Dattequote:Op vrijdag 4 december 2009 22:48 schreef motorbloempje het volgende:
'we' winnen en 'ze' verliezen
truste
O ja? Hoi. tvp en mijn naam is kuikquote:Op vrijdag 4 december 2009 17:00 schreef Viking84 het volgende:
O loveli doet wel mee!. Ok, dan is het loveli! Mystery solved
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 5 december 2009 08:06 schreef shinydiscoball het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wel schattig.ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
Ach welnee kind. 't Is niks ergs, wat chaotisch verstrooid van een schattige soort.quote:Op zaterdag 5 december 2009 08:14 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Nou gewoon stom.![]()
Ik ben ook veel te chaotisch.
Ik heb net mijn ontbijt op, eitje en restje groenten van gisteren. Ga me zo aankleden en werken. Vind het wel gezellig, ontbijten als het nog donker isquote:Op zaterdag 5 december 2009 08:18 schreef sigme het volgende:
[..]
Ach welnee kind. 't Is niks ergs, wat chaotisch verstrooid van een schattige soort.
Je bent vroeg op! Ik ga zo m'n tweede ontbijt nemen (brinta, 1e was havermoutpap om half zes ofzo) en dan zo een endje rennen. En jij?
Dat iddquote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |