Bij mij werkt dat regelmatig ook niet. Zo deed ie het vorige week helemaal niet en nu weer welquote:Op donderdag 3 december 2009 12:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Abn heeft iets heel handigs. Je saldo checken via MSN. Ben bang dat abn mij op blok heeft gegooid want ik kan dus niet mn saldo nakijken, moet helemaal inloggen en dat is kut. Vroeg me af of meer dat probleem hadden
Leer het dan waarderenquote:Op donderdag 3 december 2009 12:36 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Wij hadden altijd thee met melk en suiker op de naschoolse opvang
Koffie lust ik niet. Bier lust ik wel, maar vind het niet lekker en proef niet veel verschil tussen bieren
En nu ga ik, ik moet een trein halen
Ik wist niet eens dat dat kon.quote:Op donderdag 3 december 2009 12:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Abn heeft iets heel handigs. Je saldo checken via MSN. Ben bang dat abn mij op blok heeft gegooid want ik kan dus niet mn saldo nakijken, moet helemaal inloggen en dat is kut. Vroeg me af of meer dat probleem hadden
quote:Op donderdag 3 december 2009 12:36 schreef Trevland het volgende:
[..]
Als je de verteller eerst een paar keer goed om zich heen ziet kijken
Jep. Was voor basisschool kindjes hequote:Op donderdag 3 december 2009 12:37 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Leer het dan waarderen![]()
En thee met melk?
Je kan niet alle moppen kennenquote:
Das waarquote:Op donderdag 3 december 2009 12:40 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Je kan niet alle moppen kennen
Dan alsnogquote:Op donderdag 3 december 2009 12:38 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Jep. Was voor basisschool kindjes he
En wordt geloof ik ook door volwassenen regelmatig gedronken in bepaalde landen.
Oh, en ik heb heulemaal geen behoefte om het te leren waarderen![]()
Hope so want dat inloggen is zo omslachtig als je via msn gewent bentquote:Op donderdag 3 december 2009 12:37 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Bij mij werkt dat regelmatig ook niet. Zo deed ie het vorige week helemaal niet en nu weer welDus denk niet dat ze je geblokt hebben
dat is vet handig.quote:Op donderdag 3 december 2009 12:37 schreef ajf het volgende:
[..]
Ik wist niet eens dat dat kon.Maar als je sowieso moet inloggen kan je beter gewoon met je apparaatje kijken.
Succes, veel plezier en tot morgen liefjequote:Op donderdag 3 december 2009 12:43 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ik ben weg lieverds! Eerst rijles en dan naar Placebo!Tot morgen!
Doei Doeiquote:Op donderdag 3 december 2009 12:43 schreef Marijkezwolle het volgende:
Via de site doe ik het al jaren. Ook snel en handigquote:Op donderdag 3 december 2009 12:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
dat is vet handig.
maar dan moet het wel werken
Bel maar als ik je van het station moet halenquote:Op donderdag 3 december 2009 12:43 schreef Marijkezwolle het volgende:
beetje laat maar toch:quote:Op donderdag 3 december 2009 12:43 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ja is een onderzoek van Pantein. Die hebben in mijn regio verschillende bejaardentehuizen en hebben ook veel thuiszorg dingen.quote:Op donderdag 3 december 2009 12:29 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wat een nuttig onderzoek!Tof hoor
Doe je dat in opdracht van iets/iemand?
Ik ookquote:
ik ben gewoon vrij vandaag. ach straks is t zo 14.30 dan ga ik naar en verjaardag toe en vanavond weer sporten dus kom uiteindelijk mijn dag wel doorquote:Op donderdag 3 december 2009 13:02 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik ook en dat terwijl ik op school zit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |