Ligt dat niet een beetje aan het moment? Zoiets als geen baby grappen wanneer Eric in de buurt is enzoquote:Op donderdag 3 december 2009 12:24 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik heb vaak zat dat ik opmerkingen maak dat ik dan van die blikken krijg en als iemand anders hem maakt het dan in eens wel leuk is
Ik nog 1 uur en 20 min en dan weekendquote:Op donderdag 3 december 2009 12:24 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Vanmorgen wel ja. Nu terug op kantoor voor nog een klein beetje papierwerk. En dan naar huis, boodschappen doen voor zaterdag
Maar die grappen zijn ook wel een beetje op het randjequote:Op donderdag 3 december 2009 12:25 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ligt dat niet een beetje aan het moment? Zoiets als geen baby grappen wanneer Eric in de buurt is enzo
Dan snap ik ook waarom je dan van die blikken krijgtquote:Op donderdag 3 december 2009 12:25 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Ik heb vaak dat ik merk dat ik teveel met jongens omga en hun humor heb overgenomen, maar het staat zo vreemd als een meisje schunnige grapjes maakt over meisjes
quote:Op donderdag 3 december 2009 12:25 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ligt dat niet een beetje aan het moment? Zoiets als geen baby grappen wanneer Eric in de buurt is enzo
Mjah, klopt. De een kan er wel tegen, de ander niet.quote:Op donderdag 3 december 2009 12:27 schreef Trevland het volgende:
[..]
Maar die grappen zijn ook wel een beetje op het randje
quote:
Jamaar ik had net een mooie voor rulerofdeath als reactie op die van jullie, maar dat kan ik ook niet zeggen natuurlijk. Dat zou heel vreemd zijnquote:Op donderdag 3 december 2009 12:27 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dan snap ik ook waarom je dan van die blikken krijgt
Wat een nuttig onderzoek!quote:Op donderdag 3 december 2009 12:23 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Dat gaat over apparatuur die ervoor zorgt dat mensen (in dit geval bejaarden) langer thuis kunnen blijven wonen. Bijvoorbeeld alarmsystemen voor als ze hulp nodig hebben. Wij moeten onderzoeken in hoeverre de bejaarden daar interesse in hebben.
Omdat dit over een paar maanden op een redelijk grote schaal onderzocht moet worden zijn we bezig een flash applicatie te maken die mensen dan onder begeleiding in kunnen vullen.
Ook gaan we nog een presentatie maken waarin voorlichting word gegeven
Dat is net zo iets van wanneer weetje dat er een goede neger mop komtquote:Op donderdag 3 december 2009 12:28 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Mjah, klopt. De een kan er wel tegen, de ander niet.
Je weet waarom ik er nu even niet tegen kan. Over 6 jaar kan ik er weer om lachenquote:Op donderdag 3 december 2009 12:28 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Mjah, klopt. De een kan er wel tegen, de ander niet.
Tuurlijk welquote:Op donderdag 3 december 2009 12:29 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Jamaar ik had net een mooie voor rulerofdeath als reactie op die van jullie, maar dat kan ik ook niet zeggen natuurlijk. Dat zou heel vreemd zijn
Veel van de negers die ik ken, kunnen tegen dat soort moppen. Tenminste, bij mij vandaan in ieder gevalquote:Op donderdag 3 december 2009 12:29 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat is net zo iets van wanneer weetje dat er een goede neger mop komt
"Dat is net als bier/koffie, dat moet je léren waarderen"quote:
Ik ben er ook mee opgehoudenquote:Op donderdag 3 december 2009 12:29 schreef ajf het volgende:
[..]
Je weet waarom ik er nu even niet tegen kan. Over 6 jaar kan ik er weer om lachen
Maar weet je ook het antwoord op wat ik dan zeiquote:Op donderdag 3 december 2009 12:31 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Veel van de negers die ik ken, kunnen tegen dat soort moppen. Tenminste, bij mij vandaan in ieder geval
Wat is er nu weer?quote:
Ja dat ben jequote:
Abn heeft iets heel handigs. Je saldo checken via MSN. Ben bang dat abn mij op blok heeft gegooid want ik kan dus niet mn saldo nakijken, moet helemaal inloggen en dat is kut. Vroeg me af of meer dat probleem haddenquote:
En koffie met melk en/of suiker is voor homo's, zwart is voor echte mannenquote:Op donderdag 3 december 2009 12:31 schreef Xaryna het volgende:
[..]
"Dat is net als bier/koffie, dat moet je léren waarderen"
Neequote:Op donderdag 3 december 2009 12:31 schreef Trevland het volgende:
[..]
Maar weet je ook het antwoord op wat ik dan zei, ik ken ook genoeg moppen
Wij hadden altijd thee met melk en suiker op de naschoolse opvangquote:Op donderdag 3 december 2009 12:34 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
En koffie met melk en/of suiker is voor homo's, zwart is voor echte mannen
ONZ SC#Zwarte koffie is mannelijk,melk en suiker voor homo´s
Net als grolsch geen bier is
ONZ SC#Echte mannen drinken Hertog Jan, josti's Grolsch
quote:Op donderdag 3 december 2009 12:36 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Wij hadden altijd thee met melk en suiker op de naschoolse opvang
Koffie lust ik niet. Bier lust ik wel, maar vind het niet lekker en proef niet veel verschil tussen bieren
En nu ga ik, ik moet een trein halen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |