ja ik kan me dat ook wel voorstellen hoor, ik was ook tegelijk zwanger met een klasgenote van wie het wel ongepland was en die laat daar geen geheim over bestaan. Ik vind het ook niet heel erg dat mensen denken dat het ongepland is, ik weet wel beter, maar zo reageren gaat me gewoon een beetje ver. Maar ach, het overgrote deel is positief geweest hoorquote:Op vrijdag 4 december 2009 09:09 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik heb ook chocolade en speculaas gevonden op m'n bureau, en dat geef ik straks aan de studenten die als eerste hun verslag in komen leverenWilskrachtig zeg, wij twee
Huuphuup, méén je dat nou?Neem van me aan dat ik het niet op die manier bedoel
Wat ontzettend onbeschoft om zoiets te zeggen! Ergens kan ik me wel voorstellen dat mensen die je niet goed kennen, eerst gokken op een ongeplande zwangerschap
Maar om dat af te keuren, is wel heel grof&bot.
quote:Op vrijdag 4 december 2009 10:01 schreef huuphuup het volgende:
@Kwak ehm, even geen idee, ik ken wel wat nichterige krullenbollennamen namen! het homo gehalte bij Japans is trouwens aanzienlijk hoger. Geen idee hoe dat komt
Gefelicitieeeerdquote:Op vrijdag 4 december 2009 10:16 schreef Viking84 het volgende:
[UITSLAG] DE TOFSTE FOK! SINT AVATAR 2009
HOEI!.
Co en Ewelina wonen in Amsterdamquote:Op vrijdag 4 december 2009 10:30 schreef P.F het volgende:
Wie woont er hier allemaal in Amsterdam?
Ik moet voor schule een enquête afnemen onder 25 Amsterdammers maar ik ben ziek dus ik ga niet naar buiten...
Zou iemand mij willen helpen? Of doen alsof je in Amsterdam woont is ook goed
quote:
En als ik er stokbrood met kruidenboter oid aan toevoeg?quote:Op vrijdag 4 december 2009 09:33 schreef ColdFeet het volgende:
PPP, je lijst is weer echt te mager! Soep is niet handig, als je zo'n braaf dagje hebt gehad
Mijn lijst wordt wat chaotisch, vrees ik
O: bak volle yoghurt
T: handje amandelen
L: ik denk brood met pindakaas
T: appel
T: sinterklaasborrel op 't werk. Ik vrees het ergste
D: fajitas
T: iets van alcohol nog, mischien. Hangt ervan af hoe hard de borrel aankomt.
Geez, ik merk trouwens wel dat mijn weerstand laag is (ondanks braaf supplementen slikken): gister mijn vinger geschramd aan mijn fiets, en dat is nu helemaal dik, ontstoken, rood en pusserigNog dik twee weken tot de kerstvakatie
Ja graag! Maar het gaat eigenlijk over eten niet per se over Amsterdam dus het is helemaal primaquote:Op vrijdag 4 december 2009 10:35 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik ben ook al zeker tien keer in Amsterdam geweest, kan ik je helpen P.F?.
Dat geldt voor mij ook ja.quote:Op vrijdag 4 december 2009 09:07 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik ben wel in Rome geweest, heel wat jaren terug op werkweek, maar ik maak mezelf niet de illusie dat ik dingen heb gezien die niet iedereen al heeft gezien.
Ja die tel ik nooit meerquote:Op vrijdag 4 december 2009 11:04 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Dat geldt voor mij ook ja.
Dat bovenste ook wel, maar dan zonder vakantie, sauna en bubbelbad.
Gefeliciteerd Viking!
PPP: als je de kcal telt kan het niet ongemerkt gaan.Een cracker meer of minder doet het hem ook niet.
Ik heb een college gevolgd (Vroeg-Amerikaanse geschiedenis, machtig interessant) waarbij de docent van te voren zei: "Als je aan het einde van het college niet minstens 8 kantjes aantekeningen hebt, dan doe je iets verkeerd." En het was ook zo.quote:Op vrijdag 4 december 2009 12:19 schreef motorbloempje het volgende:
oh wat zijn deze colleges leuk
en volgend semester hebben we een andere docent![]()
6 kantjes aantekeningen gemaakt
Het valt mij wel vaker op dat jij helemaal geen T's hebt, dus extra kun je het niet echt noemen. Het hoeft niet veel te zijn, desnoods fruit ofzo, maar op deze manier ga je gewoon in de spaarstand. Mag ik vragen of je wel honger hebt, zo door de dag heen?quote:Op vrijdag 4 december 2009 11:49 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
[..]
Ja die tel ik nooit meer. Moet ik misschien eens wat vaker weer gaan doen. Of anders een standaard extra T inbouwen 's middags.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |