overwhere? OVERTHERE!quote:Op woensdag 11 november 2009 13:15 schreef Ezechielk het volgende:
Er is een leerling neergestoken op een school hier in Purmereutel
ga je naaktzwemmen?quote:Op woensdag 11 november 2009 13:16 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Nee.
[..]
opeens is het zwembad veel voller dan eerst =D
zwemmen is tof. ik zou eigenlijk met m;n beste vriendin elke week gaan zwemmen, maar ;t komt er steeds niet van.Sowieso gebrek aan zwemkleding.
[..]
hoi.
werkzequote:Op woensdag 11 november 2009 13:17 schreef kaatjhuh het volgende:
ik ga naar mijn werk
prettige middag./avond hier
quote:Op woensdag 11 november 2009 13:17 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
wij moeten ook nog steeds een x theeleuten.
quote:Op woensdag 11 november 2009 13:18 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
overwhere? OVERTHERE!
nee maar wtf?
Doeiquote:Op woensdag 11 november 2009 13:17 schreef kaatjhuh het volgende:
ik ga naar mijn werk
Ik heb gewone kruidnootjesquote:Op woensdag 11 november 2009 13:21 schreef PeZu het volgende:
ik heb bolletje
chocolade kruidnoten
truffel kruidnoten
karamel kruidnoten
![]()
mijn tanden doen nu al pijn
Werkse!quote:Op woensdag 11 november 2009 13:17 schreef kaatjhuh het volgende:
ik ga naar mijn werk
quote:Op woensdag 11 november 2009 13:15 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Tokkies, allemaal tokkies in Purmerend!
Maar zonder gekheid, was het een middelbare school of MBO oid?
Sjesus, bizar gewoon! Ik word daar altijd een beetje naar van... wat bezielt dat soort mensen?quote:Op woensdag 11 november 2009 13:25 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
![]()
Middelbaar, jongen van 17 heeft er 1 van 16 een mes tussen zijn ribben gedouwd. Hij overleeft het wel trouwens.
School heeft al een reputatie onder de jeugd
Altijd al een bende daar
Ja. Nou. Sorryquote:Op woensdag 11 november 2009 13:28 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Sjesus, bizar gewoon! Ik word daar altijd een beetje naar van... wat bezielt dat soort mensen?
quote:Op woensdag 11 november 2009 13:30 schreef PownijN het volgende:
Jullie merkten het vast al, maar ik ben weg![]()
![]()
Niet grappig... Jij steekt geen mensen neer. En als je serieus al zo jong zo met andere mensen omgaat dan zit er echt een serieus steekje los... En ik vraag me altijd af waar de ouders zijn in dit geheelquote:
ik doe een wilde gokquote:Op woensdag 11 november 2009 13:34 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Niet grappig... Jij steekt geen mensen neer. En als je serieus al zo jong zo met andere mensen omgaat dan zit er echt een serieus steekje los... En ik vraag me altijd af waar de ouders zijn in dit geheel
Het komt allemaal door Modern Warfare 2!quote:Op woensdag 11 november 2009 13:34 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Niet grappig... Jij steekt geen mensen neer. En als je serieus al zo jong zo met andere mensen omgaat dan zit er echt een serieus steekje los... En ik vraag me altijd af waar de ouders zijn in dit geheel
Nee, Centrumquote:Op woensdag 11 november 2009 13:18 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
overwhere? OVERTHERE!
nee maar wtf?
Ja, zoiets inderdaadquote:Op woensdag 11 november 2009 13:36 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik doe een wilde gok
pappa is weg, mamma zit thuis met huil baby nummer 6 van man nummer 3
Verbieden dat spel!quote:Op woensdag 11 november 2009 13:36 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Het komt allemaal door Modern Warfare 2!
Nee naja.. het zal vast door iets getriggerd zijn inderdaad en er zit inderdaad een steekje los maar goed die zul je altijd houden helaas.. En de ouders sja.. Die kunnen moeilijk op je 16e nog iedere dag mee naar school hè?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |