abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 4 december 2009 @ 09:53:18 #226
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_75273618
goeiemorgen!

Ontbeten met koude pannenkoeken, want gisteravond had ik geen honger meer...Zo een kopje koffie en dan richting stad, k moet een heleboel winkelen. Die Zweden, die lopen zo ver op de mode vooruit dat ik er in ieder geval geen klap aan vind...En, de laatste sinterklaascadeautjes!
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
pi_75273807
quote:
Op vrijdag 4 december 2009 09:09 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Ik heb ook chocolade en speculaas gevonden op m'n bureau, en dat geef ik straks aan de studenten die als eerste hun verslag in komen leveren Wilskrachtig zeg, wij twee

Huuphuup, méén je dat nou? Neem van me aan dat ik het niet op die manier bedoel Wat ontzettend onbeschoft om zoiets te zeggen! Ergens kan ik me wel voorstellen dat mensen die je niet goed kennen, eerst gokken op een ongeplande zwangerschap Maar om dat af te keuren, is wel heel grof&bot.
ja ik kan me dat ook wel voorstellen hoor, ik was ook tegelijk zwanger met een klasgenote van wie het wel ongepland was en die laat daar geen geheim over bestaan. Ik vind het ook niet heel erg dat mensen denken dat het ongepland is, ik weet wel beter, maar zo reageren gaat me gewoon een beetje ver. Maar ach, het overgrote deel is positief geweest hoor

@Adelante je hebt zo'n 1500 karakters aan kennis nodig om een beetje te kunnen communiceren en zo'n 2000 karakters om een krant een beetje te kunnen lezen.

@Kwak ehm, even geen idee, ik ken wel wat nichterige krullenbollen namen namen! het homo gehalte bij Japans is trouwens aanzienlijk hoger. Geen idee hoe dat komt

plan voor vandaag:
O: brood met kaas
T: handje kruidnoten bij de thee
L: 3 boterhammen kipfilet
T: mandarijntjes
T: nog iets, want ik eet pas laat
D: uit eten met mn werk. Geen idee wat ik ga nemen.
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  vrijdag 4 december 2009 @ 10:16:29 #228
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_75274185
Niet meer actief op Fok!
pi_75274393
quote:
Op vrijdag 4 december 2009 10:01 schreef huuphuup het volgende:
@Kwak ehm, even geen idee, ik ken wel wat nichterige krullenbollen namen namen! het homo gehalte bij Japans is trouwens aanzienlijk hoger. Geen idee hoe dat komt

??
pi_75274431
Jeej Vik!!
  vrijdag 4 december 2009 @ 10:27:44 #231
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_75274518
gefeli Vik!

ik kijk uit naar morgen, naast de familie weer zien, natuurlijk! M'n moeder heeft alle volkskrant magazines and nrc magazines en allerhandes bewaard, en die krijg ik allemaal mee. Genoeg te lezen weer!

Zo, nu ga ik eens naar de stad wandelen!
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
pi_75274612
Wie woont er hier allemaal in Amsterdam?

Ik moet voor schule een enquête afnemen onder 25 Amsterdammers maar ik ben ziek dus ik ga niet naar buiten...

Zou iemand mij willen helpen? Of doen alsof je in Amsterdam woont is ook goed
pi_75274656
quote:
Gefelicitieeeerd !
  vrijdag 4 december 2009 @ 10:34:09 #234
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_75274717
quote:
Op vrijdag 4 december 2009 10:30 schreef P.F het volgende:
Wie woont er hier allemaal in Amsterdam?

Ik moet voor schule een enquête afnemen onder 25 Amsterdammers maar ik ben ziek dus ik ga niet naar buiten...

Zou iemand mij willen helpen? Of doen alsof je in Amsterdam woont is ook goed
Co en Ewelina wonen in Amsterdam (maar dat wist je zelf ook al wel )
Goodbye woont vlakbij en Phaidra is er geloof ik ook veel te vinden, dus die kun je ook vragen.
Niet meer actief op Fok!
pi_75274751
Ik ben ook al zeker tien keer in Amsterdam geweest, kan ik je helpen P.F? .
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_75275009
quote:
Op vrijdag 4 december 2009 10:23 schreef shinydiscoball het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

??

zou zomaar eens kunnen

Gefeli Viking!

en ik woon niet in Amsterdam

ik zit te bedenken wat ik vanavond zal nemen. Ik kijk altijd van tevoren op de menukaart thuis, anders duurt het kiezen in het restaurant te lang ik twijfel tussen hertenbiefstuk (nog nooit gehad) of de zuurkoolschotel (eet ik nooit want vriendje lust het niet...)
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_75275096
Goedemorgen
Gisteren sinterklaas gevierd met vrienden, dus aardig wat pepernoten op maar vanmorgen toch een halve kilo minder

Vanmiddag/avond maar weer eens hardlopen
pi_75275186
quote:
Op vrijdag 4 december 2009 09:33 schreef ColdFeet het volgende:
PPP, je lijst is weer echt te mager! Soep is niet handig, als je zo'n braaf dagje hebt gehad

Mijn lijst wordt wat chaotisch, vrees ik
O: bak volle yoghurt
T: handje amandelen
L: ik denk brood met pindakaas
T: appel
T: sinterklaasborrel op 't werk. Ik vrees het ergste
D: fajitas
T: iets van alcohol nog, mischien. Hangt ervan af hoe hard de borrel aankomt.

Geez, ik merk trouwens wel dat mijn weerstand laag is (ondanks braaf supplementen slikken): gister mijn vinger geschramd aan mijn fiets, en dat is nu helemaal dik, ontstoken, rood en pusserig Nog dik twee weken tot de kerstvakatie
En als ik er stokbrood met kruidenboter oid aan toevoeg?

Het gaat altijd ongemerkt bij mij, dat mijn lijstjes weer magerder worden. Ik neem nu iig nog een cracker met philadelphia.
pi_75275198
Ik woon in Amsterdam
pi_75275211
quote:
Op vrijdag 4 december 2009 10:35 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik ben ook al zeker tien keer in Amsterdam geweest, kan ik je helpen P.F? .
Ja graag! Maar het gaat eigenlijk over eten niet per se over Amsterdam dus het is helemaal prima
pi_75275270
Stuur maar door dan!
pi_75275641
quote:
Op vrijdag 4 december 2009 09:07 schreef DevilsAndDust het volgende:

Ik ben wel in Rome geweest, heel wat jaren terug op werkweek, maar ik maak mezelf niet de illusie dat ik dingen heb gezien die niet iedereen al heeft gezien.
Dat geldt voor mij ook ja.
Dat bovenste ook wel, maar dan zonder vakantie, sauna en bubbelbad.

Gefeliciteerd Viking!

PPP: als je de kcal telt kan het niet ongemerkt gaan. Een cracker meer of minder doet het hem ook niet.
Are you pondering what I'm pondering?
pi_75275733
ja hoi.
vandaag is de dag, dat mijn hoofdstuk afkomen mag.
ik zeg dus nu vaarwel, en hopelijk tot snel

Kwak
pi_75276281
Ik studeer in Amsterdam (en ben dr op een dag soms vaker dan in mn eigen woonplaats), stuur maar op denk ik?
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_75277212
quote:
Op vrijdag 4 december 2009 11:04 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

Dat geldt voor mij ook ja.
Dat bovenste ook wel, maar dan zonder vakantie, sauna en bubbelbad.

Gefeliciteerd Viking!

PPP: als je de kcal telt kan het niet ongemerkt gaan. Een cracker meer of minder doet het hem ook niet.
Ja die tel ik nooit meer . Moet ik misschien eens wat vaker weer gaan doen. Of anders een standaard extra T inbouwen 's middags.
  vrijdag 4 december 2009 @ 12:14:20 #246
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_75278090
Hoi! De tandarts heeft mijn spleetje gevuld!

Nee, ik had een vrij grote ruimte tussen voor- en hoektand en die is nu foetsie En ik ben daar helemaal blij mee
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_75278298
oh wat zijn deze colleges leuk

en volgend semester hebben we een andere docent

6 kantjes aantekeningen gemaakt
Ja doei.
pi_75278393
quote:
Op vrijdag 4 december 2009 12:19 schreef motorbloempje het volgende:
oh wat zijn deze colleges leuk

en volgend semester hebben we een andere docent

6 kantjes aantekeningen gemaakt
Ik heb een college gevolgd (Vroeg-Amerikaanse geschiedenis, machtig interessant) waarbij de docent van te voren zei: "Als je aan het einde van het college niet minstens 8 kantjes aantekeningen hebt, dan doe je iets verkeerd." En het was ook zo. .
pi_75278626
quote:
Op vrijdag 4 december 2009 11:49 schreef PurePoisonPerfume het volgende:

[..]

Ja die tel ik nooit meer . Moet ik misschien eens wat vaker weer gaan doen. Of anders een standaard extra T inbouwen 's middags.
Het valt mij wel vaker op dat jij helemaal geen T's hebt, dus extra kun je het niet echt noemen. Het hoeft niet veel te zijn, desnoods fruit ofzo, maar op deze manier ga je gewoon in de spaarstand. Mag ik vragen of je wel honger hebt, zo door de dag heen?
Je lijstje is nu ook niet erg gevarieerd (veel carbs en verder wat dingen waar haast niks in zit) dus misschien kun je er nog iets heel anders bij doen zoals noten of een bakje yoghurt.

Geheel offtopic: samenwonen op 30 vierkante meter is niet goed voor je relatie.
Are you pondering what I'm pondering?
pi_75278630
Bedankt beide!

Chico, ik stuur hem ook naar jou !
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')