Hij maakt er wel wat van, BP bashen is ook leukquote:Op zondag 30 mei 2010 17:37 schreef JohnLocke het volgende:
Helaas valt er weinig te lachen met die olieramp
Oquote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:57 schreef JohnLocke het volgende:
Wel, vanaf vanavond. Gisteren was Memorial Day.
Ik denk het niet. Dat zou een directe bedreiging zijn voor hun inkomsten. Hun baan is om als blind klapvee de agenda van een bepaalde entiteit te proprageren.quote:Op maandag 21 juni 2010 15:12 schreef dapluiz het volgende:
Lol zouden dat bij Fox news nou nooit zelf doorhebben, hoe erg ze zichzelf soms tegenspreken ?
Koper 50000 van haar boek mag met haar een dagje daten. Of ze komt bij jou langs of jij loopt een dagje met haar mee.quote:
je hebt gelijk gekregenquote:Op dinsdag 27 juli 2010 20:09 schreef Americanist het volgende:
Inderdaad een beetje een 'douchebag' baardje. Zal geen lang leven beschoren zijn denk ik.
http://tvcountdown.com/?c289=1quote:Op donderdag 2 september 2010 14:22 schreef Boekenwurm het volgende:
Waar kan ik vinden wanneer ze nou wel en niet uitzenden? Hoelang gaat de huidige break duren bijvoorbeeld?
Volgende week, staat gewoon op de site van The Daily Show.quote:Op donderdag 2 september 2010 14:22 schreef Boekenwurm het volgende:
Waar kan ik vinden wanneer ze nou wel en niet uitzenden? Hoelang gaat de huidige break duren bijvoorbeeld?
Als je Glenn op zijn bek wou zien gaan zal het tegenvallen. De meeste bronnen zeiden dat er rond de 100.000 mensen waren, sommige hadden het zelfs over een veelvoud van dat.quote:Op zaterdag 4 september 2010 21:16 schreef mvt het volgende:
Zoals altijd zijn ze weer op vakantie tijdens iets 'groots' Ik heb trouwens niet gezien hoe Glenn zijn avontuurtje is afgelopen. Moet misschien eens zoeken daar op, beetje daily show voorpret
Beck heeft vorige week zondag een rally georganiseerd in Washington. "Restoring Honor", geloof en patriotisme waren de hoofdtema's; eigenlijk weer een tea-party rally. Maar wel erg goed bezocht dus.quote:Op zondag 5 september 2010 15:24 schreef PieterBas het volgende:
Ik heb even niet meegekregen wat er met Beck is gebeurd?
En anders doet Stephen Colbert dat welquote:Op zaterdag 4 september 2010 20:39 schreef dapluiz het volgende:
Eerstvolgende aflevering zal vast diep ingaan op 28-08 van Glenn Beck
Ja tuurlijk is dat gelul, Martin Luther King is zo'n beetje zijn grootste held (al vraag ik mij af waarom).quote:Op zondag 5 september 2010 16:48 schreef Boekenwurm het volgende:
[..]
Beck heeft vorige week zondag een rally georganiseerd in Washington. "Restoring Honor", geloof en patriotisme waren de hoofdtema's; eigenlijk weer een tea-party rally. Maar wel erg goed bezocht dus.
Kwam wel veel heisa over, omdat hij het op dezelfde datum en plaats deed als MLK's I Have a Dream speech, en omdat de tea-party movement (imho onterecht) door tegenstanders graag wordt neergezet als racistisch omdat ze kritisch zijn naar Obama. Beck zelf beweerde dat hij de betekenis van de datum pas later doorhad, maar dat is gelul volgens mij.
Beck zelf is een beetje "unhinged", maar het ging meer om de boodschap dan de boodschapper.
Zal wel met het geloof te maken hebben, alhoewel Beck Mormoon is.quote:Op maandag 6 september 2010 10:24 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
Ja tuurlijk is dat gelul, Martin Luther King is zo'n beetje zijn grootste held (al vraag ik mij af waarom).
quote:Op dinsdag 14 september 2010 12:44 schreef IedeK. het volgende:
Goede coverage van de Mosque/Quran gebeurtenissen gister!
Alsof je niet meer over films mag praten als ze "al" een paar maand oud zijn.quote:Op dinsdag 14 september 2010 17:42 schreef Evil_Jur het volgende:
Dug is geweldig, maar ik heb het idee dat iemand van de redactie pas dit weekend Up heeft gezien.
Ik vond de show zuigen, maar het stuk met Tony Blair was goed. Ook het interview online was tof.quote:Op woensdag 15 september 2010 16:21 schreef Mr.Silencer het volgende:
Interessant interview met Tony Blair. Waren de 27 minuten wel waard.
Colbert is toch net zo goed een 'liberal'quote:Op donderdag 16 september 2010 12:54 schreef Evil_Jur het volgende:
De laatste tijd wint Colbert het sowieso van Stewart. Daily Show is zo zeikerig links geworden de laatste tijd.
Dat is het probleem niet, daar ergerde ik me bij Stewart ook nooit aan. Het probleem is dat hij zo zeikerig en eenzijdig is geworden de laatste tijd, terwijl hij normaal de stem van rede is.quote:Op vrijdag 17 september 2010 09:10 schreef Klaudias het volgende:
[..]
Colbert is toch net zo goed een 'liberal'
quote:Op vrijdag 17 september 2010 11:31 schreef Woodpecker het volgende:
O was ik maar in Washington eind oktober...
even met 100 man een vliegtuig afhuren?quote:Op vrijdag 17 september 2010 11:31 schreef Woodpecker het volgende:
O was ik maar in Washington eind oktober...
quote:
Appearing on The O’Reilly Factor to promote his new book Earth (The Book), Jon Stewart was asked by Bill O’Reilly whether he had “Obama remorse.” After jousting jokingly with O’Reilly for a few minutes, Stewart said the problem with President Obama is that “he ran as a visionary, and he’s led as a functionary.” Stewart said Obama kept too much of the “same system and the same people in place” when he came into office.
Talking about his planned Oct. 30 rally in Washington, D.C., Stewart noted that it would last from noon to 3 p.m. and its war-cry would be, “We’re here but we’re only here til 3: We have a sitter!”
Stewart referred to O’Reilly as “Fox 1.0″ and that the current “Fox 2.0″ is more radical: “I think you can’t believe what you’ve unleashed,” said Stewart, presumably referred to, oh, I don’t know… Glenn Beck maybe. “On this network [now], you’re left-wing,” Stewart concluded.
The two men seemed to enjoy each other’s company immensely, and O’Reilly announced he’d be appearing on The Daily Show next Monday.
http://watching-tv.ew.com/2010/09/22/bill-oreilly-jon-stewart/
quote:The two men seemed to enjoy each other’s company immensely
Wat hadden ze moeten zeggen dan?quote:Op donderdag 30 september 2010 12:08 schreef Evil_Jur het volgende:
Een Nederlandse gast maar geen woord over haar land, jammer
Ik vond het ook een rare gewaarwording, alsof het twee verschillende talen waren maar wel beide Engels. Terwijl ik wel vaker Nederlanders Engels heb horen praten met Amerikanen, maar het klonk toch bizar dit keer.quote:Op donderdag 30 september 2010 12:50 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Bizar om haar Nederlandse accent en Jon Stewart's New Yorks accent door elkaar te horen. Alsof ik heen en weer zit te zappen tussen Comedy Central en NovaNieuwsuur.
O'Reilly heeft wel gelijk over de uitgaven van Obama vs Bush.quote:Op donderdag 30 september 2010 13:05 schreef popolon het volgende:
[..]
Wat hadden ze moeten zeggen dan?![]()
Nog even over O'Reilly, Bill Maher was wel prachtig pas .
Haha, ik vrees dat ik Eurofiel was geweest als ik in Amerika was geboren. Gras is altijd groener aan de overkant.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 05:15 schreef popolon het volgende:
Haha, tja niet onverwacht.
EJ zit er bovenop. Je bent in het verkeerde land geboren.
quote:Leuk ideeOp vrijdag 29 oktober 2010 13:47 schreef Rally4Sanity het volgende:
voor iedereen die de tijd heeft, we organiseren morgen in Amsterdam een satellite rally waar we de rally van stewart en colbert live uitzenden.
www.rallytorestoresanity.nl
quote:Dit vind ik dan weer ontzettend jammer. Ik hekel de veramerikanisering van Europa en Nederland in het bijzonder. Wat zij doen hoeven wij allemaal niet te doen. Dat ze daar op zoek gaan naar sanity heeft niks met ons te maken en gelukkig maar. Als ze het niet vinden ben ik even blij. Het is een kut land en ik kijk alleen naar de Daily Show omdat het zo leuk is om het domste volk op Aarde uit te lachen. Dit vind ik even belachelijk als wanneer bij hun presidentsverkiezingen zijn en hier overal bijeenkomsten worden gehoudenOp vrijdag 29 oktober 2010 13:47 schreef Rally4Sanity het volgende:
voor iedereen die de tijd heeft, we organiseren morgen in Amsterdam een satellite rally waar we de rally van stewart en colbert live uitzenden.
www.rallytorestoresanity.nl
quote:Eens. Gister op het Ned.1 journaal een heel item over een of andere honkbalwedstrijd in de VS. Wat boeit ons dat nou?Op vrijdag 29 oktober 2010 18:58 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
Dit vind ik dan weer ontzettend jammer. Ik hekel de veramerikanisering van Europa en Nederland in het bijzonder. Wat zij doen hoeven wij allemaal niet te doen. Dat ze daar op zoek gaan naar sanity heeft niks met ons te maken en gelukkig maar. Als ze het niet vinden ben ik even blij. Het is een kut land en ik kijk alleen naar de Daily Show omdat het zo leuk is om het domste volk op Aarde uit te lachen. Dit vind ik even belachelijk als wanneer bij hun presidentsverkiezingen zijn en hier overal bijeenkomsten worden gehouden
quote:daarom heet het ook Uitgesproken Vara.Op vrijdag 29 oktober 2010 20:29 schreef Evil_Jur het volgende:
Nogal gekleurd stukje over Stewart op Uitgesproken Vara nu.
quote:Wat zeggen ze?Op vrijdag 29 oktober 2010 20:29 schreef Evil_Jur het volgende:
Nogal gekleurd stukje over Stewart op Uitgesproken Vara nu.
quote:Bijvoorbeeld dat de Rally to Restore Sanity gericht was tegen de 'verrechtsing', terwijl Stewart bij zijn introductie ook duidelijk voorbeelden van linkse gekte noemde. De rally is voor de gematigden; links, centrum én rechts.Op vrijdag 29 oktober 2010 20:41 schreef Klaudias het volgende:
[..]
daarom heet het ook Uitgesproken Vara.
wie dat concept met Uitgesproken Vara/EO/WNL heeft bedacht ...
overigens vond ik het item nogal meevallen, wat vond je precies gekleurd?
quote:DitOp vrijdag 29 oktober 2010 20:41 schreef Klaudias het volgende:
[..]
daarom heet het ook Uitgesproken Vara.
wie dat concept met Uitgesproken Vara/EO/WNL heeft bedacht ...
overigens vond ik het item nogal meevallen, wat vond je precies gekleurd?
quote:ok dat is wel gekleurd idd, ik had het niet gehoord, viel er later inOp vrijdag 29 oktober 2010 20:45 schreef Evil_Jur het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld dat de Rally to Restore Sanity gericht was tegen de 'verrechtsing', terwijl Stewart bij zijn introductie ook duidelijk voorbeelden van linkse gekte noemde. De rally is voor de gematigden; links, centrum én rechts.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |