quote:Op woensdag 11 november 2009 12:26 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
dat weet ik schatjeIk heb ;t over modern warfare 2.
Hoezo is dat zo erg?quote:Op woensdag 11 november 2009 12:23 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Neeeeewaarom doet iedereen dat
quote:
quote:
wat een warm onthaal van iedereenquote:
Kaatjhuhquote:Op woensdag 11 november 2009 12:29 schreef kaatjhuh het volgende:
[..]
[..]
[..]
wat een warm onthaal van iedereen![]()
maar ik heb zekers nog even gesport hoor
vandaag deed ik bodyshapequote:
houd je nogwel van me?quote:
Ja natuurlijk wel kippeboutjequote:Op woensdag 11 november 2009 12:37 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
houd je nogwel van me?
ik vind ;t bij voorbaat al stom. gewoon omdat Edwin al een week van te voren begon te bleren erover. en gewoon zodra die uitkwam om middernacht in de winkel stond.
quote:Op woensdag 11 november 2009 12:29 schreef kaatjhuh het volgende:
[..]
[..]
[..]
wat een warm onthaal van iedereen![]()
maar ik heb zekers nog even gesport hoor
misschien wat voor mij.quote:Op woensdag 11 november 2009 12:34 schreef kaatjhuh het volgende:
[..]
vandaag deed ik bodyshape
korte uitleg voor degene die t niet kent:
BODY-SHAPE/BBB
Wat is BODYSHAPE?
Bij Bodyshape worden geen materialen gebruikt. Bodyshape is een groepsles gericht op het uithoudingsvermogen, calorieverbruik en het verstevigen en versterken van de verschillende spiergroepen d.m.v. (grond) oefeningen. Bodyshape verbetert je hart- en longfunctie en versterkt de spieren zodat je inspanningen makkelijker aankunt.
Voor wie is BODYSHAPE?
Voor iedereen die van een sportieve uitdaging houdt is Bodyshape de ultieme workout om je algehele conditie te verbeteren.
De kracht van BODYSHAPE
Door de combinatie van enerzijds werken aan het uithoudingsvermogen en anderzijds het versterken van de verschillende spiergroepen, maakt Bodyshape tot een zeer complete workout in 1 uur.
* Verbetering van het uithoudingsvermogen
* Vermindering van het vetpercentage
* Verbetering van het spieruithoudingsvermogen
* Vermindering van het lichaamsgewicht
* Coordinatie
Ikke niet, ben gewoon op na school even langs de freerecord shop geweestquote:Op woensdag 11 november 2009 12:37 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Ja natuurlijk wel kippeboutje
Ik heb hem gewoon laten bezorgen
quote:
dan is het goed zoet appeltje van mequote:Op woensdag 11 november 2009 12:37 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Ja natuurlijk wel kippeboutje
Ik heb hem gewoon laten bezorgen
goeie middagquote:
was wel zwaar maar goed t hoort erbijquote:Op woensdag 11 november 2009 12:37 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]was het leuk?
![]()
en even? je moet wel wat langer dan even!
maar jij hoeft het ook niet te spelenquote:Op woensdag 11 november 2009 12:40 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
dan is het goed zoet appeltje van me
alsnog. Ik vind ;t stom.
quote:Op woensdag 11 november 2009 12:39 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
misschien wat voor mij.Vooral het hart-/longfunctie deel.
Spetterpoepje met pitjesquote:Op woensdag 11 november 2009 12:40 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
dan is het goed zoet appeltje van me
alsnog. Ik vind ;t stom.
Oh ik zou al zeggen, 'even' klinkt alsof je na een kwartier ofzo geen zin meer had.quote:Op woensdag 11 november 2009 12:40 schreef kaatjhuh het volgende:
[..]
goeie middag
[..]
was wel zwaar maar goed t hoort erbij
gewone les van 55 minuten geen extra dingen erbij gedaan voor of natijd
Dat klopt. Ik wil wel een ps3 met soul caliber IV.quote:Op woensdag 11 november 2009 12:40 schreef Trevland het volgende:
[..]
maar jij hoeft het ook niet te spelen
iets met verstokte roker enzulksquote:
Een PS3 heb ik al!quote:Op woensdag 11 november 2009 12:45 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Dat klopt. Ik wil wel een ps3 met soul caliber IV.
bah.quote:
tof.quote:
doeiquote:
nee er is z'n vrouw die je moet nadoenquote:Op woensdag 11 november 2009 12:44 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Oh ik zou al zeggen, 'even' klinkt alsof je na een kwartier ofzo geen zin meer had.
en mag je zelf verzinnen wat je gaat doen dan steeds?
waarom verbaast me dit niks na jou vorige opmerkingquote:Op woensdag 11 november 2009 12:45 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
iets met verstokte roker enzulks
wat?quote:
Dan zou je toch even moeten sparenquote:Op woensdag 11 november 2009 12:45 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Dat klopt. Ik wil wel een ps3 met soul caliber IV.
ik bedoel elke x als je gaat sporten dat je iets anders kan gaan doen ofzo.quote:Op woensdag 11 november 2009 12:47 schreef kaatjhuh het volgende:
[..]
nee er is z'n vrouw die je moet nadoen
[..]
waarom verbaast me dit niks na jou vorige opmerking
quote:Op woensdag 11 november 2009 12:48 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
ik bedoel elke x als je gaat sporten dat je iets anders kan gaan doen ofzo.
ik weet het niet, ik had astma kunnen hebben, of heel veel allergieen.
sport is tof.quote:
welk liedje?quote:Op woensdag 11 november 2009 12:49 schreef PownijN het volgende:
[..]
Dat liedje.... Ik ben gewoon weer vrolijk nu
Ik kan geen normale versie vindenquote:Op woensdag 11 november 2009 12:49 schreef Trevland het volgende:
[..]
en nu in het Nederlands, dat is al lastig zat
Ik zwem, dus k merk mijn zweet nietquote:Op woensdag 11 november 2009 12:50 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
sport is tof.veel zweten minder.
t hoort erbijquote:Op woensdag 11 november 2009 12:50 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
sport is tof.veel zweten minder.
quote:Op woensdag 11 november 2009 12:52 schreef PownijN het volgende:
[..]
Ik zwem, dus k merk mijn zweet niet
Geen wonder dat je blij bentquote:Op woensdag 11 november 2009 12:51 schreef PownijN het volgende:
[..]
Ik kan geen normale versie vinden
Vanaf 57 seconden
Maar met rennen ofzo, of fietsen, zweet ik vrij snel, wel vervelendquote:Op woensdag 11 november 2009 12:54 schreef kaatjhuh het volgende:
[..]
t hoort erbij
[..]
zal nog wat wezen als je t zou merken in t zwembad
lang leve de douchequote:Op woensdag 11 november 2009 12:56 schreef PownijN het volgende:
[..]
Maar met rennen ofzo, of fietsen, zweet ik vrij snel, wel vervelend..
Dat wel maar gewoon blijquote:Op woensdag 11 november 2009 12:56 schreef PownijN het volgende:
[..]
Is toch gewoon een mooi nummer?!
Dat klopt, maar als op fiets naar een verjaardag ofzo... Daar ga ik niet douchenquote:
daar zit weer wat inquote:Op woensdag 11 november 2009 13:00 schreef PownijN het volgende:
[..]
Dat klopt, maar als op fiets naar een verjaardag ofzo... Daar ga ik niet douchen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There's a virus in my system
There's a virus in my brain
There's a virus in my system
And it's driving me insane
ik ookquote:Op woensdag 11 november 2009 13:04 schreef PownijN het volgende:
Ik heb weekend hoor, Pezu
google streetvieuw topic!!!!
Volgens mij nietquote:Op woensdag 11 november 2009 13:07 schreef Marijkezwolle het volgende:
M'n moeder is net even gezellig op de thee geweest
Heb ik nog iets gemist?
quote:Op woensdag 11 november 2009 13:03 schreef PeZu het volgende:
is iedereen lekker aan het werk
ik moet zo nogSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
oud & nieuw in de zon vieren :)
kiss from a little thing
jaquote:Op woensdag 11 november 2009 13:07 schreef Marijkezwolle het volgende:
Heb ik nog iets gemist?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There's a virus in my system
There's a virus in my brain
There's a virus in my system
And it's driving me insane
eej wat t lekkere thee??quote:Op woensdag 11 november 2009 13:07 schreef Marijkezwolle het volgende:
Heb ik nog iets gemist?
ik heb vrijquote:
redrum redrumquote:Op woensdag 11 november 2009 13:13 schreef c0nd0r het volgende:
Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeere's Johnny!
Waar ik zie hem nietquote:Op woensdag 11 november 2009 13:13 schreef c0nd0r het volgende:
Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeere's Johnny!
quote:Op woensdag 11 november 2009 13:09 schreef PeZu het volgende:
[..]
jaOh noes! Die had ik inderdaad moeten hebbenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
Zij vond van wel, ik had koffiequote:Op woensdag 11 november 2009 13:09 schreef kaatjhuh het volgende:
[..]
eej wat t lekkere thee??
geen idee wat je gemist hebt hier
werken in een verpleeghuisquote:Op woensdag 11 november 2009 13:09 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik heb vrij![]()
wat moet je zo gaan doen?
Tokkies, allemaal tokkies in Purmerend!quote:Op woensdag 11 november 2009 13:15 schreef Ezechielk het volgende:
Er is een leerling neergestoken op een school hier in Purmereutel
Nee.quote:Op woensdag 11 november 2009 12:51 schreef PownijN het volgende:
[..]
Ik kan geen normale versie vinden
Vanaf 57 seconden
opeens is het zwembad veel voller dan eerst =Dquote:Op woensdag 11 november 2009 12:52 schreef PownijN het volgende:
[..]
Ik zwem, dus k merk mijn zweet niet
hoi.quote:Op woensdag 11 november 2009 13:00 schreef PeZu het volgende:
goooooooooooooooooooooooooooooedemiddag
ook goedquote:Op woensdag 11 november 2009 13:15 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Zij vond van wel, ik had koffie
wij moeten ook nog steeds een x theeleuten.quote:Op woensdag 11 november 2009 13:07 schreef Marijkezwolle het volgende:
Heb ik nog iets gemist?
overwhere? OVERTHERE!quote:Op woensdag 11 november 2009 13:15 schreef Ezechielk het volgende:
Er is een leerling neergestoken op een school hier in Purmereutel
ga je naaktzwemmen?quote:Op woensdag 11 november 2009 13:16 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Nee.
[..]
opeens is het zwembad veel voller dan eerst =D
zwemmen is tof. ik zou eigenlijk met m;n beste vriendin elke week gaan zwemmen, maar ;t komt er steeds niet van.Sowieso gebrek aan zwemkleding.
[..]
hoi.
werkzequote:Op woensdag 11 november 2009 13:17 schreef kaatjhuh het volgende:
ik ga naar mijn werk
prettige middag./avond hier
quote:Op woensdag 11 november 2009 13:17 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
wij moeten ook nog steeds een x theeleuten.
quote:Op woensdag 11 november 2009 13:18 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
overwhere? OVERTHERE!
nee maar wtf?
Doeiquote:Op woensdag 11 november 2009 13:17 schreef kaatjhuh het volgende:
ik ga naar mijn werk
Ik heb gewone kruidnootjesquote:Op woensdag 11 november 2009 13:21 schreef PeZu het volgende:
ik heb bolletje
chocolade kruidnoten
truffel kruidnoten
karamel kruidnoten
![]()
mijn tanden doen nu al pijn
Werkse!quote:Op woensdag 11 november 2009 13:17 schreef kaatjhuh het volgende:
ik ga naar mijn werk
quote:Op woensdag 11 november 2009 13:15 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Tokkies, allemaal tokkies in Purmerend!
Maar zonder gekheid, was het een middelbare school of MBO oid?
Sjesus, bizar gewoon! Ik word daar altijd een beetje naar van... wat bezielt dat soort mensen?quote:Op woensdag 11 november 2009 13:25 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
![]()
Middelbaar, jongen van 17 heeft er 1 van 16 een mes tussen zijn ribben gedouwd. Hij overleeft het wel trouwens.
School heeft al een reputatie onder de jeugd
Altijd al een bende daar
Ja. Nou. Sorryquote:Op woensdag 11 november 2009 13:28 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Sjesus, bizar gewoon! Ik word daar altijd een beetje naar van... wat bezielt dat soort mensen?
quote:Op woensdag 11 november 2009 13:30 schreef PownijN het volgende:
Jullie merkten het vast al, maar ik ben weg![]()
![]()
Niet grappig... Jij steekt geen mensen neer. En als je serieus al zo jong zo met andere mensen omgaat dan zit er echt een serieus steekje los... En ik vraag me altijd af waar de ouders zijn in dit geheelquote:
ik doe een wilde gokquote:Op woensdag 11 november 2009 13:34 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Niet grappig... Jij steekt geen mensen neer. En als je serieus al zo jong zo met andere mensen omgaat dan zit er echt een serieus steekje los... En ik vraag me altijd af waar de ouders zijn in dit geheel
Het komt allemaal door Modern Warfare 2!quote:Op woensdag 11 november 2009 13:34 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Niet grappig... Jij steekt geen mensen neer. En als je serieus al zo jong zo met andere mensen omgaat dan zit er echt een serieus steekje los... En ik vraag me altijd af waar de ouders zijn in dit geheel
Nee, Centrumquote:Op woensdag 11 november 2009 13:18 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
overwhere? OVERTHERE!
nee maar wtf?
Ja, zoiets inderdaadquote:Op woensdag 11 november 2009 13:36 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik doe een wilde gok
pappa is weg, mamma zit thuis met huil baby nummer 6 van man nummer 3
Verbieden dat spel!quote:Op woensdag 11 november 2009 13:36 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Het komt allemaal door Modern Warfare 2!
Nee naja.. het zal vast door iets getriggerd zijn inderdaad en er zit inderdaad een steekje los maar goed die zul je altijd houden helaas.. En de ouders sja.. Die kunnen moeilijk op je 16e nog iedere dag mee naar school hè?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |