Wouden? Wouden zijn grote bossen, Trevquote:Op donderdag 3 december 2009 11:15 schreef Trevland het volgende:
[..]
Maar afgelopen vrijdag was die er niet en wij wouden maandag een actie opzetten
Ik wou, wij wouden?quote:Op donderdag 3 december 2009 11:18 schreef ajf het volgende:
[..]
Wouden? Wouden zijn grote bossen, Trev
wat jij wildquote:Op donderdag 3 december 2009 11:18 schreef ajf het volgende:
[..]
Wouden? Wouden zijn grote bossen, Trev
Wij wildenquote:
Ik heb een hekel aan wilden die geen wouden gebruikenquote:
In het pingwingei's ookquote:Op donderdag 3 december 2009 11:19 schreef Trevland het volgende:
[..]
In het Trevs is dat correct taal gebruik
Ze wouwden nietquote:Op donderdag 3 december 2009 11:19 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
Ik heb een hekel aan wilden die geen wouden gebruiken
Wild loopt in de woudenquote:
WAAR!?quote:
Niet zeikenquote:Op donderdag 3 december 2009 11:21 schreef Trevland het volgende:
maar ik mis nog de correcte OP en ja dat heb ik gisteren ook in deel 2 gedaan
Maar jij keek het nooit zei je?quote:Op donderdag 3 december 2009 11:15 schreef ajf het volgende:
[..]
Vind je?Ik stel alleen een vraag
Kan nooit genoeg zijn eigenlijk
Neinquote:
Guten morgen!quote:
Oh wacht... Da's waarquote:Op donderdag 3 december 2009 11:22 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Maar jij keek het nooit zei je?
He will say zhis only once!quote:Op donderdag 3 december 2009 11:23 schreef Trevland het volgende:
[..]
Morge![]()
do you have good nose ore bad nose?
quote:
Te laat, ik heb je al gesignaleerdquote:Op donderdag 3 december 2009 11:22 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
WAAR!?
* Pingwingei duikt onder
Ga je me nu aangeven?quote:Op donderdag 3 december 2009 11:25 schreef minkuukel het volgende:
[..]
Te laat, ik heb je al gesignaleerd
quote:Op donderdag 3 december 2009 11:23 schreef Trevland het volgende:
[..]
Morge![]()
do you have good nose ore bad nose?
Zhe Maria wit zhe big boebiesquote:
Ik bescherm je wel hoor!quote:
quote:
Das fout het is The Fallen Madonna whit the big boobiesquote:Op donderdag 3 december 2009 11:27 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Zhe Maria wit zhe big boebies
Ik ben ook heel aardigquote:Op donderdag 3 december 2009 11:28 schreef Pingwingei het volgende:
[..]![]()
![]()
Dat vind ik nou zo ontzettend aardig!
Dat weet ikquote:
quote:Op donderdag 3 december 2009 11:30 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
Dat weet ikMaar iemand aardig vinden en weten dat iemand aardig is zijn 2 verschillende dingen
Ik heb dat alleen als ik flink heb zitten schijtenquote:
Dat ook maar soms als ik toch nodig moet lucht het wel opquote:Op donderdag 3 december 2009 11:30 schreef ajf het volgende:
[..]
Ik heb dat alleen als ik flink heb zitten schijten
Dan hb je nog nooit ontiegelijk moeten pissenquote:Op donderdag 3 december 2009 11:30 schreef ajf het volgende:
[..]
Ik heb dat alleen als ik flink heb zitten schijten
Zo vaak. Maar als je echt lekker heb zitten schijten geeft dat toch een leger gevoelquote:Op donderdag 3 december 2009 11:31 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
Dan hb je nog nooit ontiegelijk moeten pissen
Of een enorme huilbui gehadquote:Op donderdag 3 december 2009 11:31 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
Dan hb je nog nooit ontiegelijk moeten pissen
Ik huil nooitquote:Op donderdag 3 december 2009 11:32 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Of een enorme huilbui gehad
Dat lucht ook op soms
quote:Op donderdag 3 december 2009 11:32 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Of een enorme huilbui gehad
Dat lucht ook op soms
Nooit?quote:
Da's waar!quote:Op donderdag 3 december 2009 11:34 schreef Pingwingei het volgende:
[..]Maar dat telt ook voor boos zijn en lachen
Sommige mensen doen dat nu eenmaal niet... Anderen weer welquote:Op donderdag 3 december 2009 11:35 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nooit?Nooit nooit? Ook niet als iemand overleden is ofzo?
En lachen dat doen wij het liefstquote:Op donderdag 3 december 2009 11:34 schreef Pingwingei het volgende:
[..]Maar dat telt ook voor boos zijn en lachen
Met hete cheerleaders?quote:Op donderdag 3 december 2009 11:37 schreef Trevland het volgende:
[..]
En lachen dat doen wij het liefst![]()
![]()
![]()
Ik heb één keer in mijn leven gehuild. Maar ik ben wel verdrietig als er iemand overleden is maar ik kan gewoon niet huilenquote:Op donderdag 3 december 2009 11:35 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nooit?Nooit nooit? Ook niet als iemand overleden is ofzo?
Ow, da's wel lastig danquote:Op donderdag 3 december 2009 11:40 schreef ajf het volgende:
[..]
Ik heb één keer in mijn leven gehuild. Maar ik ben wel verdrietig als er iemand overleden is maar ik kan gewoon niet huilen
Nee, kuukje is liefquote:Op donderdag 3 december 2009 11:40 schreef minkuukel het volgende:
[..]
Nee vriend, zo zit Kuuk niet inmekaar
Nee hoor niet echtquote:
Moet ik nu blij of heel bang worden?quote:Op donderdag 3 december 2009 11:40 schreef minkuukel het volgende:
[..]
Nee vriend, zo zit Kuuk niet inmekaar
Je hoeft niet bang te zijn voor Kuuk de verschrikkelijkequote:Op donderdag 3 december 2009 11:41 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
Moet ik nu blij of heel bang worden?
Gelukkig maarquote:
Hoiquote:
Vrouwen hebben datquote:Op donderdag 3 december 2009 11:44 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Gelukkig maar
Ik heb het andersom, ik kan juist om hele stomme dingen huilen (een lekke band bijvoorbeeld als ik m'n dag niet heb) en dan kan ik het ook niet inhouden
quote:Op donderdag 3 december 2009 11:46 schreef ajf het volgende:
[..]
Vrouwen hebben datVooral een periode per maand
Maar ik kan slecht tegen huilende vrouwen
Op je knieën!quote:Op donderdag 3 december 2009 11:47 schreef Trevland het volgende:
[..]
Sorry dat ik je in de steek heb gelaten, vergeef je het mij?
Je kunt te ver gaan mopjequote:
Tuurlijk mopquote:Op donderdag 3 december 2009 11:53 schreef Trevland het volgende:
[..]
Oh grote Condorvergeef je het me?
Haha ze gebruiken het wel veel als excuusquote:Op donderdag 3 december 2009 11:50 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Daar hoef ik echt die periode van de maand niet voor te hebben hoor
Dan word ik veelal onhandig
Oh ja, dat wist ik jaMaar misschien is dat dus wel omdat je zelf niet echt kunt huilen?
Je bent wel onderdanig, Trev!quote:Op donderdag 3 december 2009 11:53 schreef Trevland het volgende:
[..]
Oh grote Condorvergeef je het me?
Soms moet je toch watquote:Op donderdag 3 december 2009 11:55 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Je bent wel onderdanig, Trev!
Omdat?quote:
quote:
Ik niet wil hebben dat mijn kloon tweeling broertje boos op mij isquote:
Noouuu Trev, we zien het vaker van jequote:Op donderdag 3 december 2009 11:58 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik niet wil hebben dat mijn kloon tweeling broertje boos op mij ismaar het is ook een uitzondering niet dat ik altijd dat doe
Ja, dat is waar... Er zijn inderdaad vrouwen die het misbruiken. Daarom baal ik er wel eens van dat ik het niet kan ophouden, want dan lijk ik op zo'n vrouwquote:Op donderdag 3 december 2009 11:55 schreef ajf het volgende:
[..]
Haha ze gebruiken het wel veel als excuusNiet alle vrouwen hebben er ook last van
Nee ik kan er gewoon niet mee omgaan en weet nooit hoe ik moet reagerenIk ben dan altijd in staat een of andere lompe opmerking te maken waardoor ik het alleen maar erger maak
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |