quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Yes please!quote:
Dat ligt er een beetje aanquote:
quote:Op donderdag 3 december 2009 11:47 schreef c0nd0r het volgende:
Het begin is gemaakt voor EasyPrintScreen
Zonder welk schitterend mooi stuk vrouwvolk zouden we het dan moeten doen?quote:Op donderdag 3 december 2009 11:48 schreef eNGine10 het volgende:
Of suggereer je naar iemand met Haar?
Ik quote hem even voor het geval het kwartje zometeen bij je valtquote:Op donderdag 3 december 2009 11:48 schreef Pingwingei het volgende:
[..]Gelukkig hebben sommigen weinig te doen
quote:Op donderdag 3 december 2009 11:49 schreef Pingwingei het volgende:
En nu ga ik supersnel mijn trein halen*zoef*
quote:
quote:Op donderdag 3 december 2009 11:47 schreef c0nd0r het volgende:
en wat ga je daar mee doen?quote:Op donderdag 3 december 2009 11:47 schreef c0nd0r het volgende:
Dat dusquote:
quote:
euh....mijn vader is kaal dus in dat geval jaquote:Op donderdag 3 december 2009 11:51 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Houd jij van mensen met een kaal hoofd?
Heulemaal nietquote:Op donderdag 3 december 2009 11:59 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Noouuu Trev, we zien het vaker van je
laat mij dat nou denkenquote:Op donderdag 3 december 2009 11:59 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
euh....mijn vader is kaal dus in dat geval jaMaar wie zegt dat ik het over het hoofd had?
Mensen zonder wenkbrauwen dan?quote:Op donderdag 3 december 2009 11:59 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
euh....mijn vader is kaal dus in dat geval jaMaar wie zegt dat ik het over het hoofd had?
Dat is geen gezichtquote:
nee joh. Ik had het over voeten. Echt lelijk als daar haar op staatquote:
sterke vraagquote:Op donderdag 3 december 2009 12:09 schreef rulerofdeath het volgende:
wat moet je doen als je een kale kut beft?
Nou?quote:Op donderdag 3 december 2009 12:09 schreef rulerofdeath het volgende:
Wachten tot er haar op groeit, anders ben je een pedo.quote:Op donderdag 3 december 2009 12:09 schreef rulerofdeath het volgende:
quote:Op donderdag 3 december 2009 12:09 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
nee joh. Ik had het over voeten. Echt lelijk als daar haar op staat
Niet grappigquote:Op donderdag 3 december 2009 12:12 schreef rulerofdeath het volgende:
de baby terug in de wieg leggen
Ik heb het gisteren ook al tegen Bart gezegd maar ik kan die babygrappen niet zo waarderen.quote:Op donderdag 3 december 2009 12:12 schreef rulerofdeath het volgende:
de baby terug in de wieg leggen
Dat is alweer langer geledenquote:Op donderdag 3 december 2009 12:13 schreef ajf het volgende:
[..]
Ik heb het gisteren ook al tegen Bart gezegd maar ik kan die babygrappen niet zo waarderen.
Bart!quote:
Eergisteren danquote:
Leuk dat je ernaar vraagtquote:Op donderdag 3 december 2009 12:12 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]![]()
Hoe is het met je stage eigenlijk?
Ik onthoud dat soort dingenquote:Op donderdag 3 december 2009 12:18 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Leuk dat je ernaar vraagt![]()
Helaas staat het er nog niet zo heel goed voor. Had toen toch verteld dat ik ergens op gesprek mocht komen waar ik zeker kans dacht te hebben. Dat hebben ze toch afgebeld omdat ze op dat moment nog geen opdracht hadden. Wel voor na de zomervakantie maar dat is weer te laat voor mij.
Heb nu wel een leraar gevonden die nu ook begeleider is bij mijn project die nog een aantal opties heeft. En misschien ga ik verder bij het bedrijf waar ik nu ook een project maak. Moet voor 15 januari in ieder geval iets gevonden hebben dus moet een beetje op gaan schieten.
Ben nu btw bezig met een behoefteonderzoek onder bejaarden en daar zou ik dan ook mee verder gaan. Wel een leuke opdracht vind ik. Moeten ook gaan testen enzo bij die bejaarden thuis
Soms wel jaquote:Op donderdag 3 december 2009 12:19 schreef Xaryna het volgende:
Ken je dat, dat je een geweldige grap bedenkt die iemand anders zou moeten zeggen, en dan doet niemand het, en dan zeg je hem zelf maar en dan kijkt iedereen je vreemd aan?
Heyquote:
Ik deed het net bijna (weer)quote:Op donderdag 3 december 2009 12:20 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Soms wel jaWat is er gebeurd?
Dat gaat over apparatuur die ervoor zorgt dat mensen (in dit geval bejaarden) langer thuis kunnen blijven wonen. Bijvoorbeeld alarmsystemen voor als ze hulp nodig hebben. Wij moeten onderzoeken in hoeverre de bejaarden daar interesse in hebben.quote:Op donderdag 3 december 2009 12:19 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik onthoud dat soort dingen![]()
Jammer van dat bedrijf... Hopen dat er snel iets leuks op je pad komt!
En dat onderzoek klinkt tof! Wat onderzoek je precies dan?
Ik heb vaak zat dat ik opmerkingen maak dat ik dan van die blikken krijg en als iemand anders hem maakt het dan in eens wel leuk isquote:Op donderdag 3 december 2009 12:19 schreef Xaryna het volgende:
Ken je dat, dat je een geweldige grap bedenkt die iemand anders zou moeten zeggen, en dan doet niemand het, en dan zeg je hem zelf maar en dan kijkt iedereen je vreemd aan?
Vanmorgen wel ja. Nu terug op kantoor voor nog een klein beetje papierwerk. En dan naar huis, boodschappen doen voor zaterdagquote:
Ik heb vaak dat ik merk dat ik teveel met jongens omga en hun humor heb overgenomen, maar het staat zo vreemd als een meisje schunnige grapjes maakt over meisjesquote:Op donderdag 3 december 2009 12:24 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik heb vaak zat dat ik opmerkingen maak dat ik dan van die blikken krijg en als iemand anders hem maakt het dan in eens wel leuk is
Ligt dat niet een beetje aan het moment? Zoiets als geen baby grappen wanneer Eric in de buurt is enzoquote:Op donderdag 3 december 2009 12:24 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik heb vaak zat dat ik opmerkingen maak dat ik dan van die blikken krijg en als iemand anders hem maakt het dan in eens wel leuk is
Ik nog 1 uur en 20 min en dan weekendquote:Op donderdag 3 december 2009 12:24 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Vanmorgen wel ja. Nu terug op kantoor voor nog een klein beetje papierwerk. En dan naar huis, boodschappen doen voor zaterdag
Maar die grappen zijn ook wel een beetje op het randjequote:Op donderdag 3 december 2009 12:25 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ligt dat niet een beetje aan het moment? Zoiets als geen baby grappen wanneer Eric in de buurt is enzo
Dan snap ik ook waarom je dan van die blikken krijgtquote:Op donderdag 3 december 2009 12:25 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Ik heb vaak dat ik merk dat ik teveel met jongens omga en hun humor heb overgenomen, maar het staat zo vreemd als een meisje schunnige grapjes maakt over meisjes
quote:Op donderdag 3 december 2009 12:25 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ligt dat niet een beetje aan het moment? Zoiets als geen baby grappen wanneer Eric in de buurt is enzo
Mjah, klopt. De een kan er wel tegen, de ander niet.quote:Op donderdag 3 december 2009 12:27 schreef Trevland het volgende:
[..]
Maar die grappen zijn ook wel een beetje op het randje
quote:
Jamaar ik had net een mooie voor rulerofdeath als reactie op die van jullie, maar dat kan ik ook niet zeggen natuurlijk. Dat zou heel vreemd zijnquote:Op donderdag 3 december 2009 12:27 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dan snap ik ook waarom je dan van die blikken krijgt
Wat een nuttig onderzoek!quote:Op donderdag 3 december 2009 12:23 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Dat gaat over apparatuur die ervoor zorgt dat mensen (in dit geval bejaarden) langer thuis kunnen blijven wonen. Bijvoorbeeld alarmsystemen voor als ze hulp nodig hebben. Wij moeten onderzoeken in hoeverre de bejaarden daar interesse in hebben.
Omdat dit over een paar maanden op een redelijk grote schaal onderzocht moet worden zijn we bezig een flash applicatie te maken die mensen dan onder begeleiding in kunnen vullen.
Ook gaan we nog een presentatie maken waarin voorlichting word gegeven
Dat is net zo iets van wanneer weetje dat er een goede neger mop komtquote:Op donderdag 3 december 2009 12:28 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Mjah, klopt. De een kan er wel tegen, de ander niet.
Je weet waarom ik er nu even niet tegen kan. Over 6 jaar kan ik er weer om lachenquote:Op donderdag 3 december 2009 12:28 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Mjah, klopt. De een kan er wel tegen, de ander niet.
Tuurlijk welquote:Op donderdag 3 december 2009 12:29 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Jamaar ik had net een mooie voor rulerofdeath als reactie op die van jullie, maar dat kan ik ook niet zeggen natuurlijk. Dat zou heel vreemd zijn
Veel van de negers die ik ken, kunnen tegen dat soort moppen. Tenminste, bij mij vandaan in ieder gevalquote:Op donderdag 3 december 2009 12:29 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat is net zo iets van wanneer weetje dat er een goede neger mop komt
"Dat is net als bier/koffie, dat moet je léren waarderen"quote:
Ik ben er ook mee opgehoudenquote:Op donderdag 3 december 2009 12:29 schreef ajf het volgende:
[..]
Je weet waarom ik er nu even niet tegen kan. Over 6 jaar kan ik er weer om lachen
Maar weet je ook het antwoord op wat ik dan zeiquote:Op donderdag 3 december 2009 12:31 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Veel van de negers die ik ken, kunnen tegen dat soort moppen. Tenminste, bij mij vandaan in ieder geval
Wat is er nu weer?quote:
Ja dat ben jequote:
Abn heeft iets heel handigs. Je saldo checken via MSN. Ben bang dat abn mij op blok heeft gegooid want ik kan dus niet mn saldo nakijken, moet helemaal inloggen en dat is kut. Vroeg me af of meer dat probleem haddenquote:
En koffie met melk en/of suiker is voor homo's, zwart is voor echte mannenquote:Op donderdag 3 december 2009 12:31 schreef Xaryna het volgende:
[..]
"Dat is net als bier/koffie, dat moet je léren waarderen"
Neequote:Op donderdag 3 december 2009 12:31 schreef Trevland het volgende:
[..]
Maar weet je ook het antwoord op wat ik dan zei, ik ken ook genoeg moppen
Wij hadden altijd thee met melk en suiker op de naschoolse opvangquote:Op donderdag 3 december 2009 12:34 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
En koffie met melk en/of suiker is voor homo's, zwart is voor echte mannen
ONZ SC#Zwarte koffie is mannelijk,melk en suiker voor homo´s
Net als grolsch geen bier is
ONZ SC#Echte mannen drinken Hertog Jan, josti's Grolsch
quote:Op donderdag 3 december 2009 12:36 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Wij hadden altijd thee met melk en suiker op de naschoolse opvang
Koffie lust ik niet. Bier lust ik wel, maar vind het niet lekker en proef niet veel verschil tussen bieren
En nu ga ik, ik moet een trein halen
Bij mij werkt dat regelmatig ook niet. Zo deed ie het vorige week helemaal niet en nu weer welquote:Op donderdag 3 december 2009 12:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Abn heeft iets heel handigs. Je saldo checken via MSN. Ben bang dat abn mij op blok heeft gegooid want ik kan dus niet mn saldo nakijken, moet helemaal inloggen en dat is kut. Vroeg me af of meer dat probleem hadden
Leer het dan waarderenquote:Op donderdag 3 december 2009 12:36 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Wij hadden altijd thee met melk en suiker op de naschoolse opvang
Koffie lust ik niet. Bier lust ik wel, maar vind het niet lekker en proef niet veel verschil tussen bieren
En nu ga ik, ik moet een trein halen
Ik wist niet eens dat dat kon.quote:Op donderdag 3 december 2009 12:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Abn heeft iets heel handigs. Je saldo checken via MSN. Ben bang dat abn mij op blok heeft gegooid want ik kan dus niet mn saldo nakijken, moet helemaal inloggen en dat is kut. Vroeg me af of meer dat probleem hadden
quote:Op donderdag 3 december 2009 12:36 schreef Trevland het volgende:
[..]
Als je de verteller eerst een paar keer goed om zich heen ziet kijken
Jep. Was voor basisschool kindjes hequote:Op donderdag 3 december 2009 12:37 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Leer het dan waarderen![]()
En thee met melk?
Je kan niet alle moppen kennenquote:
Das waarquote:Op donderdag 3 december 2009 12:40 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Je kan niet alle moppen kennen
Dan alsnogquote:Op donderdag 3 december 2009 12:38 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Jep. Was voor basisschool kindjes he
En wordt geloof ik ook door volwassenen regelmatig gedronken in bepaalde landen.
Oh, en ik heb heulemaal geen behoefte om het te leren waarderen![]()
Hope so want dat inloggen is zo omslachtig als je via msn gewent bentquote:Op donderdag 3 december 2009 12:37 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Bij mij werkt dat regelmatig ook niet. Zo deed ie het vorige week helemaal niet en nu weer welDus denk niet dat ze je geblokt hebben
dat is vet handig.quote:Op donderdag 3 december 2009 12:37 schreef ajf het volgende:
[..]
Ik wist niet eens dat dat kon.Maar als je sowieso moet inloggen kan je beter gewoon met je apparaatje kijken.
Succes, veel plezier en tot morgen liefjequote:Op donderdag 3 december 2009 12:43 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ik ben weg lieverds! Eerst rijles en dan naar Placebo!Tot morgen!
Doei Doeiquote:Op donderdag 3 december 2009 12:43 schreef Marijkezwolle het volgende:
Via de site doe ik het al jaren. Ook snel en handigquote:Op donderdag 3 december 2009 12:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
dat is vet handig.
maar dan moet het wel werken
Bel maar als ik je van het station moet halenquote:Op donderdag 3 december 2009 12:43 schreef Marijkezwolle het volgende:
beetje laat maar toch:quote:Op donderdag 3 december 2009 12:43 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ja is een onderzoek van Pantein. Die hebben in mijn regio verschillende bejaardentehuizen en hebben ook veel thuiszorg dingen.quote:Op donderdag 3 december 2009 12:29 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wat een nuttig onderzoek!Tof hoor
Doe je dat in opdracht van iets/iemand?
Ik ookquote:
ik ben gewoon vrij vandaag. ach straks is t zo 14.30 dan ga ik naar en verjaardag toe en vanavond weer sporten dus kom uiteindelijk mijn dag wel doorquote:Op donderdag 3 december 2009 13:02 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik ook en dat terwijl ik op school zit
hoi stoep :wquote:
doe je daar ook nog wat zinvols dan?quote:
Kaatquote:Op donderdag 3 december 2009 13:17 schreef kaatjhuh het volgende:
[..]
hoi stoep :w
[..]
doe je daar ook nog wat zinvols dan?
ja hoor. ik maak nu een heel mooi filmpjequote:Op donderdag 3 december 2009 13:17 schreef kaatjhuh het volgende:
[..]
hoi stoep :w
[..]
doe je daar ook nog wat zinvols dan?
quote:Op donderdag 3 december 2009 13:20 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ja hoor. ik maak nu een heel mooi filmpje
goed zoquote:Op donderdag 3 december 2009 13:20 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Mwôh. Maar het houdt me van de straat.
en wat heeft dat met je werk te maken?quote:Op donderdag 3 december 2009 13:20 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
Wat voor een soort filmpje dan?quote:Op donderdag 3 december 2009 13:20 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
renders van een pcb dat we gemaakt hebben en dan telkens met een hoekverdraaiing of andere gewijzigde variabelen.quote:Op donderdag 3 december 2009 13:24 schreef Trevland het volgende:
[..]
Wat voor een soort filmpje dan?
goeie reis,.. prettig weekendquote:Op donderdag 3 december 2009 13:39 schreef Trevland het volgende:
* Trevland gaat naar huislekker weekend
![]()
goedzo dat jij je best gaat doenquote:Op donderdag 3 december 2009 14:02 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
nog niet al te best, maar ik probeer die negatieve spiraal te doorbreken...
met jou?
Niet?quote:
Is ook wel een keer lekkerquote:Op donderdag 3 december 2009 14:09 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Ik vind het anders nog steeds wel wat rustig...
doot henig anquote:Op donderdag 3 december 2009 14:26 schreef kaatjhuh het volgende:
ik ga maar eens wat nuttigs doen
prettige middag iedereen
Wat is er met haar eigenlijk?quote:
foeiquote:Op donderdag 3 december 2009 14:44 schreef Xaryna het volgende:
Ik doe even stiekem een postje terwijl ik in de les zit en op moet letten. Maar nou mochten we even wat typen dus hoi
Hij houdt niet van wenkbrauwen en snapt niet dat sommigen dat wel willen.quote:Op donderdag 3 december 2009 14:44 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Wat is er met haar eigenlijk?
quote:
hoezo?quote:Op donderdag 3 december 2009 14:42 schreef Huppelmuts het volgende:
sommige helpdesk mensen zijn gewoonweg schattig
dat vind je gewoon lekker ofnietquote:Op donderdag 3 december 2009 14:45 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Hij houdt niet van wenkbrauwen en snapt niet dat sommigen dat wel willen.
[..]
Niks hoor.quote:Op donderdag 3 december 2009 14:44 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Wat is er met haar eigenlijk?
quote:Op donderdag 3 december 2009 14:45 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Hij houdt niet van wenkbrauwen en snapt niet dat sommigen dat wel willen.
Je houdt niet van wenkbrauwen? In welk opzicht?quote:
Vies he, wenkbrauwenquote:
eh, je begrijpt me verkeerd... niks mis met wenkbrauwen...quote:Op donderdag 3 december 2009 15:00 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Je houdt niet van wenkbrauwen? In welk opzicht?
en jij dus ook.quote:Op donderdag 3 december 2009 15:00 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Vies he, wenkbrauwen
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |