quote:Op donderdag 3 december 2009 11:33 schreef Daffodil31LE het volgende:
De gemiddelde Nederlandse vrouw is oppervlakkig, materialistisch en absoluut niet monogaam.
Je vergeet egoistisch, eigenwijs, mondig, lomp, en als ze na hun 30ste al niet 15 kilo aankomen, dan nemen ze meestal een 'vlot' kapsel. En ze kunnen niet koken, en kijken standaard neer op mannen.quote:Op donderdag 3 december 2009 11:33 schreef Daffodil31LE het volgende:
De gemiddelde Nederlandse vrouw is oppervlakkig, materialistisch en absoluut niet monogaam.
Dit dus. Ik ga niet generaliseren of over een kam scheren, maar sommige vrouwen zijn toch wel zo enorm materialistisch en dom.... -_-'quote:Op donderdag 3 december 2009 11:33 schreef Daffodil31LE het volgende:
Ja, gelukkig zijn alle (pak em beet) Surinaamse vrouwen van boven de 25 slank geblevenquote:Op donderdag 3 december 2009 11:35 schreef ghb-tampon het volgende:
nederlandse vrouwen kennen geen passie, zijn slecht in bed en worden dik en lelijk zodra ze de buit binnen hebbe!!
Was ik inderdaad vergeten. Nou kan dat komen omdat ik gelukkig geen Nederlandse vrouw heb, maar dat terzijde.quote:Op donderdag 3 december 2009 11:35 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Je vergeet egoistisch, eigenwijs, mondig, lomp, en als ze na hun 30ste al niet 15 kilo aankomen, dan nemen ze meestal een 'vlot' kapsel. En ze kunnen niet koken, en kijken standaard neer op mannen.
ja, zo overtuig je mannen wel hoorquote:
quote:Op donderdag 3 december 2009 11:35 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Je vergeet egoistisch, eigenwijs, mondig, lomp, en als ze na hun 30ste al niet 15 kilo aankomen, dan nemen ze meestal een 'vlot' kapsel. En ze kunnen niet koken, en kijken standaard neer op mannen.
Aggus, te vaak afgewezen?quote:Op donderdag 3 december 2009 11:37 schreef Koekz het volgende:
De gemiddelde Nederlandse vrouw is een polygame tyfushoer die absoluut geen rekening houdt met de eventuele gevoelens van haar mannelijke medemens.
Dat vraag je op een forum dat voor een groot deel bevolkt wordt door gefrustreerde nerds?quote:Op donderdag 3 december 2009 11:32 schreef lichtekooi het volgende:
Ik heb al een aantal keer gelezen dat de mannen het hier zo slecht hebben als het om vrouwen gaat en ik vroeg me af waarom dan. Wat is er mis met vrouwen hier?
Ik zie dat zelf niet. Misschien kan een van de mannen mijn ogen openen.
Vrouwen zijn 10 keer zoveel erger in zeikenquote:
En meestal lijden ze aan het IWAB-syndroom.quote:Op donderdag 3 december 2009 11:33 schreef Daffodil31LE het volgende:
Als dat gepaard gaat met weinig verstand van het onderwerp, maar wel die typisch vrouwelijke koppigheid en felheid, dan kun je daar idd slecht tegenop.quote:Op donderdag 3 december 2009 11:37 schreef devlinmr het volgende:
volgens mij is het meer dat de NL vrouw een eigen mening heeft en ook nog eens mondig is. Daar kunnen de NL mannen niet tegen.
Ik Wil AfstandBediening?quote:Op donderdag 3 december 2009 11:40 schreef Scorpie het volgende:
[..]
En meestal lijden ze aan het IWAB-syndroom.
Ik hoor mannen vaker zeiken. Hier ook.quote:Op donderdag 3 december 2009 11:38 schreef genakt het volgende:
[..]
Vrouwen zijn 10 keer zoveel erger in zeiken
quote:Op donderdag 3 december 2009 11:40 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Als dat gepaard gaat met weinig verstand van het onderwerp, maar wel die typisch vrouwelijke koppigheid en felheid, dan kun je daar idd slecht tegenop.
Zaken als rationaliteit, logica, onderbouwing etc, doen er dan blijkbaar opeens niet meer toe in een discussie
quote:Op donderdag 3 december 2009 11:37 schreef devlinmr het volgende:
volgens mij is het meer dat de NL vrouw een eigen mening heeft en ook nog eens mondig is. Daar kunnen de NL mannen niet tegen.
na even nadenken kom ik op; Ik Weet Alles Beter ?quote:Op donderdag 3 december 2009 11:40 schreef Scorpie het volgende:
[..]
En meestal lijden ze aan het IWAB-syndroom.
quote:Op donderdag 3 december 2009 11:43 schreef teknomist het volgende:
Je kunt beter een bruid importeren.
My thoughts exactly!quote:Op donderdag 3 december 2009 11:37 schreef DarkElf het volgende:
[..]
hilarisch
wat hebben sommigen in dit topic toch een verkeerde kring vrouwen om zich heen
Mja dan weet je iig van te voren dat je een materialistische, oppervlakkige, polygame kut snol hebtquote:Op donderdag 3 december 2009 11:43 schreef teknomist het volgende:
Je kunt beter een bruid importeren.
Het gemiddelde VMBO meisje laat zich zo makkelijk inpalmen door zo'n typ als een loverboy. Daar vind ik toch echt wel wat mis mee, dat ze een halve orgasme krijgen voor zulke domme paupersquote:Op donderdag 3 december 2009 11:32 schreef lichtekooi het volgende:
Ik heb al een aantal keer gelezen dat de mannen het hier zo slecht hebben als het om vrouwen gaat en ik vroeg me af waarom dan. Wat is er mis met vrouwen hier?
Ik zie dat zelf niet. Misschien kan een van de mannen mijn ogen openen.
En ze vinden mannen standaard zeikerds, de mannen moeten altijd alles doen, inclusief initiatief nemen, mannen mogen absoluut niet kijken naar andere vrouwen of masturberen, en o wee als je tegengas geeft, dan ben je een gevoelloze klootzak en verdien je het om te branden in de hel, en mogen vrouwen omdat je een gevoelloze klootzak bent ook vreemdgaan.quote:Op donderdag 3 december 2009 11:35 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Misschien, maar dan heb je wel iemand die gewoon haar taken als vrouw uitvoert zonder te zeiken.quote:Op donderdag 3 december 2009 11:47 schreef Ra-z het volgende:
[..]
Mja dan weet je iig van te voren dat je een materialistische, oppervlakkige, polygame kut snol hebt
Maar dan met een normale lichaamsomvang en zonder caviahaar + grote bek.quote:Op donderdag 3 december 2009 11:47 schreef Ra-z het volgende:
[..]
Mja dan weet je iig van te voren dat je een materialistische, oppervlakkige, polygame kut snol hebt
Tering wat een frustratiequote:Op donderdag 3 december 2009 11:48 schreef Scorpie het volgende:
En ze vinden mannen standaard zeikerds, de mannen moeten altijd alles doen, inclusief initiatief nemen, mannen mogen absoluut niet kijken naar andere vrouwen of masturberen, en o wee als je tegengas geeft, dan ben je een gevoelloze klootzak en verdien je het om te branden in de hel, en mogen vrouwen omdat je een gevoelloze klootzak bent ook vreemdgaan.
Zo herkenbaar. Weet je wat ook zo herkenbaar is? Dat alle vrouwen collectief roepen dat zij zelf absoluut niet zo zijnquote:Op donderdag 3 december 2009 11:40 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Als dat gepaard gaat met weinig verstand van het onderwerp, maar wel die typisch vrouwelijke koppigheid en felheid, dan kun je daar idd slecht tegenop.
Zaken als rationaliteit, logica, onderbouwing etc, doen er dan blijkbaar opeens niet meer toe in een discussie
hebben mannen gevoelens dan?quote:Op donderdag 3 december 2009 11:37 schreef Koekz het volgende:
De gemiddelde Nederlandse vrouw is een polygame tyfushoer die absoluut geen rekening houdt met de eventuele gevoelens van haar mannelijke medemens.
Waar heb je het in hemelsnaam over?quote:Op donderdag 3 december 2009 11:48 schreef Scorpie het volgende:
[..]
En ze vinden mannen standaard zeikerds, de mannen moeten altijd alles doen, inclusief initiatief nemen, mannen mogen absoluut niet kijken naar andere vrouwen of masturberen, en o wee als je tegengas geeft, dan ben je een gevoelloze klootzak en verdien je het om te branden in de hel, en mogen vrouwen omdat je een gevoelloze klootzak bent ook vreemdgaan.
quote:Op donderdag 3 december 2009 11:37 schreef Koekz het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |