quote:Op donderdag 3 december 2009 22:18 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Kut, dat valt straks onder mijn werkgebied. Inclusief informatievoorziening...
Volgens mij was er een stroomstoring.
Ik heb ook niet goed opgelet, ik ben vandaag de deur niet uitgeweest.quote:Op donderdag 3 december 2009 22:28 schreef Crientj het volgende:
[..]
Neh, sein/wisselstoring bleek later.
Jep, aldus LeeuwarderCourant.quote:Op donderdag 3 december 2009 22:28 schreef Crientj het volgende:
[..]
Neh, sein/wisselstoring bleek later.
quote:Treinstoring bij Leeuwarden voorbij
LC | Gepubliceerd op 03 december 2009, 18:27
LEEUWARDEN -
– Treinreizigers kunnen weer ongestoord reizen naar en van Leeuwarden.
Kort na zes uur vertrok vanuit Leeuwarden de eerste trein richting Harlingen. Kort hierna zouden treinen volgen richting Sneek, Groningen en Heerenveen, zo is omgeroepen op het perron.
De wisselstoring was tegen vier uur ontstaan, in de naaste omgeving van Leeuwarden. Reizigers zijn per bus vervoerd.
Hopelijk kan je dan ook de Thalys op de foto krijgenquote:Op donderdag 3 december 2009 22:47 schreef greavy het volgende:
...
Oja, ik ga ook nog een reisverslagje met foto's maken, onderweg dus een kladblok bij me![]()
Pak dan Hengelo - Wierden, kun je de trein naar Mariënberg ook nog meenemen in het plaatjequote:Op donderdag 3 december 2009 09:42 schreef dennistd het volgende:
Als je het vergelijkt met Hengelo-Almelo, dat is ongeveer dezelfde afstand, en daar gaat het ook goed met elk halfuur een goederenpad (en daar zitten 2 stopper ipv 1).
Mooie plaat, in april liep ik ook even in Berlijn rond.quote:
Dan weet ik er nog wel 1. Op de lijn Almelo-Marienberg vlak bij Almelo heb je een brug over een zijtak van het twente kanaal (dacht dat t kanaal zo heete), en het is een diesel lijn.quote:Op vrijdag 4 december 2009 00:17 schreef knars het volgende:
om nog even aan te halen op de bovenleidingloze bruggen in het vorige topic - de brug over de Gouwe bij Alphen aan den Rijn is er ook zo een.
quote:Op vrijdag 4 december 2009 00:41 schreef STTSJT het volgende:
[..]
Dan weet ik er nog wel 1. Op de lijn Almelo-Marienberg vlak bij Almelo heb je een brug over een zijtak van het twente kanaal (dacht dat t kanaal zo heete), en het is een diesel lijn.
Mooi foto, goed verhaal erbij! Grappig dat je er nu mee komt. Aanstaande zondag ga ik naar Berlin Hbf.quote:
* Guppy wil ook weer!quote:Op vrijdag 4 december 2009 00:47 schreef Socios het volgende:
[..]
Mooi foto, goed verhaal erbij! Grappig dat je er nu mee komt. Aanstaande zondag ga ik naar Berlin Hbf.
Whehehequote:Twee als Zwarte Piet verklede studenten van het ROC Flevoland zijn door een conducteur uit de trein gezet op station Almere Oostvaarders. Dat heeft het ROC vrijdag bekendgemaakt.
De twee zouden niet te identificeren zijn aan de hand van de foto op hun OV-jaarkaart.
De Pieten waren op weg om in Lelystad een leerbedrijf van het ROC te openen.
Dan durven ze wel, maar bij een ongeschminkte neger houden ze zich angstig in hun eerste-klas stiltecoupé verborgenquote:
Niet zō opvallen als je denkt hoorquote:Op vrijdag 4 december 2009 14:16 schreef MarkoAlmelo het volgende:
dit mag wel zeer opvallend genoemd worden, een virm als stoptrein tussen enschede en apeldoorn!
Zou de NS aan klagen voor Discriminatie.quote:Twee als Zwarte Piet verklede studenten van het ROC Flevoland zijn door een conducteur uit de trein gezet op station Almere Oostvaarders. Dat heeft het ROC vrijdag bekendgemaakt.
De twee zouden niet te identificeren zijn aan de hand van de foto op hun OV-jaarkaart.
De Pieten waren op weg om in Lelystad een leerbedrijf van het ROC te openen.
Als FC Twente speelt rijden er wel VIRM's als stoptrein tussen Enschede en Rijssen, maar dat was niet het geval vandaag (die rijden ook als extra treinen trouwens, de stopper naar Apeldoorn rijdt gewoon met SGMm dan).quote:Op vrijdag 4 december 2009 16:16 schreef STTSJT het volgende:
[..]
Niet zō opvallen als je denkt hoor![]()
Heb al een paar keer gezien dat er een Virm lang denderede op dat traject.
Maar heb hem nooit zien stoppen
Maar het is wel zo dat het opvallend is dat het als stoptrein wordt gebruikt.
Had het misschien iets te maken met een wedstrijd van fc twente?
(weet ook niet wanneer je hem gezien hebt en heb je er een foto van)
'Grappig" om te zien. Jammer dat ik het zelf niet gezien hebquote:Op vrijdag 4 december 2009 16:23 schreef dennistd het volgende:
afbeelding
VIRM 9420
Als stoptrein van Enschede naar Apeldoorn, op Almelo de Riet
Ik neem aan dat i zo laat vertrekt uit enschede?quote:Op vrijdag 4 december 2009 16:34 schreef dennistd het volgende:
Ook trein 7064 (Enschede v 17.01) rijdt er straks nog mee.
Das wel handig z'n lijst voor de andere mensenquote:Op vrijdag 4 december 2009 16:44 schreef dennistd het volgende:
v staat voor vertrek ja
Hele lijst:
...
Ik wil er wel elke dag in zitten.quote:Op vrijdag 4 december 2009 18:21 schreef STTSJT het volgende:
De Virm (Komt Almelo station binnen)
[ afbeelding ]
Misschien doen ze dat over twee weken.quote:Op vrijdag 4 december 2009 19:56 schreef Ireyon het volgende:
Ik stel voor dat we alle Virms dan maar naar Noordoost-Nederland sturen.. daar schijnen ze er blij mee te zijn. Stuur de koplopers dan maar naar Brabant en men heeft een win-win situatie
Ah, ik zie het al. Een notoire teruglezer.quote:
hahah op deze reactie had ik gehooptquote:Op vrijdag 4 december 2009 20:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ah, ik zie het al. Een notoire teruglezer.
quote:Op vrijdag 4 december 2009 20:12 schreef Palmboom313 het volgende:
hahah op deze reactie had ik gehooptJe zag de grap er niet van in
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
DDM-1 en DD-AR.quote:Op vrijdag 4 december 2009 20:13 schreef STTSJT het volgende:
Virms blijven mooie dingen![]()
In elkgeval zien ze er beter uit als die andere dubbel dekkers (hoe heten die ook al weer? dacht iets met dd?)
Hoop dat de ns ze vaker hier in t oosten inzet(kan ik ze vaker op de foto zetten
)
Neequote:Op vrijdag 4 december 2009 20:29 schreef Peter het volgende:
Zolang het rijdt droog is en ik kan zitten is een trein toch prima?
Ben ik met je eensquote:Op vrijdag 4 december 2009 20:28 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
DDM-1 en DD-AR.
De eerste krijg ik vaak genoeg voorgeschoteld. Zit voor geen meter.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |