En ik aasde niet eens op de LaPo.quote:Op donderdag 3 december 2009 23:22 schreef L.no het volgende:
Je bent wel héél snel met een nieuwe topic maken.
Je bent goed.quote:Op donderdag 3 december 2009 23:23 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
En ik aasde niet eens op de LaPo.
Oh, had ik niet gezien.quote:
Ergens in brabant want dichtbij voor mijquote:
Hoe zit het met de budget? Ik ben al veel geld kwijt aan de treinkaartjes zelf.quote:Op donderdag 3 december 2009 23:26 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Oh, had ik niet gezien.
[..]
Ergens in brabant want dichtbij voor mij. En karten natuurlijk
.
Neuh, geen idee. Lijkt me ergens centraal, in de buurt van Utrecht dus. En wat we gaan doen? Lijstje maken met dingen en daar ook een polletje van maken oid. Gewoon vragen naar suggesties en dat in een poll verwerken.
Oja, dat ook nog.quote:Op donderdag 3 december 2009 23:28 schreef L.no het volgende:
[..]
Hoe zit het met de budget? Ik ben al veel geld kwijt aan de treinkaartjes zelf.
quote:
Beterschap voor je scooter.quote:Op donderdag 3 december 2009 23:47 schreef Stevennn het volgende:
Kut m'n scooter wil niet starten omdat ie de hele avond in de regen heeft gestaan
+ kfc.quote:Op donderdag 3 december 2009 23:41 schreef The_Dean het volgende:
Gewoon ergens gezellig wat drinken ofzo
Oke, dat helpt enorm.quote:Op donderdag 3 december 2009 23:50 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Als ik kan kan je wel meerijden naar wherever 't is vanaf Eindhoven CS.
Welterustenquote:
quote:Op donderdag 3 december 2009 23:47 schreef Stevennn het volgende:
Kut m'n scooter wil niet starten omdat ie de hele avond in de regen heeft gestaan
Hier kan ik maar 1 ding op zeggen en dat is: www.datumprikker.nlquote:Op donderdag 3 december 2009 23:11 schreef L.no het volgende:
[..]
Het organiseren. Ik heb nooit een meet gehad, dus ik weet er geen kont van. Ook dat je rekening moet houden met iedereen hier die een druk leventje heeft en daarmeee een datum kan prikken.
Die was al gepost jaquote:Op vrijdag 4 december 2009 01:00 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Hier kan ik maar 1 ding op zeggen en dat is: www.datumprikker.nl
Inderdaad. Ik vraag me af wat er aan de hand is.quote:
Volgens mij is het vrijdagquote:Op vrijdag 4 december 2009 08:06 schreef AMDB het volgende:
Oh Gijs, bek houden, ik weet wat je gaat zeggen.
Goedenmorgenquote:
Goedenmorgenquote:
Vanavond sleutelen.quote:
Goedenmorgenquote:
Goedquote:
quote:Op vrijdag 4 december 2009 08:06 schreef AMDB het volgende:
Oh Gijs, bek houden, ik weet wat je gaat zeggen.
Sehr gut! Jawohl!quote:
Succes!quote:Op vrijdag 4 december 2009 08:49 schreef Puala het volgende:
Nou mensen, ik ga is ff aankleden en dan ff afrijden. Succes nog met stage lopen vandaag
Deze keer wel slagen he!quote:Op vrijdag 4 december 2009 08:49 schreef Puala het volgende:
Nou mensen, ik ga is ff aankleden en dan ff afrijden. Succes nog met stage lopen vandaag
Vanmiddag surprises op t werk om een uur of 4!quote:
Beter goed gejat dan slecht verzonnenquote:
Wel in de Sinterklaassfeer blijven hèquote:Op vrijdag 4 december 2009 09:08 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Beter goed gejat dan slecht verzonnenbedacht
quote:Op vrijdag 4 december 2009 09:09 schreef AMDB het volgende:
[..]
Wel in de Sinterklaassfeer blijven hè
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 2 september 2009 19:28 schreef L.no het volgende:
Wat nou. :( Je bént cute. :(
Op woensdag 7 december 2016 22:05 schreef Yvie_lu het volgende:
Dus ter bevestiging. Jij bent speciaal hoor O+
Had je niet voor me hoeven doenquote:Op vrijdag 4 december 2009 09:11 schreef Stevennn het volgende:
ja morgen sinterklaas. Verdorie 50 euro aan kado's gekochtIk alleen, voor 1 persoon
quote:Top 20 in de StageSC-reeks op 03-12-2009
![]()
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 140 The_Dean
02. 105 L.no
03. 105 DjRex89
04. 094 Stevennn
05. 064 -Dirk-
06. 045 jna
07. 040 AMDB
08. 029 Puala
09. 021 Isdatzo
10. 012 Bootje84
11. 009 PieterBas
12. 007 Bravebart
13. 005 motorbloempje
14. 004 Houniet
Reeks-statistieken!
Sinterklaas houdt niet van Antilliaanse meisjesquote:Op vrijdag 4 december 2009 09:23 schreef L.no het volgende:
Straks vaderlief heel streng aankijken en zeggen dat ik mijn schoenen ga zetten voor sinterklaas.
Echt wel. Ik kreeg ooit een radio ten waarde van een auto. Het heeft een vorm van een colablik.quote:Op vrijdag 4 december 2009 09:25 schreef AMDB het volgende:
[..]
Sinterklaas houdt niet van Antilliaanse meisjes
* AMDB Heeft dit weekend 'Het paard van Sinterklaas' gedeeltelijk gezien
Succesquote:Op vrijdag 4 december 2009 08:49 schreef Puala het volgende:
quote:Op vrijdag 4 december 2009 09:27 schreef L.no het volgende:
[..]
Echt wel. Ik kreeg ooit een radio ten waarde van een auto. Het heeft een vorm van een colablik.
Sinterklaas.
quote:
Sinterklaasgedicht. Geef de vriendin van mijn broertje een Rammstein cd, en nu leek het me wel lachen om er wat een half Nederlands half Duits half Fries gedicht aan te knopenquote:Op vrijdag 4 december 2009 08:48 schreef AMDB het volgende:
[..]
Duits bierDaar houdt het ook wel op eigenlijk.
Waarom?
Have no fear, for Dean is here!quote:
Wij gelukkig voor slechts 15 euro... en daarvan nog maar 10 besteed... maar heb niet meerquote:Op vrijdag 4 december 2009 09:11 schreef Stevennn het volgende:
ja morgen sinterklaas. Verdorie 50 euro aan kado's gekochtIk alleen, voor 1 persoon
quote:Op vrijdag 4 december 2009 09:31 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Wij gelukkig voor slechts 15 euro... en daarvan nog maar 10 besteed... maar heb niet meer
quote:
Dus hou je beurs maar klaar straksquote:Op vrijdag 4 december 2009 09:32 schreef Stevennn het volgende:
Holy shit Dean sixduplle combo post
[..]
quote:
Ik moet nog pinnen zoquote:Op vrijdag 4 december 2009 09:34 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Dus hou je beurs maar klaar straks
Net opquote:
quote:Op vrijdag 4 december 2009 09:40 schreef DjRex89 het volgende:
Alo, Alo, Alo,
Fur dich ein schon kado.
Das haben wir nicht gewust,
eind kado das du aufmachen must.
Nummer 3quote:
Gutenmorgen Bootquote:
Kan nog wel ff doorgaan op die manierquote:Op vrijdag 4 december 2009 09:42 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Wel een goede tip, met dat 'haben wir nicht gewusst'
Keep ik comingquote:Op vrijdag 4 december 2009 09:48 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Kan nog wel ff doorgaan op die manierAlleen moet nu ff wat doen aan stage
quote:
Moet jij het voorlezen of zijquote:Op vrijdag 4 december 2009 09:50 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Keep ik coming
Ben zelf ook al wat op weg, best vermakelijk. Word een chaos om voor te lezen morgen
Zij natuurlijkquote:
Zet wel Rammstein aan en zeg dat ze gedicht daarmee moet meeschreeuwenquote:
Instrumentaal zoeken en haar laten zingenquote:Op vrijdag 4 december 2009 09:54 schreef Stevennn het volgende:
[..]
Zet wel Rammstein aan en zeg dat ze gedicht daarmee moet meeschreeuwen
WIR HABEN ES NICHT GEWUSSEN!!EINZ!
Hoiquote:
quote:Op vrijdag 4 december 2009 09:55 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Instrumentaal zoeken en haar laten zingen
EINSZWEIBIERDABEIJAWOHLMEINHERRRRRR
Welke?quote:Op vrijdag 4 december 2009 09:56 schreef Stevennn het volgende:
[..]
![]()
Oh en ons limiet was ook 15¤
Mja 2 concerten voor mn pa gekocht die zelf ook wel even wil zien eigenlijk
quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 2 september 2009 19:28 schreef L.no het volgende:
quote:Op vrijdag 4 december 2009 10:00 schreef DjRex89 het volgende:
[..]FuckerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sometimes the journey is the goal
I don't care about my soul
Sometimes life is just pure rock 'n roll!!
Geen Metallica?quote:
Hahaquote:
San Diego natuurlijkquote:Op vrijdag 4 december 2009 10:03 schreef Stevennn het volgende:
[..]
Haha
Nee, niet voor m'n pa
Weet jij nog een mooi MEtallica concert dan? Ik kan ze nooit vinden
quote:
quote:Op vrijdag 4 december 2009 10:07 schreef AMDB het volgende:
Voor m'n vriendin als kerstkado trouwens Alice in Chains Unplugged gekocht
Haha tofquote:Op vrijdag 4 december 2009 10:11 schreef Stevennn het volgende:
[..]Die heeft m'n broer voor m'n zusje
Haha,quote:Op vrijdag 4 december 2009 10:12 schreef AMDB het volgende:
[..]
Haha tof![]()
Allemaal van de kwaliteitsmuziek daar?
quote:
De 3 J'squote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sometimes the journey is the goal
quote:Op vrijdag 4 december 2009 10:42 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Zak over dr kop, vlag in de hand en ........SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 2 september 2009 19:28 schreef L.no het volgende:
Neuh, hoeft niet eens manquote:Op vrijdag 4 december 2009 10:45 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Zak over dr kop, vlag in de hand en ........
quote:
Welquote:
Vind wel cute andersquote:
quote:Op vrijdag 4 december 2009 10:51 schreef The_Dean het volgende:
Alles hat ein ende,
nur die wurst hat er zwei.
Jetzt halten wir auf mit diese bende,
und die scheisse rijmelarij.
quote:
quote:Op vrijdag 4 december 2009 10:42 schreef The_Dean het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Leer spaties gebruiken!
Op donderdag 16 december 2010 20:05 schreef craftyvirus het volgende:
Bootje84 is een westlander waar ik respect voor heb :@ :P
quote:
Kerstvrouwquote:
Voor bootje:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sometimes the journey is the goal
quote:Op vrijdag 4 december 2009 11:14 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Voor bootje:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sorry ik klikte ook
Jonge, ik bin op de weaze
quote:
quote:Op vrijdag 4 december 2009 11:14 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Voor Bootje:Iz nais!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Leer spaties gebruiken!
Op donderdag 16 december 2010 20:05 schreef craftyvirus het volgende:
Bootje84 is een westlander waar ik respect voor heb :@ :P
Ik wil Moniquequote:
Jazzquote:
Wat doe je hier dan nogquote:
Afstuderenquote:
Hoezo doede gij een broodje bakpao IN de frituur?quote:Op vrijdag 4 december 2009 12:00 schreef DjRex89 het volgende:
Hopelijk gaat vanmiddag de frituur weer aan
Jaquote:Op vrijdag 4 december 2009 12:00 schreef DjRex89 het volgende:
Nog maar 4 uurtjes te gaan trouwens
AMDB
quote:
Moe'k anders die rooie er ff bij hale?quote:Op vrijdag 4 december 2009 12:03 schreef jna het volgende:
[..]
Hoezo doede gij een broodje bakpao IN de frituur?
En een bounty erbij...
Jonge da hoort nie
Want Monique doet het alleen met afgestudeerde jongens? Omdat ze zelf ook zo een hoog iq heeft?quote:
Goedenmiddagquote:
Wie is hier nou de snackbar?quote:Op vrijdag 4 december 2009 12:03 schreef jna het volgende:
[..]
Hoezo doede gij een broodje bakpao IN de frituur?
En een bounty erbij...
Jonge da hoort nie
quote:
Verslapen?quote:Op vrijdag 4 december 2009 12:10 schreef Messenga het volgende:
Ik kwam om kwart voor 12 aan op stage.
L.no!quote:
Toen maar meteen gaan fokken?quote:Op vrijdag 4 december 2009 12:10 schreef Messenga het volgende:
Ik kwam om kwart voor 12 aan op stage.
Damn.. ik editte te sloom.. ik lijk Dean wel.quote:
Goeiemorgenquote:
quote:Op vrijdag 4 december 2009 12:11 schreef L.no het volgende:
[..]
Damn.. ik editte te sloom.. ik lijk Dean wel.
Maliboomboom.quote:Op vrijdag 4 december 2009 12:11 schreef L.no het volgende:
jna, hoe heette die Surinaamse radio ook alweer?
quote:
quote:Op vrijdag 4 december 2009 12:12 schreef L.no het volgende:
Goedemiddag, Rex, Dean, jna, Messenga, Bootje.
Ja zag het zonet. Begon me spontaan af te vragen hoelang je die al hadquote:
Sort of. Bewust.quote:
Even hoi zeggenquote:
Heuquote:Op vrijdag 4 december 2009 12:12 schreef L.no het volgende:
Nah, het viel wel mee. Ik kletste wel 20 minuten extra met mijn docent alleen over kunst en emoties enzo. Dat was cool.quote:
quote:Op vrijdag 4 december 2009 12:15 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ja zag het zonet. Begon me spontaan af te vragen hoelang je die al had
quote:Op vrijdag 4 december 2009 12:15 schreef L.no het volgende:
[..]
Nah, het viel wel mee. Ik kletste wel 20 minuten extra met mijn docent alleen over kunst en emoties enzo. Dat was cool.
Gij of ik?quote:
Hey dushi!quote:Op vrijdag 4 december 2009 12:12 schreef L.no het volgende:
Jaquote:
Alright. Kijken of wat liever fok!ertjes dat kunnen doen.. ff dat topic zoeken..quote:
Na een tijdje word je ook een oude man..quote:Op vrijdag 4 december 2009 12:19 schreef Stevennn het volgende:
[..]
Hmm
Wat is erger
Een homofiele piraat of een oude man
quote:Op vrijdag 4 december 2009 12:19 schreef L.no het volgende:
[..]
Na een tijdje word je ook een oude man.. homofiele piraat
Ik moest ff nadenken wat je nou bedoelde, maar toen ik het wilde vragen snapte ik 'm opeensquote:Op vrijdag 4 december 2009 12:17 schreef Bootje84 het volgende:
Heeft Puala een Tiger gedaan of wat..?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jonge, ik bin op de weaze
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jonge, ik bin op de weaze
Ik durf het bijna niet te vragen... maar een wat?quote:Op vrijdag 4 december 2009 12:17 schreef Bootje84 het volgende:
Heeft Puala een Tiger gedaan of wat..?
Ook goedquote:
een tiger woodsquote:Op vrijdag 4 december 2009 12:24 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ik durf het bijna niet te vragen... maar een wat?
quote:Op vrijdag 4 december 2009 12:28 schreef Stevennn het volgende:
http://link.marktplaats.nl/299982319
WIN dat MOET ik hebben
Ah, ok.quote:
Ik merk nu pas dat je een fobo hebt..quote:Op vrijdag 4 december 2009 12:30 schreef Stevennn het volgende:
[..]
Ik lijk wel wat op seagal hoor.Heel erg.
HOAX!quote:Op vrijdag 4 december 2009 12:31 schreef L.no het volgende:
[..]
Ik merk nu pas dat je een fobo hebt..
hier staan ook foto's van hem:quote:Op vrijdag 4 december 2009 12:31 schreef L.no het volgende:
[..]
Ik merk nu pas dat je een fobo hebt..
Wat is er met die Golfer dan?quote:
quote:
Download snel mijn schatzoek wallpaper!quote:Op vrijdag 4 december 2009 12:33 schreef jna het volgende:
[..]
hier staan ook foto's van hem:
http://www.pietpiraat.nl/
Volgens mij ben je gezaktquote:
Oh, dan herkende ik het niet.quote:Op vrijdag 4 december 2009 12:33 schreef Stevennn het volgende:
[..]
HOAX!
L.no
Gepost op 01-12-2009 om 15:59 pm Bericht citeren
Miss Random
usericon
Jouw muzieksmaak.
quote:Op vrijdag 4 december 2009 12:33 schreef jna het volgende:
[..]
hier staan ook foto's van hem:
http://www.pietpiraat.nl/
quote:Op vrijdag 4 december 2009 12:36 schreef L.no het volgende:
[..]
Oh, dan herkende ik het niet.Had je toen ook foto's?
C'mon, mensen blijven niet constant iedere nieuwsbericht volgen.quote:
Nee, het was maar een keer of 10 in het nieuws de laatste dagen...quote:Op vrijdag 4 december 2009 12:41 schreef L.no het volgende:
[..]
C'mon, mensen blijven niet constant iedere nieuwsbericht volgen.
Enlighten us.. Wat was het dit keer..?quote:
Dus? Ik klik alleen wat mij interesseert, niet op elke bericht.quote:Op vrijdag 4 december 2009 12:42 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Nee, het was maar een keer of 10 in het nieuws de laatste dagen...
quote:
Ik kijk elke ochtend het ontbijtnieuws. Dan blijf je een beetje op de hoogtequote:Op vrijdag 4 december 2009 12:44 schreef L.no het volgende:
[..]
Dus? Ik klik alleen wat mij interesseert, niet op elke bericht.
Ja.quote:
En jij verwacht dat iedereen het doet anders is de FP onbekend voor je.. oke..quote:Op vrijdag 4 december 2009 12:46 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Ik kijk elke ochtend het ontbijtnieuws. Dan blijf je een beetje op de hoogte
Ik volg geen nieuws.quote:Op vrijdag 4 december 2009 12:42 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Nee, het was maar een keer of 10 in het nieuws de laatste dagen...
Ik lees alleen meest gelezenquote:Op vrijdag 4 december 2009 12:47 schreef L.no het volgende:
[..]
En jij verwacht dat iedereen het doet anders is de FP onbekend voor je.. oke..
Nah, maar nogmaals.. het was een aantal keer op het nieuws/frontpage geweest..quote:Op vrijdag 4 december 2009 12:47 schreef L.no het volgende:
[..]
En jij verwacht dat iedereen het doet anders is de FP onbekend voor je.. oke..
Volgende keer toch een laag uitgesneden topje aantrekken...quote:Op vrijdag 4 december 2009 12:46 schreef Puala het volgende:
Gewoon een examinator die met het verkeerde been uit bed is gestapt. Goed gereden en allemaal klote redentjes. Mijn kijkwerk klopte niet, 1x vergeten richting aan te geven & ook was ik een trage rijder. Terwijl ik de vorige keer te erg doorreed en shit. Die kloothommels zijn ook gewoon nooit tevreden
Stom zeg.quote:Op vrijdag 4 december 2009 12:46 schreef Puala het volgende:
Gewoon een examinator die met het verkeerde been uit bed is gestapt. Goed gereden en allemaal klote redentjes. Mijn kijkwerk klopte niet, 1x vergeten richting aan te geven & ook was ik een trage rijder. Terwijl ik de vorige keer te erg doorreed en shit. Die kloothommels zijn ook gewoon nooit tevreden
wtf?quote:Op vrijdag 4 december 2009 12:51 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Nah, maar nogmaals.. het was een aantal keer op het nieuws/frontpage geweest..
Tiger Woods is tegen een boom aan gereden maar de roddels gaan dat zijn vrouw achter hem aan zat, of dat hij al mishandeld was en het wilde verdoezelen etc. Zijn inmiddels 3 potentiële minnaressen opgedoken..
Nou, wereldschokkend. Kan mij eerlijk gezegd niet zo veel schelen wat Tiger Woods allemaal doet. Het is zijn leven.quote:Op vrijdag 4 december 2009 12:51 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Tiger Woods is tegen een boom aan gereden maar de roddels gaan dat zijn vrouw achter hem aan zat, of dat hij al mishandeld was en het wilde verdoezelen etc. Zijn inmiddels 3 potentiële minnaressen opgedoken..
Nogmaals, ik kies alleen de nieuwsberichten die mij interesseren.quote:Op vrijdag 4 december 2009 12:51 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Wie, ik?quote:Op vrijdag 4 december 2009 12:55 schreef L.no het volgende:
[..]
Nogmaals, ik kies alleen de nieuwsberichten die mij interesseren.![]()
Zelfs als er 20x de nieuwsbericht over britney sprears komt.. boeiend.
Je geeft eindeiljk een reply op Dean's vraag.
Player zeg.
Slecht kijken klinkt als een goede reden...quote:Op vrijdag 4 december 2009 12:46 schreef Puala het volgende:
quote:Op vrijdag 4 december 2009 13:02 schreef jna het volgende:
Je moet ook geluk hebben hoor met je examinator. Er zit een stijl azijnpissers tussen zeg
Ik had een mooie vrouwquote:Op vrijdag 4 december 2009 13:02 schreef jna het volgende:
Je moet ook geluk hebben hoor met je examinator. Er zit een stijl azijnpissers tussen zeg
ik had ook een vrouw, maar ze was niet mooiquote:
En als ik die vandaag al aan had?quote:Op vrijdag 4 december 2009 12:52 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Volgende keer toch een laag uitgesneden topje aantrekken...
Pics or it didnt happen..quote:
Positieve discriminatiequote:Op vrijdag 4 december 2009 13:08 schreef jna het volgende:
[..]
ik had ook een vrouw, maar ze was niet mooi![]()
wel liet ze me meteen de eerste keer slagen terwijl ze een ingreep had en me een straat instuurde waar alleen de bus mocht rijden
ja tuurlijkquote:Op vrijdag 4 december 2009 13:20 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Pics or it didnt happen..
[..]
Positieve discriminatie
Ik had ook een ingreep + een fout op de snelweg (die ik goed herstelde) maar uiteindelijk toch geslaagdquote:Op vrijdag 4 december 2009 13:08 schreef jna het volgende:
[..]
ik had ook een vrouw, maar ze was niet mooi![]()
wel liet ze me meteen de eerste keer slagen terwijl ze een ingreep had en me een straat instuurde waar alleen de bus mocht rijden
quote:
When hell freezes overquote:Op vrijdag 4 december 2009 13:23 schreef DjRex89 het volgende:
Paula!
Ooit komt er een dag dat jij je rijbewijs zult halen
Ach jij hebt hem ook een keer gehaaldquote:
Doe je vinger er eens inquote:Op vrijdag 4 december 2009 13:30 schreef Stevennn het volgende:
M'n werk zit erop
Nu gaat de tijd heel traag
[ afbeelding ]
Nice!quote:Op vrijdag 4 december 2009 13:29 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ik was lunchen, de vetpan ging weer aan
* L.no geeft bitchslap.quote:
Toch doen, is vet man!quote:Op vrijdag 4 december 2009 13:31 schreef Stevennn het volgende:
[..]
ER STAAT DAT HET NIET MAG
en je stropdas ook niet
Hoezo overdrevenquote:
En mijn vrachtwagenrijbewijs ookquote:Op vrijdag 4 december 2009 13:30 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ach jij hebt hem ook een keer gehaald
3x theorie?quote:Op vrijdag 4 december 2009 13:35 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
En mijn vrachtwagenrijbewijs ook
(2x praktijk + 3x theorie)
Hij had niet goed binnen de lijntjes gekleurdquote:
Zodra je hem hebt ga je de helft wat je nu in de praktijk doet ook niet meer toepassenquote:Op vrijdag 4 december 2009 13:37 schreef The_Dean het volgende:
Zodra je hem eenmaal hebt ben je alle voorgaande shit als op slag weer vergeten
- verkeersregelsquote:
Als dat gelukt is danquote:Op vrijdag 4 december 2009 13:38 schreef jna het volgende:
[..]
hij zat die vrouw bij het cbr te playen
Ik was al bang dat je meerdere keren gezakt wasquote:Op vrijdag 4 december 2009 13:38 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
- verkeersregels
- papierwerk
- techniek
Dat valt ook wel mee, al kijk ik wel stukken minder goed.quote:Op vrijdag 4 december 2009 13:37 schreef The_Dean het volgende:
Zodra je hem eenmaal hebt ben je alle voorgaande shit als op slag weer vergeten
Dat dus.quote:Op vrijdag 4 december 2009 13:39 schreef AMDB het volgende:
[..]
Dat valt ook wel mee, al kijk ik wel stukken minder goed.
Betraptquote:
quote:
Ik eigenlijk ook altijd, de voorgeschreven snelheiden zitten gewoon niet lekker op de één of andere manier.quote:Op vrijdag 4 december 2009 13:40 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Dat dus.
En ik rij overal net iets te hard (10km/h ofzo)
Dat is gewoon de drang om te hard te rijdenquote:Op vrijdag 4 december 2009 13:41 schreef AMDB het volgende:
[..]
Ik eigenlijk ook altijd, de voorgeschreven snelheiden zitten gewoon niet lekker op de één of andere manier.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |