abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 4 december 2009 @ 20:15:05 #151
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_75295515
Ja kolere, het WK voetbalgezeik begint nu al
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_75295788
Neem geen tv
  vrijdag 4 december 2009 @ 20:33:50 #153
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_75296127
Idee voor een nieuwe uitvinding: een tv die wegzapt / wegpiept zodra de woorden 'voetbal', 'EK' of 'WK' vallen .

Ik verveel me de pleuris. Ik heb Disgrace eerder vandaag al gezien (wat een naargeestige film zeg, huu) en er is niks op tv. Rest mij niks anders dan vroeg te gaan slapen .
Niet meer actief op Fok!
  vrijdag 4 december 2009 @ 20:34:23 #154
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_75296143
Twinkle: zo moet ik niet te vaak redeneren, want dan word ik moddervet Ik zie mezelf er best voor aan om dan te denken "Boe, trein gemist! Snickerstijd! " of "Ik ben natgeregend Nou mag ik warme chocolademelk! Met slagroom!" Als ik begin is het hek van de dam, mwehe!

Hier merk ik niks van het WK want ik kijk geen/nauwelijks tv én: vriendje houdt niet van voetbal!
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
  vrijdag 4 december 2009 @ 20:36:38 #155
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_75296221
Coetzee
Ik heb Disgrace, Foe en The Lives of Animals al es moeten lezen en de enige die ik uitgelezen heb is Foe. Coetzee is zo ontzettend aanwezig in zn boeken. Als in: KIJK! Ik heb een boodschap! Kijk kijk kijk, zie je hem? Snap je hem? Nee zeker he, want hij is lekker ambigu! En altijd dat idee van 'wie kan spreken voor wie', enzo. Not my cup of tea.
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
  vrijdag 4 december 2009 @ 20:41:27 #156
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_75296418
lijstje:

O: 2 pannenkoeken met nutella
T: appel
T: halve reep rittersportchocola
L: 2 broodjes met ham, kaas en gekookt ei
T: stukje Lebkuchen
D: pasta carbonara met veel sla. Weinig pasta en veel sla!
T: Nog een stukje lebkuchen?
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
  vrijdag 4 december 2009 @ 20:41:43 #157
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_75296437
quote:
Op vrijdag 4 december 2009 20:36 schreef MariaEtcetera het volgende:
Coetzee
Ik heb Disgrace, Foe en The Lives of Animals al es moeten lezen en de enige die ik uitgelezen heb is Foe. Coetzee is zo ontzettend aanwezig in zn boeken. Als in: KIJK! Ik heb een boodschap! Kijk kijk kijk, zie je hem? Snap je hem? Nee zeker he, want hij is lekker ambigu! En altijd dat idee van 'wie kan spreken voor wie', enzo. Not my cup of tea.
. Dat is duidelijk, hahaha. Ik houd eigenlijk wel van dat soort films. Literatuurprofessoren, semi-wijsgerige opmerkingen ("A woman's beauty does not belong to her alone")... maar deze film vond ik voor de rest heel naar .
Niet meer actief op Fok!
  vrijdag 4 december 2009 @ 20:42:52 #158
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_75296483
Oja lijstje
O: bak havermoutpap
T: tandarts, niet echt een eetmoment
L: 2 boterhammen; 1x kipfilet met sambal, 1x stoofpeertjesstroop
T: oliebol
S: fysio
T: 2 mandarijntjes
D: stoommaaltijd scampi's in limoensaus met tagliatelle + 1 glas rode wijn
T: 2 blokjes chocolade

Het weekend is duidelijk begonnen
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_75296812
Maria, dat is mijn valkuil. Elke keer en Twix als beloning omdat ik zo braaf ál mijn Statistiekopdrachen gemaakt heb, zorgt ervoor dat mijn muffintop voorlopig blijft waar ie zit. Of even langs de AH to go omdat ik een half uur moet wachten op een koud, verlaten station. *zucht* Iemand een beetje discipline over die ik zou mogen lenen?

Viking, mss staat hier: www.cucirca.nl een serie tussen die je leuk vindt? (Je kunt wel maar 60 minuten kijken per keer, daara moet je 54 minuten wachten voordat je verder kunt kijken. Da's meestal precies anderhalve aflevering)

XcUZ_me, ik vind je lijstje er op de oliebol na helemaal niet verkeerd uitzien!
Smile, open your eyes, love and go on
  vrijdag 4 december 2009 @ 20:52:26 #160
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_75296872
Thnx . Ben ook wel tevree . En: mandarijntjes zijn makkelijk mee te nemen. Misschien tip om in je tas te gooien voor op dat koude station? Met koude vingers duurt het ook wat langer voor je het velletje eraf gepulkt hebt
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  vrijdag 4 december 2009 @ 20:52:53 #161
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_75296898
quote:
Op vrijdag 4 december 2009 15:37 schreef P.F het volgende:
Wat vinden jullie van haar lichaam?
http://www.dumpert.nl/med(...)an_nu_beweging_.html
Te strak, te gespierd. Mijn lichaam zag er een half jaar geleden ook zo uit (zonder de neptieten dan) en ik ben dolblij dat ik weer een dun speklaagje heb. Veel vrouwelijker.

Daglijstje
o. weetabix met melk
t. banaan + appel
l.krentenbol met kaas + 2 boterhammen filet americain
t. 4 taaitaaitjes + schuimpje
t. biertje + aantal handjes noten + pepernoten
d. schnitzel met uien, paprika en roomsaus + cola + krautsalat
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_75297002
Ik had de De Pianiste gekocht. van Elfriede Jelinek. Wat een takkeboek. Niet doorheen te komen. Ik had het in de trein willen laten liggen. Gelukkig van de Slegte, dus maar 4 euro ofzo Als iemand het wil, PM me, de eerste krijgt 't gratisch en voor niks toegestuurd

En ik heb de kerstboom neergezet en versierd.

En ik was 64 vanmorgen AAAAAAAAAAAAAARRRRRGGHH. Nu heb ik het plan om in de kerstvakantie om de dag naar Zumba te gaan. Moet er toch nog een hoop inhalen,
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_75297089
O: Die nieuwe wasameuk, iets met Beauty? Het zijn net cracottes, maar kleiner. 3 stuks, twee met grillworst en 1 met chocopasta
T: Peer
T: Twee plakjes ontbijtkoek
L: Twee wasa's met kaas
D: Rijst met homemade tomatensaus
T: Stukje rauwe bloemkool met knoflooksausdip
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_75297114
Oh en nog een T: klein stukje chocolade.
pi_75297222
quote:
Op vrijdag 4 december 2009 20:52 schreef XcUZ_Me het volgende:
Thnx . Ben ook wel tevree . En: mandarijntjes zijn makkelijk mee te nemen. Misschien tip om in je tas te gooien voor op dat koude station? Met koude vingers duurt het ook wat langer voor je het velletje eraf gepulkt hebt
Daar gooi ik er inderdaad al een aantal van in mn tas! Ik moet nog even leren dat verveling en een craving naar chocola niet betekenen dat ik ook daadwerkelijk iets moet eten op dat moment.

Syrena, om de dag naar Zumba, wauw. Ik 'mag' in de kerstvakantie ook weer Op t sportcentum bij de uni geven ze t ook wel, maar daar nemen ze de term 'Zumba XL' wel heel erg letterlijk. Heb t één keer geprobeerd, maar toen waren er ruim 300 man, dat was niet leuk meer. Voor de geinteresserden, dat zag er als volgt uit.. http://www.ru.nl/sportcentrum/actueel/foto's_zumba_xl/
pi_75297359
Zumba XL Ik mep nu al af en toe iemand, ik zou daar dooien laten vallen
Ik hoop dat de dansschool open is in de kerstvakantie, anders moet ik een ander plan bedenken. Want ik begin echt een buik te krijgen, dat is niet meer buikje

Boh vannacht smsje gehad van m'n vriedin (die van McNietZoIndeRouw) dat haar vader nu echt op sterven ligt (darmkanker) Ik denk er echt al de hele dag aan.
  vrijdag 4 december 2009 @ 21:07:00 #167
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_75297401
Ik probeer me dan altijd te bedenken hoe goed ik me over mezelf voel als ik het níet doe. Dat scheelt ook wel weer. (Of, als ik een pestbui heb, hoe slecht ik me over mezelf voel als ik het wel doe)
pi_75297686
quote:
Op vrijdag 4 december 2009 21:07 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik probeer me dan altijd te bedenken hoe goed ik me over mezelf voel als ik het níet doe. Dat scheelt ook wel weer. (Of, als ik een pestbui heb, hoe slecht ik me over mezelf voel als ik het wel doe)
Da's ook een goeie. Ik probeer er dan aan te denken hoeveel minuten ik op de crosstrainer zou moeten staan om die kcals er weer af te krijgen

Syrena, wat ontzettend rot. Heel veel sterke
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_75297999
Hopelijk valt het mee voor je vriendinnetje vader Twinkle!
Ik ga in bad hangen met een boekie, ff goed doorwarmen en dan slapen.
pi_75298076
quote:
Op vrijdag 4 december 2009 20:33 schreef Viking84 het volgende:
Idee voor een nieuwe uitvinding: een tv die wegzapt / wegpiept zodra de woorden 'voetbal', 'EK' of 'WK' vallen .

Ik verveel me de pleuris. Ik heb Disgrace eerder vandaag al gezien (wat een naargeestige film zeg, huu) en er is niks op tv. Rest mij niks anders dan vroeg te gaan slapen .
het einde van de film is echt vernueckt! het boek heeft een open einde. in de film maken ze de keuze af zeg maar. ik ben normaal niet zo van boek > film. maar als ze zo'n grote kueze maken dan wel...
Kwak
pi_75298098
quote:
Op vrijdag 4 december 2009 20:15 schreef uniekhoorn het volgende:
Ja kolere, het WK voetbalgezeik begint nu al
ik heb t helemaal uit mezelf zitten kijken, en zitten duimen dat NL niet Portugal in de groep zou krijgen ik WK en EK
Kwak
pi_75298124
quote:
Op vrijdag 4 december 2009 21:05 schreef Syrena het volgende:
Zumba XL Ik mep nu al af en toe iemand, ik zou daar dooien laten vallen
Ik hoop dat de dansschool open is in de kerstvakantie, anders moet ik een ander plan bedenken. Want ik begin echt een buik te krijgen, dat is niet meer buikje

Boh vannacht smsje gehad van m'n vriedin (die van McNietZoIndeRouw) dat haar vader nu echt op sterven ligt (darmkanker) Ik denk er echt al de hele dag aan.
ga jezelf maar lekker afleiden ja...hè wat naar!
Kwak
pi_75299617
quote:
Op vrijdag 4 december 2009 20:55 schreef Syrena het volgende:
Ik had de De Pianiste gekocht. van Elfriede Jelinek. Wat een takkeboek. Niet doorheen te komen. Ik had het in de trein willen laten liggen. Gelukkig van de Slegte, dus maar 4 euro ofzo Als iemand het wil, PM me, de eerste krijgt 't gratisch en voor niks toegestuurd

En ik heb de kerstboom neergezet en versierd.

En ik was 64 vanmorgen AAAAAAAAAAAAAARRRRRGGHH. Nu heb ik het plan om in de kerstvakantie om de dag naar Zumba te gaan. Moet er toch nog een hoop inhalen,
Ja, ik wil 'm wel! Ben wel benieuwd, de film was nogal eeeuhhh.... apart.
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
  vrijdag 4 december 2009 @ 22:31:40 #174
3185 Adelante
To let it go now
pi_75300880
quote:
Op vrijdag 4 december 2009 21:23 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

ik heb t helemaal uit mezelf zitten kijken, en zitten duimen dat NL niet Portugal in de groep zou krijgen ik WK en EK
Vrouw

*Nu Se7en kijkt.
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
  vrijdag 4 december 2009 @ 22:48:03 #175
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_75301399
Kijk nu ook voetbal.. az-vit... niet vrijwillig trouwens, zit hier met allemaal mannen

WK Nederlandse wedstrijden kijk ik, als mogelijk, wel... hoezo nationalistisch??
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')