En ik aasde niet eens op de LaPo.quote:Op donderdag 3 december 2009 23:22 schreef L.no het volgende:
Je bent wel héél snel met een nieuwe topic maken.
Je bent goed.quote:Op donderdag 3 december 2009 23:23 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
En ik aasde niet eens op de LaPo.
Oh, had ik niet gezien.quote:
Ergens in brabant want dichtbij voor mijquote:
Hoe zit het met de budget? Ik ben al veel geld kwijt aan de treinkaartjes zelf.quote:Op donderdag 3 december 2009 23:26 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Oh, had ik niet gezien.
[..]
Ergens in brabant want dichtbij voor mij. En karten natuurlijk
.
Neuh, geen idee. Lijkt me ergens centraal, in de buurt van Utrecht dus. En wat we gaan doen? Lijstje maken met dingen en daar ook een polletje van maken oid. Gewoon vragen naar suggesties en dat in een poll verwerken.
Oja, dat ook nog.quote:Op donderdag 3 december 2009 23:28 schreef L.no het volgende:
[..]
Hoe zit het met de budget? Ik ben al veel geld kwijt aan de treinkaartjes zelf.
quote:
Beterschap voor je scooter.quote:Op donderdag 3 december 2009 23:47 schreef Stevennn het volgende:
Kut m'n scooter wil niet starten omdat ie de hele avond in de regen heeft gestaan
+ kfc.quote:Op donderdag 3 december 2009 23:41 schreef The_Dean het volgende:
Gewoon ergens gezellig wat drinken ofzo
Oke, dat helpt enorm.quote:Op donderdag 3 december 2009 23:50 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Als ik kan kan je wel meerijden naar wherever 't is vanaf Eindhoven CS.
Welterustenquote:
quote:Op donderdag 3 december 2009 23:47 schreef Stevennn het volgende:
Kut m'n scooter wil niet starten omdat ie de hele avond in de regen heeft gestaan
Hier kan ik maar 1 ding op zeggen en dat is: www.datumprikker.nlquote:Op donderdag 3 december 2009 23:11 schreef L.no het volgende:
[..]
Het organiseren. Ik heb nooit een meet gehad, dus ik weet er geen kont van. Ook dat je rekening moet houden met iedereen hier die een druk leventje heeft en daarmeee een datum kan prikken.
Die was al gepost jaquote:Op vrijdag 4 december 2009 01:00 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Hier kan ik maar 1 ding op zeggen en dat is: www.datumprikker.nl
Inderdaad. Ik vraag me af wat er aan de hand is.quote:
Volgens mij is het vrijdagquote:Op vrijdag 4 december 2009 08:06 schreef AMDB het volgende:
Oh Gijs, bek houden, ik weet wat je gaat zeggen.
Goedenmorgenquote:
Goedenmorgenquote:
Vanavond sleutelen.quote:
Goedenmorgenquote:
Goedquote:
quote:Op vrijdag 4 december 2009 08:06 schreef AMDB het volgende:
Oh Gijs, bek houden, ik weet wat je gaat zeggen.
Sehr gut! Jawohl!quote:
Succes!quote:Op vrijdag 4 december 2009 08:49 schreef Puala het volgende:
Nou mensen, ik ga is ff aankleden en dan ff afrijden. Succes nog met stage lopen vandaag
Deze keer wel slagen he!quote:Op vrijdag 4 december 2009 08:49 schreef Puala het volgende:
Nou mensen, ik ga is ff aankleden en dan ff afrijden. Succes nog met stage lopen vandaag
Vanmiddag surprises op t werk om een uur of 4!quote:
Beter goed gejat dan slecht verzonnenquote:
Wel in de Sinterklaassfeer blijven hèquote:Op vrijdag 4 december 2009 09:08 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Beter goed gejat dan slecht verzonnenbedacht
quote:Op vrijdag 4 december 2009 09:09 schreef AMDB het volgende:
[..]
Wel in de Sinterklaassfeer blijven hè
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 2 september 2009 19:28 schreef L.no het volgende:
Wat nou. :( Je bént cute. :(
Op woensdag 7 december 2016 22:05 schreef Yvie_lu het volgende:
Dus ter bevestiging. Jij bent speciaal hoor O+
Had je niet voor me hoeven doenquote:Op vrijdag 4 december 2009 09:11 schreef Stevennn het volgende:
ja morgen sinterklaas. Verdorie 50 euro aan kado's gekochtIk alleen, voor 1 persoon
quote:Top 20 in de StageSC-reeks op 03-12-2009
![]()
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 140 The_Dean
02. 105 L.no
03. 105 DjRex89
04. 094 Stevennn
05. 064 -Dirk-
06. 045 jna
07. 040 AMDB
08. 029 Puala
09. 021 Isdatzo
10. 012 Bootje84
11. 009 PieterBas
12. 007 Bravebart
13. 005 motorbloempje
14. 004 Houniet
Reeks-statistieken!
Sinterklaas houdt niet van Antilliaanse meisjesquote:Op vrijdag 4 december 2009 09:23 schreef L.no het volgende:
Straks vaderlief heel streng aankijken en zeggen dat ik mijn schoenen ga zetten voor sinterklaas.
Echt wel. Ik kreeg ooit een radio ten waarde van een auto. Het heeft een vorm van een colablik.quote:Op vrijdag 4 december 2009 09:25 schreef AMDB het volgende:
[..]
Sinterklaas houdt niet van Antilliaanse meisjes
* AMDB Heeft dit weekend 'Het paard van Sinterklaas' gedeeltelijk gezien
Succesquote:Op vrijdag 4 december 2009 08:49 schreef Puala het volgende:
quote:Op vrijdag 4 december 2009 09:27 schreef L.no het volgende:
[..]
Echt wel. Ik kreeg ooit een radio ten waarde van een auto. Het heeft een vorm van een colablik.
Sinterklaas.
quote:
Sinterklaasgedicht. Geef de vriendin van mijn broertje een Rammstein cd, en nu leek het me wel lachen om er wat een half Nederlands half Duits half Fries gedicht aan te knopenquote:Op vrijdag 4 december 2009 08:48 schreef AMDB het volgende:
[..]
Duits bierDaar houdt het ook wel op eigenlijk.
Waarom?
Have no fear, for Dean is here!quote:
Wij gelukkig voor slechts 15 euro... en daarvan nog maar 10 besteed... maar heb niet meerquote:Op vrijdag 4 december 2009 09:11 schreef Stevennn het volgende:
ja morgen sinterklaas. Verdorie 50 euro aan kado's gekochtIk alleen, voor 1 persoon
quote:Op vrijdag 4 december 2009 09:31 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Wij gelukkig voor slechts 15 euro... en daarvan nog maar 10 besteed... maar heb niet meer
quote:
Dus hou je beurs maar klaar straksquote:Op vrijdag 4 december 2009 09:32 schreef Stevennn het volgende:
Holy shit Dean sixduplle combo post
[..]
quote:
Ik moet nog pinnen zoquote:Op vrijdag 4 december 2009 09:34 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Dus hou je beurs maar klaar straks
Net opquote:
quote:Op vrijdag 4 december 2009 09:40 schreef DjRex89 het volgende:
Alo, Alo, Alo,
Fur dich ein schon kado.
Das haben wir nicht gewust,
eind kado das du aufmachen must.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |