef motorbloempje het volgende:Cali!
nog lang gebleven? Was goed feestjeniet te druk, precies goed
Ach... Was een leuk feest. maar samen uit, samen thuisquote:Op vrijdag 4 december 2009 14:37 schreef motorbloempje het volgende:
ah, idemik was ook om 2 uur alweer thuis
maar dan wel vrijwillig.. had om half 11 college
![]()
woon jij op jezelf?quote:Op vrijdag 4 december 2009 15:06 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
En ik dacht juist dat ik zo goed bezig was de laatste tijd.![]()
Nouja, maar goed dat ik er iig op gewezen wordt hier.Ik zal wat extra's gaan toevoegen. Aan de couscoussalade zal ik idd iets van vis toevoegen, of een eitje. En dan nog een T erbij nemen, daar moet ik even over na denken, aangezien ik allergisch ben voor noten en veel soorten fruit.
Toch is het wel al beter dan eerst hoor, want een paar maanden geleden kwam ik nauwelijks boven de 1000 uit.
Oh, maar dan heb ik niets gezegd! Hou die stijgende lijn vast (langzaam je kcal opvoeren) en ga meer sporten, danquote:Op vrijdag 4 december 2009 15:06 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
En ik dacht juist dat ik zo goed bezig was de laatste tijd.![]()
[...]
Toch is het wel al beter dan eerst hoor, want een paar maanden geleden kwam ik nauwelijks boven de 1000 uit.
onze eerste date was op de wcquote:Op vrijdag 4 december 2009 15:06 schreef _Calimero_ het volgende:
Wat leuk dat jullie elkaar hebben ontmoet!
Die had je toch al?quote:Op vrijdag 4 december 2009 13:48 schreef motorbloempje het volgende:
volgend semester ga ik les krijgen van Marguérite Corporaal kwak! Ben benieuwd
Oehquote:Op vrijdag 4 december 2009 15:11 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
onze eerste date was op de wc
jup, uit leiden. maar alleen van goede verhalen van anderen (ik volgde geen literatuurvakken die zij gaf) en via mensen bij toneel. we kennen elkaar van naam en gezicht en "hoi, hoe gaat het met je?" en de kerstborrels van Engels. en we zijn facebook vriendjesquote:Op vrijdag 4 december 2009 15:17 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Die had je toch al?. En zij is tof dus
. Kent kwak haar ook dan?
De kcal zullen wel meevallen, troost jequote:Op vrijdag 4 december 2009 15:11 schreef Ek-Mei het volgende:
Drama lijstje![]()
O: 2 crackers appelstroop
T: appeltje
L: 4 witte boterhammen (2xkipfilet, 1x vruchtenhagel, 1x chocopasta)
T: beker karnemelk met kiwi en mandarijn
T: snack a jack chocolade
D: macaroni
T: denk nog wel een paar biertjes met wat lekkers
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |