Die gast was dus nu bij DWDDquote:Op vrijdag 4 december 2009 00:00 schreef Cassius het volgende:
Soggy pork!
Tja, wat verwacht je anders van een links programma als "the daily show"?quote:Op zondag 6 december 2009 09:20 schreef Irien het volgende:
Fantastisch hoe ze inderdaad de vloer aanvegen met het minarettenverbod in Zwitserland. Kan me voorstellen dat de handen gingen jeuken op de redactie. Er zijn 4 minaretten in dat land!!?
En de ambassadeur speelde prachtig mee
Mja, ik vind een afkeer voor facisme niet echt een uitgesproken links trekje, hoor.quote:Op zondag 6 december 2009 11:50 schreef huhggh het volgende:
[..]
Tja, wat verwacht je anders van een links programma als "the daily show"?
Gelukkig niet, maar ter linkerzijde is er bijvoorbeeld helaas geen echte oppositie tegen islamitisch facisme en andere vormen ervan. Een beetje hangen in het verleden he.quote:Op zondag 6 december 2009 18:12 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Mja, ik vind een afkeer voor facisme niet echt een uitgesproken links trekje, hoor.
quote:Op zondag 6 december 2009 19:20 schreef huhggh het volgende:
[..]
Gelukkig niet, maar ter linkerzijde is er bijvoorbeeld helaas geen echte oppositie tegen islamitisch facisme en andere vormen ervan. Een beetje hangen in het verleden he.
Ik mis zijn grapjes over Obama daarentegen weer wel.
Mwa in deze aflevering gaan ze toch behoorlijk in op de situatie in Iran waar de geestelijke macht totaal is doorgeslagen:quote:[
Gelukkig niet, maar ter linkerzijde is er bijvoorbeeld helaas geen echte oppositie tegen islamitisch facisme en andere vormen ervan. Een beetje hangen in het verleden he.
Om er een punt aan te breien, en er niet een groot discussiepunt van te maken:quote:Op maandag 7 december 2009 10:16 schreef Irien het volgende:
[..]
Mwa in deze aflevering gaan ze toch behoorlijk in op de situatie in Iran waar de geestelijke macht totaal is doorgeslagen:
http://www.thedailyshow.c(...)0-2009-maziar-bahari
Ja, die minaretten zijn echt fascistisch. Gister kwam nog een minaret bij mij langs, of ik niet per direct wilde stoppen met het lezen van de Bijbel. Nee, zei ik, en als hij nog een keer langs zou komen, zou ik in naam van de vrijheid de Koran gaan verbieden. Toen ging die minaret weer verder.quote:Op zondag 6 december 2009 19:20 schreef huhggh het volgende:
[..]
My godquote:Op vrijdag 11 december 2009 17:01 schreef Irien het volgende:
http://www.thedailyshow.c(...)8-2009-mike-huckabee
Gretchen, baby... come back! You don't have to stash your IQ in an offshore account.![]()
Shockerend stukje, je publiek zo dom inschatten. (Fox)
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 12:22 schreef GeneraalUli het volgende:
Weer een nieuwe aflevering.
[ afbeelding ]
In de meeste staten wijst de gouverneur een nieuwe senator aan als de oude tussentijds vertrekt/overlijdt. Zie bijvoorbeeld Blagojevich die geld voor vroeg voor de senaatszetel achtergelaten door Obama.quote:Op woensdag 20 januari 2010 10:16 schreef dapluiz het volgende:
Iemand nog een samenvatting van die rant van gister waarom de democraten nu niets meer aan hun meerderheid hebben ?
Iets met een aangepaste wet die ze hadden doorgevoerd omdat ze hoopten dat John Kerry President zou worden oid en het aanwijzen van senate leden ?
Bij dit soort programma's moeten ze ervoor zorgen dat al het belangrijke ook voor de kijkers van de kabel zichtbaar is. De composities zijn dus nagenoeg hetzelfde als hiervoor, maar dan met wat extra beeld aan de zijkanten. Jammer, maar helaas.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:39 schreef pberends het volgende:
Ik vind dat breedbeeld maar niets trouwens. Althans, breedbeeld opzich is fijn, MAAR ZE GEBRUIKEN FUCKING HALF DE RESOLUTIE NIET!!!
Links, rechts, boven, onder, allemaal empty space. Het enige wat ze doen is uitzoomen, en de breedbeeld-kijkers hebben extra decoratie cadeau.
Stewart is volgens mij ook best een slimme kerel. Vooral in z'n diepere interviews laat hij toch wel duidelijk zien dat hij kennis van zaken heeft. Dat interview met O'Reilly is ook weer zo ontzettend Fox, die triest pogingen van O'Reilly om Stewart elke keer onderuit te halen.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 00:28 schreef Mavro het volgende:
Deel 1&2 gezien, morgen maar even verder kijken. Heel goed om te zien dat Stewart ook zonder zijn schrijvers zich goed kan verweren in het hol van de leeuw.
Bill O'Reilly als de 'voice of sanity' is net als 'being the thinnest kid in fat camp'.
Het laatste stuk heb ik nu ook gezien (deel 3). Je merkt dat O'Reilly heel erg op de man speelt in plaats van ingaat op de feiten. En als hij al ingaat op de feiten dan rukt hij ze vanuit hun context.quote:Op woensdag 10 februari 2010 20:25 schreef T3rr0r het volgende:
[..]
Stewart is volgens mij ook best een slimme kerel. Vooral in z'n diepere interviews laat hij toch wel duidelijk zien dat hij kennis van zaken heeft. Dat interview met O'Reilly is ook weer zo ontzettend Fox, die triest pogingen van O'Reilly om Stewart elke keer onderuit te halen.
Dat bedoelde ik ook. Hij maakte wat grapjes maar had de man eigenlijk serieus van commentaar moeten voorzien.quote:Op donderdag 11 februari 2010 15:25 schreef thettes het volgende:
Jon liet zich juist een beetje onder tafel lullen vond ik. Elke keer dacht ik "en als je nu dit zegt dan is Gingrich uitgeluld".
Waarom zou je willen dat Gingrich uitgeluld moet zijn?quote:Op donderdag 11 februari 2010 15:25 schreef thettes het volgende:
Jon liet zich juist een beetje onder tafel lullen vond ik. Elke keer dacht ik "en als je nu dit zegt dan is Gingrich uitgeluld".
Omdat ik een andere mening over veel dingen heb dan Gingrich. Dan zie ik graag mijn "gelijk" (tussen aanhalingstekens ja) bevestigd. Ik gok dat ik niet de enige ben bij wie dat soms zo werktquote:Op donderdag 11 februari 2010 17:17 schreef huhggh het volgende:
[..]
Waarom zou je willen dat Gingrich uitgeluld moet zijn?
The Daily Show is toch geen links of anti-Republikeinse show?
Niks mis met een goed interview, datzelfde geldt ook voor het interview van Steward bij O'Reilly waar de beide heren het sportief en goed deden.
Wellicht had je geen gelijk.quote:Op donderdag 11 februari 2010 17:56 schreef thettes het volgende:
[..]
Omdat ik een andere mening over veel dingen heb dan Gingrich. Dan zie ik graag mijn "gelijk" (tussen aanhalingstekens ja) bevestigd. Ik gok dat ik niet de enige ben bij wie dat soms zo werkt
Hou die links/rechts crap hier gewoon buiten.quote:Op donderdag 11 februari 2010 19:47 schreef huhggh het volgende:
Toch weer die typisch linkse users dus die hier naar kijken dus.![]()
Wat verrassend toch weer.
Ik wil het best "links" laten liggen.quote:Op donderdag 11 februari 2010 19:49 schreef NJ het volgende:
[..]
Hou die links/rechts crap hier gewoon buiten.
Klopt. En The Daily Show maakt geen enkel geheim van het feit dat ze zelf links geörienteerd zijn, maar de insteek van het programma is niet links / rechts, maar de absurditeit in de politiek en de media. En de Democraten worden regelmatig net zo hard aangepakt als de Republikeinen. Alleen over het algemeen zitten de grappen vaker bij de Republikeinen. Vanwege de extremistische cultuur van de Republikeinen momenteel (van de 41 senatoren die ze hebben zijn er 38 conservatiever dan de meest rechtse flank van de SGP hier) en het feit dat ze allemaal zaken over de president in z'n algeemheid riepen toen het een Republikein was die nu ineens heel anders zijn nu het een democraat is.quote:Op donderdag 11 februari 2010 20:16 schreef huhggh het volgende:
[..]
Ik wil het best "links" laten liggen.
Maar het is een programma dat in gaat op de actualiteiten, en dat ook met een bepaalde insteek doet.
En dan net doen alsof je neus bloed gaat daar niet bij helpen.
Lazer dan gewoon een end op naar users die het net zo leuk vinden om met die termen te strooien en ga je niet ergeren aan een actualiteitenprogramma waar je het niet mee eens ben.quote:Dat bewijs jij ook fijn nog even met dat signature van je.
http://nymag.com/daily/in(...)ve_pundits_love.htmlquote:Conservatives like Stewart because he's providing them a platform to reach an audience that usually tunes them out. And they often find that Stewart takes them more seriously than right-wing political hosts, who are often just using them to validate their broad positions, do. Stewart will poke fun, but he offers a good-faith debate on powder kegs — torture, abortion, nuclear weapons, health care — that explode on other networks. "Shepard Smith did the same discussion [on torture]," says May. "He kept yelling me at me: 'This is where I get off the bus! Not in my name!' He wasn't arguing with me. It was just assertions and anger. That's not what Jon deals in."
Ik ben natuurlijk ook snel uitgetrold als men hier meteen eerlijk en open is over de insteek van het programma.quote:Op donderdag 11 februari 2010 20:37 schreef NJ het volgende:
[..]
Klopt. En The Daily Show maakt geen enkel geheim van het feit dat ze zelf links geörienteerd zijn, maar de insteek van het programma is niet links / rechts, maar de absurditeit in de politiek en de media.
- knip, knip knipperdeknip-
En natuurlijk valt daar over te discussieren en dat mag. Graag zelfs. Maar doe dat op de inhoud en niet met van die trollerige, betweterige one-liners als "typisch links" en "verrassend weer". En het hoeft ook niet op de man met:
Toevoeging:quote:Op donderdag 11 februari 2010 20:43 schreef NJ het volgende:
Juist dat links / rechts geschreeuw van jou is waar die hele show zo'n hekel aan heeft.
Neo-conservatieven komen in grote getalen opdraven als gast en regelmatig zijn die interviews beter dan die hij heeft met liberale gasten. Niet omdat hij het met ze eens is, maar omdat hij er een eerlijke discussie van maakt, zonder te vallen in cliche's en geschreeuw.
Een tijd geleden een goed stuk over gelezen:
[..]
http://nymag.com/daily/in(...)ve_pundits_love.html
Het blijft hilarisch hoe die Republikeinen hun totaal rotte zorgstelsel blijven verdedigenquote:
Niet zo gek natuurlijk als je Obama's voorstel dan ook ziet.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 00:25 schreef pberends het volgende:
[..]
Het blijft hilarisch hoe die Republikeinen hun totaal rotte zorgstelsel blijven verdedigen![]()
.
Jep. Maar als je het nog nooit gekeken hebt kun je lekker veel oude eps via de site kijken (in HD).quote:Op zondag 21 februari 2010 11:46 schreef PiRANiA het volgende:
Deze wil ik wel volgen. Is er nu een break? OS?
Ja leukquote:Op zondag 21 februari 2010 13:16 schreef Mavro het volgende:
[..]
Jep. Maar als je het nog nooit gekeken hebt kun je lekker veel oude eps via de site kijken (in HD).
Beck heeft laatst bij O'Reilly over Stewart gesproken nav Stewarts interview daar. Hij was niet uitgesproken negatief naar hem, maar het is duidelijk dat ze compleet verschillende uitgangspunten hebben.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 17:51 schreef mvt het volgende:
Ik vond het een meesterlijke aflevering. Wil weleens weten wat Beck zijn reactie is. Zal wel erg negatief zijn, maar je weet maar nooit hoe dat weer door de rest van de media opgepakt word. Eigenlijk hoop ik dat er een Tucker Carlson incidentje
Valt best mee:quote:Op vrijdag 19 maart 2010 17:51 schreef mvt het volgende:
Ik vond het een meesterlijke aflevering. Wil weleens weten wat Beck zijn reactie is. Zal wel erg negatief zijn
Soms komen er ook conservatieven in de show die gewoon een goed verhaal hebben. Dan merk je dat Jon Stewart daar gewoon echt respect voor heeft (bijvoorbeeld Ron Paul of die juridische figuur). Dat worden vaak juist goede debatten die niet in 7 minuten passen.quote:Op donderdag 11 februari 2010 20:43 schreef NJ het volgende:
Juist dat links / rechts geschreeuw van jou is waar die hele show zo'n hekel aan heeft.
Neo-conservatieven komen in grote getalen opdraven als gast en regelmatig zijn die interviews beter dan die hij heeft met liberale gasten. Niet omdat hij het met ze eens is, maar omdat hij er een eerlijke discussie van maakt, zonder te vallen in cliche's en geschreeuw.
Een tijd geleden een goed stuk over gelezen:
[..]
http://nymag.com/daily/in(...)ve_pundits_love.html
Als ik het journaal op de publieke zenders mag vergelijken met CNN, dan is FOX net Hart van Nederland met duo presentatie van Mark Rutte en Geert Wilders.quote:Op zaterdag 17 april 2010 17:14 schreef Athlon_2o0o het volgende:
maar FOX is ook gewoon een belachelijk idiote zender![]()
Fox News...quote:Op zaterdag 17 april 2010 17:14 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
Soms komen er ook conservatieven in de show die gewoon een goed verhaal hebben. Dan merk je dat Jon Stewart daar gewoon echt respect voor heeft (bijvoorbeeld Ron Paul of die juridische figuur). Dat worden vaak juist goede debatten die niet in 7 minuten passen.
Meestal wordt FOX op de hak genomen, maar FOX is ook gewoon een belachelijk idiote zenderZie post hierboven bijvoorbeeld. Maar het meest vurige gevecht was met Cramer, een beursanalist van NBC. Dus echt alleen kritiek op FOX is onzin.
Nee, MSNBC staat aan mijn kant. Het onderscheid tussen Fox en Fox News vind ik belangrijk omdat Fox ons geweldige series als Family Guy, American Dad en The Simpsons brengt.quote:
Het zijn nog altijd twee aparte zenders.quote:Op vrijdag 23 april 2010 21:40 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
Ook series als 24 worden ingezet om de politieke propaganda van FOX te verspreiden hoor.
Ja true, heb je gelijk in. Maar ik bedoelde natuurlijk FOX News.quote:Op vrijdag 23 april 2010 22:10 schreef DrDurden het volgende:
[..]
Het zijn nog altijd twee aparte zenders.
Wel goed, maar eigenlijk meer een uitbreiding op de GFY van de dag ervoor.quote:Op vrijdag 23 april 2010 19:27 schreef waht het volgende:
Goed stuk over de dreigementen jegens de South Park-makers.
http://www.thedailyshow.c(...)-22-2010-zoe-saldana
Alleen als ik het in klein formaat bekijk. Als ik fullscreen doe dan is het weer vloeiend.quote:Op vrijdag 23 april 2010 20:25 schreef pberends het volgende:
Wie heeft trouwens ook het probleem dat online videofragmenten op The Daily Show-site vrij "schokkerig" zijn?
quote:Op zaterdag 1 mei 2010 20:19 schreef FP128 het volgende:
Deze laatste aflevering is wel heel erg leuk en goed gedaan richting Apple
AppHoles
"Microsoft was supposed to be the bad guys".quote:Op zaterdag 1 mei 2010 20:19 schreef FP128 het volgende:
Deze laatste aflevering is wel heel erg leuk en goed gedaan richting Apple
AppHoles
En geweldige series zoals Firefly geen kans geeft... wat geweldig. Daarnaast zijn Family Guy, American Dad en The Simpsons (naar mijn mening) kut ook.quote:Op donderdag 22 april 2010 09:16 schreef 9x19 het volgende:
[..]
Nee, MSNBC staat aan mijn kant. Het onderscheid tussen Fox en Fox News vind ik belangrijk omdat Fox ons geweldige series als Family Guy, American Dad en The Simpsons brengt.
Ketter!quote:Op zondag 2 mei 2010 14:33 schreef HalloweenJack het volgende:
[..]
En geweldige series zoals Firefly geen kans geeft... wat geweldig. Daarnaast zijn Family Guy, American Dad en The Simpsons (naar mijn mening) kut ook.
Hij maakt er wel wat van, BP bashen is ook leukquote:Op zondag 30 mei 2010 17:37 schreef JohnLocke het volgende:
Helaas valt er weinig te lachen met die olieramp
Oquote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:57 schreef JohnLocke het volgende:
Wel, vanaf vanavond. Gisteren was Memorial Day.
Ik denk het niet. Dat zou een directe bedreiging zijn voor hun inkomsten. Hun baan is om als blind klapvee de agenda van een bepaalde entiteit te proprageren.quote:Op maandag 21 juni 2010 15:12 schreef dapluiz het volgende:
Lol zouden dat bij Fox news nou nooit zelf doorhebben, hoe erg ze zichzelf soms tegenspreken ?
Koper 50000 van haar boek mag met haar een dagje daten. Of ze komt bij jou langs of jij loopt een dagje met haar mee.quote:
je hebt gelijk gekregenquote:Op dinsdag 27 juli 2010 20:09 schreef Americanist het volgende:
Inderdaad een beetje een 'douchebag' baardje. Zal geen lang leven beschoren zijn denk ik.
http://tvcountdown.com/?c289=1quote:Op donderdag 2 september 2010 14:22 schreef Boekenwurm het volgende:
Waar kan ik vinden wanneer ze nou wel en niet uitzenden? Hoelang gaat de huidige break duren bijvoorbeeld?
Volgende week, staat gewoon op de site van The Daily Show.quote:Op donderdag 2 september 2010 14:22 schreef Boekenwurm het volgende:
Waar kan ik vinden wanneer ze nou wel en niet uitzenden? Hoelang gaat de huidige break duren bijvoorbeeld?
Als je Glenn op zijn bek wou zien gaan zal het tegenvallen. De meeste bronnen zeiden dat er rond de 100.000 mensen waren, sommige hadden het zelfs over een veelvoud van dat.quote:Op zaterdag 4 september 2010 21:16 schreef mvt het volgende:
Zoals altijd zijn ze weer op vakantie tijdens iets 'groots' Ik heb trouwens niet gezien hoe Glenn zijn avontuurtje is afgelopen. Moet misschien eens zoeken daar op, beetje daily show voorpret
Beck heeft vorige week zondag een rally georganiseerd in Washington. "Restoring Honor", geloof en patriotisme waren de hoofdtema's; eigenlijk weer een tea-party rally. Maar wel erg goed bezocht dus.quote:Op zondag 5 september 2010 15:24 schreef PieterBas het volgende:
Ik heb even niet meegekregen wat er met Beck is gebeurd?
En anders doet Stephen Colbert dat welquote:Op zaterdag 4 september 2010 20:39 schreef dapluiz het volgende:
Eerstvolgende aflevering zal vast diep ingaan op 28-08 van Glenn Beck
Ja tuurlijk is dat gelul, Martin Luther King is zo'n beetje zijn grootste held (al vraag ik mij af waarom).quote:Op zondag 5 september 2010 16:48 schreef Boekenwurm het volgende:
[..]
Beck heeft vorige week zondag een rally georganiseerd in Washington. "Restoring Honor", geloof en patriotisme waren de hoofdtema's; eigenlijk weer een tea-party rally. Maar wel erg goed bezocht dus.
Kwam wel veel heisa over, omdat hij het op dezelfde datum en plaats deed als MLK's I Have a Dream speech, en omdat de tea-party movement (imho onterecht) door tegenstanders graag wordt neergezet als racistisch omdat ze kritisch zijn naar Obama. Beck zelf beweerde dat hij de betekenis van de datum pas later doorhad, maar dat is gelul volgens mij.
Beck zelf is een beetje "unhinged", maar het ging meer om de boodschap dan de boodschapper.
Zal wel met het geloof te maken hebben, alhoewel Beck Mormoon is.quote:Op maandag 6 september 2010 10:24 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
Ja tuurlijk is dat gelul, Martin Luther King is zo'n beetje zijn grootste held (al vraag ik mij af waarom).
quote:Op dinsdag 14 september 2010 12:44 schreef IedeK. het volgende:
Goede coverage van de Mosque/Quran gebeurtenissen gister!
Alsof je niet meer over films mag praten als ze "al" een paar maand oud zijn.quote:Op dinsdag 14 september 2010 17:42 schreef Evil_Jur het volgende:
Dug is geweldig, maar ik heb het idee dat iemand van de redactie pas dit weekend Up heeft gezien.
Ik vond de show zuigen, maar het stuk met Tony Blair was goed. Ook het interview online was tof.quote:Op woensdag 15 september 2010 16:21 schreef Mr.Silencer het volgende:
Interessant interview met Tony Blair. Waren de 27 minuten wel waard.
Colbert is toch net zo goed een 'liberal'quote:Op donderdag 16 september 2010 12:54 schreef Evil_Jur het volgende:
De laatste tijd wint Colbert het sowieso van Stewart. Daily Show is zo zeikerig links geworden de laatste tijd.
Dat is het probleem niet, daar ergerde ik me bij Stewart ook nooit aan. Het probleem is dat hij zo zeikerig en eenzijdig is geworden de laatste tijd, terwijl hij normaal de stem van rede is.quote:Op vrijdag 17 september 2010 09:10 schreef Klaudias het volgende:
[..]
Colbert is toch net zo goed een 'liberal'
quote:Op vrijdag 17 september 2010 11:31 schreef Woodpecker het volgende:
O was ik maar in Washington eind oktober...
even met 100 man een vliegtuig afhuren?quote:Op vrijdag 17 september 2010 11:31 schreef Woodpecker het volgende:
O was ik maar in Washington eind oktober...
quote:
Appearing on The O’Reilly Factor to promote his new book Earth (The Book), Jon Stewart was asked by Bill O’Reilly whether he had “Obama remorse.” After jousting jokingly with O’Reilly for a few minutes, Stewart said the problem with President Obama is that “he ran as a visionary, and he’s led as a functionary.” Stewart said Obama kept too much of the “same system and the same people in place” when he came into office.
Talking about his planned Oct. 30 rally in Washington, D.C., Stewart noted that it would last from noon to 3 p.m. and its war-cry would be, “We’re here but we’re only here til 3: We have a sitter!”
Stewart referred to O’Reilly as “Fox 1.0″ and that the current “Fox 2.0″ is more radical: “I think you can’t believe what you’ve unleashed,” said Stewart, presumably referred to, oh, I don’t know… Glenn Beck maybe. “On this network [now], you’re left-wing,” Stewart concluded.
The two men seemed to enjoy each other’s company immensely, and O’Reilly announced he’d be appearing on The Daily Show next Monday.
http://watching-tv.ew.com/2010/09/22/bill-oreilly-jon-stewart/
quote:The two men seemed to enjoy each other’s company immensely
Wat hadden ze moeten zeggen dan?quote:Op donderdag 30 september 2010 12:08 schreef Evil_Jur het volgende:
Een Nederlandse gast maar geen woord over haar land, jammer
Ik vond het ook een rare gewaarwording, alsof het twee verschillende talen waren maar wel beide Engels. Terwijl ik wel vaker Nederlanders Engels heb horen praten met Amerikanen, maar het klonk toch bizar dit keer.quote:Op donderdag 30 september 2010 12:50 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Bizar om haar Nederlandse accent en Jon Stewart's New Yorks accent door elkaar te horen. Alsof ik heen en weer zit te zappen tussen Comedy Central en NovaNieuwsuur.
O'Reilly heeft wel gelijk over de uitgaven van Obama vs Bush.quote:Op donderdag 30 september 2010 13:05 schreef popolon het volgende:
[..]
Wat hadden ze moeten zeggen dan?![]()
Nog even over O'Reilly, Bill Maher was wel prachtig pas .
Haha, ik vrees dat ik Eurofiel was geweest als ik in Amerika was geboren. Gras is altijd groener aan de overkant.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 05:15 schreef popolon het volgende:
Haha, tja niet onverwacht.
EJ zit er bovenop. Je bent in het verkeerde land geboren.
quote:Leuk ideeOp vrijdag 29 oktober 2010 13:47 schreef Rally4Sanity het volgende:
voor iedereen die de tijd heeft, we organiseren morgen in Amsterdam een satellite rally waar we de rally van stewart en colbert live uitzenden.
www.rallytorestoresanity.nl
quote:Dit vind ik dan weer ontzettend jammer. Ik hekel de veramerikanisering van Europa en Nederland in het bijzonder. Wat zij doen hoeven wij allemaal niet te doen. Dat ze daar op zoek gaan naar sanity heeft niks met ons te maken en gelukkig maar. Als ze het niet vinden ben ik even blij. Het is een kut land en ik kijk alleen naar de Daily Show omdat het zo leuk is om het domste volk op Aarde uit te lachen. Dit vind ik even belachelijk als wanneer bij hun presidentsverkiezingen zijn en hier overal bijeenkomsten worden gehoudenOp vrijdag 29 oktober 2010 13:47 schreef Rally4Sanity het volgende:
voor iedereen die de tijd heeft, we organiseren morgen in Amsterdam een satellite rally waar we de rally van stewart en colbert live uitzenden.
www.rallytorestoresanity.nl
quote:Eens. Gister op het Ned.1 journaal een heel item over een of andere honkbalwedstrijd in de VS. Wat boeit ons dat nou?Op vrijdag 29 oktober 2010 18:58 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
Dit vind ik dan weer ontzettend jammer. Ik hekel de veramerikanisering van Europa en Nederland in het bijzonder. Wat zij doen hoeven wij allemaal niet te doen. Dat ze daar op zoek gaan naar sanity heeft niks met ons te maken en gelukkig maar. Als ze het niet vinden ben ik even blij. Het is een kut land en ik kijk alleen naar de Daily Show omdat het zo leuk is om het domste volk op Aarde uit te lachen. Dit vind ik even belachelijk als wanneer bij hun presidentsverkiezingen zijn en hier overal bijeenkomsten worden gehouden
quote:daarom heet het ook Uitgesproken Vara.Op vrijdag 29 oktober 2010 20:29 schreef Evil_Jur het volgende:
Nogal gekleurd stukje over Stewart op Uitgesproken Vara nu.
quote:Wat zeggen ze?Op vrijdag 29 oktober 2010 20:29 schreef Evil_Jur het volgende:
Nogal gekleurd stukje over Stewart op Uitgesproken Vara nu.
quote:Bijvoorbeeld dat de Rally to Restore Sanity gericht was tegen de 'verrechtsing', terwijl Stewart bij zijn introductie ook duidelijk voorbeelden van linkse gekte noemde. De rally is voor de gematigden; links, centrum én rechts.Op vrijdag 29 oktober 2010 20:41 schreef Klaudias het volgende:
[..]
daarom heet het ook Uitgesproken Vara.
wie dat concept met Uitgesproken Vara/EO/WNL heeft bedacht ...
overigens vond ik het item nogal meevallen, wat vond je precies gekleurd?
quote:DitOp vrijdag 29 oktober 2010 20:41 schreef Klaudias het volgende:
[..]
daarom heet het ook Uitgesproken Vara.
wie dat concept met Uitgesproken Vara/EO/WNL heeft bedacht ...
overigens vond ik het item nogal meevallen, wat vond je precies gekleurd?
quote:ok dat is wel gekleurd idd, ik had het niet gehoord, viel er later inOp vrijdag 29 oktober 2010 20:45 schreef Evil_Jur het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld dat de Rally to Restore Sanity gericht was tegen de 'verrechtsing', terwijl Stewart bij zijn introductie ook duidelijk voorbeelden van linkse gekte noemde. De rally is voor de gematigden; links, centrum én rechts.
quote:Stewart is natuurlijk wel links .... als hij kritiek op links heeft in z'n programma dan is het voornamelijk óf dat ze niet links genoeg zijn óf dat de vorm die ze kiezen voor hun boodschap verkeerd is maar niet dat de boodschap verkeerd is.
quote:Jezus gaat dat links/rechts gebeuren ook al Jon Stewart discussies vervuilen?Op vrijdag 29 oktober 2010 21:12 schreef Klaudias het volgende:
[..]
Stewart is natuurlijk wel links .... als hij kritiek op links heeft in z'n programma dan is het voornamelijk óf dat ze niet links genoeg zijn óf dat de vorm die ze kiezen voor hun boodschap verkeerd is maar niet dat de boodschap verkeerd is.
quote:klik dan nietOp zaterdag 30 oktober 2010 07:37 schreef Verbal het volgende:
[..]
Jezus gaat dat links/rechts gebeuren ook al Jon Stewart discussies vervuilen?
quote:Wel naar Amerikaanse begrippenStewart is naar NL begrippen niet echt links, hoor.
quote:in een land als de VS met een tweepartijenstelsel welHet is sowieso een relatieve term, die inmiddels al grotendeels niet meer klopt. Zucht.
quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 10:56 schreef Rookert het volgende:
Ik vind Stewart (en zijn schrijvers/redactie) vooral redelijk
quote:De NOS gaat het streamen.Op zaterdag 30 oktober 2010 10:05 schreef Klaudias het volgende:
is er een live stream van dat gebeuren?
quote:
quote:.De bijeenkomst zal live worden gestreamd op nos.nl, van 18.00 tot 21.00 uur
quote:Deden ze dat stream van zo'n rally ook bij de "Rally to Restore Honor"?Op zaterdag 30 oktober 2010 12:25 schreef Woodpecker het volgende:
[..]
Via welke site? Of via Politiek24?
Via deze site dus
[..]
.
quote:Nee want die was ronduit belachelijk.Op zaterdag 30 oktober 2010 13:30 schreef huhggh het volgende:
[..]
Deden ze dat stream van zo'n rally ook bij de "Rally to Restore Honor"?
quote:Ooh, en niet vanwege de politieke kleur natuurlijk.Op zaterdag 30 oktober 2010 13:32 schreef waht het volgende:
[..]
Nee want die was ronduit belachelijk.
quote:Als de rally gesteund zou worden door niet-extremistische republikeinen, zou de rally dan rechts zijn? Dit soort kortzichtige links/rechts-afzeiken zonder het over de inhoud te hebben is nou precies waar deze rally over gaat.Op zaterdag 30 oktober 2010 13:45 schreef huhggh het volgende:
[..]
Ooh, en niet vanwege de politieke kleur natuurlijk.
Obama op bezoek bij Stewart
- Vlak voor die rally
- Obama die deze rally publiekelijk steunt
- Maar deze rally en Stewart zijn niet links hoor
quote:het is eerder dat Jon Stewart in NL bekender is dan Glenn Beck.Op zaterdag 30 oktober 2010 13:45 schreef huhggh het volgende:
[..]
- Vlak voor die rally
Wat een lachwekkende onzin-argumenten:quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 14:57 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Als de rally gesteund zou worden door niet-extremistische republikeinen, zou de rally dan rechts zijn? Dit soort kortzichtige links/rechts-afzeiken zonder het over de inhoud te hebben is nou precies waar deze rally over gaat.
En waarom de NOS dit streamt: ik gok zo omdat er vraag naar is vanuit het Nederlandse publiek.
quote:Tuurljk is Stewart bekender dan Beck.Op zaterdag 30 oktober 2010 15:00 schreef Klaudias het volgende:
[..]
het is eerder dat Jon Stewart in NL bekender is dan Glenn Beck.
quote:dat zegt toch niets over politieke kleur als iemand bekender is?Op zaterdag 30 oktober 2010 15:13 schreef huhggh het volgende:
[..]
Tuurljk is Stewart bekender dan Beck.
Beck is in Nederland niet te zien en Stewart wel, dus daar begint het al mee.
Maar das nog steeds geen reden om die zooi live op de NOS te streamen.
Maar ja, dat deden ze ook al bij Obama.
Dus eigenlijk niks nieuws hier.
Alleen weer zo'n akelige manier om je eigen politiek kleur door de strot van kijkers te duwen door zo'n beperkte selectie te maken.
Moet ik dit nu echt voorkauwen? Blijkbaar.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 15:24 schreef Klaudias het volgende:
[..]
dat zegt toch niets over politieke kleur als iemand bekender is?
is de NOS tegen metal als ze wél nieuws over Michael Jackson uitzenden, maar niet over een of andere obscure metalband?
quote:Het zal ongetwijfeld zo zijn dat een meerderheid van de organisatoren en bezoekers linkser zijn dan gemiddeld in de VS. Maar dat maakt het nog niet een linkse rally. Vanavond kan je met dank aan de NOS kijken, en precies vertellen waar er linkse politieke ideeën gepromoot worden.Op zaterdag 30 oktober 2010 15:10 schreef huhggh het volgende:
[..]
Wat een lachwekkende onzin-argumenten:
Je gaat dus duidelijk niet in op mijn eerste punten dat dit dus weldegelijk een linkse tegen-rally is.
Als je dat niet ziet ben je echt zo blind voor alle overduidelijke punten.
quote:Het is uiteraard gedeeltelijk een parodie op de rally van Beck. Niet zo gek, aangezien alles wat de Daily Show doet een parodie is. Maar het is niet een politieke rally tegen rechtse ideeën. Wel tegen ongefundeerd zo hard mogelijk schreeuwen.Een rally, net na die van Beck, met een soortgelijke titel.
Het is niet alsof elke jaar er allerlei rallies worden georganiseerd waarvan dit maar een onderdeel van uti maakt.
quote:Nee daar ben ik het niet mee eens, dat had ik al gezegd.Maar je bent dus met me eens dat dit eigenlijk een linkse tegen-rally is, alleen heb je niet de ballen om daar gewoon voor uit te komen.
quote:Kom op, doe eens niet alsof je het verschil niet weet tussen mensen die contact opnemen met de NOS en vragen of ze het willen streamen, en of er vraag naar is als ze een stream aanbieden. Je weet best dat deze stream goed bekeken zal worden, en een stream van de Rally to Restore Honor niet.En dat laatste punt is al helemaal belachelijk.
Jij denkt echt dat Hans Laroes en zijn linkse team hun oor leggen bij wat kijkers willen.
Het is niet een u-vraagt-wij-draaien omroep.
Kijker: ik zou die rally wel eens 3 uur lang live willen volgen, kan dat?
Hans Laroes: tuurlijk joh, doen we.![]()
Zie je het al voor je? (ik ben bang dat je hier ook "ja" op zal zeggen)
quote:Dat laatste weet je helemaal niet met zekerheid.Op zaterdag 30 oktober 2010 15:32 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Het zal ongetwijfeld zo zijn dat een meerderheid van de organisatoren en bezoekers linkser zijn dan gemiddeld in de VS. Maar dat maakt het nog niet een linkse rally. Vanavond kan je met dank aan de NOS kijken, en precies vertellen waar er linkse politieke ideeën gepromoot worden.
[..]
Het is uiteraard gedeeltelijk een parodie op de rally van Beck. Niet zo gek, aangezien alles wat de Daily Show doet een parodie is. Maar het is niet een politieke rally tegen rechtse ideeën. Wel tegen ongefundeerd zo hard mogelijk schreeuwen.
[..]
Nee daar ben ik het niet mee eens, dat had ik al gezegd.
[..]
Kom op, doe eens niet alsof je het verschil niet weet tussen mensen die contact opnemen met de NOS en vragen of ze het willen streamen, en of er vraag naar is als ze een stream aanbieden. Je weet best dat deze stream goed bekeken zal worden, en een stream van de Rally to Restore Honor niet.
quote:Dat is hetzelfde als zeggen dat de anti EDL demonstratie nu in Amsterdam een anti-Wilders demonstratie is omdat de EDL hier is voor een pro-Wilders demonstratie.Op zaterdag 30 oktober 2010 15:10 schreef huhggh het volgende:
Maar je bent dus met me eens dat dit eigenlijk een linkse tegen-rally is, alleen heb je niet de ballen om daar gewoon voor uit te komen.
quote:Jezelf de "zwijgende meerderheid" noemen is ronduit arrogant en zal hopelijk ook nergens als zodanig gebracht zijn.Op zaterdag 30 oktober 2010 15:49 schreef mvt het volgende:
[..]
Dat is hetzelfde als zeggen dat de anti EDL demonstratie nu in Amsterdam een anti-Wilders demonstratie is omdat de EDL hier is voor een pro-Wilders demonstratie.
Dit is in principe een rally tegen het gezeur en geschreeuw van mensen in de media. Even laten zien dat de zwijgende meerderheid er ook is en net zoveel recht van spreken heeft als de schreeuwende minderheid.
quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 15:56 schreef huhggh het volgende:
[..]
Jezelf de "zwijgende meerderheid" noemen is ronduit arrogant en zal hopelijk ook nergens als zodanig gebracht zijn.
O, niet helemaal de zwijgende meerderheid, maar iets wat er raakvlakken mee heeftquote:Ours is a rally for the people who’ve been too busy to go to rallies, who actually have lives and families and jobs (or are looking for jobs) — not so much the Silent Majority as the Busy Majority. If we had to sum up the political view of our participants in a single sentence… we couldn’t. That’s sort of the point.
ik miep helemaal niet.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 16:42 schreef Toad het volgende:
@huhggh/Klaudias Volgens mij heb je het doel van de Rally niet zo goed begrepen als je gaat miepen over links-rechts en in hokjes gaat denken.
Bedankt voor de tipquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 17:32 schreef ZoKanIkHetOok het volgende:
De pre-show is begonnen op de Comedy Central stream.
Met andere woorden, je hebt geen flauw benul waar je het over hebt, want dat is de voornaamste argumentatie achter de hele rally die Stewart van Oprah tot O'Reilly verkondigd heeft. Dát was ook hetgeen waar Obama het mee eens was.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 15:56 schreef huhggh het volgende:
[..]
Jezelf de "zwijgende meerderheid" noemen is ronduit arrogant en zal hopelijk ook nergens als zodanig gebracht zijn.
Het is niet de fout van de Democraten dat de schreeuwlelijke mongolen op de Amerikaanse TV doorgaans rechts zijn, noch is dat de fout van Stewart.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 13:45 schreef huhggh het volgende:
[..]
- Vlak voor die rally
http://www.comedycentral.com/dcrallylive/quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 18:11 schreef Droopie het volgende:
Nou dan ben ik aangewezen op torrents morgen.
Ik zie niets op cnn of journaal 24? dus opnemen is geen optie,
tnx ik zit ook al te kijken hoorquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 18:11 schreef Cubewood. het volgende:
[..]
http://www.comedycentral.com/dcrallylive/
Omdat dit een the roots nummer is waar john legend alleen een featuring op heeft.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 18:12 schreef Evil_Jur het volgende:
Wat is het toch met rappers die altijd door mooie platen heen moeten mompelen om het zo te verneuken?
Echt? Vervelend. Ik kijk op Comedy Central.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 18:11 schreef Droopie het volgende:
[..]
he jij ziet dingen 2 minuten eerder dan mij ??
Maar ben ik gek als ik denk dat meer mensen het nummer zouden kunnen waarderen met alleen de stem van Legend?quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 18:13 schreef Cubewood. het volgende:
[..]
Omdat dit een the roots nummer is waar john legend alleen een featuring op heeft.
Ja.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 18:16 schreef Evil_Jur het volgende:
[..]
Maar ben ik gek als ik denk dat meer mensen het nummer zouden kunnen waarderen met alleen de stem van Legend?
Paar weken geleden al samengevoegd toen ook Oprah via sattelliet inbrak in The Daily Show en het hele publiek een reis naar de rally kado deed.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 18:30 schreef DrDurden het volgende:
Die zijn samen, het is immers de 'Rally to Restore Sanity and/or Fear'.
Weet ik, ik volg beide programma'squote:Op zaterdag 30 oktober 2010 18:31 schreef ZoKanIkHetOok het volgende:
[..]
Paar weken geleden al samengevoegd toen ook Oprah via sattelliet inbrak in The Daily Show en het hele publiek een reis naar de rally kado deed.
Niet mijn ding dus, maarja.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 18:33 schreef Cubewood. het volgende:
Geweldige band ook dat The Roots he
Ja, ik had de verkeerde gequote.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 18:34 schreef DrDurden het volgende:
[..]
Weet ik, ik volg beide programma's.
^_^quote:Stewart ageert hiermee onder andere tegen de 'journalistiek' die de rechtsconservatieve zender Fox News bedrijft. Wat er precies gaat plaatsvinden tijdens de rally is niet bekend, maar duidelijk is wel dat er duizenden, zo niet tienduizenden mensen op af zullen komen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |