Sneu type hequote:Op vrijdag 4 december 2009 13:26 schreef Leandra het volgende:
Ah, ze hadden dus een geldig vervoersbewijs maar zijn bekeurd voor zwartrijden?
Darn, dan moet je wel heel zielig zijn als conducteur
zeiksnorquote:
Volgens mij gaat het daar niet om.... als je er namelijk de norm van maakt dat zwarte pieten (op 4 december nota bene) een boete kunnen krijgen omdat ze niet te herkennen zijn van hun OV kaart, dan kun je dus ook iedere Piet die vanaf half november in NL rondloopt op dezelfde grond bekeuren omdat hij niet herkenbaar is van zijn ID-bewijs.quote:
Je zou nog best eens gelijk kunnen hebbenquote:Op vrijdag 4 december 2009 13:34 schreef Leandra het volgende:
[..]
Volgens mij gaat het daar niet om.... als je er namelijk de norm van maakt dat zwarte pieten (op 4 december nota bene) een boete kunnen krijgen omdat ze niet te herkennen zijn van hun OV kaart, dan kun je dus ook iedere Piet die vanaf half november in NL rondloopt op dezelfde grond bekeuren omdat hij niet herkenbaar is van zijn ID-bewijs.
Volgens mij zet je dan de trend dat een leuk NL feest finaal de grond in geboord wordt
Kan die conducteur geen boete krijgen wegens een poging tot het ombrengen van de NL cultuur?!quote:Op vrijdag 4 december 2009 13:36 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Je zou nog best eens gelijk kunnen hebben
Ze mogen niks meer zelf beslissen, ook al zouden ze willen. Is zo opgelegd door hoofdkantoor. Boete geven en in beroep laten gaan.quote:
Sorry hoor, maar ik kan er niet bij dat er vanuit de directie van de NS opdracht gegeven is iedere zwarte piet te bekeuren als hij niet een apart ID-loos vervoersbewijs gekocht heeft.quote:Op vrijdag 4 december 2009 13:39 schreef LangeTabbetje het volgende:
[..]
Ze mogen niks meer zelf beslissen, ook al zouden ze willen. Is zo opgelegd door hoofdkantoor. Boete geven en in beroep laten gaan.
Niet specifiek de zwarte piet nee.quote:Op vrijdag 4 december 2009 13:40 schreef Leandra het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar ik kan er niet bij dat er vanuit de directie van de NS opdracht gegeven is iedere zwarte piet te bekeuren als hij niet een apart ID-loos vervoersbewijs gekocht heeft.
Dan stel ik voor dat ze deze conducteur in februari onder de rivieren inzetten, en wens ik hem veel succesquote:Op vrijdag 4 december 2009 13:42 schreef LangeTabbetje het volgende:
[..]
Niet specifiek de zwarte piet nee.
Maar conducteuren kunnen niet meer "tussen de regeltjes door" werken zogezegd. Dit ter voorkoming van "maar bij conducteur B mocht het wel", geeft veel discussie hetgeen weer tot agressie kan leiden.
Ik denk dat het bekeuren van Zwarte Piet in potentie ook levensgevaarlijk is voor de conducteurquote:Op vrijdag 4 december 2009 13:42 schreef LangeTabbetje het volgende:
[..]
Niet specifiek de zwarte piet nee.
Maar conducteuren kunnen niet meer "tussen de regeltjes door" werken zogezegd. Dit ter voorkoming van "maar bij conducteur B mocht het wel", geeft veel discussie hetgeen weer tot agressie kan leiden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |