Nee, hier zitten vrouwen op te wachten:quote:Op donderdag 3 december 2009 14:35 schreef Crutch het volgende:
Wat echt niet spoort in de mannencultuur is de metroman.
De enige idie dat doet in mijn omgeving is m'n ex en is manquote:Op donderdag 3 december 2009 14:29 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Dit dus ja, net alsof een vrouw een conflict op kan lossen.
Je weet wat ze zeggen: Als 2 mannen vechten slaan ze elkaar een keer flink af en gaan daarna een pilsje pakken om het goed te maken. Als 2 vrouwen vechten kunnen ze elkaar na 40 nog steeds niet in de ogen kijken.
Dat dacht ik dus ook, maar wij vallen dus onder de betwetersquote:Op donderdag 3 december 2009 14:06 schreef DrDarwin het volgende:
[..]
En geen van de vier op mij van toepassing, dus zijn er minimaal al vijf.
Dus eigenlijk heb je maar 1 categorie: Betweters, en mannen die het daar niet mee eens zijn.quote:Op donderdag 3 december 2009 15:02 schreef DuTank het volgende:
[..]
Dat dacht ik dus ook, maar wij vallen dus onder de betweters
Onzin, er zitten gewoon veel meer (zure) mannen dan vrouwen op FOK!.quote:Op donderdag 3 december 2009 15:10 schreef Prenzlauer het volgende:
blijjkbaar is er niet zo heel veel met ons mis als je dit vergelijkt met het andere topic![]()
....totdat je een relatie met ze hebt: dan hebben ze opeens genoeg te zeiken, is het niet recht in je gezicht dan wel achter je rug omquote:Op donderdag 3 december 2009 15:10 schreef Prenzlauer het volgende:
blijjkbaar is er niet zo heel veel met ons mis als je dit vergelijkt met het andere topic![]()
En wie veroorzaakt die zuurheid bij mannen!? Idd... zeikende NLse vrouwen.quote:Op donderdag 3 december 2009 15:11 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Onzin, er zitten gewoon veel meer (zure) mannen dan vrouwen op FOK!.
QFT!quote:Op donderdag 3 december 2009 15:13 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
En wie veroorzaakt die zuurheid bij mannen!? Idd... zeikende NLse vrouwen.
Zonder jullie waren we gewoon leuke grappige spontane vrije speelse jongens, maar neeeeeeee... jullie slopen ons en gaan dan zeiken over onze staat.
WTF ?!?! Lees je eigen berichten eens terug! Ik heb nog nooit iemand gezien die zo gefrustreerd is als jij! Van alles en iedereen de schuld gevenquote:Op donderdag 3 december 2009 15:13 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Zonder jullie waren we gewoon leuke grappige spontane vrije speelse jongens, maar neeeeeeee... jullie slopen ons en gaan dan zeiken over onze staat.
dan ken je schenkstroop nog nietquote:Op donderdag 3 december 2009 15:14 schreef Xs2Shanna het volgende:
[..]
WTF ?!?! Lees je eigen berichten eens terug! Ik heb nog nooit iemand gezien die zo gefrustreerd is als jij! Van alles en iedereen de schuld geven
Of: En wie veroorzaakt die zeikende Nederlandse vrouwen? Inderdaad, de zure mannen!quote:Op donderdag 3 december 2009 15:13 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Zonder ons waren jullie homo.quote:Zonder jullie waren we gewoon leuke grappige spontane vrije speelse jongens, maar neeeeeeee... jullie slopen ons en gaan dan zeiken over onze staat.
Geen reden om tevreden te zijn, dus niks aanstellen!quote:Op donderdag 3 december 2009 15:17 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Of: En wie veroorzaakt die zeikende Nederlandse vrouwen? Inderdaad, de zure mannen!
[..]
Zonder ons waren jullie homo.
Jullie stellen je aan en zijn niet snel tevreden.
quote:Op donderdag 3 december 2009 15:19 schreef kingmob het volgende:
Er wordt te weinig gereld in dit topic
quote:Op donderdag 3 december 2009 15:10 schreef Prenzlauer het volgende:
Naja, zoals ik me die voorstelde wel ja. Je weet wel, het type "Sorry, maar ik zie je niet op die manier. Je bent als een broertje voor me." Het type lieve, schattige en tikje sullige, grappige jongetje dus. Er is een verschil tussen mannen met humor, en jongens bij wie humor de enige troef is die ze hebben.quote:Op donderdag 3 december 2009 15:18 schreef Sachertorte het volgende:
Mannen met humor zijn dus broertjes?
Dat andere topic bestaat al wat langer en, zoals al eerder gezegd, zijn er meer mannen dan vrouwen op FOK!quote:
Dan heb je nog nooit een man met echte mannenhumor meegemaakt.quote:Op donderdag 3 december 2009 15:25 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Naja, zoals ik me die voorstelde wel ja. Je weet wel, het type "Sorry, maar ik zie je niet op die manier. Je bent als een broertje voor me." Het type lieve, schattige en tikje sullige, grappige jongetje dus. Er is een verschil tussen mannen met humor, en jongens bij wie humor de enige troef is die ze hebben.
quote:Op donderdag 3 december 2009 15:28 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Dan heb je nog nooit een man met echte mannenhumor meegemaakt.
Zeg, heb jij eigenlijk ooit vriendjes?quote:Op donderdag 3 december 2009 15:25 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Naja, zoals ik me die voorstelde wel ja. Je weet wel, het type "Sorry, maar ik zie je niet op die manier. Je bent als een broertje voor me." Het type lieve, schattige en tikje sullige, grappige jongetje dus. Er is een verschil tussen mannen met humor, en jongens bij wie humor de enige troef is die ze hebben.
Wie geef ik waarvan de schuld!?quote:Op donderdag 3 december 2009 15:14 schreef Xs2Shanna het volgende:
[..]
WTF ?!?! Lees je eigen berichten eens terug! Ik heb nog nooit iemand gezien die zo gefrustreerd is als jij! Van alles en iedereen de schuld geven
Vast een vrouwelijke mod, want die begrijpen 'onze' humor nooitquote:Op donderdag 3 december 2009 15:29 schreef Crutch het volgende:
[..]
![]()
Mijn grapje werd al weggepoetst door een modje.
Die zijn dan ook zeldzaam.quote:Op donderdag 3 december 2009 15:28 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Dan heb je nog nooit een man met echte mannenhumor meegemaakt.
Jawel hoor, stiekem ben ik niet zo veeleisend. Ik doe enkel een beetje olie op het vuur gooien.quote:Op donderdag 3 december 2009 15:29 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Zeg, heb jij eigenlijk ooit vriendjes?
Mwoah scheelt niet veel:quote:Op donderdag 3 december 2009 15:30 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Vast een vrouwelijke mod, want die begrijpen 'onze' humor nooit

Zou ik niet doen met al die make-up op...quote:Op donderdag 3 december 2009 15:33 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Jawel hoor, stiekem ben ik niet zo veeleisend. Ik doe enkel een beetje olie op het vuur gooien.
quote:Op donderdag 3 december 2009 15:34 schreef Crutch het volgende:
[..]
Mwoah scheelt niet veel:
[ afbeelding ]
verwachte levensduur van deze post is enkele seconden
Als je op tijd weet te verleiden ben je binnenquote:Op donderdag 3 december 2009 15:32 schreef Scorpie het volgende:
Dus als je humor hebt ben je in de friendszone? Kut.
Neehee! Enkel als je met humor overdreven probeert te compenseren voor je mindere looks en charm, á la Chandler van Friends (hoewel...hij is wel leukquote:Op donderdag 3 december 2009 15:32 schreef Scorpie het volgende:
quote:Op donderdag 3 december 2009 15:34 schreef Crutch het volgende:
[..]
Mwoah scheelt niet veel:
[ afbeelding ]
verwachte levensduur van deze post is enkele seconden
Vreemd dat deze nog niet gequote is.quote:Op donderdag 3 december 2009 14:02 schreef -Strawberry- het volgende:
Je hebt vier soorten mannen: de vrouwenverslinders (macho's), de computer nerds (gamers) en de grappenmakers (broertjes) en arrogante betweters (eikels). Wat moet je er mee.Zulke geweldige opties hebben we dus niet, niet gek dat we dan na verloop van tijd vreemd gaan!
Zullen we maar trouwen? Het wordt toch nooit wat tussen ons en de vrouwtjes.quote:Op donderdag 3 december 2009 15:32 schreef Scorpie het volgende:
Ik droeg niet echt zoveel make-up, het is meer een testfoto na wat zitten prutsen op Taaz.com.quote:Op donderdag 3 december 2009 15:35 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Zou ik niet doen met al die make-up op...
Ah leuk, weer eentje die het serieus nam.quote:Op donderdag 3 december 2009 15:37 schreef 12-1985 het volgende:
[..]
Vreemd dat deze nog niet gequote is.
VIEZE SLET. Beetje vreemdgaan goed lopen praten.
Door dit soort vrouwen, zijn mannen veranderd in die 'macho's en eikels' waar jij het over hebt, die een emotioneel schild hebben opgebouwd voor hartverscheurende kuthoeren zoals jij.
Zo.
Wat weet jij er nou van, jij bent een man.quote:Op donderdag 3 december 2009 15:39 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Valt wel mee, ik ken er een heleboel.
Nee,. nog niet, maar je bent nog jong, dus je moet natuurlijk nog wat jaren rijpen om die echte pure arrogante 'zuurheid' van 'de NLse vrouw' te bereiken natuurlijk.quote:Op donderdag 3 december 2009 15:38 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik droeg niet echt zoveel make-up, het is meer een testfoto na wat zitten prutsen op Taaz.com.
Zet ik nu een stereotype vrouw neer?
De OP is dan ook zwaar overdreven om wat reacties en discussies uit te lokken.quote:Op donderdag 3 december 2009 15:40 schreef Adames het volgende:
Oh ik dacht zoek eens wat informatie op over TS. Blijkt ze nog op de middelbare school te zitten
En dan klagen over mannen ..
Mooi, ik hou graag de traditie in stand!quote:Op donderdag 3 december 2009 15:41 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Nee,. nog niet, maar je bent nog jong, dus je moet natuurlijk nog wat jaren rijpen om die echte pure arrogante 'zuurheid' van 'de NLse vrouw' te bereiken natuurlijk.
Het is wel al veelbelovend
Ah ok. Heb me helaas niet door 6 pagina's heen gewerkt als je het niet erg vindt.quote:Op donderdag 3 december 2009 15:42 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
De OP is dan ook zwaar overdreven om wat reacties en discussies uit te lokken.
Ik denk ik zeg het maar even, want je bent niet de eerste.
Ik hoopte eigenlijk dat het meteen al wel duidelijk was. Met die UI enzo. Maar goed, dan weet je het nu.quote:Op donderdag 3 december 2009 15:45 schreef Adames het volgende:
[..]
Ah ok. Heb me helaas niet door 6 pagina's heen gewerkt als je het niet erg vindt.
quote:Op donderdag 3 december 2009 14:40 schreef Kieswiel het volgende:
Ik weet niet of het een minpunt is, of dat ze het gewoon bij het juiste end hebben, maar mannen zijn veel minder kieskeurig dan vrouwen. Elke meid met een lekker stel tieten een kut is eigenlijk wel te doen. Mannen doen niet emotioneel moeilijk en kunnen dingen gewoon praktisch oplossen. Daar is op zichzelf niks mis mee, maar wel in relatie met vrouwen, omdat zij de perfecte man willen, en wel emotioneel moeilijk doen en alles willen 'uitpraten' in plaats van gewoon praktische dingen oplossen. (ooit in een klas vol vrouwen gezeten, die regelmatig uitliep omdat alles uitgepraat moest worden zodat iedereen tevreden was, vreselijk irritant, en eigenlijk de reden waarom ik niet denk dat een wereld geregeerd door vrouwen een goed plan zal zijn.)
Dat mannen minder kieskeurig zijn maakt vrouwen onzeker, en dan gaan ze miepen over die mooie vrouw waar de man naar kijkt.
Er is niet zozeer iets mis met mannen, het is volgens mij gewoon een kwestie van mannen en vrouwen die zich op een ongelijke manier ontwikkelen (waarbij het lijkt alsof de mannen 'achterblijven' in hun oerinstincten).
Het make up gebruik is inderdaad verwarrend, zie fotoboek.quote:Op donderdag 3 december 2009 15:40 schreef Adames het volgende:
Oh ik dacht zoek eens wat informatie op over TS. Blijkt ze nog op de middelbare school te zitten
En dan klagen over mannen ..
Dat deed je al toen je aangaf dat je eigenlijk niet veeleisend bentquote:Op donderdag 3 december 2009 15:45 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik hoopte eigenlijk dat het meteen al wel duidelijk was. Met die UI enzo. Maar goed, dan weet je het nu.
Al die negatieve punten bedenken kostte me best veel moeite, of kill ik hier nu m'n eigen topic mee?
quote:Op donderdag 3 december 2009 15:10 schreef Prenzlauer het volgende:
DAT IS NEP. Punt is duidelijk, ik ga m'n foto veranderen.quote:Op donderdag 3 december 2009 15:47 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Het make up gebruik is inderdaad verwarrend, zie fotoboek.
Ja, en. Probeer je de blanke man weer achter te stellen?quote:Op donderdag 3 december 2009 15:41 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Wat weet jij er nou van, jij bent een man.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |