Sorry! Queen was op de radio en toen moest ik wel ff springuuuuhquote:Op vrijdag 4 december 2009 10:01 schreef themauster het volgende:
Hans heb je weer staan springen?: http://rtvnoord.nl/nieuws/indexwm.asp?actie=totaalbericht&pid=87171
Ook vlinders kunnen piemeltje hebbenquote:Op vrijdag 4 december 2009 10:08 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Hier komt alleen wel een piemeltje aan te zitten
quote:Op vrijdag 4 december 2009 10:12 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Ook vlinders kunnen piemeltje hebben
Whehequote:Op vrijdag 4 december 2009 10:12 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 4 december 2009 10:12 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Meeste spannende is als je niet weet wanneer het komt , dan heb je altijd je tassen klaar staan.quote:Op vrijdag 4 december 2009 10:16 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Whehe
Leuk Vlindur ! spannende periode dus
Misschien komt haar zoontje wel straks om 18:00 tijdens de WK lotingquote:Op vrijdag 4 december 2009 10:18 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Meeste spannende is als je niet weet wanneer het komt , dan heb je altijd je tassen klaar staan.
Ik moet lachen mocht vlinder haar zoontje denken, wat nou over 10 dagen, ik kom nu
Tijdens ektra weekends ITHINKILIKEITquote:Op vrijdag 4 december 2009 10:20 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Misschien komt haar zoontje wel straks om 18:00 tijdens de WK loting.
Je doet je naam eer aanquote:Op vrijdag 4 december 2009 10:26 schreef Zapper het volgende:
En daar is die k*thoer weerIk ga weer zappen
Luid en duidelijk... ik luisterde de hele ochtend al nietquote:Op vrijdag 4 december 2009 10:26 schreef Zapper het volgende:
En daar is die k*thoer weerIk ga weer zappen
Haha jaquote:Op vrijdag 4 december 2009 10:22 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Tijdens ektra weekends ITHINKILIKEIT
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |