abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 3 december 2009 @ 23:21:17 #201
3185 Adelante
To let it go now
pi_75266743
quote:
Op donderdag 3 december 2009 23:18 schreef huuphuup het volgende:

[..]

neen ( ) dat zijn over t algemeen cantonezen en ik spreek mandarijn-chinees. Dus zij verstaan mij niet en ik hen ook niet. Handig systeem man dat Chinees!

CF das prima hoor geef maar een gil tegen die tijd.
En studeren en een kleintje, tsja. De reacties lopen uiteen van lyrische studentes die hun rammelende eierstokken komen uitleven tot mensen die botweg in mn gezicht zeggen "zo... ik vind het knap van je, ik had het weg laten halen" Ehm mja... ik ben niet ongepland zwanger geraakt, mijn kind was geen foutje/verrassing/ongelukje thank you very much
overigens werk ik ook hoor, ik ben onderzoeksassistent en ik werk als editor op de redactie van een academisch tijdschrift.
Maar die tekens zijn toch overal hetzelfde? Dus kun je wel de kaart lezen
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
  donderdag 3 december 2009 @ 23:22:12 #202
3185 Adelante
To let it go now
pi_75266783
quote:
Op donderdag 3 december 2009 22:13 schreef conleche het volgende:

[..]

Nope. Maar wel 4! Ik was er maar druk mee.

Ik vind mezelf best stoer dat ik toegeef in mijn eentje te gourmetten!
Ik vind het slim om zo'n ding te testen, ik zou er waarschijnlijk pas achter komen dattie het niet doet als iedereen aan tafel zit, de stekker er in gaat en dat ding niet rood wordt
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
  donderdag 3 december 2009 @ 23:23:19 #203
236335 neen
schone schijn
pi_75266818
quote:
Op donderdag 3 december 2009 23:20 schreef huuphuup het volgende:

[..]

trouwens, ik heb dus wel in zo'n restaurant gewerkt ooit, lang laaaang geleden.