Logisch want Giel zit morgen een uurtje op Sinterklaasradioquote:
December lijkt toch nog zwaarder te zijn.quote:Op vrijdag 4 december 2009 18:26 schreef Briggy het volgende:
Thuis... koffie... lekker plaat op de radio
![]()
wat wil een mens nog meer
Geen idee, we moeten wachten op verdere informatie van Gerard zelf.quote:Op vrijdag 4 december 2009 18:28 schreef themauster het volgende:
als dit de laatste freak 11 is van het jaar is,wat komt er dan volgende week?
Sterkte ermeequote:Op vrijdag 4 december 2009 18:28 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
December lijkt toch nog zwaarder te zijn.
Ik heb me al twee keer verslapen. Ik moet echt iets vinden om lang door te gaan.
Het is de bedoeling dat ik me uitleef, niet mijn biologische klok.
Dankjewel.quote:
Congratz !quote:Op vrijdag 4 december 2009 18:28 schreef Paul-89 het volgende:
Jeej kaartjes gewonnen en ook nog The Brothers Johnson - Stomp op de radio,,
Pffff dat haal ik echt nietquote:Op vrijdag 4 december 2009 18:10 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Ik zal dan wel weer tot 6 uur opblijven
Geen idee, maar na Der Rudy heb ik vaak wel genoeg radio gehoordquote:
Je hoort het verkeerd.quote:Op vrijdag 4 december 2009 18:41 schreef Captain_Slow het volgende:
Deze plaat heet toch Stay in you wife, of hoor ik dat verkeerd?
Hahaquote:Op vrijdag 4 december 2009 18:41 schreef Captain_Slow het volgende:
Deze plaat heet toch Stay in you wife, of hoor ik dat verkeerd?
Mee eens daarnaast is het pas vanaf 4 uur leuk, en dat kijk ik meestal pas op zondagavondquote:Op vrijdag 4 december 2009 18:42 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Geen idee, maar na Der Rudy heb ik vaak wel genoeg radio gehoord. Freaknacht vind ik persoonlijk echt zelden leuk.
quote:GRONINGEN - De kerstboom op de Grote Markt in Groningen wordt dit jaar versierd met bustes, die T-shirts van Serious Request dragen.
Jup, helemaal mee eensquote:Op vrijdag 4 december 2009 18:50 schreef themauster het volgende:
[..]
Mee eens daarnaast is het pas vanaf 4 uur leuk, en dat kijk ik meestal pas op zondagavond
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |