abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 3 december 2009 @ 23:21:17 #201
3185 Adelante
To let it go now
pi_75266743
quote:
Op donderdag 3 december 2009 23:18 schreef huuphuup het volgende:

[..]

neen ( ) dat zijn over t algemeen cantonezen en ik spreek mandarijn-chinees. Dus zij verstaan mij niet en ik hen ook niet. Handig systeem man dat Chinees!

CF das prima hoor geef maar een gil tegen die tijd.
En studeren en een kleintje, tsja. De reacties lopen uiteen van lyrische studentes die hun rammelende eierstokken komen uitleven tot mensen die botweg in mn gezicht zeggen "zo... ik vind het knap van je, ik had het weg laten halen" Ehm mja... ik ben niet ongepland zwanger geraakt, mijn kind was geen foutje/verrassing/ongelukje thank you very much
overigens werk ik ook hoor, ik ben onderzoeksassistent en ik werk als editor op de redactie van een academisch tijdschrift.
Maar die tekens zijn toch overal hetzelfde? Dus kun je wel de kaart lezen
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
  donderdag 3 december 2009 @ 23:22:12 #202
3185 Adelante
To let it go now
pi_75266783
quote:
Op donderdag 3 december 2009 22:13 schreef conleche het volgende:

[..]

Nope. Maar wel 4! Ik was er maar druk mee.

Ik vind mezelf best stoer dat ik toegeef in mijn eentje te gourmetten!
Ik vind het slim om zo'n ding te testen, ik zou er waarschijnlijk pas achter komen dattie het niet doet als iedereen aan tafel zit, de stekker er in gaat en dat ding niet rood wordt
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
  donderdag 3 december 2009 @ 23:23:19 #203
236335 neen
schone schijn
pi_75266818
quote:
Op donderdag 3 december 2009 23:20 schreef huuphuup het volgende:

[..]

trouwens, ik heb dus wel in zo'n restaurant gewerkt ooit, lang laaaang geleden.
En we kregen dus echt mensen die zo'n teleac cursus drie lesjes gevolgd hadden en dan in het Chinees de nummers op kwamen zeggen. echt geen touw aan vast te knopen maar ze moesten en zoudne het in het chinees doen en dan zeg je dat je het niet begrijpt en dan kijkt men je meewarig aan.
Ach ja natuurlijk... jíj spreekt immers géén Chinees... stom van me, sorry!

Eigenlijk had je moeten zeggen dat je alleen Cantonees spreekt
het lijkt niet wat het is
pi_75266840
quote:
Op donderdag 3 december 2009 23:21 schreef Adelante het volgende:

[..]

Maar die tekens zijn toch overal hetzelfde? Dus kun je wel de kaart lezen
ah joh, nummer 26 is overal babi pangang dus het lukt best

tekens zijn wel hetzelfde ja, de grammatica is wel anders maar over het algemeen kom je er wel uit als je het opschrijft.
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  donderdag 3 december 2009 @ 23:24:32 #205
3185 Adelante
To let it go now
pi_75266878
quote:
Op donderdag 3 december 2009 23:23 schreef huuphuup het volgende:

[..]

ah joh, nummer 26 is overal babi pangang dus het lukt best

tekens zijn wel hetzelfde ja, de grammatica is wel anders maar over het algemeen kom je er wel uit als je het opschrijft.
En hoeveel tekens moet je kennen om iets van een taal te volgen? 750 ofzo?
pi_75266926
quote:
Op donderdag 3 december 2009 22:33 schreef huuphuup het volgende:

[..]

meerdere keren maar laatste keer was te lang geleden alweer.
Voornamelijk in Beijing maar heb ook rondgereisd.

ik studeer chinees dus t is een beroepsafwijking
studeer je in Leiden? dan ken je vast een vriend van mij wel...(en ja ik weet dat de studie chinees groot is, maar ik heb t idee dat ie redelijk eh... herkenbaar is een nogal relnichterige krullebol...)
Kwak
  donderdag 3 december 2009 @ 23:26:26 #207
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_75266949
Nog steeds een soort van wakker vanaf kwart voor vijf... en nu enorm zin in chinees!
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  donderdag 3 december 2009 @ 23:34:12 #208
277802 _Calimero_
They are big and I am small.
pi_75267168
quote:
Op donderdag 3 december 2009 21:57 schreef Merel het volgende:
En ik ben trots op mezelf omdat ik vandaag m'n boterletter (een hele grote O) heb weggegeven

ik kreeg een zakje met sint-chocolaatjes van mijn werk en heb het op de sportschool uitgedeeld en laten liggen
I'm not G.I. Jane, I'm attachment barbie
pi_75270386
hoi! ik kom nu thuis van een studentenfeest leuk! maar wel zo verstandig geweest optijd naar huis te gaan, anders had ik nog minimaal 3 kaluah's (ofzo) op

nu slapen
Ja doei.
pi_75271701
Goeiemorgen
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_75271714
Goedemorgen!

Ben gister helemaal mijn lijstje vergeten te posten!
O: brinta
T: cappuccino (kwam gezoet uit de automaat )
L: 2 boterhammen met gebraden kalfsgehakt, activia yoghurtje (als ik 'm bij de lunch eet, gaat het wel goed zonder koeling!)
T: 2 mandarijnen
T: cherrytomaatjes
D: entrecote van de grill, met gebakken champignons en aardappelsalade
T: stukje chocoladeletter
Neem een kijkje in mijn vogelhuisje O+
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_75271738
quote:
Op donderdag 3 december 2009 23:06 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
Net terug van werk.

Rome-tips: iemand de Santa Maria Maggiore al genoemd? De tweede keer dat ik daar was, zaten we in een hotel met uitzicht daarop. Waar ik zelf nog steeds heen wil, is de Engelenburcht, die was beide keren dicht dat ik er was.

Lijstje is aangevuld met een paar mini-stroopwafeltjes, bij elkaar 1.5 hele stroopwafel denk ik. Maar t kon wel, had niet veel gegeten vandaag.
1x toen ik in Rome was, overleed mijn opa. En toen heb ik in de S. Maria Maggiore een kaarsje gebrand. Dat blijft toch wel speciaal...

En afgelopen keer ben ik eindelijk in de Engelenburcht geweest. Was erg mooi, we hadden helaas maar 30-40 min. de tijd, dus dat was hop naar boven en weer terug. Maar ik had het niet willen missen.

Zo, brinta zit er weer in, ik ga me klaarmaken voor werk!
Venus in pocketformaat
© loveli
  vrijdag 4 december 2009 @ 07:41:41 #213
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_75271789
Mogge, tandarts vandaag. Zo richting Tilburg dus .
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  vrijdag 4 december 2009 @ 07:53:30 #214
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_75271862
Goedemorgen .

Wat een Rome-verhalen . Valt me op dat niemand de Domus Aurus noemt. Waarom niet? Ik wilde er ook naartoe tijdens mijn Rome-trip, maar toen was het gesloten. Zal inmiddels wel weer open zijn... Ik had van de week ineens een wake-up call: mijn stage duurt nog maar 6 weken (waarvan ik 4 weken kan gebruiken om m'n portfolio te completeren), dus ik ga zo maar eens een overzicht maken van wat er nog moet gebeuren voor een compleet portfolio. Heb ook het gevoel dat ik nog helemaal niet klaar ben voor LiO, zeker in de bovenbouw . Maar dat is ook weer mijn faalangst, denk ik .
Niet meer actief op Fok!
  vrijdag 4 december 2009 @ 08:05:02 #215
331 Merel
Be here now.
pi_75271940
quote:
Op donderdag 3 december 2009 22:56 schreef ColdFeet het volgende:
Behalve de Galleria Borghese vond ik ook het Palazzo Barberini erg leuk; daar hangt o.a. Judith en Holofernes van Caravaggio, en dat is echt een van de mooiste schilderijen uit die tijd! De gelaatsuitdrukkingen
Ik vind schilderijen van Caravaggio zó afschuwelijk. Maar ik herken ze wel meteen. Als ik een schilderij zie en denk "Hé daar heb je weer zo'n verschrikkelijk lelijk chiaroscuro-schilderij" (clair-obscur dus) dan blijkt het áltijd een Caravaggio te zijn Normaal heb ik dat nooit zo sterk met schilderijen, maar van Caravaggio hou ik echt niet
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
  vrijdag 4 december 2009 @ 08:05:50 #216
331 Merel
Be here now.
pi_75271947
En Vik, ik kan er niks aan doen, het is de juf Latijn in mij, maar domus is vrouwelijk dus het is domus aurea
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
  vrijdag 4 december 2009 @ 08:07:39 #217
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_75271958
quote:
Op vrijdag 4 december 2009 08:05 schreef Merel het volgende:
En Vik, ik kan er niks aan doen, het is de juf Latijn in mij, maar domus is vrouwelijk dus het is domus aurea
O ja Ik had al het gevoel dat er iets niet klopte toen ik het typte .
Niet meer actief op Fok!
  vrijdag 4 december 2009 @ 08:10:12 #218
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_75271975
En ik vind het altijd zó stom als iemand zegt "O ja, ik had al het gevoel dat er iets niet klopte", maar in mijn geval is het écht zo! .

Enniewee, ik ben aan het SOGgen. Ik zal mezelf eens onder de douche schoppen.
Niet meer actief op Fok!
  vrijdag 4 december 2009 @ 08:11:01 #219
277802 _Calimero_
pi_75271981
Ik ben nog nooit in Rome geweest en weet er ook weinig vanaf, dus ik sla de Rome-praatjes even over

Heb echter wel een lijstje!

Resultaat van gister:

O: hand studentenhaver, 4 crackers met pindakaas en peer
l; pompoensoep
t; hele zak worteltjes (300 gram)
t; shake van kwark, brinta en jus ( 400 ml)
D: kwark, sperzieboontjes en omelet
S: 2 uur spinningles en kwartiertje hardlopen
t: shake met beetje koolhydraten en eiwitten
t; 1 stukje SUSHI

Plan voor vandaag:
O: brinta
t; paar stukjes sushi, appel
L: nog meer sushi
t: kwark
t: nóg meer sushi?
D: onbekend nog
t; drankjes met vriendin, maar zonder alcohol

Ik heb dus sushi gekregen van mijn zusje wat ze gister heeft gemaakt, dus dat moet vandaag wel op.
zou het erg slecht zijn? Op zich is het niet zo low carb ( ) natuurlijk.
En vanochtend leek er alweer bijna een halve kilo verdwenen te zijn Dat zou mooi zijn, maar ben benieuwd of die er morgen ook nog vanaf is
  vrijdag 4 december 2009 @ 08:11:03 #220
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_75271982
Nog even aan Blurred vragen hoe Disgrace was. Ik ga hem hopelijk vanavond helemaal zien en ik vond het begin vrij veelbelovend .
Niet meer actief op Fok!
pi_75272479
jemig, wat was ik ziek vannacht

ik geef de pizza en die ene stomme kaluah de schuld..

Ben gelukkig opgeknapt (een beetje) en kan zo naar college... belangrijke dus moet wel én moet mn gedicht inleveren

Daarna, de rest van de vrijdag, ga ik geen ene fuck meer doen

Lijstje:

O: omelet!
T: appel
L: twee boterhammen pindakaas
T: boterham slankie
D: rijst met Goulash
Ja doei.
pi_75272603
Goedemorgen. . Vandaag nog even aan de studie en vanavond naar het vakantiehuisje van schoonpapa om het hele weekend Sinterklaas te vieren. Oftewel, bubbelbad, sauna, zonnebank... .

Ik ben wel in Rome geweest, heel wat jaren terug op werkweek, maar ik maak mezelf niet de illusie dat ik dingen heb gezien die niet iedereen al heeft gezien.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_75272634
quote:
Op donderdag 3 december 2009 23:34 schreef _Calimero_ het volgende:

[..]

ik kreeg een zakje met sint-chocolaatjes van mijn werk en heb het op de sportschool uitgedeeld en laten liggen
Ik heb ook chocolade en speculaas gevonden op m'n bureau, en dat geef ik straks aan de studenten die als eerste hun verslag in komen leveren Wilskrachtig zeg, wij twee

Huuphuup, méén je dat nou? Neem van me aan dat ik het niet op die manier bedoel Wat ontzettend onbeschoft om zoiets te zeggen! Ergens kan ik me wel voorstellen dat mensen die je niet goed kennen, eerst gokken op een ongeplande zwangerschap Maar om dat af te keuren, is wel heel grof&bot.

[ Bericht 0% gewijzigd door ColdFeet op 04-12-2009 09:16:52 ]
pi_75272699
quote:
Op vrijdag 4 december 2009 07:34 schreef Phaidra het volgende:

[..]

1x toen ik in Rome was, overleed mijn opa. En toen heb ik in de S. Maria Maggiore een kaarsje gebrand. Dat blijft toch wel speciaal...

En afgelopen keer ben ik eindelijk in de Engelenburcht geweest. Was erg mooi, we hadden helaas maar 30-40 min. de tijd, dus dat was hop naar boven en weer terug. Maar ik had het niet willen missen.

Zo, brinta zit er weer in, ik ga me klaarmaken voor werk!
Dat zal idd een speciale herinnering blijven.

Ik heb het hier geloof ik al eens eerder gepost, maar de tweede keer dat ik in Rome was, met mijn ouders + zusje, zijn we op audiëntie geweest bij de paus, en hebben we ook de pauselijke vertrekken (waar publiek dus normaal niet mag komen) gezien. Was geregeld door een soort Italiaanse doe-een-wens-stichting, omdat mijn zusje het liefst nog eens naar Rome wilde (als 'laatste wens' zeg maar, gelukkig is ze er nu nog, maar ze was toen terminaal). Dus ik heb er ook erg speciale herinneringen aan.

Verder, goedemorgen!

Lijstje voor vandaag:
O: twee crackers met philadelphia (vond drie een beetje teveel gisteren)
L: couscoussalade met zwarte olijven en tomaat, eventueel aangevuld met een boterham, mocht de couscous niet meer genoeg zijn
D: iets makkelijks, soep ofzo - moet nog boodschappen doen
T: één of meerdere glazen wijn
pi_75273099
PPP, je lijst is weer echt te mager! Soep is niet handig, als je zo'n braaf dagje hebt gehad

Mijn lijst wordt wat chaotisch, vrees ik
O: bak volle yoghurt
T: handje amandelen
L: ik denk brood met pindakaas
T: sinterklaasborrel op 't werk. Ik vrees het ergste
D: fajitas
T: iets van alcohol nog, mischien. Hangt ervan af hoe hard de borrel aankomt.

Geez, ik merk trouwens wel dat mijn weerstand laag is (ondanks braaf supplementen slikken): gister mijn vinger geschramd aan mijn fiets, en dat is nu helemaal dik, ontstoken, rood en pusserig Nog dik twee weken tot de kerstvakatie
  vrijdag 4 december 2009 @ 09:53:18 #226
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_75273618
goeiemorgen!

Ontbeten met koude pannenkoeken, want gisteravond had ik geen honger meer...Zo een kopje koffie en dan richting stad, k moet een heleboel winkelen. Die Zweden, die lopen zo ver op de mode vooruit dat ik er in ieder geval geen klap aan vind...En, de laatste sinterklaascadeautjes!
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
pi_75273807
quote:
Op vrijdag 4 december 2009 09:09 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Ik heb ook chocolade en speculaas gevonden op m'n bureau, en dat geef ik straks aan de studenten die als eerste hun verslag in komen leveren Wilskrachtig zeg, wij twee

Huuphuup, méén je dat nou? Neem van me aan dat ik het niet op die manier bedoel Wat ontzettend onbeschoft om zoiets te zeggen! Ergens kan ik me wel voorstellen dat mensen die je niet goed kennen, eerst gokken op een ongeplande zwangerschap Maar om dat af te keuren, is wel heel grof&bot.
ja ik kan me dat ook wel voorstellen hoor, ik was ook tegelijk zwanger met een klasgenote van wie het wel ongepland was en die laat daar geen geheim over bestaan. Ik vind het ook niet heel erg dat mensen denken dat het ongepland is, ik weet wel beter, maar zo reageren gaat me gewoon een beetje ver. Maar ach, het overgrote deel is positief geweest hoor

@Adelante je hebt zo'n 1500 karakters aan kennis nodig om een beetje te kunnen communiceren en zo'n 2000 karakters om een krant een beetje te kunnen lezen.

@Kwak ehm, even geen idee, ik ken wel wat nichterige krullenbollen namen namen! het homo gehalte bij Japans is trouwens aanzienlijk hoger. Geen idee hoe dat komt

plan voor vandaag:
O: brood met kaas
T: handje kruidnoten bij de thee
L: 3 boterhammen kipfilet
T: mandarijntjes
T: nog iets, want ik eet pas laat
D: uit eten met mn werk. Geen idee wat ik ga nemen.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  vrijdag 4 december 2009 @ 10:16:29 #228
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_75274185
Niet meer actief op Fok!
pi_75274393
quote:
Op vrijdag 4 december 2009 10:01 schreef huuphuup het volgende:
@Kwak ehm, even geen idee, ik ken wel wat nichterige krullenbollen namen namen! het homo gehalte bij Japans is trouwens aanzienlijk hoger. Geen idee hoe dat komt

??
pi_75274431
Jeej Vik!!
  vrijdag 4 december 2009 @ 10:27:44 #231
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_75274518
gefeli Vik!

ik kijk uit naar morgen, naast de familie weer zien, natuurlijk! M'n moeder heeft alle volkskrant magazines and nrc magazines en allerhandes bewaard, en die krijg ik allemaal mee. Genoeg te lezen weer!

Zo, nu ga ik eens naar de stad wandelen!
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
pi_75274612
Wie woont er hier allemaal in Amsterdam?

Ik moet voor schule een enquête afnemen onder 25 Amsterdammers maar ik ben ziek dus ik ga niet naar buiten...

Zou iemand mij willen helpen? Of doen alsof je in Amsterdam woont is ook goed
pi_75274656
quote:
Gefelicitieeeerd !
  vrijdag 4 december 2009 @ 10:34:09 #234
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_75274717
quote:
Op vrijdag 4 december 2009 10:30 schreef P.F het volgende:

Ik moet voor schule een enquête afnemen onder 25 Amsterdammers maar ik ben ziek dus ik ga niet naar buiten...

Co en Ewelina wonen in Amsterdam (maar dat wist je zelf ook al wel )
Goodbye woont vlakbij en Phaidra is er geloof ik ook veel te vinden, dus die kun je ook vragen.
Niet meer actief op Fok!
pi_75274751
Ik ben ook al zeker tien keer in Amsterdam geweest, kan ik je helpen P.F? .
pi_75275009
quote:
Op vrijdag 4 december 2009 10:23 schreef shinydiscoball het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

??

zou zomaar eens kunnen

Gefeli Viking!

en ik woon niet in Amsterdam

ik zit te bedenken wat ik vanavond zal nemen. Ik kijk altijd van tevoren op de menukaart thuis, anders duurt het kiezen in het restaurant te lang ik twijfel tussen hertenbiefstuk (nog nooit gehad) of de zuurkoolschotel (eet ik nooit want vriendje lust het niet...)
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_75275096
Goedemorgen
Gisteren sinterklaas gevierd met vrienden, dus aardig wat pepernoten op maar vanmorgen toch een halve kilo minder

Vanmiddag/avond maar weer eens hardlopen
pi_75275186
quote:
Op vrijdag 4 december 2009 09:33 schreef ColdFeet het volgende:
PPP, je lijst is weer echt te mager! Soep is niet handig, als je zo'n braaf dagje hebt gehad

Mijn lijst wordt wat chaotisch, vrees ik
O: bak volle yoghurt
T: handje amandelen
L: ik denk brood met pindakaas
T: sinterklaasborrel op 't werk. Ik vrees het ergste
D: fajitas
T: iets van alcohol nog, mischien. Hangt ervan af hoe hard de borrel aankomt.

Geez, ik merk trouwens wel dat mijn weerstand laag is (ondanks braaf supplementen slikken): gister mijn vinger geschramd aan mijn fiets, en dat is nu helemaal dik, ontstoken, rood en pusserig Nog dik twee weken tot de kerstvakatie
En als ik er stokbrood met kruidenboter oid aan toevoeg?

Het gaat altijd ongemerkt bij mij, dat mijn lijstjes weer magerder worden. Ik neem nu iig nog een cracker met philadelphia.
pi_75275198
Ik woon in Amsterdam
pi_75275211
quote:
Op vrijdag 4 december 2009 10:35 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik ben ook al zeker tien keer in Amsterdam geweest, kan ik je helpen P.F? .
Ja graag! Maar het gaat eigenlijk over eten niet per se over Amsterdam dus het is helemaal prima
pi_75275270
Stuur maar door dan!
pi_75275641
quote:
Op vrijdag 4 december 2009 09:07 schreef DevilsAndDust het volgende:

Ik ben wel in Rome geweest, heel wat jaren terug op werkweek, maar ik maak mezelf niet de illusie dat ik dingen heb gezien die niet iedereen al heeft gezien.
Dat geldt voor mij ook ja.
Dat bovenste ook wel, maar dan zonder vakantie, sauna en bubbelbad.

Gefeliciteerd Viking!

PPP: als je de kcal telt kan het niet ongemerkt gaan. Een cracker meer of minder doet het hem ook niet.
Are you pondering what I'm pondering?
pi_75275733
ja hoi.
vandaag is de dag, dat mijn hoofdstuk afkomen mag.
ik zeg dus nu vaarwel, en hopelijk tot snel

Kwak
pi_75276281
Ik studeer in Amsterdam (en ben dr op een dag soms vaker dan in mn eigen woonplaats), stuur maar op denk ik?
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_75277212
quote:
Op vrijdag 4 december 2009 11:04 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

Dat geldt voor mij ook ja.
Dat bovenste ook wel, maar dan zonder vakantie, sauna en bubbelbad.

Gefeliciteerd Viking!

PPP: als je de kcal telt kan het niet ongemerkt gaan. Een cracker meer of minder doet het hem ook niet.
Ja die tel ik nooit meer . Moet ik misschien eens wat vaker weer gaan doen. Of anders een standaard extra T inbouwen 's middags.
  vrijdag 4 december 2009 @ 12:14:20 #246
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_75278090
Hoi! De tandarts heeft mijn spleetje gevuld!

Nee, ik had een vrij grote ruimte tussen voor- en hoektand en die is nu foetsie En ik ben daar helemaal blij mee
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_75278298
oh wat zijn deze colleges leuk

en volgend semester hebben we een andere docent

6 kantjes aantekeningen gemaakt
Ja doei.
pi_75278393
quote:
Op vrijdag 4 december 2009 12:19 schreef motorbloempje het volgende:
oh wat zijn deze colleges leuk

en volgend semester hebben we een andere docent

6 kantjes aantekeningen gemaakt
Ik heb een college gevolgd (Vroeg-Amerikaanse geschiedenis, machtig interessant) waarbij de docent van te voren zei: "Als je aan het einde van het college niet minstens 8 kantjes aantekeningen hebt, dan doe je iets verkeerd." En het was ook zo. .
pi_75278626
quote:
Op vrijdag 4 december 2009 11:49 schreef PurePoisonPerfume het volgende:

[..]

Ja die tel ik nooit meer . Moet ik misschien eens wat vaker weer gaan doen. Of anders een standaard extra T inbouwen 's middags.
Het valt mij wel vaker op dat jij helemaal geen T's hebt, dus extra kun je het niet echt noemen. Het hoeft niet veel te zijn, desnoods fruit ofzo, maar op deze manier ga je gewoon in de spaarstand. Mag ik vragen of je wel honger hebt, zo door de dag heen?
Je lijstje is nu ook niet erg gevarieerd (veel carbs en verder wat dingen waar haast niks in zit) dus misschien kun je er nog iets heel anders bij doen zoals noten of een bakje yoghurt.

Geheel offtopic: samenwonen op 30 vierkante meter is niet goed voor je relatie.
pi_75278630
Bedankt beide!

Chico, ik stuur hem ook naar jou !
pi_75278787
Ik heb mijn Secret Santa pakketje binnen !!

Mijn zusje: "Daph, er zit iets in de brievenbus *rukt uit de brievenbus* Er staat op mevrouw daph van fok? Huh?"
pi_75278915
Trubbels, Mini? .
pi_75279090
quote:
Op vrijdag 4 december 2009 10:30 schreef P.F het volgende:

Kom maar op! Mijn zoon is ook een Amsterdammer, dus ik kan die enquete ook vast wel een keer namens hem invullen?
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_75279127
Ik eet trouwens al wekenlang elke dag filet americain. Kan dat nog kwaad?
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  vrijdag 4 december 2009 @ 12:45:40 #255
331 Merel
Be here now.
pi_75279167
pi_75279178
Ik wilde net zeggen dat Ivan op de vraag of 'ie vaak vegetarisch eet alvast 'ja' in kan vullen... en toen kwam jij met die post over filet americain. .

Maar geen idee of het kwaad kan.
pi_75279189
quote:
Op vrijdag 4 december 2009 12:37 schreef DevilsAndDust het volgende:
Trubbels, Mini? .
Jup. Stomme ruzie om niks die weer eens uit de hand liep omdat je niet even afstand kunt nemen.
En woningzoekfrustraties. Óf we hebben te weinig wachttijd, óf we voldoen niet aan de inkomenseisen van de verhuurder (fijn, een eigen bedrijf), terwijl we het gewoon makkelijk kunnen betalen.

[/klaagpost]
pi_75279199
Feli Viking!!

PF, wanneer moet de enquete terug zijn? IK wil 'm best invullen, maar dat gaat denk ik pas van het weekend lukken.

Het Domus Aurea was afgelopen oktober nog steeds dicht, dit keer wegens instortingsgevaar . Ik ben er dus nog nooit binnengeweest, dus geen idee of het uiteindelijk de moeite waard gaat zijn.

Voor mini een .
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_75279235
PF kom maar, ik wil wel helpen!

Beterschap trouwens
pi_75279327
quote:
Op vrijdag 4 december 2009 12:46 schreef Phaidra het volgende:
Feli Viking!!

PF, wanneer moet de enquete terug zijn? IK wil 'm best invullen, maar dat gaat denk ik pas van het weekend lukken.

Het Domus Aurea was afgelopen oktober nog steeds dicht, dit keer wegens instortingsgevaar . Ik ben er dus nog nooit binnengeweest, dus geen idee of het uiteindelijk de moeite waard gaat zijn.

Voor mini een .
Vanmiddag eigenlijk, maar ik vind het geen goede enquete dus ik denk dat er een 2e moet komen !
pi_75279374
quote:
Op vrijdag 4 december 2009 12:46 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

Jup. Stomme ruzie om niks die weer eens uit de hand liep omdat je niet even afstand kunt nemen.
En woningzoekfrustraties. Óf we hebben te weinig wachttijd, óf we voldoen niet aan de inkomenseisen van de verhuurder (fijn, een eigen bedrijf), terwijl we het gewoon makkelijk kunnen betalen.

[/klaagpost]
Ik snap je woningzoekfrustraties volledig... Als wij dit huis niet in onze schoot geworpen hadden gekregen omdat vrienden stomtoevallig gingen verhuizen, hadden wij ook nog heel lang in het studentenhuis gezeten. En we merken ook echt hoe goed dit voor ons is, we zijn allebei zoveel kalmer en blijer hier omdat we allebei de ruimte hebben om onze eigen dingen te doen. Kus! .
pi_75279861
quote:
Op vrijdag 4 december 2009 12:52 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Ik snap je woningzoekfrustraties volledig... Als wij dit huis niet in onze schoot geworpen hadden gekregen omdat vrienden stomtoevallig gingen verhuizen, hadden wij ook nog heel lang in het studentenhuis gezeten. En we merken ook echt hoe goed dit voor ons is, we zijn allebei zoveel kalmer en blijer hier omdat we allebei de ruimte hebben om onze eigen dingen te doen. Kus! .
Daar hoop ik bij ons ook op ja, want ik weet echt niet hoe lang we dit nog volhouden.
Dankjewel voor het meeleven. Phaidra ook trouwens.
pi_75279935
Check mijn ubercoole champagneglas surprise! Hij is nogal groot maar de sinterklaas party is bij mij dus hoef hem niet te verslepen. Oh en het strikje is zojuist naar beneden gevallen. Maar jeej!

pi_75280031
quote:
Op vrijdag 4 december 2009 12:44 schreef Claudia_x het volgende:
Ik eet trouwens al wekenlang elke dag filet americain. Kan dat nog kwaad?
nee kan geen kwaad

woningzoeken zuigt. Idd die wachtlijsten en inkomenseisen zijn op het belachelijke af soms
hopelijk vind je snel via-via iets.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_75280048
quote:
Op vrijdag 4 december 2009 13:10 schreef shinydiscoball het volgende:
Check mijn ubercoole champagneglas surprise! Hij is nogal groot maar de sinterklaas party is bij mij dus hoef hem niet te verslepen. Oh en het strikje is zojuist naar beneden gevallen. Maar jeej!

[ afbeelding ]
wat tof
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_75280494
Leuke surprise!

En bedankt voor het invullen !
pi_75280535
quote:
Op vrijdag 4 december 2009 13:24 schreef P.F het volgende:
Leuke surprise!

En bedankt voor het invullen !
thnx!

En graag gedaan
pi_75280678
quote:
Op vrijdag 4 december 2009 12:46 schreef Phaidra het volgende:
Feli Viking!!

Voor mini een .
Domus Aurea is prachtig vind ik

ben er in 2005 2,5 uur binnen geweest terwijl 'gewone mensen' er maar een half uur in mogen ofzo, maar onze professor had zelf met een kwastje op een matras gelegen om de schilderingen zichtbaar te maken en te restaureren enzo
Ja doei.
pi_75280679
En ook chico en claudia natuurlijk !
pi_75280770
Mini, kun je niet regelen dat je zo af en toe het huisje lekker een dagje helemaal voor jezelf alleen hebt? En je vriend ook?
Dat zou weleens een heleboel kunnen schelen.
pi_75281037
voor Mini
Ja doei.
pi_75281238
mini

pffffff als grande finale van de hoofdstukstress kwam ik er zojuist achter dat ik écht niet verder kon met wat er lag, en is er dientengevolge van de 55 pagina's nog maar 2,5 pagina over. badam pam pishhhhh.

gelukkig kon ik meteen even overleggen met mn promotor, en snapte ze het helemaal. ik hoef niet te panieken, ik werk gewoon door, en die eerste versie van het hoofdstuk komt gewoon als het af is. het wschijnt erbij te horen, dit soort dingen.

*stress weg is*
Kwak
pi_75281451
volgend semester ga ik les krijgen van Marguérite Corporaal kwak! Ben benieuwd
Ja doei.
pi_75281516
quote:
Op vrijdag 4 december 2009 13:31 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Mini, kun je niet regelen dat je zo af en toe het huisje lekker een dagje helemaal voor jezelf alleen hebt? En je vriend ook?
Dat zou weleens een heleboel kunnen schelen.
Overdag is hij wel weg om te werken, en ik tot voor kort ook, maar 's avonds en 's nachts kunnen we niet echt ergens anders heen. Nouja, ik ga er eens over nadenken, het valt te proberen.
Het probleem ontstaat eigenlijk pas als we wel bij elkaar zijn, omdat je bij elke kleine ergernis gedwongen bent om op elkaars lip te blijven zitten. Zo'n kleine, volle ruimte is dan ook niet echt bevorderlijk voor je gemoedstoestand.

Dankjewel allemaal.
pi_75281529
quote:
Op vrijdag 4 december 2009 12:29 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

Het valt mij wel vaker op dat jij helemaal geen T's hebt, dus extra kun je het niet echt noemen. Het hoeft niet veel te zijn, desnoods fruit ofzo, maar op deze manier ga je gewoon in de spaarstand. Mag ik vragen of je wel honger hebt, zo door de dag heen?
Je lijstje is nu ook niet erg gevarieerd (veel carbs en verder wat dingen waar haast niks in zit) dus misschien kun je er nog iets heel anders bij doen zoals noten of een bakje yoghurt.

Geheel offtopic: samenwonen op 30 vierkante meter is niet goed voor je relatie.
Die crackers zijn nu een uitzondering hoor, normaal ontbijt ik altijd met vanilleyoghurt met muesli (de muesli is op). Eigenlijk is mijn lijstje meestal zo:

O: vanilleyoghurt met muesli of crackers met beleg 300 kcal
L: couscoussalade of drie/vier boterhammen 250 kcal / 350 kcal
T: mandarijn oid 25 kcal
D: agv / pasta / rijst / bami etc, dat varieert heel erg +/- 700 kcal

Tussendoor eet ik altijd nog wel iets van fruit, mandarijnen op het moment vooral. Noten ben ik allergisch voor . Verder ben ik gewoon niet zo'n tussendoortjesmens, ik ben dat helemaal niet gewend. Als ik al iets tussendoor neem is het meestal gewoon een extra boterham oid (op de snackdagen na uiteraard, anders had ik nooit in dit topic gezeten ).

Honger heb ik gewoon nog hoor, zo rond half 1 en rond etenstijd 's avonds heb ik echt wel trek. Calorieen zijn ook wel redelijk, toch? 1275 kcal.. misschien dat ik bij de lunch nog iets moet toevoegen, dat is wel vrij weinig als ik salade eet.
pi_75281740
quote:
Op vrijdag 4 december 2009 13:50 schreef PurePoisonPerfume het volgende:

[..]

Die crackers zijn nu een uitzondering hoor, normaal ontbijt ik altijd met vanilleyoghurt met muesli (de muesli is op). Eigenlijk is mijn lijstje meestal zo:

O: vanilleyoghurt met muesli of crackers met beleg 300 kcal
L: couscoussalade of drie/vier boterhammen 250 kcal / 350 kcal
T: mandarijn oid 25 kcal
D: agv / pasta / rijst / bami etc, dat varieert heel erg +/- 700 kcal

Tussendoor eet ik altijd nog wel iets van fruit, mandarijnen op het moment vooral. Noten ben ik allergisch voor . Verder ben ik gewoon niet zo'n tussendoortjesmens, ik ben dat helemaal niet gewend. Als ik al iets tussendoor neem is het meestal gewoon een extra boterham oid (op de snackdagen na uiteraard, anders had ik nooit in dit topic gezeten ).

Honger heb ik gewoon nog hoor, zo rond half 1 en rond etenstijd 's avonds heb ik echt wel trek. Calorieen zijn ook wel redelijk, toch? 1275 kcal.. misschien dat ik bij de lunch nog iets moet toevoegen, dat is wel vrij weinig als ik salade eet.
Op het eerste gezicht vind ik 1275 helemaal niet veel. Het ligt er een beetje aan wat je verbruikt natuurlijk, maar voor de meeste mensen hier zou dat te weinig zijn. Bovendien is het redelijk eenzijdig, heel veel van je calorieën lijken nu uit koolhydraten te komen (muesli, couscous, brood, suikers in fruit + avondeten). Vandaar dat ik wat andere tussendoortjes voorstelde. In plaats van noten zou je ook avocado of vis door je salade kunnen doen, voor de gezonde vetten.
pi_75281921
PPP, 1275 is echt te weinig joh! Je bent best lang, toch? En het is ook niet alsof je veel kilo's kwijt moet, als ik het mij goed herinner was 't bij jou vooral een kwestie van simmige delen wat strakker.

Je bent niet goed bezig zo Meer sporten, méér eten!
  vrijdag 4 december 2009 @ 14:16:24 #278
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_75282591
Mini......

Gefeliciteerd Vik

Jaaaaaaaaaaaaah, voor het eerst heb ik de kerstkaarten al geschreven voor het nieuwe jaar
Pokkewerk

Lijst:
O: 2 boterhammen, 1 met 48+ kaas, 1 met achterham, glas melk
L: boterham achterham, beschuit jam, gekookt ei
T: mandarijn
T: chocola
D: chicken tonight met veel chicken, rijst en broccoli
T: Vla en yoghurt met basterdsuiker
T: chips
T: toastjes met tonijnsalade
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_75282801
Lijstjes:

O: niet want ik lag nog op bed! (gister moblo nog tegen gekomen op het feestje )
L: 3 boterhammen; 2 met appelstroop; 1 met pindakaas
T: paar lycees
T: kamer opruimen, paar wasjes draaien,stofzuigen
T: gekookt eitje
T: crackertje
D: Taco's met kidneybonen, ananas, tomaten, ui en geraspen kaas.
T: moet eigenlijk nog wel iets
Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
pi_75282873
Cali!

nog lang gebleven? Was goed feestje niet te druk, precies goed
Ja doei.
pi_75282984
quote:
Op vrijdag 4 december 2009 14:16 schreef uniekhoorn het volgende:
Mini......
Ja?
  vrijdag 4 december 2009 @ 14:31:59 #282
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_75283225
quote:
Op vrijdag 4 december 2009 14:26 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

Ja?
pi_75283419
quote:
Op vrijdag 4 december 2009 14:23 schreef motorbloempje het volgende:
Cali!

nog lang gebleven? Was goed feestje niet te druk, precies goed
Ikk wilde wel... maar mijn huisgenoten (waar ik mee was ) wilden niet te laat naar huis... Dus tot half 2 gebleven ongeveer... Was idd een leuk feestje prima vermaakt
pi_75283458
ah, idem ik was ook om 2 uur alweer thuis maar dan wel vrijwillig.. had om half 11 college
Ja doei.
pi_75283563
quote:
Op vrijdag 4 december 2009 14:37 schreef motorbloempje het volgende:
ah, idem ik was ook om 2 uur alweer thuis maar dan wel vrijwillig.. had om half 11 college
Ach... Was een leuk feest. maar samen uit, samen thuis .
pi_75284607
En ik dacht juist dat ik zo goed bezig was de laatste tijd.

Nouja, maar goed dat ik er iig op gewezen wordt hier. Ik zal wat extra's gaan toevoegen. Aan de couscoussalade zal ik idd iets van vis toevoegen, of een eitje. En dan nog een T erbij nemen, daar moet ik even over na denken, aangezien ik allergisch ben voor noten en veel soorten fruit.

Toch is het wel al beter dan eerst hoor, want een paar maanden geleden kwam ik nauwelijks boven de 1000 uit.
  vrijdag 4 december 2009 @ 15:06:52 #287
277802 _Calimero_
pi_75284618
Wat leuk dat jullie elkaar hebben ontmoet!
  vrijdag 4 december 2009 @ 15:08:50 #288
277802 _Calimero_
pi_75284692
quote:
Op vrijdag 4 december 2009 15:06 schreef PurePoisonPerfume het volgende:

Nouja, maar goed dat ik er iig op gewezen wordt hier. Ik zal wat extra's gaan toevoegen. Aan de couscoussalade zal ik idd iets van vis toevoegen, of een eitje. En dan nog een T erbij nemen, daar moet ik even over na denken, aangezien ik allergisch ben voor noten en veel soorten fruit.

Toch is het wel al beter dan eerst hoor, want een paar maanden geleden kwam ik nauwelijks boven de 1000 uit.
woon jij op jezelf?
is het mogelijk om wat avondeten over te houden en de volgende dag ergens nog een kliekje ervan te eten?
of iets van yoghurt of kwark, misschien met rozijntjes ofzo, als tussendoortje?

hoe lang was je? ik vind 1275 ook echt supersuperweinig!
pi_75284723
quote:
Op vrijdag 4 december 2009 15:06 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
[...]
Oh, maar dan heb ik niets gezegd! Hou die stijgende lijn vast (langzaam je kcal opvoeren) en ga meer sporten, dan
pi_75284805
Drama lijstje

O: 2 crackers appelstroop
T: appeltje
L: 4 witte boterhammen (2xkipfilet, 1x vruchtenhagel, 1x chocopasta)
T: beker karnemelk met kiwi en mandarijn
T: snack a jack chocolade
D: macaroni
T: denk nog wel een paar biertjes met wat lekkers
pi_75284807
quote:
Op vrijdag 4 december 2009 15:06 schreef _Calimero_ het volgende:
Wat leuk dat jullie elkaar hebben ontmoet!
onze eerste date was op de wc
Ja doei.
  vrijdag 4 december 2009 @ 15:17:36 #292
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_75285030
quote:
Op vrijdag 4 december 2009 13:48 schreef motorbloempje het volgende:
volgend semester ga ik les krijgen van Marguérite Corporaal kwak! Ben benieuwd
Die had je toch al? . En zij is tof dus . Kent kwak haar ook dan?
Niet meer actief op Fok!
pi_75285056
nee, anders zou ik toch niet nu zeggen dat ik volgend semester college van haar ga krijgen?
Ja doei.
  vrijdag 4 december 2009 @ 15:18:55 #294
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_75285081
quote:
Op vrijdag 4 december 2009 15:11 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

onze eerste date was op de wc
Oeh . Mental image .
Niet meer actief op Fok!
pi_75285191
quote:
Op vrijdag 4 december 2009 15:17 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Die had je toch al? . En zij is tof dus . Kent kwak haar ook dan?
jup, uit leiden. maar alleen van goede verhalen van anderen (ik volgde geen literatuurvakken die zij gaf) en via mensen bij toneel. we kennen elkaar van naam en gezicht en "hoi, hoe gaat het met je?" en de kerstborrels van Engels. en we zijn facebook vriendjes
Kwak
pi_75285220
net mijn boek voor Old and Middle English binnengehad! Beowulf en zulks... hoe ga ik dit ooit leren? wel mooi dat wel
Ja doei.
pi_75285432
quote:
Op vrijdag 4 december 2009 15:11 schreef Ek-Mei het volgende:
Drama lijstje

O: 2 crackers appelstroop
T: appeltje
L: 4 witte boterhammen (2xkipfilet, 1x vruchtenhagel, 1x chocopasta)
T: beker karnemelk met kiwi en mandarijn
T: snack a jack chocolade
D: macaroni
T: denk nog wel een paar biertjes met wat lekkers
De kcal zullen wel meevallen, troost je
pi_75285667
Ik heb zin in pannenkoeken !

Oeeh!

En ik ga weer eens op die www.goop.com website kijken!!
  vrijdag 4 december 2009 @ 15:37:32 #299
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_75285674
Ik heb net een zak chips leeggegeten en nu ben ik misselijk (helpt wel voor de volgende keer als ik weer voor het chipsschap sta ). En ik ben een beetje zielig, want iedereen gaat Sinterklaas vieren en ik niet .
Niet meer actief op Fok!
pi_75285683
Wat vinden jullie van haar lichaam?
http://www.dumpert.nl/med(...)an_nu_beweging_.html

dit is haar website.. http://www.bodyrock.tv/
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')