Boeiend? (sorryquote:Op donderdag 3 december 2009 14:16 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Nou ik bedoel meer, er is niet zoveel wat ze boeit. 'Boeiuh' is dan ook een veelgebruikt woord onder de Nederlandse mannen die ik ken. Ook in relaties enzo, vond ik het erg moeilijk om er gesprekken mee te voeren. Maar dat zijn gewoon mijn ervaringen.
Goh, zijn vrouwen en mannen in sommige opzichten dan toch niet zo verschillend?quote:Op donderdag 3 december 2009 14:17 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Zo denk ik ook over veel vrouwen.
Ik vind Nederlandse mannen juist helemaal niet zo agressief over het algemeen?quote:Op donderdag 3 december 2009 14:22 schreef -Strawberry- het volgende:
Nog eentje: mannen zijn veel te agressief!
Wie van de mannen en wie van de vrouwen heeft hier wel eens gevochten? Met woorden kunnen jullie het niet (want niet zo communitief sterk als de meeste vrouwen), dus slaan jullie er maar op los? Geweld gebruiken is een teken van zwakte, weet je.
Behalve dat sommige mannen hele slechte one-liners hebben.quote:Op donderdag 3 december 2009 14:19 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Goh, zijn vrouwen en mannen in sommige opzichten dan toch niet zo verschillend?
Veel mannen zijn communicatief vaardiger dan de gemiddelde vrouw, wij draaien er alleen niet omheen.quote:Op donderdag 3 december 2009 14:22 schreef -Strawberry- het volgende:
Wie van de mannen en wie van de vrouwen heeft hier wel eens gevochten? Met woorden kunnen jullie het niet (want niet zo communicatief sterk als de meeste vrouwen), dus slaan jullie er maar op los? Geweld gebruiken is een teken van zwakte, weet je.
Dan moet je een arabier huwen, die zijn heel lief en aardig schijntquote:Op donderdag 3 december 2009 14:22 schreef -Strawberry- het volgende:
Wie van de mannen en wie van de vrouwen heeft hier wel eens gevochten? Met woorden kunnen jullie het niet (want niet zo communicatief sterk als de meeste vrouwen), dus slaan jullie er maar op los? Geweld gebruiken is een teken van zwakte, weet je.
Bron?quote:Op donderdag 3 december 2009 14:23 schreef LasTeR het volgende:
[..]
Veel mannen zijn communicatief vaardiger dan de gemiddelde vrouw, wij draaien er alleen niet omheen.
Ik ben een pussy, heb nog nooit een vechtpartij meegemaakt en zal waarschijnlijk na 1 goede hoek al neergaanquote:Op donderdag 3 december 2009 14:22 schreef -Strawberry- het volgende:
Och, de meeste NLse vrouwen hebben een modelletje 'okselhaar' op hun hoofd, onder het motto 'pittig vlot kapsel'.quote:
quote:Op donderdag 3 december 2009 14:23 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Behalve dat sommige mannen hele slechte one-liners hebben.
"Aardbei, mag ik een hapje van je nemen?"
Dear God...en het andere geslacht terecht aanvallen, en tegelijkertijd schrikken van je eigen geslacht. Niet te doen.
Inderdaad, je kan conflicten beter oplossen door maanden lang te roddelen en steken onder water te geven...quote:Op donderdag 3 december 2009 14:22 schreef -Strawberry- het volgende:
Ga nou niet generaliserenquote:Op donderdag 3 december 2009 14:22 schreef -Strawberry- het volgende:
Mietje. Je moet je meisje wel kunnen beschermen, hè.quote:Op donderdag 3 december 2009 14:24 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik ben een pussy, heb nog nooit een vechtpartij meegemaakt en zal waarschijnlijk na 1 goede hoek al neergaan
Bestaat niet, want dat is bewezen niet waar.quote:
We doen toch niet anders?quote:Op donderdag 3 december 2009 14:24 schreef boudemaniak het volgende:
[..]
Ga nou niet generaliserenIk heb slechts 1x iemand op z'n muil geslagen maar dat waren speciale omstandigheden. Voor de rest los ik alles verbaal op
Niet nodig, je geeft zelf namelijk ook geen bron.quote:
En zo heeft iedereen zijn specialiteiten en mankementen. Toen was de cirkel rond.quote:Op donderdag 3 december 2009 14:25 schreef Wazeggie het volgende:
[..]
Bestaat niet, want dat is bewezen niet waar.
Maar dat maakt ook niet uit, als ik uren wil kletsen over onzin, bel ik wel een vriendin. Met mannen doe je weer andere dingen
Slotje dan maarquote:Op donderdag 3 december 2009 14:27 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
En zo heeft iedereen zijn specialiteiten en mankementen. Toen was de cirkel rond.
Zie het nu pas.quote:Op donderdag 3 december 2009 14:26 schreef dawg het volgende:
uit '92 en nu al zo'n gefrustreerd beeld van mannen, of jongetjes in jouw geval.
jij bent er zo een die over 15 jaar zichzelf afvraagt waarom ze nog alleen is.
Jij vroeg er dan ook niet om.quote:Op donderdag 3 december 2009 14:26 schreef LasTeR het volgende:
[..]
Niet nodig, je geeft zelf namelijk ook geen bron.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |