OP-materiaal.quote:
Moiquote:Op vrijdag 4 december 2009 09:44 schreef themauster het volgende:
Goedemorgennet de sint binnen gehaalt, zwarte piet leek een klap van de molen hebben gehad , hij bungelde aan de rand van de molen
Eensquote:Op vrijdag 4 december 2009 09:49 schreef morpheus_at_work het volgende:
Nieuw en Megahit , dat is meestal niet waar
Is zeer welkom !quote:Op vrijdag 4 december 2009 09:50 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Eens. Jack Penate is de nieuwe Megahit
Helemaal mee eens , het is een nummer niet bedoeld voor hoge rotatie.quote:Op vrijdag 4 december 2009 09:45 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Moi
Owl city ben ik al aardig flauw van...
Volgens mij hadden gerard en giel gister veraden dat het Moke wasquote:Op vrijdag 4 december 2009 09:50 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Eens. Jack Penate is de nieuwe Megahit
Oh is dat hun ding!quote:Op vrijdag 4 december 2009 09:57 schreef themauster het volgende:
Ik mag Giel niet, maar die actie met die flitspalen was wel geweldig!en topopbrengst van de nacht djs
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
quote:Op vrijdag 4 december 2009 10:02 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Oh is dat hun ding!Wat super!
Goeie morgen!![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.over 10 dagen dus een klein Vlindurtje
If you Kanye me, I will Chris Brown your girlfriend and Tiger Woods your mother!
Zeker wetenquote:
Eensquote:Op vrijdag 4 december 2009 09:55 schreef morpheus_at_work het volgende:
Helemaal mee eens , het is een nummer niet bedoeld voor hoge rotatie.
Moke zou ik echt een goede keuze vindenquote:Op vrijdag 4 december 2009 09:55 schreef themauster het volgende:
[..]
Volgens mij hadden gerard en giel gister veraden dat het Moke wasmaar zeker weten doe ik het niet want ik heb het backstage gedeelte natuurlijk niet gezien
Hier komt alleen wel een piemeltje aan te zittenquote:Op vrijdag 4 december 2009 10:05 schreef themauster het volgende:
[..]
over 10 dagen dus een klein Vlindurtje
Sorry! Queen was op de radio en toen moest ik wel ff springuuuuhquote:Op vrijdag 4 december 2009 10:01 schreef themauster het volgende:
Hans heb je weer staan springen?: http://rtvnoord.nl/nieuws/indexwm.asp?actie=totaalbericht&pid=87171
Ook vlinders kunnen piemeltje hebbenquote:Op vrijdag 4 december 2009 10:08 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Hier komt alleen wel een piemeltje aan te zitten
quote:Op vrijdag 4 december 2009 10:12 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Ook vlinders kunnen piemeltje hebben
Whehequote:Op vrijdag 4 december 2009 10:12 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 4 december 2009 10:12 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Meeste spannende is als je niet weet wanneer het komt , dan heb je altijd je tassen klaar staan.quote:Op vrijdag 4 december 2009 10:16 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Whehe
Leuk Vlindur ! spannende periode dus
Misschien komt haar zoontje wel straks om 18:00 tijdens de WK lotingquote:Op vrijdag 4 december 2009 10:18 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Meeste spannende is als je niet weet wanneer het komt , dan heb je altijd je tassen klaar staan.
Ik moet lachen mocht vlinder haar zoontje denken, wat nou over 10 dagen, ik kom nu
Tijdens ektra weekends ITHINKILIKEITquote:Op vrijdag 4 december 2009 10:20 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Misschien komt haar zoontje wel straks om 18:00 tijdens de WK loting.
Je doet je naam eer aanquote:Op vrijdag 4 december 2009 10:26 schreef Zapper het volgende:
En daar is die k*thoer weerIk ga weer zappen
Luid en duidelijk... ik luisterde de hele ochtend al nietquote:Op vrijdag 4 december 2009 10:26 schreef Zapper het volgende:
En daar is die k*thoer weerIk ga weer zappen
Haha jaquote:Op vrijdag 4 december 2009 10:22 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Tijdens ektra weekends ITHINKILIKEIT
Speculaas (speculeren)quote:Op vrijdag 4 december 2009 10:45 schreef themauster het volgende:
Ik verwacht dat over 2 weken Roosmarijn de Arbeidsvitaminen doet omdat Gerard dan hopelijk op weg is naar Groningen
Skattig.quote:Op vrijdag 4 december 2009 10:53 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik moest al aan je denken bij de eerste tonen
Leuk liedjequote:Op vrijdag 4 december 2009 10:50 schreef morpheus_at_work het volgende:
Sweet like chocolate
Een eerste nieuw nummer circuleert sinds eind juni al op internet: Blue Spotted Tail (opgenomen bij BBC6). Pareltje!quote:
Mogguh, Sersjquote:Op vrijdag 4 december 2009 11:19 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Een eerste nieuw nummer circuleert sinds eind juni al op internet: Blue Spotted Tail (opgenomen bij BBC6). Pareltje!
O, en goedemorgen
Ik aan de Blues Brothers.quote:Op vrijdag 4 december 2009 11:24 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ik moet ineens enorm aan chocomel denken.
quote:
Iets met telefoon met radio, kabeltjes onder je kleren langs, oortje aan 1 kant erin op +2... en niemand die het merkt... veel met je hand tegen die oor aanleunenquote:Op vrijdag 4 december 2009 11:22 schreef Sirolf het volgende:
Het wordt toch echt hoe langer hoe spannender wie de SR-jocks worden. Alleen nogal vervelend dat ik het niet kan volgen op de radio vanwege een verplicht hoorcollege...
Iets met Iphone appquote:Op vrijdag 4 december 2009 11:36 schreef Dichterbijer het volgende:
[..]
Iets met telefoon met radio, kabeltjes onder je kleren langs, oortje aan 1 kant erin op +2... en niemand die het merkt... veel met je hand tegen die oor aanleunen
Maar zal wel niet kunnen
quote:Op vrijdag 4 december 2009 11:55 schreef Sersjee het volgende:
Ik zag dat er vorige week een TT aan was besteed, dus dan kan ik nu niet achterblijven natuurlijk...
quote:Op vrijdag 4 december 2009 12:09 schreef Sersjee het volgende:
Voor al zijn fans: ons aller Tjibbe Tjibsma nu op KX!
Het is een hoorcollege waar twee mede-studenten de les verzorgen, en er zitten in totaal maar 10 mensen ofzo. Zal dus nogal opvallen als ik dat doe.quote:Op vrijdag 4 december 2009 11:36 schreef Dichterbijer het volgende:
[..]
Iets met telefoon met radio, kabeltjes onder je kleren langs, oortje aan 1 kant erin op +2... en niemand die het merkt... veel met je hand tegen die oor aanleunen
Maar zal wel niet kunnen
Aah dat is kut, ik heb van 11 tot 13 college, en volgens mij zei Ekdom vanmorgen dat het na éénen zou worden. Dan waag ik het er maar op. Ik denk niet dat mijn telefoonradio bereik heeft in de collegezaal.quote:Op vrijdag 4 december 2009 11:22 schreef Sirolf het volgende:
Het wordt toch echt hoe langer hoe spannender wie de SR-jocks worden. Alleen nogal vervelend dat ik het niet kan volgen op de radio vanwege een verplicht hoorcollege...
Ik heb officieel van 11.30 tot 13.30 dat college, maar vaak is het rond 13 uur wel afgelopen... maar daarna moet ik gelijk door naar een projectvergadering.quote:Op vrijdag 4 december 2009 13:06 schreef alors het volgende:
[..]
Aah dat is kut, ik heb van 11 tot 13 college, en volgens mij zei Ekdom vanmorgen dat het na éénen zou worden. Dan waag ik het er maar op. Ik denk niet dat mijn telefoonradio bereik heeft in de collegezaal.
Wat denk jezelf?quote:Op vrijdag 4 december 2009 13:25 schreef Barney_Stinson het volgende:
Hopelijk voor volgende week een goede megahit.
Daar zou ik heel blij mee zijn.quote:
Vanochtend bij Giel nog gedraaid.quote:Op vrijdag 4 december 2009 13:16 schreef Sirolf het volgende:
Ah, op KX net de nieuwe single van Caro Emerald. Klinkt best leuk!
En werd ook weleens tijd...
Ben benieuwd wanneer 3 'm gaat oppikken.
Hoe weet je dat!? Dan heeft de pliesie vast al een hoop kaarten te pakken!quote:Op vrijdag 4 december 2009 13:46 schreef themauster het volgende:
Onder de flitspalen die ingepakt zijn, zitten kaartjes voor John Mayer
Mwah, vitaminenshot en een pallet cognac en dan houdt ie het wel een paar uur vol hoor...quote:Op vrijdag 4 december 2009 15:25 schreef Sirolf het volgende:
[ link | afbeelding ]
Dat wordt vanavond dus Ekstra Weekend met Ekdom en Iemand Anders...
Dat dus.quote:Op vrijdag 4 december 2009 15:30 schreef Vlindur het volgende:
Miss MontrealIk vind het echt helemaal niks
Nee, aan je hormomenquote:Op vrijdag 4 december 2009 15:41 schreef Vlindur het volgende:
Ze draaien vandaag echt maar slechte platen.. Ik vind het helemaal niks. Alleen Paolo Nutini vond ik echt tof.
Het zal wel aan mij liggen hoor..
Paolo Nutini is dan ook tofquote:Op vrijdag 4 december 2009 15:41 schreef Vlindur het volgende:
Ze draaien vandaag echt maar slechte platen.. Ik vind het helemaal niks. Alleen Paolo Nutini vond ik echt tof.
Het zal wel aan mij liggen hoor..
Lijkt mij toch ookquote:Op vrijdag 4 december 2009 15:27 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Mwah, vitaminenshot en een pallet cognac en dan houdt ie het wel een paar uur vol hoor...
Ga maandag zeker weer even luisteren! Je zit in een mooie flow nu. FF vasthoudenquote:Op vrijdag 4 december 2009 15:51 schreef ScottTracy het volgende:
Thanks allemaalWas wel echt een moeilijk popduel vandaag! Nu hopen dat ik maandag ook nog kan winnen
Dacht dat het Paolo Nutini wasquote:Op vrijdag 4 december 2009 15:54 schreef JDude het volgende:
[..]
Verwacht je daarna nog een goede uitsmijter van het programma, komt'ie met deze jankbal aan.
Haha inderdaad. Hij legt de druk er wel op voor maandagquote:Op vrijdag 4 december 2009 15:55 schreef -Hans- het volgende:
Zo. nog even een dikke pluim van Paul aan het adres van Scott.
Jup, dat inderdaad welquote:Op vrijdag 4 december 2009 15:56 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Haha inderdaad. Hij legt de druk er wel op voor maandag
Ja, aub Bart niet...quote:Op vrijdag 4 december 2009 16:10 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Verschuuren Verschuuren of Paul !
Hoop niet dat ze met Bart komen aanzetten..
Verschuuren is de meest logische keuze, imhoquote:
Weet iemand meer of zou dit een wilde gok zijnquote:Steun de 3 DJ's @gerardekdom @giel3fm en Annemieke door middel van een Serious Shirt! www.seriousshirt.nl #sr09 #3FM #glazenhuis
wens van de gedachtenquote:Op vrijdag 4 december 2009 16:19 schreef themauster het volgende:
[..]
Weet iemand meer of zou dit een wilde gok zijn
Dat zou geen Michiel betekenenquote:Op vrijdag 4 december 2009 16:19 schreef themauster het volgende:
[..]
Die wordt het inddquote:Op vrijdag 4 december 2009 16:20 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
jammer jammer jammer
nu hopen dat domien kan en wil
Regelrechte gok, aangezien echt nog niemand dat weet, enkel de zendercoördinator van 3FM, de radio-baas van de VPRO en een notaris.quote:Op vrijdag 4 december 2009 16:19 schreef themauster het volgende:
[..]
Die van Fireflies aub niet, is zo'n inspiratieloze plaat...quote:Op vrijdag 4 december 2009 16:22 schreef alors het volgende:
MH, even denken, Owl City zou wel een beetje een latertje zijn. Denk ik niet meer. Die nieuwe van Waylon misschien? (Hoeft van mij absoluut niet hoor) Verder is Maria Mena denk ik wel een kanshebber. Paramore is ook wel geliefd heb ik het idee. Anders Broodje Bakpao misschien...
5. Marconi Award - Grootste Radioluisteraar van FTR dat moet Hans worden niet waar?quote:Op vrijdag 4 december 2009 16:24 schreef mr_anonimous het volgende:
Fok! FTR Awards 2009: Het stemtopic!
dat bepalen jullie zelf.quote:Op vrijdag 4 december 2009 16:28 schreef themauster het volgende:
[..]
5. Marconi Award - Grootste Radioluisteraar van FTR dat moet Hans worden niet waar?
Zolang niemand zijn stem uitbrengt blijft de award gewoon in de kast staan!quote:
En vergeet award nr. 10 niet, de "Without A Trace Award - De FTR-user die ineens niet meer langskomt". Ook die mag naar Hans.quote:Op vrijdag 4 december 2009 16:28 schreef themauster het volgende:
[..]
5. Marconi Award - Grootste Radioluisteraar van FTR dat moet Hans worden niet waar?
haha maar die is er al weer! die vind ik meer voor COSquote:Op vrijdag 4 december 2009 16:32 schreef Sirolf het volgende:
[..]
En vergeet award nr. 10 niet, de "Without A Trace Award - De FTR-user die ineens niet meer langskomt". Ook die mag naar Hans.
Wat belet u om te stemmen?quote:Op vrijdag 4 december 2009 16:32 schreef Sirolf het volgende:
[..]
En vergeet award nr. 10 niet, de "Without A Trace Award - De FTR-user die ineens niet meer langskomt". Ook die mag naar Hans.
Maar toch... in het afgelopen jaar is het wel gebeurd, dus die award mag best.quote:Op vrijdag 4 december 2009 16:34 schreef themauster het volgende:
[..]
haha maar die is er al weer! die vind ik meer voor COS
Was gister al bekendquote:
Zal ik dat video-fragment waarin ze dat zeiden (en afzeiken) van gisteren nog even online gooien?quote:
MH kan je een plaat onwijs mee de lijst induwen, of nog hoger krijgen. Moke heeft dat zeker meer nodig dan 30 Seconds to Mars.quote:Op vrijdag 4 december 2009 16:42 schreef Sjimmie het volgende:
Opmerkelijk dat het Moke is. Opvallend is meer de alarmschijf komende week: 30 Seconds to Mars! Wat is er nou zo goed aan Moke?
Graagquote:Op vrijdag 4 december 2009 16:38 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Zal ik dat video-fragment waarin ze dat zeiden (en afzeiken) van gisteren nog even online gooien?
Is al ingedeeld geloof ikquote:Op vrijdag 4 december 2009 16:42 schreef Krambo het volgende:
Weet iemand of en wanneer je je kunt opgeven als vrijwilliger voor het SR-callcenter? Ik kan er nergens iets over vinden en ik wil niet net als vorig jaar te laat zijn.
NOU ?quote:Op vrijdag 4 december 2009 16:38 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Zal ik dat video-fragment waarin ze dat zeiden (en afzeiken) van gisteren nog even online gooien?
Moke kun je niet vaak genoeg afzeiken, dus graag!quote:Op vrijdag 4 december 2009 16:38 schreef Sirolf het volgende:
Thanxquote:Op vrijdag 4 december 2009 16:56 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Giel en Gerard over Moke als Megahit:
Die ken ik volgens mij helemaal niet? iemand een YT url?quote:Op vrijdag 4 december 2009 17:00 schreef alors het volgende:
Nou ik had veeeeeel liever Ryan Shaw gehad.
quote:Op vrijdag 4 december 2009 17:01 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Die ken ik volgens mij helemaal niet? iemand een YT url?
quote:Op vrijdag 4 december 2009 17:01 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Die ken ik volgens mij helemaal niet? iemand een YT url?
Mooi jaquote:Op vrijdag 4 december 2009 17:03 schreef Sirolf het volgende:
LOL! Gerard de Kloet (baas NOS Headlines) doet het nieuws, omdat Coen en Sander het flitspaal-nieuws niet willen vertellen...
En deze week weerquote:Op vrijdag 4 december 2009 17:04 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Vorige week trouwens de Freakandel Speciaal in de Freaknacht.
van miss Montréal krijg ik spontaan hoofdpijnquote:Op vrijdag 4 december 2009 16:59 schreef Vlindur het volgende:
Nou, ik ben blij dat het Moke is ipv bijvoorbeeld Miss Montreal
Het eurokwartje begint hier zo langzamerhand ook te vallen voor dit nummer. Eerst vond ik het niet zo heel bijzonder, maar bij elke draaibeurt begint het voor mij beter bij SR te passen.quote:
Vorig jaar vond ik Novastar zo slecht. Het was al kapotgedraaid voordat het SR was.quote:Op vrijdag 4 december 2009 17:25 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Het eurokwartje begint hier zo langzamerhand ook te vallen voor dit nummer. Eerst vond ik het niet zo heel bijzonder, maar bij elke draaibeurt begint het voor mij beter bij SR te passen.
Novastar maakt mooie nummers, het zijn alleen niet de meest vrolijke nummers.quote:Op vrijdag 4 december 2009 17:26 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Vorig jaar vond ik Novastar zo slecht. Het was al kapotgedraaid voordat het SR was.
De echte weekend openers hoor je dan ook pas om 19.00quote:Op vrijdag 4 december 2009 17:28 schreef Vlindur het volgende:
Ik vind het zo jammer dat Paultje Pils tegenwoordig het alleen recht heeft om het weekend te openen. Zo jammer voor als die mensen die dat ook graag willen doen
Paultje Pils is net zo slecht als de rest van de showquote:Op vrijdag 4 december 2009 17:28 schreef Vlindur het volgende:
Ik vind het zo jammer dat Paultje Pils tegenwoordig het alleen recht heeft om het weekend te openen. Zo jammer voor als die mensen die dat ook graag willen doen
quote:Op vrijdag 4 december 2009 17:30 schreef themauster het volgende:
[..]
De echte weekend openers hoor je dan ook pas om 19.00
Idem hier. Kwartje is inmiddels wel gevallen, maar het duurde wel ffquote:Op vrijdag 4 december 2009 17:25 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Het eurokwartje begint hier zo langzamerhand ook te vallen voor dit nummer. Eerst vond ik het niet zo heel bijzonder, maar bij elke draaibeurt begint het voor mij beter bij SR te passen.
Ik tot 7.quote:Op vrijdag 4 december 2009 18:10 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Ik zal dan wel weer tot 6 uur opblijven
Logisch want Giel zit morgen een uurtje op Sinterklaasradioquote:
December lijkt toch nog zwaarder te zijn.quote:Op vrijdag 4 december 2009 18:26 schreef Briggy het volgende:
Thuis... koffie... lekker plaat op de radio
![]()
wat wil een mens nog meer
Geen idee, we moeten wachten op verdere informatie van Gerard zelf.quote:Op vrijdag 4 december 2009 18:28 schreef themauster het volgende:
als dit de laatste freak 11 is van het jaar is,wat komt er dan volgende week?
Sterkte ermeequote:Op vrijdag 4 december 2009 18:28 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
December lijkt toch nog zwaarder te zijn.
Ik heb me al twee keer verslapen. Ik moet echt iets vinden om lang door te gaan.
Het is de bedoeling dat ik me uitleef, niet mijn biologische klok.
Dankjewel.quote:
Congratz !quote:Op vrijdag 4 december 2009 18:28 schreef Paul-89 het volgende:
Jeej kaartjes gewonnen en ook nog The Brothers Johnson - Stomp op de radio,,
Pffff dat haal ik echt nietquote:Op vrijdag 4 december 2009 18:10 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Ik zal dan wel weer tot 6 uur opblijven
Geen idee, maar na Der Rudy heb ik vaak wel genoeg radio gehoordquote:
Je hoort het verkeerd.quote:Op vrijdag 4 december 2009 18:41 schreef Captain_Slow het volgende:
Deze plaat heet toch Stay in you wife, of hoor ik dat verkeerd?
Hahaquote:Op vrijdag 4 december 2009 18:41 schreef Captain_Slow het volgende:
Deze plaat heet toch Stay in you wife, of hoor ik dat verkeerd?
Mee eens daarnaast is het pas vanaf 4 uur leuk, en dat kijk ik meestal pas op zondagavondquote:Op vrijdag 4 december 2009 18:42 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Geen idee, maar na Der Rudy heb ik vaak wel genoeg radio gehoord. Freaknacht vind ik persoonlijk echt zelden leuk.
quote:GRONINGEN - De kerstboom op de Grote Markt in Groningen wordt dit jaar versierd met bustes, die T-shirts van Serious Request dragen.
Jup, helemaal mee eensquote:Op vrijdag 4 december 2009 18:50 schreef themauster het volgende:
[..]
Mee eens daarnaast is het pas vanaf 4 uur leuk, en dat kijk ik meestal pas op zondagavond
Het lijkt me dat dat domien isquote:
quote:Op vrijdag 4 december 2009 19:05 schreef Sersjee het volgende:
Ome Sersjee kan wel een kunstje op een aantal van die dames.
quote:
Na afloop blijven ze allemaal overnachten bij Tjibbe.quote:Op vrijdag 4 december 2009 19:08 schreef TradeMarkie het volgende:
Hebben de dames voor de gelegenheid ook allemaal een weekendtas ipv handtas mee ofzo?
Die weet toch niet wat ie ermee moetquote:Op vrijdag 4 december 2009 19:09 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Na afloop blijven ze allemaal overnachten bij Tjibbe.
Hoe is het toch mogelijk?quote:Op vrijdag 4 december 2009 19:11 schreef Sersjee het volgende:
Die babyface van Domien als Sinterklaas![]()
Ziek, 40,3 gradenquote:Op vrijdag 4 december 2009 19:12 schreef cheese. het volgende:
Wat is er nou met Veenstra? Ziek of vakantie?
Ziek.quote:Op vrijdag 4 december 2009 19:12 schreef cheese. het volgende:
Wat is er nou met Veenstra? Ziek of vakantie?
Eindelijk synchroon.quote:Op vrijdag 4 december 2009 19:13 schreef Timo20 het volgende:
SinterEkstra Weekend![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
WEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEKEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEND!!!!
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 4 december 2009 19:23 schreef Sirolf het volgende:
Tjibbe viel zojuist Domien aan met een.... kapstok?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |