Je hebt vier soorten mannen: de vrouwenverslinders (macho's), de computer nerds (gamers) en de grappenmakers (broertjes) en arrogante betweters (eikels). Wat moet je er mee.quote:Op donderdag 3 december 2009 11:35 schreef Gripper het volgende:
Kijk eens in de breezah topics op B&H....
Da's een kwart van de nederlandse vrouwen. De volgende kwart is van het niveau wat je op het Libelle-forum tegenkomt. Nog een kwart zit in bejaardenhuizen weg te kwijnen. En de laatste kwart draagt een hoofddoek en een ruimvallend gordijn, dus daar zie je niet zoveel van.
Het zijn er dus vier?quote:Je hebt drie soorten mannen: de vrouwenverslinders (macho's), de computer nerds (gamers) en de grappenmakers (broertjes) en arrogante betweters (eikels).
quote:Op donderdag 3 december 2009 14:02 schreef -Strawberry- het volgende:
Je hebt drie soorten mannen: de vrouwenverslinders (macho's), de computer nerds (gamers) en de grappenmakers (broertjes) en arrogante betweters (eikels).
Dacht ik dus ook al.quote:
Ik ben een hybride tussen de laatste 3 optiesquote:Op donderdag 3 december 2009 14:02 schreef -Strawberry- het volgende:
Je hebt vier soorten mannen: de vrouwenverslinders (macho's), de computer nerds (gamers) en de grappenmakers (broertjes) en arrogante betweters (eikels). Wat moet je er mee.Zulke geweldige opties hebben we dus niet, niet gek dat we dan na verloop van tijd vreemd gaan!
Hehequote:Op donderdag 3 december 2009 14:05 schreef LasTeR het volgende:
[..]
Dacht ik dus ook al.
Vrouwen kunnen niet tellen.
Kut, ik had die laatste later toegevoegd.quote:
Ja.quote:Op donderdag 3 december 2009 14:02 schreef -Strawberry- het volgende:
Waarom zijn nederlandse mannen klootzakken? Zijn ze ook zo polygaam als de pest? Denken ze alleen maar aan voetbal en zuipen? Bier en tieten? Praten ze ook over onderwerpen waar ze niet over zouden moeten praten? Wil hij ook altijd gelijk hebben? Heeft hij het ook over het "ballen" van een vrouw i.p.v. sex hebben of de liefde bedrijven? Ben je het ook zat dat wij ons overal moeten scheren en zij de natuur maar z'n gangetje laten gaan? Over natuur gesproken, mannen laten constant winden en boeren in ons bijzijn, is het niet? Dat haalt de romantiek en PASSIE, zoals sommige mannen zeggen dat wij het niet hebben, uit de relatie! Luilakken zijn het, altijd ons klusjes in huis laten opknappen, maar zelf eens iets doen? Ho maar. En wie maakt de grootste troep denk je? Juist. Mannen zijn bang om hun gevoelens te tonen, wat ze zelf tot gevoelloze horken maakt. En dan is er nog de eeuwige bindingsangst waar ze last van hebben, verspil onze tijd eens niet zo.Dan staat er ook een keer een leuke vrouw voor hun neus, zonder al die gebreken genoemd in bovenstaand topic, maar dan voldoet ze niet aan het schoonheidsideaal van de man. "Daar kan ik toch niet mee gezien worden?" of "Je bent veel te goed voor haar". Arrogante kutlul.
[/rant]
Domme holbewoners zijn het.
Met welke categorie ga je dan vreemd?quote:Op donderdag 3 december 2009 14:02 schreef -Strawberry- het volgende:
Zulke geweldige opties hebben we dus niet, niet gek dat we dan na verloop van tijd vreemd gaan!
Veel Thaise vrouwen zeker?quote:Op donderdag 3 december 2009 14:07 schreef Re het volgende:
Nederlandse mannen zijn trouwens best succesvol om buitenlandse partners te strikken... van de 30 vrouwelijke expats die bij ons werken zijn er 25 naar nederland gekomen voor hun Nederlandse vriendje/man...
vind je het gek, heb je de op gelezen?quote:Op donderdag 3 december 2009 14:07 schreef Re het volgende:
Nederlandse mannen zijn trouwens best succesvol om buitenlandse partners te strikken... van de 30 vrouwelijke expats die bij ons werken zijn er 25 naar nederland gekomen voor hun Nederlandse vriendje/man...
Tenminste, de leuke jongens die ik tegenkom (ook hier in Nederland) zijn meestal van buitenlandse afkomst. Nederlanders zijn zo...nonchalant over alles. En daar erger ik me aan.quote:
Buitenlandse vrouwen.quote:Op donderdag 3 december 2009 14:08 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Met welke categorie ga je dan vreemd?
Oeps, uitgelultquote:Op donderdag 3 december 2009 14:08 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
nee voornamelijk gepromoveerde (PhD) amerikaanse en west europese damesquote:Op donderdag 3 december 2009 14:08 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Veel Thaise vrouwen zeker?
(ja, grapje)
quote:Op donderdag 3 december 2009 13:02 schreef Yi-Long het volgende:
[quote]Natuurlijk is het lichtelijk aangezet en overdreven. Het gaat in dit topic om wat er MIS is met 'de NLse vrouw'.
Typerend trouwens dat ik dat weer helemaal moet uitleggen, terwijl er wekelijks tientallen bladen en programma's voor vrouwen gevuld is wat er allemaal mis is met 'de man'. En wat trouwens ook door de meeste vrouwen aangenomen wordt als 'feit'.
Tja, wanneer het over 'mannen' gaat, is er bij de vrouwen blijkbaar GEEN behoefte aan 'nuance'
Want zelfs na meerdere keren vragen, nog steeds geen antwoord op gekregenquote:Ik quote deze nog even van mezelf, want de vrouwen hebben wijzelijk besloten er maar niet op in te gaan, maar wou er wel graag antwoord op.
Waarom van mannen een nuance verwachten (eisen) over hun mening over 'de NLse vrouw', terwijl jullie zelden genuanceerd zijn over 'de man'!?
Dat bedoel ik (o.a.) met dat hypocriete.
Oeh, hokjesgeest, dat pleit niet voor vrouwen.quote:Op donderdag 3 december 2009 14:02 schreef -Strawberry- het volgende:
Je hebt vier soorten mannen: de vrouwenverslinders (macho's), de computer nerds (gamers) en de grappenmakers (broertjes) en arrogante betweters (eikels). Wat moet je er mee.Zulke geweldige opties hebben we dus niet, niet gek dat we dan na verloop van tijd vreemd gaan!
Domme holbewoners zijn het.Nu jullie nog! Genoeg discussiepunten lijkt me.
Je hebt gelijk, en dat is dus gelijk ook wat er mis is met vrouwen.quote:Op donderdag 3 december 2009 14:10 schreef Yi-Long het volgende:
Dan hier ook maar even:
[..]
[..]
Want zelfs na meerdere keren vragen, nog steeds geen antwoord op gekregen
Nonchalant? Over de politiek ofzo?quote:Op donderdag 3 december 2009 14:09 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Tenminste, de leuke jongens die ik tegenkom (ook hier in Nederland) zijn meestal van buitenlandse afkomst. Nederlanders zijn zo...nonchalant over alles. En daar erger ik me aan.
Oh en jezelf quoten
Dat grappige kun je beter veranderen in "een lachtertje."quote:Op donderdag 3 december 2009 14:12 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Oeh, hokjesgeest, dat pleit niet voor vrouwen.
Ik val overigens onder 3 catagorieen. Ik ben een betweter, vreselijk arrogant, sindskort ook een beetje een gamer, ik ben grappig, alleen macho-gedrag en vreemdgaan heb ik het niet zo op.
Als one night stand zijn ze nog wel te doen.quote:Op donderdag 3 december 2009 14:08 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Na-aperquote:Op donderdag 3 december 2009 14:12 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Oeh, hokjesgeest, dat pleit niet voor vrouwen.
Ik val overigens onder 3 catagorieen. Ik ben een betweter, vreselijk arrogant, sindskort ook een beetje een gamer, ik ben grappig, alleen macho-gedrag en vreemdgaan heb ik het niet zo op.
On-topic blijven, vriend.quote:Op donderdag 3 december 2009 14:13 schreef LasTeR het volgende:
[..]
Dat grappige kun je beter veranderen in "een lachtertje."
Nou ik bedoel meer, er is niet zoveel wat ze boeit. 'Boeiuh' is dan ook een veelgebruikt woord onder de Nederlandse mannen die ik ken. Ook in relaties enzo, vond ik het erg moeilijk om er gesprekken mee te voeren. Maar dat zijn gewoon mijn ervaringen.quote:Op donderdag 3 december 2009 14:13 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Nonchalant? Over de politiek ofzo?
En je beschuldigd ons mannen dat we een te hoog libido hebben? Kijk eens heel goed naar jezelfquote:Op donderdag 3 december 2009 14:13 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Als one night stand zijn ze nog wel te doen.
Mijn "internetpersoonlijkheid" heeft weinig te maken met mijn echte.quote:Op donderdag 3 december 2009 14:15 schreef Lamon. het volgende:
[..]
On-topic blijven, vriend.
Nu laat je je eigen catagorie meteen al kennen.
Zo denk ik ook over veel vrouwen.quote:Op donderdag 3 december 2009 14:13 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Als one night stand zijn ze nog wel te doen.
Okselhaarquote:Op donderdag 3 december 2009 14:16 schreef Misan het volgende:
Ik vraag me trouwens ook af wat er mis is met Duitse vrouwen
Boeiend? (sorryquote:Op donderdag 3 december 2009 14:16 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Nou ik bedoel meer, er is niet zoveel wat ze boeit. 'Boeiuh' is dan ook een veelgebruikt woord onder de Nederlandse mannen die ik ken. Ook in relaties enzo, vond ik het erg moeilijk om er gesprekken mee te voeren. Maar dat zijn gewoon mijn ervaringen.
Goh, zijn vrouwen en mannen in sommige opzichten dan toch niet zo verschillend?quote:Op donderdag 3 december 2009 14:17 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Zo denk ik ook over veel vrouwen.
Ik vind Nederlandse mannen juist helemaal niet zo agressief over het algemeen?quote:Op donderdag 3 december 2009 14:22 schreef -Strawberry- het volgende:
Nog eentje: mannen zijn veel te agressief!
Wie van de mannen en wie van de vrouwen heeft hier wel eens gevochten? Met woorden kunnen jullie het niet (want niet zo communitief sterk als de meeste vrouwen), dus slaan jullie er maar op los? Geweld gebruiken is een teken van zwakte, weet je.
Behalve dat sommige mannen hele slechte one-liners hebben.quote:Op donderdag 3 december 2009 14:19 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Goh, zijn vrouwen en mannen in sommige opzichten dan toch niet zo verschillend?
Veel mannen zijn communicatief vaardiger dan de gemiddelde vrouw, wij draaien er alleen niet omheen.quote:Op donderdag 3 december 2009 14:22 schreef -Strawberry- het volgende:
Wie van de mannen en wie van de vrouwen heeft hier wel eens gevochten? Met woorden kunnen jullie het niet (want niet zo communicatief sterk als de meeste vrouwen), dus slaan jullie er maar op los? Geweld gebruiken is een teken van zwakte, weet je.
Dan moet je een arabier huwen, die zijn heel lief en aardig schijntquote:Op donderdag 3 december 2009 14:22 schreef -Strawberry- het volgende:
Wie van de mannen en wie van de vrouwen heeft hier wel eens gevochten? Met woorden kunnen jullie het niet (want niet zo communicatief sterk als de meeste vrouwen), dus slaan jullie er maar op los? Geweld gebruiken is een teken van zwakte, weet je.
Bron?quote:Op donderdag 3 december 2009 14:23 schreef LasTeR het volgende:
[..]
Veel mannen zijn communicatief vaardiger dan de gemiddelde vrouw, wij draaien er alleen niet omheen.
Ik ben een pussy, heb nog nooit een vechtpartij meegemaakt en zal waarschijnlijk na 1 goede hoek al neergaanquote:Op donderdag 3 december 2009 14:22 schreef -Strawberry- het volgende:
Och, de meeste NLse vrouwen hebben een modelletje 'okselhaar' op hun hoofd, onder het motto 'pittig vlot kapsel'.quote:
quote:Op donderdag 3 december 2009 14:23 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Behalve dat sommige mannen hele slechte one-liners hebben.
"Aardbei, mag ik een hapje van je nemen?"
Dear God...en het andere geslacht terecht aanvallen, en tegelijkertijd schrikken van je eigen geslacht. Niet te doen.
Inderdaad, je kan conflicten beter oplossen door maanden lang te roddelen en steken onder water te geven...quote:Op donderdag 3 december 2009 14:22 schreef -Strawberry- het volgende:
Ga nou niet generaliserenquote:Op donderdag 3 december 2009 14:22 schreef -Strawberry- het volgende:
Mietje. Je moet je meisje wel kunnen beschermen, hè.quote:Op donderdag 3 december 2009 14:24 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik ben een pussy, heb nog nooit een vechtpartij meegemaakt en zal waarschijnlijk na 1 goede hoek al neergaan
Bestaat niet, want dat is bewezen niet waar.quote:
We doen toch niet anders?quote:Op donderdag 3 december 2009 14:24 schreef boudemaniak het volgende:
[..]
Ga nou niet generaliserenIk heb slechts 1x iemand op z'n muil geslagen maar dat waren speciale omstandigheden. Voor de rest los ik alles verbaal op
Niet nodig, je geeft zelf namelijk ook geen bron.quote:
En zo heeft iedereen zijn specialiteiten en mankementen. Toen was de cirkel rond.quote:Op donderdag 3 december 2009 14:25 schreef Wazeggie het volgende:
[..]
Bestaat niet, want dat is bewezen niet waar.
Maar dat maakt ook niet uit, als ik uren wil kletsen over onzin, bel ik wel een vriendin. Met mannen doe je weer andere dingen
Slotje dan maarquote:Op donderdag 3 december 2009 14:27 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
En zo heeft iedereen zijn specialiteiten en mankementen. Toen was de cirkel rond.
Zie het nu pas.quote:Op donderdag 3 december 2009 14:26 schreef dawg het volgende:
uit '92 en nu al zo'n gefrustreerd beeld van mannen, of jongetjes in jouw geval.
jij bent er zo een die over 15 jaar zichzelf afvraagt waarom ze nog alleen is.
Jij vroeg er dan ook niet om.quote:Op donderdag 3 december 2009 14:26 schreef LasTeR het volgende:
[..]
Niet nodig, je geeft zelf namelijk ook geen bron.
Dit dus ja, net alsof een vrouw een conflict op kan lossen.quote:Op donderdag 3 december 2009 14:24 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Inderdaad, je kan conflicten beter oplossen door maanden lang te roddelen en steken onder water te geven...
Zekerz wel, want dit is zo een serieus topique!quote:Op donderdag 3 december 2009 14:28 schreef LasTeR het volgende:
[..]
Zie het nu pas.Een meisje van 17 en ze praat namens alle vrouwen.
Ik heb nog steeds niet gehoord wat er "mis" is met Nederlandse mannenquote:Op donderdag 3 december 2009 14:27 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
En zo heeft iedereen zijn specialiteiten en mankementen. Toen was de cirkel rond.
Dan neem je het toch iets te serieus.quote:Op donderdag 3 december 2009 14:26 schreef dawg het volgende:
uit '92 en nu al zo'n gefrustreerd beeld van mannen, of jongetjes in jouw geval.
Dat was punt 1, humor, en ik heb net op de Wii gespeeld, dus het tweede punt klopt ook, en nu zeg ik dat je in je OP vergeten bent te zeggen wat wel leuk is in een man, dus slechte OP, wat me betweterig en arrogant maakt.quote:
Wij zijn niet van die zeikerdsquote:Op donderdag 3 december 2009 14:30 schreef boudemaniak het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds niet gehoord wat er "mis" is met Nederlandse mannenIn ieder geval niet zoals in het vrouwen-topic
![]()
pWnD!
quote:Op donderdag 3 december 2009 14:30 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Zekerz wel, want dit is zo een serieus topique!
En ze weten niet wat ze willen blijkbaar. TS hou er maar mee op want je zet jezelf nu niet echt neer als een raketgeleerdequote:Op donderdag 3 december 2009 14:31 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dan neem je het toch iets te serieus.
joh.quote:Op donderdag 3 december 2009 14:31 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dan neem je het toch iets te serieus.
Niet alles is te vergeven en vergeten. Ook een vuist lost dat niet op.quote:Op donderdag 3 december 2009 14:29 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Dit dus ja, net alsof een vrouw een conflict op kan lossen.
Je weet wat ze zeggen: Als 2 mannen vechten slaan ze elkaar een keer flink af en gaan daarna een pilsje pakken om het goed te maken. Als 2 vrouwen vechten kunnen ze elkaar na 40 nog steeds niet in de ogen kijken.
Zijn jullie wel, maar "wij mannen" kunnen elk gespeeld argument makkelijk afwimpelenquote:
Hoezo?quote:Op donderdag 3 december 2009 14:32 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
[..]
En ze weten niet wat ze willen blijkbaar. TS hou er maar mee op want je zet jezelf nu niet echt neer als een raketgeleerde
Ik heb mijn bijdrage al geleverd denk ik zo.quote:Op donderdag 3 december 2009 14:30 schreef boudemaniak het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds niet gehoord wat er "mis" is met Nederlandse mannenIn ieder geval niet zoals in het vrouwen-topic
![]()
pWnD!
Ja, zo zijn jullie, zo verschrikkelijk communicatiefquote:Op donderdag 3 december 2009 14:32 schreef boudemaniak het volgende:
[..]
Zijn jullie wel, maar "wij mannen" kunnen elk gespeeld argument makkelijk afwimpelen
Die is ook allang weer 'uit'quote:Op donderdag 3 december 2009 14:35 schreef Crutch het volgende:
Wat echt niet spoort in de mannencultuur is de metroman.
'alleen'?quote:Op donderdag 3 december 2009 14:26 schreef dawg het volgende:
Hier ben ik het wel echt mee eens. Goverdomme, je zou er toch spontaan lesbisch van worden.quote:Op donderdag 3 december 2009 14:35 schreef Crutch het volgende:
Wat echt niet spoort in de mannencultuur is de metroman.
Lol, dan nog zou je je aangetrokken kunnen voelen tot deze mannen. Ze dragen nog net geen push-up, listick en hakken.quote:Op donderdag 3 december 2009 14:38 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Hier ben ik het wel echt mee eens. Goverdomme, je zou er toch spontaan lesbisch van worden.
quote:Op donderdag 3 december 2009 14:38 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
je zou er toch spontaan lesbisch van worden.
Sommige mensen kun je inderdaad niet mee overweg. Dat is nu eenmaal zo. Maar ik ken genoeg vrouwen die ontzettend goede vriendinnen waren en elkaar al jaren niet meer aan kunnen kijken over een gestolen vriendje bijvoorbeeld. Kom op, vecht het een keer goed uit en move on. Het blijft niet actueel.quote:Op donderdag 3 december 2009 14:32 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Niet alles is te vergeven en vergeten. Ook een vuist lost dat niet op.
Je hoeft toch niet met iedereen door een deur te kunnen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |