Nee, hier zitten vrouwen op te wachten:quote:Op donderdag 3 december 2009 14:35 schreef Crutch het volgende:
Wat echt niet spoort in de mannencultuur is de metroman.
De enige idie dat doet in mijn omgeving is m'n ex en is manquote:Op donderdag 3 december 2009 14:29 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Dit dus ja, net alsof een vrouw een conflict op kan lossen.
Je weet wat ze zeggen: Als 2 mannen vechten slaan ze elkaar een keer flink af en gaan daarna een pilsje pakken om het goed te maken. Als 2 vrouwen vechten kunnen ze elkaar na 40 nog steeds niet in de ogen kijken.
Dat dacht ik dus ook, maar wij vallen dus onder de betwetersquote:Op donderdag 3 december 2009 14:06 schreef DrDarwin het volgende:
[..]
En geen van de vier op mij van toepassing, dus zijn er minimaal al vijf.
Dus eigenlijk heb je maar 1 categorie: Betweters, en mannen die het daar niet mee eens zijn.quote:Op donderdag 3 december 2009 15:02 schreef DuTank het volgende:
[..]
Dat dacht ik dus ook, maar wij vallen dus onder de betweters
Onzin, er zitten gewoon veel meer (zure) mannen dan vrouwen op FOK!.quote:Op donderdag 3 december 2009 15:10 schreef Prenzlauer het volgende:
blijjkbaar is er niet zo heel veel met ons mis als je dit vergelijkt met het andere topic![]()
....totdat je een relatie met ze hebt: dan hebben ze opeens genoeg te zeiken, is het niet recht in je gezicht dan wel achter je rug omquote:Op donderdag 3 december 2009 15:10 schreef Prenzlauer het volgende:
blijjkbaar is er niet zo heel veel met ons mis als je dit vergelijkt met het andere topic![]()
En wie veroorzaakt die zuurheid bij mannen!? Idd... zeikende NLse vrouwen.quote:Op donderdag 3 december 2009 15:11 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Onzin, er zitten gewoon veel meer (zure) mannen dan vrouwen op FOK!.
QFT!quote:Op donderdag 3 december 2009 15:13 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
En wie veroorzaakt die zuurheid bij mannen!? Idd... zeikende NLse vrouwen.
Zonder jullie waren we gewoon leuke grappige spontane vrije speelse jongens, maar neeeeeeee... jullie slopen ons en gaan dan zeiken over onze staat.
WTF ?!?! Lees je eigen berichten eens terug! Ik heb nog nooit iemand gezien die zo gefrustreerd is als jij! Van alles en iedereen de schuld gevenquote:Op donderdag 3 december 2009 15:13 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Zonder jullie waren we gewoon leuke grappige spontane vrije speelse jongens, maar neeeeeeee... jullie slopen ons en gaan dan zeiken over onze staat.
dan ken je schenkstroop nog nietquote:Op donderdag 3 december 2009 15:14 schreef Xs2Shanna het volgende:
[..]
WTF ?!?! Lees je eigen berichten eens terug! Ik heb nog nooit iemand gezien die zo gefrustreerd is als jij! Van alles en iedereen de schuld geven
Of: En wie veroorzaakt die zeikende Nederlandse vrouwen? Inderdaad, de zure mannen!quote:Op donderdag 3 december 2009 15:13 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Zonder ons waren jullie homo.quote:Zonder jullie waren we gewoon leuke grappige spontane vrije speelse jongens, maar neeeeeeee... jullie slopen ons en gaan dan zeiken over onze staat.
Geen reden om tevreden te zijn, dus niks aanstellen!quote:Op donderdag 3 december 2009 15:17 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Of: En wie veroorzaakt die zeikende Nederlandse vrouwen? Inderdaad, de zure mannen!
[..]
Zonder ons waren jullie homo.
Jullie stellen je aan en zijn niet snel tevreden.
quote:Op donderdag 3 december 2009 15:19 schreef kingmob het volgende:
Er wordt te weinig gereld in dit topic
quote:Op donderdag 3 december 2009 15:10 schreef Prenzlauer het volgende:
Naja, zoals ik me die voorstelde wel ja. Je weet wel, het type "Sorry, maar ik zie je niet op die manier. Je bent als een broertje voor me." Het type lieve, schattige en tikje sullige, grappige jongetje dus. Er is een verschil tussen mannen met humor, en jongens bij wie humor de enige troef is die ze hebben.quote:Op donderdag 3 december 2009 15:18 schreef Sachertorte het volgende:
Mannen met humor zijn dus broertjes?
Dat andere topic bestaat al wat langer en, zoals al eerder gezegd, zijn er meer mannen dan vrouwen op FOK!quote:
Dan heb je nog nooit een man met echte mannenhumor meegemaakt.quote:Op donderdag 3 december 2009 15:25 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Naja, zoals ik me die voorstelde wel ja. Je weet wel, het type "Sorry, maar ik zie je niet op die manier. Je bent als een broertje voor me." Het type lieve, schattige en tikje sullige, grappige jongetje dus. Er is een verschil tussen mannen met humor, en jongens bij wie humor de enige troef is die ze hebben.
quote:Op donderdag 3 december 2009 15:28 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Dan heb je nog nooit een man met echte mannenhumor meegemaakt.
Zeg, heb jij eigenlijk ooit vriendjes?quote:Op donderdag 3 december 2009 15:25 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Naja, zoals ik me die voorstelde wel ja. Je weet wel, het type "Sorry, maar ik zie je niet op die manier. Je bent als een broertje voor me." Het type lieve, schattige en tikje sullige, grappige jongetje dus. Er is een verschil tussen mannen met humor, en jongens bij wie humor de enige troef is die ze hebben.
Wie geef ik waarvan de schuld!?quote:Op donderdag 3 december 2009 15:14 schreef Xs2Shanna het volgende:
[..]
WTF ?!?! Lees je eigen berichten eens terug! Ik heb nog nooit iemand gezien die zo gefrustreerd is als jij! Van alles en iedereen de schuld geven
Vast een vrouwelijke mod, want die begrijpen 'onze' humor nooitquote:Op donderdag 3 december 2009 15:29 schreef Crutch het volgende:
[..]
![]()
Mijn grapje werd al weggepoetst door een modje.
Die zijn dan ook zeldzaam.quote:Op donderdag 3 december 2009 15:28 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Dan heb je nog nooit een man met echte mannenhumor meegemaakt.
Jawel hoor, stiekem ben ik niet zo veeleisend. Ik doe enkel een beetje olie op het vuur gooien.quote:Op donderdag 3 december 2009 15:29 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Zeg, heb jij eigenlijk ooit vriendjes?
Mwoah scheelt niet veel:quote:Op donderdag 3 december 2009 15:30 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Vast een vrouwelijke mod, want die begrijpen 'onze' humor nooit

Zou ik niet doen met al die make-up op...quote:Op donderdag 3 december 2009 15:33 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Jawel hoor, stiekem ben ik niet zo veeleisend. Ik doe enkel een beetje olie op het vuur gooien.
quote:Op donderdag 3 december 2009 15:34 schreef Crutch het volgende:
[..]
Mwoah scheelt niet veel:
[ afbeelding ]
verwachte levensduur van deze post is enkele seconden
Als je op tijd weet te verleiden ben je binnenquote:Op donderdag 3 december 2009 15:32 schreef Scorpie het volgende:
Dus als je humor hebt ben je in de friendszone? Kut.
Neehee! Enkel als je met humor overdreven probeert te compenseren voor je mindere looks en charm, á la Chandler van Friends (hoewel...hij is wel leukquote:Op donderdag 3 december 2009 15:32 schreef Scorpie het volgende:
quote:Op donderdag 3 december 2009 15:34 schreef Crutch het volgende:
[..]
Mwoah scheelt niet veel:
[ afbeelding ]
verwachte levensduur van deze post is enkele seconden
Vreemd dat deze nog niet gequote is.quote:Op donderdag 3 december 2009 14:02 schreef -Strawberry- het volgende:
Je hebt vier soorten mannen: de vrouwenverslinders (macho's), de computer nerds (gamers) en de grappenmakers (broertjes) en arrogante betweters (eikels). Wat moet je er mee.Zulke geweldige opties hebben we dus niet, niet gek dat we dan na verloop van tijd vreemd gaan!
Zullen we maar trouwen? Het wordt toch nooit wat tussen ons en de vrouwtjes.quote:Op donderdag 3 december 2009 15:32 schreef Scorpie het volgende:
Ik droeg niet echt zoveel make-up, het is meer een testfoto na wat zitten prutsen op Taaz.com.quote:Op donderdag 3 december 2009 15:35 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Zou ik niet doen met al die make-up op...
Ah leuk, weer eentje die het serieus nam.quote:Op donderdag 3 december 2009 15:37 schreef 12-1985 het volgende:
[..]
Vreemd dat deze nog niet gequote is.
VIEZE SLET. Beetje vreemdgaan goed lopen praten.
Door dit soort vrouwen, zijn mannen veranderd in die 'macho's en eikels' waar jij het over hebt, die een emotioneel schild hebben opgebouwd voor hartverscheurende kuthoeren zoals jij.
Zo.
Wat weet jij er nou van, jij bent een man.quote:Op donderdag 3 december 2009 15:39 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Valt wel mee, ik ken er een heleboel.
Nee,. nog niet, maar je bent nog jong, dus je moet natuurlijk nog wat jaren rijpen om die echte pure arrogante 'zuurheid' van 'de NLse vrouw' te bereiken natuurlijk.quote:Op donderdag 3 december 2009 15:38 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik droeg niet echt zoveel make-up, het is meer een testfoto na wat zitten prutsen op Taaz.com.
Zet ik nu een stereotype vrouw neer?
De OP is dan ook zwaar overdreven om wat reacties en discussies uit te lokken.quote:Op donderdag 3 december 2009 15:40 schreef Adames het volgende:
Oh ik dacht zoek eens wat informatie op over TS. Blijkt ze nog op de middelbare school te zitten
En dan klagen over mannen ..
Mooi, ik hou graag de traditie in stand!quote:Op donderdag 3 december 2009 15:41 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Nee,. nog niet, maar je bent nog jong, dus je moet natuurlijk nog wat jaren rijpen om die echte pure arrogante 'zuurheid' van 'de NLse vrouw' te bereiken natuurlijk.
Het is wel al veelbelovend
Ah ok. Heb me helaas niet door 6 pagina's heen gewerkt als je het niet erg vindt.quote:Op donderdag 3 december 2009 15:42 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
De OP is dan ook zwaar overdreven om wat reacties en discussies uit te lokken.
Ik denk ik zeg het maar even, want je bent niet de eerste.
Ik hoopte eigenlijk dat het meteen al wel duidelijk was. Met die UI enzo. Maar goed, dan weet je het nu.quote:Op donderdag 3 december 2009 15:45 schreef Adames het volgende:
[..]
Ah ok. Heb me helaas niet door 6 pagina's heen gewerkt als je het niet erg vindt.
quote:Op donderdag 3 december 2009 14:40 schreef Kieswiel het volgende:
Ik weet niet of het een minpunt is, of dat ze het gewoon bij het juiste end hebben, maar mannen zijn veel minder kieskeurig dan vrouwen. Elke meid met een lekker stel tieten een kut is eigenlijk wel te doen. Mannen doen niet emotioneel moeilijk en kunnen dingen gewoon praktisch oplossen. Daar is op zichzelf niks mis mee, maar wel in relatie met vrouwen, omdat zij de perfecte man willen, en wel emotioneel moeilijk doen en alles willen 'uitpraten' in plaats van gewoon praktische dingen oplossen. (ooit in een klas vol vrouwen gezeten, die regelmatig uitliep omdat alles uitgepraat moest worden zodat iedereen tevreden was, vreselijk irritant, en eigenlijk de reden waarom ik niet denk dat een wereld geregeerd door vrouwen een goed plan zal zijn.)
Dat mannen minder kieskeurig zijn maakt vrouwen onzeker, en dan gaan ze miepen over die mooie vrouw waar de man naar kijkt.
Er is niet zozeer iets mis met mannen, het is volgens mij gewoon een kwestie van mannen en vrouwen die zich op een ongelijke manier ontwikkelen (waarbij het lijkt alsof de mannen 'achterblijven' in hun oerinstincten).
Het make up gebruik is inderdaad verwarrend, zie fotoboek.quote:Op donderdag 3 december 2009 15:40 schreef Adames het volgende:
Oh ik dacht zoek eens wat informatie op over TS. Blijkt ze nog op de middelbare school te zitten
En dan klagen over mannen ..
Dat deed je al toen je aangaf dat je eigenlijk niet veeleisend bentquote:Op donderdag 3 december 2009 15:45 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik hoopte eigenlijk dat het meteen al wel duidelijk was. Met die UI enzo. Maar goed, dan weet je het nu.
Al die negatieve punten bedenken kostte me best veel moeite, of kill ik hier nu m'n eigen topic mee?
quote:Op donderdag 3 december 2009 15:10 schreef Prenzlauer het volgende:
DAT IS NEP. Punt is duidelijk, ik ga m'n foto veranderen.quote:Op donderdag 3 december 2009 15:47 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Het make up gebruik is inderdaad verwarrend, zie fotoboek.
Ja, en. Probeer je de blanke man weer achter te stellen?quote:Op donderdag 3 december 2009 15:41 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Wat weet jij er nou van, jij bent een man.
Geboortedatum was voldoende. Ze is jonger dan mijn broertje.quote:Op donderdag 3 december 2009 15:47 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Het make up gebruik is inderdaad verwarrend, zie fotoboek.
Laat je niet zo kennen.quote:Op donderdag 3 december 2009 15:48 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
DAT IS NEP. Punt is duidelijk, ik ga m'n foto veranderen.
En ik ga ook wat minder reageren, want heb geen zin om (bijna) de enige klagende zure vrouw in mijn topic te zijn!
Dude, je bent zelf 19.quote:Op donderdag 3 december 2009 15:53 schreef Adames het volgende:
[..]
Geboortedatum was voldoende. Ze is jonger dan mijn broertje.
Het lag aan jouquote:Op donderdag 3 december 2009 15:55 schreef Briseis het volgende:
Aan de andere kant, ik heb als tiener met twee Nederlandse jongens verkering gehad, en ze gingen uiteindelijk allebei vreemd. Daarmee wil ik niet beweren dat alle Nederlandse mannen trouweloze honden zijn, natuurlijk.
Eigenlijk vond ik 'm zelf ook niet zo.quote:
Och ja, dat zullen ze vast gedacht hebben, want ik was zo'n preutse tut die nog niet toe was aan seks. Mannen... zodra ze aandacht tekort komen, dan vinden ze het gerechtvaardigd om het buiten de deur te zoeken.quote:
Laat ze toch zeuren, iedere vrouw waar ze online een foto van hebben gezien en waar ze het warm van krijgen is of gephotoshopt of draagt make-up, of beide.quote:Op donderdag 3 december 2009 15:48 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
DAT IS NEP. Punt is duidelijk, ik ga m'n foto veranderen.
En ik ga ook wat minder reageren, want heb geen zin om (bijna) de enige klagende zure vrouw in mijn topic te zijn!
quote:Op donderdag 3 december 2009 16:00 schreef Briseis het volgende:
[..]
Och ja, dat zullen ze vast gedacht hebben, want ik was zo'n preutse tut die nog niet toe was aan seks. Mannen... zodra ze aandacht tekort komen, dan vinden ze het gerechtvaardigd om het buiten de deur te zoeken.
Meid, wat zit je haar énig.quote:Op donderdag 3 december 2009 16:06 schreef Seven. het volgende:
Ik vind Nederlandse mannen best OK. Ik vind ze vaak humoristischer dan buitenlandse mannen, maar wat wij als humor verstaan is natuurlijk erg cultureel bepaald. Wat ik wel vreselijk vind aan de doorsnee Nederlandse man zijn de kookkunsten, er zijn er relatief heel weinig die écht goed koken (in vergelijking met buitenlandse mannen).
Verder vind ik Nederlandse mannen relatief zelfverzekerd, al is dat ook weer relatief vaak misplaatst en slaat het sneller om in arrogantie. Sowieso zijn Nederlandse mannen (en Nederlanders in het algemeen) sterren in het afzeiken van anderen. Onze mannen zijn erg kritisch, zullen niet zo gauw een compliment maken (maar als je er 1 krijgt, dan is het vaak welgemeend). Maar dat is niet persé eigen aan de mannen, Nederlanders hebben overál een mening over en het negatieve wordt daarbij veel eerder uitgesproken.
Seven!quote:Op donderdag 3 december 2009 16:06 schreef Seven. het volgende:
Ik vind Nederlandse mannen best OK. Ik vind ze vaak humoristischer dan buitenlandse mannen, maar wat wij als humor verstaan is natuurlijk erg cultureel bepaald. Wat ik wel vreselijk vind aan de doorsnee Nederlandse man zijn de kookkunsten, er zijn er relatief heel weinig die écht goed koken (in vergelijking met buitenlandse mannen).
Verder vind ik Nederlandse mannen relatief zelfverzekerd, al is dat ook weer relatief vaak misplaatst en slaat het sneller om in arrogantie. Sowieso zijn Nederlandse mannen (en Nederlanders in het algemeen) sterren in het afzeiken van anderen. Onze mannen zijn erg kritisch, zullen niet zo gauw een compliment maken (maar als je er 1 krijgt, dan is het vaak welgemeend). Maar dat is niet persé eigen aan de mannen, Nederlanders hebben overál een mening over en het negatieve wordt daarbij veel eerder uitgesproken.
Ik probeer je uit de kast te krijgen.quote:Op donderdag 3 december 2009 16:08 schreef Seven. het volgende:
En natuurlijk is het opvallend dat de mannen hier weinig serieus posten en diréct proberen om TS op de kast te jagen. Maar dat is een universele mannelijke trek. Een kritische mening van een vrouw moet gelijk met de grond gelijk gemaakt worden.
Als ik in je fobo kijk heb jij ook buitenlandse roots. Soort zoekt soort dus.quote:Op donderdag 3 december 2009 14:09 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Tenminste, de leuke jongens die ik tegenkom (ook hier in Nederland) zijn meestal van buitenlandse afkomst. Nederlanders zijn zo...nonchalant over alles. En daar erger ik me aan.
Oh en jezelf quoten
Gekkiequote:Op donderdag 3 december 2009 16:10 schreef Crutch het volgende:
[..]
Seven!Welgemeend compliment voor je post.
Uit de kast, op de kast... Eén pot nat als je het mij vraagt.quote:Op donderdag 3 december 2009 16:10 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Ik probeer je uit de kast te krijgen.
Wat een opwindende woordkeuze weer.quote:Op donderdag 3 december 2009 16:12 schreef Seven. het volgende:
[..]
Gekkie.
[..]
Uit de kast, op de kast... Eén pot nat als je het mij vraagt.
Typisch vrouwelijke onzekerheidquote:Op donderdag 3 december 2009 15:56 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Eigenlijk vond ik 'm zelf ook niet zo.Was al van plan er even snel een ander voor in de plaats te zetten.
En ik ben wel gevoelig voor wat mensen op een forum oordelen, erg hè?
Dat weet ik eigenlijk niet. Ik denk dat er uiteraard verschil is tussen een boerenjongen en iemand uit de randstad, maar wat dat verschil dan precies is durf ik niet te zeggen. Lijkt me wel logisch dat er tussen de nederlandse mannen onderling ook verschil is, net zoals dat verschil er is tussen mannen van verschillende landen en culturen.quote:Op donderdag 3 december 2009 16:10 schreef Adames het volgende:
TS (of enig ander). Zit er trouwens nog verschil tussen de Nederlandse mannen als je kijkt naar provincies? Nu ik dat stukje lees wat Seven kan ik me enigzins erin vinden, maar heb niet het idee dat dat hier echt geldt. Ik woon zelf in Limburg waar het allemaal wat rustiger en warmer aan toe gaat. Minder zelfverzekerd en minder grote bek hebben tegen alles en iedereen. Duidelijk verschil als ik weer eens een avondje ga stappen in het noorden.
En de friese en drentse jongens zullen ook weer anders zijn dan die uit zeeland.
Dat hangt ervan af of die persoon gelijk heeft. Ik voel me bijvoorbeeld niet aangevallen als iemand iets compleet idioots zegt wat totaal niet op mij slaat. Zal inderdaad wel die vrouwelijke onzekerheid zijn.quote:Op donderdag 3 december 2009 16:16 schreef boudemaniak het volgende:
[..]
Typisch vrouwelijke onzekerheidWat kan jou het ballen wat een onbekende kneus achter een pc van jou vind?
De OP valt gewoon in het kwart met Libelle-IQ-Problematiekquote:
Das geen man, das een zoutzak.quote:Op donderdag 3 december 2009 14:47 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Nee, hier zitten vrouwen op te wachten:
[ afbeelding ]
De echte man.
quote:Op donderdag 3 december 2009 14:27 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
En zo heeft iedereen zijn specialiteiten en mankementen. Toen was de cirkel rond.
Maar de rest is kut, toch? Mijn pappa is de enige lieve man op de wereld.quote:Op donderdag 3 december 2009 16:51 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Das geen man, das een zoutzak.
Moet er iets mis zijn met mannen? Ik vind het wel meevallen. De mijne is geweldig
Dan heb jij dus weinig tot geen specialiteiten.quote:Op donderdag 3 december 2009 16:53 schreef JoPiDo het volgende:
[..]
jij hebt alleen wat meer mankementen dan ik specialiteiten
quote:Op donderdag 3 december 2009 16:55 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dan heb jij dus weinig tot geen specialiteiten.![]()
Vind ik knap dat je dat kunt beoordelen aan de hand van wat overdreven reactie-uitlokkende posts.
Dit is exact wat ik irritant vind aan mannen! En Nederlandse mannen doen dat absoluut ook hoor, is mijn ervaring. Ik weet bijv. echt veel van auto'squote:Op donderdag 3 december 2009 15:55 schreef Briseis het volgende:
Normaal vind ik Nederlandse mannen best ok (hoewel ik daar na dat andere topic ook een beetje over twijfel).
Ik heb zelf een buitenlands vriendje (en ben zelf ook niet 100% Nederlands). We hebben daarom ook regelmatig buitenlandse stellen over de vloer. Daar is de balans inderdaad anders: de mannen zijn charmant, uitbundig en hartelijk. Ze behandelen vrouwen met respect, maar ook enigszins afstandelijk. Bijvoorbeeld: hoewel ik de gamer van ons tweeën ben, wordt dat door de andere mannen niet geaccepteerd en word ik als vrouw ook bewust uitgesloten van gesprekken over voetbal, Playstation, software en aanverwante zaken. Met Nederlandse mannen maak ik dat bijna nooit mee. Die vinden het over het algemeen vrij normaal als je liever computerspelletjes speelt dan het huishouden doet en verwachten ook dat je mee kunt praten over nieuws en maatschappelijke problemen.
Aan de andere kant, ik heb als tiener met twee Nederlandse jongens verkering gehad, en ze gingen uiteindelijk allebei vreemd. Daarmee wil ik niet beweren dat alle Nederlandse mannen trouweloze honden zijn, natuurlijk.
dat is gewoon engquote:Op donderdag 3 december 2009 16:59 schreef Qebbel het volgende:
[..]
Dit is exact wat ik irritant vind aan mannen! En Nederlandse mannen doen dat absoluut ook hoor, is mijn ervaring. Ik weet bijv. echt veel van auto'sen voetbal, altijd veel meer van geweten dan mijn vriendjes, die daar eigenlijk helemaal niet zo in geinteresseerd waren. TOTDAT ze opeens 'als mannen onder elkaar' waren en dat opeens wel zogenaamd liepen te pimpen automodellen, of voetbal.
Als je dan als vrouw je mening zegt, wordt je echt aangekeken van; muts, wat weet jij nou. Of ze negeren je gewoon volkomen,want als vrouw weet je bij voorbaat al minder erover!
Kan daar echt kwaad van worden. Mijn vader doet dat ook altijd. Wij zijn allebei heel erg autogek, maar met mij kan hij het het daar gewoon nooit over hebben. Maar als er een vriend van mij bij is, dan praten ze over niks anders.
Mannen willen gewoon dat vrouwen niet zo zijn als zij. Hun vrouw mag niet dom zijn, maar moet wel minder intelligent zijn dan hij. Ze mag ook geen hogere functie hebben, of meer geld verdienen, want dat schaadt hun ego.
Daarnaast zijn mannen over het algemeen erg simpel. Ik bedoel, je hoeft als vrouw je tieten maar vooruit te steken, een pruillipje te trekken, of met je blonde lokjes voor hun neus te zwaaien en je hebt ze in de pocket. Spontaan doen ze alles voor je! Te easy, naar mijn mening.
En nee, niet alle mannen zijn natuurlijk zo, maar echt wel een hele hoop.
Dat is wel waar ja. Ze zijn simpeler dan vrouwen in ieder geval. Niet bepaald complex, weinig uitdaging. Wil niet zeggen dat daar niet goed mee te leven valt.quote:Op donderdag 3 december 2009 16:59 schreef Qebbel het volgende:
Daarnaast zijn mannen over het algemeen erg simpel. Ik bedoel, je hoeft als vrouw je tieten maar vooruit te steken, een pruillipje te trekken, of met je blonde lokjes voor hun neus te zwaaien en je hebt ze in de pocket. Spontaan doen ze alles voor je! Te easy, naar mijn mening.
Nee.quote:Op donderdag 3 december 2009 16:54 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Maar de rest is kut, toch? Mijn pappa is de enige lieve man op de wereld.
Moet zeggen. Vind het ook nog steeds raar als meisjes vol liefde over computers en computerspelletjes praten (anders dan the sims). Terwijl dat eigenlijk niet hoort.quote:Op donderdag 3 december 2009 16:59 schreef Qebbel het volgende:
[..]
Dit is exact wat ik irritant vind aan mannen! -hup-
Ik denk dat dat vooral met je omgeving te maken heeft. De mannen die ik ken vinden het juist leuk als een vrouw mee kan praten over bijvoorbeeld games, auto's en computers.quote:Op donderdag 3 december 2009 16:59 schreef Qebbel het volgende:
[..]
Dit is exact wat ik irritant vind aan mannen! En Nederlandse mannen doen dat absoluut ook hoor, is mijn ervaring. Ik weet bijv. echt veel van auto'sen voetbal, altijd veel meer van geweten dan mijn vriendjes, die daar eigenlijk helemaal niet zo in geinteresseerd waren. TOTDAT ze opeens 'als mannen onder elkaar' waren en dat opeens wel zogenaamd liepen te pimpen automodellen, of voetbal.
Als je dan als vrouw je mening zegt, wordt je echt aangekeken van; muts, wat weet jij nou. Of ze negeren je gewoon volkomen,want als vrouw weet je bij voorbaat al minder erover!
Kan daar echt kwaad van worden. Mijn vader doet dat ook altijd. Wij zijn allebei heel erg autogek, maar met mij kan hij het het daar gewoon nooit over hebben. Maar als er een vriend van mij bij is, dan praten ze over niks anders.
Mannen willen gewoon dat vrouwen niet zo zijn als zij. Hun vrouw mag niet dom zijn, maar moet wel minder intelligent zijn dan hij. Ze mag ook geen hogere functie hebben, of meer geld verdienen, want dat schaadt hun ego.
Mwah, ik dacht laat ik alle vooroordelen van mannen eens opsommen, dan is er meteen iets om over te praten.quote:Op donderdag 3 december 2009 17:06 schreef servus_universitas het volgende:
Volgens mij is de toonzetting hier een stuk vuriger dan in de topic waarin zich de vraag beroert wat er toch in vredesnaam mis is met de Nederlandse vrouw.
Dat is dan echt een probleem van de mannen die jij kent. Als een man daar niet tegen kan, moet hij wel een heel slecht complex hebben.quote:Op donderdag 3 december 2009 16:59 schreef Qebbel het volgende:
Ik word altijd een beetje opgewonden als een vrouw veel over auto's weet.quote:Op donderdag 3 december 2009 16:59 schreef Qebbel het volgende:
[..]
Ik weet bijv. echt veel van auto's![]()
[...]
TOTDAT ze opeens 'als mannen onder elkaar' waren en dat opeens wel zogenaamd liepen te pimpen automodellen, of voetbal.Als je dan als vrouw je mening zegt, wordt je echt aangekeken van; muts, wat weet jij nou. Of ze negeren je gewoon volkomen,want als vrouw weet je bij voorbaat al minder erover!
Die status ben ik allang voorbij, het valt me niet meer op.quote:Op donderdag 3 december 2009 17:22 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Ik word altijd een beetje opgewonden als een vrouw veel over auto's weet.Je treft de verkeerde mannen!
Denk sowieso dat ze haar wereld wat moet verbreden wbt mannen danwel jongens!quote:Op donderdag 3 december 2009 17:22 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Ik word altijd een beetje opgewonden als een vrouw veel over auto's weet.Je treft de verkeerde mannen!
Metroseksueel bestaat niet, dat zijn gewoon verkapte homo'squote:Op donderdag 3 december 2009 17:25 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Die status ben ik allang voorbij, het valt me niet meer op.
Zelf word ik gifitg van mannen die zich (zeer) metroseksueel gedragen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |