O god. De triestheid van dat beeld.quote:Op donderdag 3 december 2009 22:14 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ben je ook elke keer op een andere stoel gaan zitten?
Slaap lekker! En beterschaap!quote:Op donderdag 3 december 2009 22:16 schreef Phaidra het volgende:
Ik ga naar bed, overige vragen over Rome mogen altijd per PM!![]()
Heb je geen fornuis nog?quote:Op donderdag 3 december 2009 22:18 schreef P.F het volgende:
Ik heb een gourmetpan, een frituurpan, een tostiijzer & een nespresso
Maar ik wil warme brinta
of
gebakken stokbroodje
of pasta of zo
maar daar heb ik net andere tools voor nodig!
Ik denk het best. Misschien dat het wat plat wordt. Maar who cares. Doe er kaas tussen, dan is het een tosti en dan moet het wel werken, anders kan je ze sue-en.quote:Op donderdag 3 december 2009 22:19 schreef P.F het volgende:
Of zou je een afbakbrood kunnen bakken in een tostiijzer/grillpan!
nee geen stinkhaar?quote:Op donderdag 3 december 2009 22:15 schreef conleche het volgende:
En m'n haar stinkt niet. Dat is toch alleen met fondue zo.
Oh. dat heb ik ook nog niet. Een fonduepan.
Noem eens alle ingredienten op die je in huis hebt. Kijken of we wat in elkaar kunnen flanzen.quote:Op donderdag 3 december 2009 22:26 schreef P.F het volgende:
[..]
Nope, volgende maand weer![]()
Heb helaas ook geen kaas. Wel pindakaas
dan eerst brood bakken in het tosti-ijzer en daarna pindakaas eropquote:Op donderdag 3 december 2009 22:26 schreef P.F het volgende:
[..]
Nope, volgende maand weer![]()
Heb helaas ook geen kaas. Wel pindakaas
Was je in China? Leuk! Waar?quote:Op donderdag 3 december 2009 22:28 schreef huuphuup het volgende:
[..]
nee geen stinkhaar?
oh ik krijg het echt niet voor elkaar, gourmetten zonder dat ik er daarna echt helemaal naar stink. Blurgh.
Maar misschien komt dat inderdaad wel door het hoge vlees gehalte als mijn (schoon)ouders gourmetten. Groenten stinkt allicht minder.
fondue, volgens mij heb ik nog nooit gefondued!![]()
of jawel in China wel maar in Nederland nog nooit.
meerdere keren maar laatste keer was te lang geleden alweer.quote:
Okee tof! Jouw man is toch ook Aziatisch? (Zo te zien op de foto, die je laatst postte). Of heeft het daar niets mee te maken?quote:Op donderdag 3 december 2009 22:33 schreef huuphuup het volgende:
[..]
meerdere keren maar laatste keer was te lang geleden alweer.
Voornamelijk in Beijing maar heb ook rondgereisd.
ik studeer chinees dus t is een beroepsafwijking
nah hij is half-indisch. Maar als mensen aan hem vragen "waar kom je vandaan?" antwoord hij met "Den Bosch!quote:Op donderdag 3 december 2009 22:37 schreef conleche het volgende:
[..]
Okee tof! Jouw man is toch ook Aziatisch? (Zo te zien op de foto, die je laatst postte). Of heeft het daar niets mee te maken?
Das lekker, vooral als het koud is. Maar erg zoet...eet maar brood!quote:
Je kunt het in chinees, quasi indisch eten bij de chinees bestellenquote:Op donderdag 3 december 2009 22:40 schreef huuphuup het volgende:
[..]
nah hij is half-indisch. Maar als mensen aan hem vragen "waar kom je vandaan?" antwoord hij met "Den Bosch!"
hij studeerde trouwens wel Japans haha.
ik was altijd al geinteresseerd in China, wist vrij jong al dat ik dit wilde en ik ben nog steeds heel blij met mn keuze. Je kunt er alleen geen hol mee als je niet in China wilt gaan wonen... maar goed, het blijft een mooie studie vind ik.
neen (quote:Op donderdag 3 december 2009 23:13 schreef neen het volgende:
[..]
Je kunt het in chinees, quasi indisch eten bij de chinees bestellen
trouwens, ik heb dus wel in zo'n restaurant gewerkt ooit, lang laaaang geleden.quote:Op donderdag 3 december 2009 23:13 schreef neen het volgende:
[..]
Je kunt het in chinees, quasi indisch eten bij de chinees bestellen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |