bah.quote:
tof.quote:
doeiquote:
nee er is z'n vrouw die je moet nadoenquote:Op woensdag 11 november 2009 12:44 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Oh ik zou al zeggen, 'even' klinkt alsof je na een kwartier ofzo geen zin meer had.
en mag je zelf verzinnen wat je gaat doen dan steeds?
waarom verbaast me dit niks na jou vorige opmerkingquote:Op woensdag 11 november 2009 12:45 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
iets met verstokte roker enzulks
wat?quote:
Dan zou je toch even moeten sparenquote:Op woensdag 11 november 2009 12:45 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Dat klopt. Ik wil wel een ps3 met soul caliber IV.
ik bedoel elke x als je gaat sporten dat je iets anders kan gaan doen ofzo.quote:Op woensdag 11 november 2009 12:47 schreef kaatjhuh het volgende:
[..]
nee er is z'n vrouw die je moet nadoen
[..]
waarom verbaast me dit niks na jou vorige opmerking
quote:Op woensdag 11 november 2009 12:48 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
ik bedoel elke x als je gaat sporten dat je iets anders kan gaan doen ofzo.
ik weet het niet, ik had astma kunnen hebben, of heel veel allergieen.
sport is tof.quote:
welk liedje?quote:Op woensdag 11 november 2009 12:49 schreef PownijN het volgende:
[..]
Dat liedje.... Ik ben gewoon weer vrolijk nu
Ik kan geen normale versie vindenquote:Op woensdag 11 november 2009 12:49 schreef Trevland het volgende:
[..]
en nu in het Nederlands, dat is al lastig zat
Ik zwem, dus k merk mijn zweet nietquote:Op woensdag 11 november 2009 12:50 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
sport is tof.veel zweten minder.
t hoort erbijquote:Op woensdag 11 november 2009 12:50 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
sport is tof.veel zweten minder.
quote:Op woensdag 11 november 2009 12:52 schreef PownijN het volgende:
[..]
Ik zwem, dus k merk mijn zweet niet
Geen wonder dat je blij bentquote:Op woensdag 11 november 2009 12:51 schreef PownijN het volgende:
[..]
Ik kan geen normale versie vinden
Vanaf 57 seconden
Maar met rennen ofzo, of fietsen, zweet ik vrij snel, wel vervelendquote:Op woensdag 11 november 2009 12:54 schreef kaatjhuh het volgende:
[..]
t hoort erbij
[..]
zal nog wat wezen als je t zou merken in t zwembad
lang leve de douchequote:Op woensdag 11 november 2009 12:56 schreef PownijN het volgende:
[..]
Maar met rennen ofzo, of fietsen, zweet ik vrij snel, wel vervelend..
Dat wel maar gewoon blijquote:Op woensdag 11 november 2009 12:56 schreef PownijN het volgende:
[..]
Is toch gewoon een mooi nummer?!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |