Nee, hier zitten vrouwen op te wachten:quote:Op donderdag 3 december 2009 14:35 schreef Crutch het volgende:
Wat echt niet spoort in de mannencultuur is de metroman.
De enige idie dat doet in mijn omgeving is m'n ex en is manquote:Op donderdag 3 december 2009 14:29 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Dit dus ja, net alsof een vrouw een conflict op kan lossen.
Je weet wat ze zeggen: Als 2 mannen vechten slaan ze elkaar een keer flink af en gaan daarna een pilsje pakken om het goed te maken. Als 2 vrouwen vechten kunnen ze elkaar na 40 nog steeds niet in de ogen kijken.
Dat dacht ik dus ook, maar wij vallen dus onder de betwetersquote:Op donderdag 3 december 2009 14:06 schreef DrDarwin het volgende:
[..]
En geen van de vier op mij van toepassing, dus zijn er minimaal al vijf.
Dus eigenlijk heb je maar 1 categorie: Betweters, en mannen die het daar niet mee eens zijn.quote:Op donderdag 3 december 2009 15:02 schreef DuTank het volgende:
[..]
Dat dacht ik dus ook, maar wij vallen dus onder de betweters
Onzin, er zitten gewoon veel meer (zure) mannen dan vrouwen op FOK!.quote:Op donderdag 3 december 2009 15:10 schreef Prenzlauer het volgende:
blijjkbaar is er niet zo heel veel met ons mis als je dit vergelijkt met het andere topic![]()
....totdat je een relatie met ze hebt: dan hebben ze opeens genoeg te zeiken, is het niet recht in je gezicht dan wel achter je rug omquote:Op donderdag 3 december 2009 15:10 schreef Prenzlauer het volgende:
blijjkbaar is er niet zo heel veel met ons mis als je dit vergelijkt met het andere topic![]()
En wie veroorzaakt die zuurheid bij mannen!? Idd... zeikende NLse vrouwen.quote:Op donderdag 3 december 2009 15:11 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Onzin, er zitten gewoon veel meer (zure) mannen dan vrouwen op FOK!.
QFT!quote:Op donderdag 3 december 2009 15:13 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
En wie veroorzaakt die zuurheid bij mannen!? Idd... zeikende NLse vrouwen.
Zonder jullie waren we gewoon leuke grappige spontane vrije speelse jongens, maar neeeeeeee... jullie slopen ons en gaan dan zeiken over onze staat.
WTF ?!?! Lees je eigen berichten eens terug! Ik heb nog nooit iemand gezien die zo gefrustreerd is als jij! Van alles en iedereen de schuld gevenquote:Op donderdag 3 december 2009 15:13 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Zonder jullie waren we gewoon leuke grappige spontane vrije speelse jongens, maar neeeeeeee... jullie slopen ons en gaan dan zeiken over onze staat.
dan ken je schenkstroop nog nietquote:Op donderdag 3 december 2009 15:14 schreef Xs2Shanna het volgende:
[..]
WTF ?!?! Lees je eigen berichten eens terug! Ik heb nog nooit iemand gezien die zo gefrustreerd is als jij! Van alles en iedereen de schuld geven
Of: En wie veroorzaakt die zeikende Nederlandse vrouwen? Inderdaad, de zure mannen!quote:Op donderdag 3 december 2009 15:13 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Zonder ons waren jullie homo.quote:Zonder jullie waren we gewoon leuke grappige spontane vrije speelse jongens, maar neeeeeeee... jullie slopen ons en gaan dan zeiken over onze staat.
Geen reden om tevreden te zijn, dus niks aanstellen!quote:Op donderdag 3 december 2009 15:17 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Of: En wie veroorzaakt die zeikende Nederlandse vrouwen? Inderdaad, de zure mannen!
[..]
Zonder ons waren jullie homo.
Jullie stellen je aan en zijn niet snel tevreden.
quote:Op donderdag 3 december 2009 15:19 schreef kingmob het volgende:
Er wordt te weinig gereld in dit topic
quote:Op donderdag 3 december 2009 15:10 schreef Prenzlauer het volgende:
Naja, zoals ik me die voorstelde wel ja. Je weet wel, het type "Sorry, maar ik zie je niet op die manier. Je bent als een broertje voor me." Het type lieve, schattige en tikje sullige, grappige jongetje dus. Er is een verschil tussen mannen met humor, en jongens bij wie humor de enige troef is die ze hebben.quote:Op donderdag 3 december 2009 15:18 schreef Sachertorte het volgende:
Mannen met humor zijn dus broertjes?
Dat andere topic bestaat al wat langer en, zoals al eerder gezegd, zijn er meer mannen dan vrouwen op FOK!quote:
Dan heb je nog nooit een man met echte mannenhumor meegemaakt.quote:Op donderdag 3 december 2009 15:25 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Naja, zoals ik me die voorstelde wel ja. Je weet wel, het type "Sorry, maar ik zie je niet op die manier. Je bent als een broertje voor me." Het type lieve, schattige en tikje sullige, grappige jongetje dus. Er is een verschil tussen mannen met humor, en jongens bij wie humor de enige troef is die ze hebben.
quote:Op donderdag 3 december 2009 15:28 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Dan heb je nog nooit een man met echte mannenhumor meegemaakt.
Zeg, heb jij eigenlijk ooit vriendjes?quote:Op donderdag 3 december 2009 15:25 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Naja, zoals ik me die voorstelde wel ja. Je weet wel, het type "Sorry, maar ik zie je niet op die manier. Je bent als een broertje voor me." Het type lieve, schattige en tikje sullige, grappige jongetje dus. Er is een verschil tussen mannen met humor, en jongens bij wie humor de enige troef is die ze hebben.
Wie geef ik waarvan de schuld!?quote:Op donderdag 3 december 2009 15:14 schreef Xs2Shanna het volgende:
[..]
WTF ?!?! Lees je eigen berichten eens terug! Ik heb nog nooit iemand gezien die zo gefrustreerd is als jij! Van alles en iedereen de schuld geven
Vast een vrouwelijke mod, want die begrijpen 'onze' humor nooitquote:Op donderdag 3 december 2009 15:29 schreef Crutch het volgende:
[..]
![]()
Mijn grapje werd al weggepoetst door een modje.
Die zijn dan ook zeldzaam.quote:Op donderdag 3 december 2009 15:28 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Dan heb je nog nooit een man met echte mannenhumor meegemaakt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |