quote:Op vrijdag 4 december 2009 17:00 schreef motorbloempje het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
Ja klopt, daar heb ik hem niet opgezochtquote:Op vrijdag 4 december 2009 17:04 schreef motorbloempje het volgende:
Boeken komen naar je toe deze winter!
quote:Op vrijdag 4 december 2009 17:05 schreef Chicolate het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet meer actief op Fok!
quote:Op vrijdag 4 december 2009 17:05 schreef Chicolate het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja doei.
Die ligt overal. Er is nu zelfs een mooie gebonden editie uit. Sowieso ligt hij nog steeds op de bestsellerstapels van de AKO, en in alle andere boekhandels ook hoor. Ga maarquote:Op vrijdag 4 december 2009 17:05 schreef P.F het volgende:
[..]
Ja klopt, daar heb ik hem niet opgezochtmaar ik wil hem NU kopen
Waarom wil je een boek kopen dat je niet kent?quote:Op vrijdag 4 december 2009 17:03 schreef P.F het volgende:
Hebben de meeste boekenwinkels alle boeken?
Ik ken dit boek totaal niet maar ik wil hem wel kopen... Zou het uitmaken waar ik heen ga?
"Haar naam was Sarah"
Op werkdagen voor 17.00 uur besteld, morgen in huisquote:Op vrijdag 4 december 2009 17:05 schreef P.F het volgende:
[..]
Ja klopt, daar heb ik hem niet opgezochtmaar ik wil hem NU kopen
Denk eens na over deze vraag. En bedenk dan welke tijd van het jaar het nu isquote:Op vrijdag 4 december 2009 17:07 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Waarom wil je een boek kopen dat je niet kent?.
Thanks! De AKO, zit die ook niet in het Amstel? Of alleen 2 bij centraal?quote:Op vrijdag 4 december 2009 17:07 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
[..]
Die ligt overal. Er is nu zelfs een mooie gebonden editie uit. Sowieso ligt hij nog steeds op de bestsellerstapels van de AKO, en in alle andere boekhandels ook hoor. Ga maar.
O je gaat een Sinterklaascadeautje voor jezelf kopen?quote:Op vrijdag 4 december 2009 17:08 schreef P.F het volgende:
[..]
Denk eens na over deze vraag. En bedenk dan welke tijd van het jaar het nu is!
Bijna goed, doe nog een pogingquote:Op vrijdag 4 december 2009 17:10 schreef Viking84 het volgende:
[..]
O je gaat een Sinterklaascadeautje voor jezelf kopen?.
Euh, ik woon vlakbij Rotterdam, niet in Amsterdamquote:Op vrijdag 4 december 2009 17:09 schreef P.F het volgende:
[..]
Thanks! De AKO, zit die ook niet in het Amstel? Of alleen 2 bij centraal?
O wel 1 bij Duivendrecht en 1 bij Bijlmerquote:Op vrijdag 4 december 2009 17:11 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
[..]
Euh, ik woon vlakbij Rotterdam, niet in Amsterdam. Dus geen idee
.
De tweedequote:Op vrijdag 4 december 2009 16:19 schreef Viking84 het volgende:
Hilfe bitte! Wat moet mijn ava worden na morgen?
1. [ afbeelding ]
2. [ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 20% gewijzigd door MariaEtcetera op 04-12-2009 18:40:11 ]"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |