Dit dus ja, net alsof een vrouw een conflict op kan lossen.quote:Op donderdag 3 december 2009 14:24 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Inderdaad, je kan conflicten beter oplossen door maanden lang te roddelen en steken onder water te geven...
Zekerz wel, want dit is zo een serieus topique!quote:Op donderdag 3 december 2009 14:28 schreef LasTeR het volgende:
[..]
Zie het nu pas.Een meisje van 17 en ze praat namens alle vrouwen.
Ik heb nog steeds niet gehoord wat er "mis" is met Nederlandse mannenquote:Op donderdag 3 december 2009 14:27 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
En zo heeft iedereen zijn specialiteiten en mankementen. Toen was de cirkel rond.
Dan neem je het toch iets te serieus.quote:Op donderdag 3 december 2009 14:26 schreef dawg het volgende:
uit '92 en nu al zo'n gefrustreerd beeld van mannen, of jongetjes in jouw geval.
jij bent er zo een die over 15 jaar zichzelf afvraagt waarom ze nog alleen is.
Dat was punt 1, humor, en ik heb net op de Wii gespeeld, dus het tweede punt klopt ook, en nu zeg ik dat je in je OP vergeten bent te zeggen wat wel leuk is in een man, dus slechte OP, wat me betweterig en arrogant maakt.quote:
Wij zijn niet van die zeikerdsquote:Op donderdag 3 december 2009 14:30 schreef boudemaniak het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds niet gehoord wat er "mis" is met Nederlandse mannenIn ieder geval niet zoals in het vrouwen-topic
![]()
pWnD!
quote:Op donderdag 3 december 2009 14:30 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Zekerz wel, want dit is zo een serieus topique!
En ze weten niet wat ze willen blijkbaar. TS hou er maar mee op want je zet jezelf nu niet echt neer als een raketgeleerdequote:Op donderdag 3 december 2009 14:31 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dan neem je het toch iets te serieus.
joh.quote:Op donderdag 3 december 2009 14:31 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dan neem je het toch iets te serieus.
Niet alles is te vergeven en vergeten. Ook een vuist lost dat niet op.quote:Op donderdag 3 december 2009 14:29 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Dit dus ja, net alsof een vrouw een conflict op kan lossen.
Je weet wat ze zeggen: Als 2 mannen vechten slaan ze elkaar een keer flink af en gaan daarna een pilsje pakken om het goed te maken. Als 2 vrouwen vechten kunnen ze elkaar na 40 nog steeds niet in de ogen kijken.
Zijn jullie wel, maar "wij mannen" kunnen elk gespeeld argument makkelijk afwimpelenquote:
Hoezo?quote:Op donderdag 3 december 2009 14:32 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
[..]
En ze weten niet wat ze willen blijkbaar. TS hou er maar mee op want je zet jezelf nu niet echt neer als een raketgeleerde
Ik heb mijn bijdrage al geleverd denk ik zo.quote:Op donderdag 3 december 2009 14:30 schreef boudemaniak het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds niet gehoord wat er "mis" is met Nederlandse mannenIn ieder geval niet zoals in het vrouwen-topic
![]()
pWnD!
Ja, zo zijn jullie, zo verschrikkelijk communicatiefquote:Op donderdag 3 december 2009 14:32 schreef boudemaniak het volgende:
[..]
Zijn jullie wel, maar "wij mannen" kunnen elk gespeeld argument makkelijk afwimpelen
Die is ook allang weer 'uit'quote:Op donderdag 3 december 2009 14:35 schreef Crutch het volgende:
Wat echt niet spoort in de mannencultuur is de metroman.
'alleen'?quote:Op donderdag 3 december 2009 14:26 schreef dawg het volgende:
uit '92 en nu al zo'n gefrustreerd beeld van mannen, of jongetjes in jouw geval.
jij bent er zo een die over 15 jaar zichzelf afvraagt waarom ze nog alleen is.
Hier ben ik het wel echt mee eens. Goverdomme, je zou er toch spontaan lesbisch van worden.quote:Op donderdag 3 december 2009 14:35 schreef Crutch het volgende:
Wat echt niet spoort in de mannencultuur is de metroman.
Lol, dan nog zou je je aangetrokken kunnen voelen tot deze mannen. Ze dragen nog net geen push-up, listick en hakken.quote:Op donderdag 3 december 2009 14:38 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Hier ben ik het wel echt mee eens. Goverdomme, je zou er toch spontaan lesbisch van worden.
quote:Op donderdag 3 december 2009 14:38 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
je zou er toch spontaan lesbisch van worden.
Sommige mensen kun je inderdaad niet mee overweg. Dat is nu eenmaal zo. Maar ik ken genoeg vrouwen die ontzettend goede vriendinnen waren en elkaar al jaren niet meer aan kunnen kijken over een gestolen vriendje bijvoorbeeld. Kom op, vecht het een keer goed uit en move on. Het blijft niet actueel.quote:Op donderdag 3 december 2009 14:32 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Niet alles is te vergeven en vergeten. Ook een vuist lost dat niet op.
Je hoeft toch niet met iedereen door een deur te kunnen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |