Wat denk jezelf?quote:Op vrijdag 4 december 2009 13:25 schreef Barney_Stinson het volgende:
Hopelijk voor volgende week een goede megahit.
Daar zou ik heel blij mee zijn.quote:
Vanochtend bij Giel nog gedraaid.quote:Op vrijdag 4 december 2009 13:16 schreef Sirolf het volgende:
Ah, op KX net de nieuwe single van Caro Emerald. Klinkt best leuk!
En werd ook weleens tijd...
Ben benieuwd wanneer 3 'm gaat oppikken.
Hoe weet je dat!? Dan heeft de pliesie vast al een hoop kaarten te pakken!quote:Op vrijdag 4 december 2009 13:46 schreef themauster het volgende:
Onder de flitspalen die ingepakt zijn, zitten kaartjes voor John Mayer
Mwah, vitaminenshot en een pallet cognac en dan houdt ie het wel een paar uur vol hoor...quote:Op vrijdag 4 december 2009 15:25 schreef Sirolf het volgende:
[ link | afbeelding ]
Dat wordt vanavond dus Ekstra Weekend met Ekdom en Iemand Anders...
Dat dus.quote:Op vrijdag 4 december 2009 15:30 schreef Vlindur het volgende:
Miss MontrealIk vind het echt helemaal niks
Nee, aan je hormomenquote:Op vrijdag 4 december 2009 15:41 schreef Vlindur het volgende:
Ze draaien vandaag echt maar slechte platen.. Ik vind het helemaal niks. Alleen Paolo Nutini vond ik echt tof.
Het zal wel aan mij liggen hoor..
Paolo Nutini is dan ook tofquote:Op vrijdag 4 december 2009 15:41 schreef Vlindur het volgende:
Ze draaien vandaag echt maar slechte platen.. Ik vind het helemaal niks. Alleen Paolo Nutini vond ik echt tof.
Het zal wel aan mij liggen hoor..
Lijkt mij toch ookquote:Op vrijdag 4 december 2009 15:27 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Mwah, vitaminenshot en een pallet cognac en dan houdt ie het wel een paar uur vol hoor...
Ga maandag zeker weer even luisteren! Je zit in een mooie flow nu. FF vasthoudenquote:Op vrijdag 4 december 2009 15:51 schreef ScottTracy het volgende:
Thanks allemaalWas wel echt een moeilijk popduel vandaag! Nu hopen dat ik maandag ook nog kan winnen
Dacht dat het Paolo Nutini wasquote:Op vrijdag 4 december 2009 15:54 schreef JDude het volgende:
[..]
Verwacht je daarna nog een goede uitsmijter van het programma, komt'ie met deze jankbal aan.
Haha inderdaad. Hij legt de druk er wel op voor maandagquote:Op vrijdag 4 december 2009 15:55 schreef -Hans- het volgende:
Zo. nog even een dikke pluim van Paul aan het adres van Scott.
Jup, dat inderdaad welquote:Op vrijdag 4 december 2009 15:56 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Haha inderdaad. Hij legt de druk er wel op voor maandag
Ja, aub Bart niet...quote:Op vrijdag 4 december 2009 16:10 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Verschuuren Verschuuren of Paul !
Hoop niet dat ze met Bart komen aanzetten..
Verschuuren is de meest logische keuze, imhoquote:
Weet iemand meer of zou dit een wilde gok zijnquote:Steun de 3 DJ's @gerardekdom @giel3fm en Annemieke door middel van een Serious Shirt! www.seriousshirt.nl #sr09 #3FM #glazenhuis
wens van de gedachtenquote:Op vrijdag 4 december 2009 16:19 schreef themauster het volgende:
[..]
Weet iemand meer of zou dit een wilde gok zijn
Dat zou geen Michiel betekenenquote:Op vrijdag 4 december 2009 16:19 schreef themauster het volgende:
[..]
Die wordt het inddquote:Op vrijdag 4 december 2009 16:20 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
jammer jammer jammer
nu hopen dat domien kan en wil
Regelrechte gok, aangezien echt nog niemand dat weet, enkel de zendercoördinator van 3FM, de radio-baas van de VPRO en een notaris.quote:Op vrijdag 4 december 2009 16:19 schreef themauster het volgende:
[..]
Die van Fireflies aub niet, is zo'n inspiratieloze plaat...quote:Op vrijdag 4 december 2009 16:22 schreef alors het volgende:
MH, even denken, Owl City zou wel een beetje een latertje zijn. Denk ik niet meer. Die nieuwe van Waylon misschien? (Hoeft van mij absoluut niet hoor) Verder is Maria Mena denk ik wel een kanshebber. Paramore is ook wel geliefd heb ik het idee. Anders Broodje Bakpao misschien...
5. Marconi Award - Grootste Radioluisteraar van FTR dat moet Hans worden niet waar?quote:Op vrijdag 4 december 2009 16:24 schreef mr_anonimous het volgende:
Fok! FTR Awards 2009: Het stemtopic!
dat bepalen jullie zelf.quote:Op vrijdag 4 december 2009 16:28 schreef themauster het volgende:
[..]
5. Marconi Award - Grootste Radioluisteraar van FTR dat moet Hans worden niet waar?
Zolang niemand zijn stem uitbrengt blijft de award gewoon in de kast staan!quote:
En vergeet award nr. 10 niet, de "Without A Trace Award - De FTR-user die ineens niet meer langskomt". Ook die mag naar Hans.quote:Op vrijdag 4 december 2009 16:28 schreef themauster het volgende:
[..]
5. Marconi Award - Grootste Radioluisteraar van FTR dat moet Hans worden niet waar?
haha maar die is er al weer! die vind ik meer voor COSquote:Op vrijdag 4 december 2009 16:32 schreef Sirolf het volgende:
[..]
En vergeet award nr. 10 niet, de "Without A Trace Award - De FTR-user die ineens niet meer langskomt". Ook die mag naar Hans.
Wat belet u om te stemmen?quote:Op vrijdag 4 december 2009 16:32 schreef Sirolf het volgende:
[..]
En vergeet award nr. 10 niet, de "Without A Trace Award - De FTR-user die ineens niet meer langskomt". Ook die mag naar Hans.
Maar toch... in het afgelopen jaar is het wel gebeurd, dus die award mag best.quote:Op vrijdag 4 december 2009 16:34 schreef themauster het volgende:
[..]
haha maar die is er al weer! die vind ik meer voor COS
Was gister al bekendquote:
Zal ik dat video-fragment waarin ze dat zeiden (en afzeiken) van gisteren nog even online gooien?quote:
MH kan je een plaat onwijs mee de lijst induwen, of nog hoger krijgen. Moke heeft dat zeker meer nodig dan 30 Seconds to Mars.quote:Op vrijdag 4 december 2009 16:42 schreef Sjimmie het volgende:
Opmerkelijk dat het Moke is. Opvallend is meer de alarmschijf komende week: 30 Seconds to Mars! Wat is er nou zo goed aan Moke?
Graagquote:Op vrijdag 4 december 2009 16:38 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Zal ik dat video-fragment waarin ze dat zeiden (en afzeiken) van gisteren nog even online gooien?
Is al ingedeeld geloof ikquote:Op vrijdag 4 december 2009 16:42 schreef Krambo het volgende:
Weet iemand of en wanneer je je kunt opgeven als vrijwilliger voor het SR-callcenter? Ik kan er nergens iets over vinden en ik wil niet net als vorig jaar te laat zijn.
NOU ?quote:Op vrijdag 4 december 2009 16:38 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Zal ik dat video-fragment waarin ze dat zeiden (en afzeiken) van gisteren nog even online gooien?
Moke kun je niet vaak genoeg afzeiken, dus graag!quote:Op vrijdag 4 december 2009 16:38 schreef Sirolf het volgende:
Thanxquote:Op vrijdag 4 december 2009 16:56 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Giel en Gerard over Moke als Megahit:
Die ken ik volgens mij helemaal niet? iemand een YT url?quote:Op vrijdag 4 december 2009 17:00 schreef alors het volgende:
Nou ik had veeeeeel liever Ryan Shaw gehad.
quote:Op vrijdag 4 december 2009 17:01 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Die ken ik volgens mij helemaal niet? iemand een YT url?
quote:Op vrijdag 4 december 2009 17:01 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Die ken ik volgens mij helemaal niet? iemand een YT url?
Mooi jaquote:Op vrijdag 4 december 2009 17:03 schreef Sirolf het volgende:
LOL! Gerard de Kloet (baas NOS Headlines) doet het nieuws, omdat Coen en Sander het flitspaal-nieuws niet willen vertellen...
En deze week weerquote:Op vrijdag 4 december 2009 17:04 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Vorige week trouwens de Freakandel Speciaal in de Freaknacht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |