quote:Op donderdag 3 december 2009 08:40 schreef Nijna het volgende:
Ik heb echt nog geen idee wie mijn secret santa is...
Ik ook niet..quote:Op donderdag 3 december 2009 08:40 schreef Nijna het volgende:
Ik heb echt nog geen idee wie mijn secret santa is...
quote:Op donderdag 3 december 2009 09:05 schreef kapiteinpannekoek het volgende:
TNT is ermee bezig.
pakket wordt vsndaag naar mij verstuurd !!![]()
lang leve de eeuwige connecties!
Oma pannekoek past morgen op, ik zal vanavond duidelijk instructies geven
Dat is prioriteiten stellen, je neemt dan dus je pakje mee naar het ziekenhuis!quote:Op donderdag 3 december 2009 12:39 schreef amaranta het volgende:
Hmmmm wanneer moet ik hier hints gaan geven? Daar zal het nu nog te vroeg voor zijn?
Maar wat als ik op de 23ste al barend in het ziekenhuis lig?Dan kan ik mijn pakje niet openen
Dan moet iemand van jullie het pakje maar naar het ziekenhuis komen brengen hoor.
Secret Santa gaat vóór baren natuurlijk.
je hebt gelijk, ik stop het gelijk in mijn vluchttas.... moet ik wel een grotere tas meenemen maar da boeit niet...quote:Op donderdag 3 december 2009 12:57 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Dat is prioriteiten stellen, je neemt dan dus je pakje mee naar het ziekenhuis!
Niet meer nodig... ik heb het opgehaald en het was een heel lief en mooi cadeautjequote:Op donderdag 3 december 2009 09:08 schreef Diaan73 het volgende:
Pannekoek wat fijn dat het pakje alsnog naar jou wordt verstuurd![]()
MevrouwKerstman, heb je mijn berichtje in het vorige topic nog gelezen??
aha gearriveerd! mooiquote:Op donderdag 3 december 2009 15:00 schreef Vlindur het volgende:
Whihihihi!
Ik had vandaag al zo'n leuke dag en nu lag er ook nog een chocolade letter in mn brievenbus!![]()
![]()
![]()
![]()
Dank je! En wat schrijft mijn SecretSanta mooi!
Met de streekpost?! Dan woon je vast niet zo heel verquote:Op donderdag 3 december 2009 15:04 schreef SanTinus het volgende:
[..]
aha gearriveerd! mooi
En al op zoek gegaan naar hints....poststempel enzo?
Klein hintje....het kon met de streekpost mee![]()
![]()
En eet ze, lees net dat als een zwangere vrouw veel chocola eet dat ze een blije baby krijgtbon appetit!
Kleine hint van mij: It wasn't me!quote:Op donderdag 3 december 2009 15:04 schreef SanTinus het volgende:
[..]
aha gearriveerd! mooi
En al op zoek gegaan naar hints....poststempel enzo?
Klein hintje....het kon met de streekpost mee![]()
![]()
En eet ze, lees net dat als een zwangere vrouw veel chocola eet dat ze een blije baby krijgtbon appetit!
Slim bekeken Oxy!quote:Op donderdag 3 december 2009 15:50 schreef Oxymoron het volgende:
Mijn pakje, is zojuist meegeven aan mijn ouders.Die willen het voor mij bewaren, om in de kerstvakantie 17-12 t/m 2-01, uit te pakken.
Scheelt mij weer, drentelen om de kast.
Ik ben erg benieuwd wie mij wel heeft!quote:Op donderdag 3 december 2009 16:03 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Kleine hint van mij: It wasn't me!![]()
Ik schrijf echt beroerd![]()
En da's dan gelijk ook een hint voor mijn lootje.
Oh je gelooft het ook gewoon meteen?!quote:Op donderdag 3 december 2009 16:16 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Ik ben erg benieuwd wie mij wel heeft!
quote:Op donderdag 3 december 2009 16:18 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Oh je gelooft het ook gewoon meteen?!![]()
Cool.
sinds wanneer kun je met streekpost mee?quote:Op donderdag 3 december 2009 16:23 schreef Vlindur het volgende:
[..]
NeeMaar je bent niet de enige die met de streekpost mee kan
Ik heb een hele aardige "debuurman" die braaf al mijn pakjes aanneemt als ik er niet ben!quote:Op donderdag 3 december 2009 16:58 schreef CattiesSecretSanta het volgende:
ik hoop dat cattie ook een aardige 'debuurvrouw' heeft......
quote:Op donderdag 3 december 2009 19:29 schreef Santarien het volgende:
Oh wat is het toch fijn
om een pakketje te zijn.
Ik sta nu al in huis bij Mrien
dat hebben jullie op de foto's kunnen zien
En wat kan ik toch weer goed dichten
Misschien bén ik huup welquote:Op vrijdag 4 december 2009 14:28 schreef XXXKarinXXX het volgende:
goh huup zal wel jaloers zijn....stippels!
Ik denk dat ik al weet wie jij bent.quote:
quote:Op vrijdag 4 december 2009 14:42 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ik denk dat ik al weet wie jij bent.![]()
quote:Op vrijdag 4 december 2009 13:09 schreef kerstpannekoek2 het volgende:
03.12.2009:
Geadresseerde niet bekend op dit adres. Retour afzender
04.12.2009:
Zending ontvangen op distributievestiging
04.12.2009:
Chauffeur is onderweg
quote:Op vrijdag 4 december 2009 14:48 schreef kapiteinpannekoek het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
TADAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA![]()
oh, wacht die ik dacht doet niet eens mee.quote:
quote:Op vrijdag 4 december 2009 14:50 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
oh, wacht die ik dacht doet niet eens mee.volgende gokje Tante.
Maar je schrok wel.quote:Op vrijdag 4 december 2009 14:52 schreef tantesanta het volgende:
[..]
Lekker puh.
KP, wat fijn! Hij is er gewoon!
En nu nog wachten tot je 'm open mag maken
Jaaaa wat goed zegquote:Op vrijdag 4 december 2009 14:48 schreef kapiteinpannekoek het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 4 december 2009 14:48 schreef kapiteinpannekoek het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nog geen enkel idee?quote:Op vrijdag 4 december 2009 14:34 schreef Poppejans het volgende:
Echt gaaf, ben erg benieuwd naar wie mijn Santa is, heb nog geen enkel idee.
Lieve MevrouwKerstman, ik heb alle geduld. Ik heb het pakje ook nog klaar voor mijn lootje hoor. Maar ik vroeg het me af omdat ik dus een afhaalbewijs had ontvangen voor een pakje en ik zelf geen pakjes nog verwachtte.quote:Op vrijdag 4 december 2009 13:05 schreef MevrouwKerstman het volgende:
Oeh sorry Diaan, ik zie je berichtje nu pas..
Jouw kadootje komt er nog niet aan,
ik moet nog voor je shoppen gaan.
Dit doe ik echter pas na het vertrek van de goedheiligman,
zodat ik in alle rust was zoeken kan.
Ook vanwege eventuele verwarring bij mijn oudste kind,
want die gelooft nog zo heilig in de goede Sint.
Maar wees gerust, jouw pakje komt echt op tijd,
nog even geduld hebben lieve meid.
quote:
Jazeker ben ik er nog lieve Ynskequote:Op vrijdag 4 december 2009 15:13 schreef Ynske het volgende:
Lieve Ynskes_Private_Dancer
Ben jij er nog?
Hmm er stond volgens mij geen info op geschreven die al een hint bevatte, of wel?quote:Op vrijdag 4 december 2009 15:08 schreef Poppejanssanta het volgende:
[..]
Nog geen enkel idee?
Heb je m'n kaartje nog?
Nee 't is echt geen bedrog.
Hier kun je wat mee!
Incantix, lieve meid,quote:Op vrijdag 4 december 2009 18:19 schreef Incantrix het volgende:
Zou Heilige Klaas hier ook nog een beetje rondhangen, vraag ik me af?
quote:Op vrijdag 4 december 2009 19:13 schreef heiligeklaas het volgende:
[..]
Incantix, lieve meid,
natuurlijk kijk ik hier op zijn tijd
ik weet bijvoorbeeld dat intussen
jij je zoon Stef hebt kunnen kussen
als jij je nu op het genieten stort
zorg ik voor jouw pakje binnenkort
Geen enkel idee komt er bij me op,quote:Op vrijdag 4 december 2009 19:26 schreef tantesanta het volgende:
Zeg, lieve Lois
Al enig idee wie je Santa is?
Heb je een hintje nodig
Of vind je dat nu nog overbodig?
Wacht je misschien liever tot de dag
Dat je kadootje open mag?
Hihi, dan hierbij meteen een mooie hintquote:Op vrijdag 4 december 2009 19:59 schreef Lois het volgende:
[..]
Geen enkel idee komt er bij me op,
ik pieker en denk en het houdt maar niet op
Een hint zou wel fijn zijn en welkom
of vind je iets verklappen nu al stom?
Jaaaaaaaaaa, wmb wel hoor!quote:Op vrijdag 4 december 2009 20:29 schreef lcicle het volgende:
Doen we weer een foto-topic, net als vorig jaar?
OUD Secret Santa pakjesfototopic , show us de pakjes!
jou ogen hebben denk ik vol roet gezeten:quote:Op vrijdag 4 december 2009 20:29 schreef evenSanta het volgende:
Hallo even_star!
Zeg, is dat wat?
Heb je soms mijn kaartjes niet gehad?
Heb ik soms je adres niet goed,
of miste ik je reacties en zitten mijn ogen vol roet?
Nieuwsgierige groet van Santa!
Dat is dom, ik heb het niet gezienquote:Op vrijdag 4 december 2009 20:41 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
jou ogen hebben denk ik vol roet gezeten:
Want moet je weten
Ik had al gemeld ik vond het zo fijn.
En vroeg me wel af, wie komt er hier uit nieuwegein.
Het kaartje bracht behoorlijk vertier,
Tussen al dat gestress hier.
Ga je nog verder een hint met me delen.
of laat je me onwetend net als zovelen.
En onthul je pas later wie je bent.
En of je inderdaad zoals je eerder zei, mij al goed kent.
Of was dat terafleiding misschien.
Ik hoor het wel, we zullen zien
Nee!quote:Op vrijdag 4 december 2009 18:56 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Hmm er stond volgens mij geen info op geschreven die al een hint bevatte, of wel?
Dus dan denk ik omdat er een hond op de kaart stond, dat jij ook een hond hebt!
Zit ik goed?
Nu moet ik toch iets raars bekennenquote:
Ik wil eerst nog weten of dit pakje van Secret Santa was.quote:
Joh, het gaat toch niet om de grootte van de doos?quote:Op zaterdag 5 december 2009 13:28 schreef Beaker het volgende:![]()
Ik heb vandaag een grote groene doos ontvangen
Jammer dat ie nog niet open mag![]()
Verstuurd iedereen zo'n grote doos, ik hen namelijk een heel leuk klein pakketje gemaakt
Fijn dat je even doorgeeft wanneer je het verstuurd.quote:Op zaterdag 5 december 2009 15:00 schreef mijsje het volgende:
ik heb meerdere pakketjes gezien die inderdaad ook niet zo heel mega waren, maar gewoon formaat schoenendoos ongeveer... en mijn pakje (dat ik eindelijk heb verstuurd, maar was het gisteren of vorige week?) was ook niet enorm... of juist wel?...
maar ik ben het eens met Asy, het gaat om het leuke gebaar!![]()
(Asy, nog maar even wachten hoor, ik zeg het wel als je op je knieën voor de brievenbus moet wachten... lijkt me voor je knieën niet lekker als je nu al gaat zitten wachten...) of had ik dat dan weer via de kerstkloon moeten doen?
Gelukkig is hij aangekomen,quote:Op zaterdag 5 december 2009 13:28 schreef Beaker het volgende:![]()
Ik heb vandaag een grote groene doos ontvangen
Jammer dat ie nog niet open mag![]()
Verstuurd iedereen zo'n grote doos, ik hen namelijk een heel leuk klein pakketje gemaakt
Dank u wel SantaBeaker!quote:Op zaterdag 5 december 2009 17:02 schreef SantaBeaker het volgende:
[..]
Gelukkig is hij aangekomen,
Nu de maan schijnt door de bomen
Van mijn collega de goede Sint
De groene doos is al een soort van hint
Die doos is wel aan de grote kant,
Dat staat gewoon reuze interessant
Hoe groot jou doos ook mag zijn,
Een klein pakje is ook heel fijn
(M.a.w.: Ik wil niemand de ogen uitsteken met een groot pakket, een van de cadeautjes paste gewoon niet in een van de andere beschikbare dozen, vandaar.)
Lieve Heiligeklaas, ik zal meteen even berichten zodra ik weer op de pc zit, helaas kan ik niet PM-en op de telefoonquote:Op zaterdag 5 december 2009 12:45 schreef heiligeklaas het volgende:
[..]
Nu moet ik toch iets raars bekennen
ik kan niet meer in je verlanglijstje kijken
En weet dus niet meer wat er opstond
en waar het heengestuurd kan worden.
Kun je me misschien nog even verblijden met een pm met de benodigde info?
Ik kan helemaal niet meer bij je lijstje, helaas. De link werkt niet meer en ik was niet slim genoeg geweest om het op te slaanquote:Op zaterdag 5 december 2009 19:29 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Lieve Heiligeklaas, ik zal meteen even berichten zodra ik weer op de pc zit, helaas kan ik niet PM-en op de telefoon(ik hoop dat ik nog kan bedenken wat er op mijn lijstje stond, of kun je er nog wel in? Ik kijk snel even!)
quote:Op zaterdag 5 december 2009 19:36 schreef kapiteinpannekoek het volgende:
ik laat morgen een mri scan maken van mijn cadeau. ik moet en zal weten wat erin zit.......
Oeh fijn!quote:Op zaterdag 5 december 2009 18:39 schreef jeliefstesanta het volgende:
Beste Jelief,
Vandaag is voor collega Klaas de dag der dagen.
Voor mij geen feest, ik moest me naar de winkels wagen.
Het leek heel lastig, maar bleek een eitje.
Shoppen voor jou is een leuk karweitje.
Je zit vast al een tijdje naar je pakje te smachten.
Ook jij hoeft niet heel erg lang meer te wachen.
Nouja, in ieder geval tot je pakje er is.
Openmaken mag pas vlak voor Kerstmis.
Was getekend: jouw Secret SantaHOHOHO
De Sint heeft het land inmiddels al lang verlaten hoor!quote:Op donderdag 3 december 2009 06:22 schreef Santa_voor_ruinysA het volgende:
Lieve Asyniur
Ik wilde even laten weten,
ik ben je heus niet vergeten
Er ligt al een leuk pakketje voor je klaar,
ja ja echt waar
Als de Sint het land verlaat
beloof ik dat het pakket heel snel met de post mee gaat
Dus niet gaan zitten treuren
heus er staat wat te gebeuren
Liefs Santa
nou, in dat geval moet je de brievenbus maar eens in de gaten gaan houden...quote:Op maandag 7 december 2009 13:07 schreef Asyniur het volgende:
[..]
De Sint heeft het land inmiddels al lang verlaten hoor!![]()
ik ben helemaal niet nieuwsgierig, maar wil alleen graag alles weten...
spannendquote:Op maandag 7 december 2009 17:35 schreef Ynskes_Private_Dancer het volgende:
Bericht voor Ynske [ afbeelding ]
Ik heb vandaag je pakje naar het postkantoor gebracht!![]()
Hopelijk duurt het niet al te lang voordat het pakje bij jou is gearriveerd.
Liefs van je eigenste rendier [ afbeelding ]
quote:Op maandag 7 december 2009 14:10 schreef Saffier-hier het volgende:
Saffier, Saffier, jouw pakje staat hier
Ik plak er iets in, dan krijg jij je zin
Met de postbode mee, deze week nog, hoezee!
Graag gedaanquote:Op maandag 7 december 2009 17:43 schreef Ynske het volgende:
[..]
spannend
Lief kaartje trouwensdank je
ow wat fijn! Dus ik kan morgen voor de voordeur gaan zitten wachten op de pakjesbezorger?quote:Op maandag 7 december 2009 19:49 schreef LovelyLady het volgende:
Ik heb ook een pakje op de post gedaan!
Ik heb zelfs de inkopen nog niet klaar! Hier ook een laatste momentje dus, terwijl ik normaal niet zo benquote:Op maandag 7 december 2009 13:22 schreef trui het volgende:
ik heb m'n inkopen enzo wel klaar maar ben nog niet toegekomen aan de afwerking...ik ben ook meer van 't laatste moment altijd, sorry lootje-van me!
quote:Op maandag 7 december 2009 19:53 schreef Asyniur het volgende:
[..]
ow wat fijn! Dus ik kan morgen voor de voordeur gaan zitten wachten op de pakjesbezorger?
Whaaa Spannend.quote:Op maandag 7 december 2009 13:08 schreef SecretSanta_voor_URLala het volgende:
Hier staat een pakje (bijna) klaar voor verzending!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bedankt Secret Santa![]()
Jij krijgt stiekem best vaak fokpost nietwaar?quote:Op maandag 7 december 2009 19:53 schreef Asyniur het volgende:
[..]
ow wat fijn! Dus ik kan morgen voor de voordeur gaan zitten wachten op de pakjesbezorger?
Ik kan alleen de handleiding niet vinden in de doos en vanmiddag deed de pop vervelend. Waar zit die uitknop??quote:Op maandag 7 december 2009 21:43 schreef trui het volgende:
![]()
![]()
haha amaranta!
die kun je toch ook niet tot 23 december ingepakt laten zitten, begrijpelijk hoor!
quote:Op maandag 7 december 2009 21:49 schreef Kerstsoxx het volgende:
Mikoxx,
Zit je al te wachten?
Bij de brievenbus te smachten?
Er komt heus een pakje aan,
maar je hoeft nu nog niet bij de deur te gaan staan.
Ik waarschuw je als het zo ver is,
anders grijp je nog mis!
Is er nog iets wat je erg graag wilt, dan is nu je kans!
Hohoho![]()
Soms, ik krijg meer Fokvisitequote:Op maandag 7 december 2009 21:37 schreef amaranta het volgende:
[..]
Jij krijgt stiekem best vaak fokpost nietwaar?
Gezellig!quote:Op dinsdag 8 december 2009 08:28 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Soms, ik krijg meer Fokvisite
Ca.ra komt regelmatig theeleuten met Thomas![]()
ja. i know. Vandaar.quote:
Mijn man vindt het spannender dan ik.quote:Op maandag 7 december 2009 21:53 schreef RednosedReindeer het volgende:
Wat zijn er al veel pakjes verstuurd,
Fuente, heb jij al in je brievenbus gegluurd?
Want het zou zomaar kunnen zijn,
dat er een pakje voor je ligt, groot of piepklein!
Kan je je nieuwsgierigheid nog bedwingen?
Of sta je er al bijna om te springen?!
Liefs van je RednosedReindeer
de spanning is makkelijker te houden als je je cadeautje nog niet hebt...quote:Op dinsdag 8 december 2009 09:00 schreef amaranta het volgende:
[..]
Gezellig!
deze pop die poept ookdaar had ik helemaal niet om gevraagd
Het is al bijna de 23ste dames!!! Trekken jullie het nog, de spanning????
Ja dit dusquote:Op dinsdag 8 december 2009 11:31 schreef mijsje het volgende:
[..]
de spanning is makkelijker te houden als je je cadeautje nog niet hebt...
vanmorgen aangebeld, zie ik een busje van TNT... dus ikvoor m'n secret santa... was het een pakje voor de buurvrouw die niet thuis was...
quote:Op maandag 7 december 2009 21:36 schreef amaranta het volgende:
Ik hield het niet meer. Mijn hormonen, het pakje op de kast.
Ik heb de doos opengemaakt en dit zat er in.Ik dacht eerstSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bedankt Secret Santa
![]()
Maar toen![]()
Moeilijk hé, wachten!Een pakje voor Amaranta
hmmm gaat mijn pakketje dan helemaal niet voorquote:Op dinsdag 8 december 2009 12:07 schreef Vlindur het volgende:
Mag ik SanTinus verzoeken om het pakket niet op 15 en 16 december te laten komen?![]()
Dan lig ik namelijk in het ziekenhuis om ons kindje op de wereld te zetten![]()
![]()
(en is er dus niemand thuis)
Bedankt alvast
ah daar ben je!quote:Op dinsdag 8 december 2009 13:11 schreef Santa-Kerstdoos het volgende:
Attentie aan Kleurdoos!
Deze secretsanta is zo dement dat ze haar wachtwoord voor jou kerstkloon was vergeten! Zelfs was ik vergeten onder welk email adres ik hem had gemaakt..
Dus ik heb me speciaal voor jou helemaal opnieuw geregistreerd en alles in 3fout opgeslagen..![]()
Dus bij nieuwe vragen en opmerkingen mag je nu naar deze doos PM'men
Liefs, Je vernieuwde Santa
Het scheelt dat ik ook aan het wachten ben op nog zo'n levensechte pop.... dan willen mijn gedachten nog weleens wegvaren van het pakje op de kastquote:Op dinsdag 8 december 2009 12:34 schreef Santeamaranta het volgende:
[..]
Ik dacht eerst![]()
Maar toen![]()
Moeilijk hé, wachten!
Mijn santa is ook al heel lang niet gesignaleerdquote:
quote:Op dinsdag 8 december 2009 14:13 schreef Belana het volgende:
ik heb de mijne uberhaupt nooit meer gezien
Ik kan niet hinten, maar dat hoeft toch ook niet? Riep jij niet ergens dat je al wist wie ik was?quote:Op dinsdag 8 december 2009 13:52 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
ah daar ben je!
bedankt voor al die moeite
mag ik nu een hint?:P
ik weet mijn verlanglijstje niet eens meer
Ik zelf ook een stuk minder, moet ik eerlijk bekennen. En wie weet ben ik dan ook wel zo iemand die zelf niet eens een secret santa kloon aangemaakt heeft. Of wel en ook niet veel gereageerd. Of post ik dagelijks. En is mijn pakje al lang gearriveerd. Of moet ik nog van alles gaan shoppenquote:Op dinsdag 8 december 2009 14:19 schreef Belana het volgende:
ach, we hebben niet allemaal veel tijd voor Fok, ik zelf ook niet
vandaar dat ik niet meer als je santa ingelogd heb miss sly, sorry
Stel je stuurt het donderdag dan wordt het vrijdag of maandag gebracht! Dus dat moet nog wel lukken! Maar hoe eerder hoe beter natuurlijk!quote:Op dinsdag 8 december 2009 13:46 schreef SanTinus het volgende:
[..]
hmmm gaat mijn pakketje dan helemaal niet voor?
haha
Hoe lang doet een pakje erover? Als ik het deze week opstuur, bijv donderdag, zou het dan voor de 15e er zijn?
Kadootjes zijn gekocht, doos is aanwezig, ben nog wat aan het frobelen en dan kan het die kant op!
Spannend he!
Ik denk het idd te weten jaquote:Op dinsdag 8 december 2009 14:20 schreef Santa-Kerstdoos het volgende:
[..]
Ik kan niet hinten, maar dat hoeft toch ook niet? Riep jij niet ergens dat je al wist wie ik was?
Ik weet zelfs nog niet of ik een hint in het pakketje stop.. Ik ben zo bang dat het gelijk veel te makkelijk wordt
Ik zal kijken wat ik voor je kan doenquote:Op dinsdag 8 december 2009 14:22 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
Ik denk het idd te weten ja
en een hint moet wel in t pakketje hoor, als ik op de dag dat we t uitpakken ik de hint krijg dan is t toch niet erg als ik het weet?
anders valt er weinig te raden
ja, eigenlijk ben ik er ook elke dag, maar dan in een andere hoedanigheid, of niet dan?quote:Op dinsdag 8 december 2009 14:21 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik zelf ook een stuk minder, moet ik eerlijk bekennen. En wie weet ben ik dan ook wel zo iemand die zelf niet eens een secret santa kloon aangemaakt heeft. Of wel en ook niet veel gereageerd. Of post ik dagelijks. En is mijn pakje al lang gearriveerd. Of moet ik nog van alles gaan shoppen
En ik weet hoe druk je het hebt, dus ik vergeef je
heb ik al gedaan maar toen zat ik mis volgens jouquote:Op dinsdag 8 december 2009 14:24 schreef Santa-Kerstdoos het volgende:
[..]
Ik zal kijken wat ik voor je kan doen![]()
En ik ben erg benieuwd wie je denkt dat ik ben. Doe mij eens een hint?
Tuurlijk niet, dat zou gewoon raar zijnquote:Op dinsdag 8 december 2009 14:17 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Nou ja, dat wilde ik niet zeggen, maar ik heb de mijne dus ook maar 1 keer gezien en daarna nooit meer. Zou hij met Sinterklaas teruggegaan zijn naar Spanje en mij vergeten zijn
quote:Op dinsdag 8 december 2009 14:28 schreef santa-sly het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, dat zou gewoon raar zijn
Huh? Ik heb nooit van jou een hint gehad hoor!quote:Op dinsdag 8 december 2009 14:26 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
heb ik al gedaan maar toen zat ik mis volgens jou
quote:Op vrijdag 4 december 2009 17:26 schreef prinseszondererwt het volgende:
Hey Santa, kan ik al voor de brievenbus gaan liggen?
Idemquote:Op dinsdag 8 december 2009 17:08 schreef LovelyLady het volgende:
Hier nog helemaal niets.. geen pakje, geen hint, geen kloon
quote:Op dinsdag 8 december 2009 17:39 schreef Fannie het volgende:
Misschien krijg ik mn pakje morgen wel..... van PM-girl
Maar Belana, ik ben er nog wel hoor, wees niet bang!quote:Op dinsdag 8 december 2009 14:13 schreef Belana het volgende:
ik heb de mijne uberhaupt nooit meer gezien
aaaaahhh!!!quote:Op dinsdag 8 december 2009 19:52 schreef Santa-Belanana het volgende:
[..]
Maar Belana, ik ben er nog wel hoor, wees niet bang!
En het komt ook wel goed met je cadeautje.. ik ben er druk mee bezig!
Ah, het is dus naar me aan het glurenquote:Op zaterdag 5 december 2009 19:50 schreef BOINGKERSTGOING het volgende:
Lieve Easy !
Het doosje staat klaar,
het staat ongeveer daar.
Ja..iets naar rechts...nog een heel kleine stukje,
hahahha, gevallen van je krukje.
As maandag loop ik even naar het postkantoor, niet ver hier vandaan,
dus hopelijk dinsdag of woensdag zal het in je huis staan !
Halloquote:Op dinsdag 8 december 2009 20:00 schreef Santa-a-Sjak het volgende:
Sjak...... na enige tijd afwezigheid eindelijk weer een berichtje van jou Santa.....
Natuurlijk heb ik jou lijstje uitvoerig bestudeerd en ik kan er zeer veel mee!
De kopjes die je bedoelde staan hier ook in de kast. Maar bedoelde je het hele kleine kopje of het iets grotere kopje?
En welke kleur vind je het aller aller allermooist?
Was jij het?quote:Op dinsdag 8 december 2009 19:45 schreef YPPY het volgende:
Whaaaaaa, heb vandaag een kaartje gehad, van een poes nog wel.En ik had al een kaartje van de echte Santa, wat leuk zeg, zo'n onverwachtse kaart, nu ga ik er nog meer sturen.
![]()
![]()
quote:
Oequote:Op dinsdag 8 december 2009 18:42 schreef SantaFan het volgende:
Hoorde ik iemand roepen?
Dan stop ik acuut met toepen.![]()
Maak je geen zorgen lieve meid,
Ik ben echt niet kwijt.
Ik zat een beetje in de lappenmand
maar ben er nu weer naast beland.
Pakje is nog niet onderweg
denk dat ik het dan wel zeg![]()
Je wil graag een hint
Nou ik heb een kind!![]()
Dat zal je niet verbazen
Hij is niet van Sinterklaas-en
het is jongen zoals je leest
hopelijk ben ik nu niet te loslippig geweest!![]()
Nog ff geduld oefenen, kus
van je grootste Fan.
quote:Op woensdag 9 december 2009 15:17 schreef De_duitse_Santa het volgende:
Lieve Linda,
Morgen of de dag daarna ligt het pakje misschien al bij je moeder.
Nog niet openen!!
(Oh en sorry alvast voor het plakband)
Nuut! Dan zou ik ze nog meer koesterenquote:Op woensdag 9 december 2009 05:33 schreef YPPY het volgende:
[..]![]()
Als dat zo is, gaan ze door de papierversnipperaar he, geef het maar toe.
Mijn oog viel op je naam!quote:Op woensdag 9 december 2009 21:12 schreef Brightsanta het volgende:
Ik ben nog druk met de uitvoeringen streef ernaar om eind van de week mijn pakketje naar het postkantoor te brengen... Werk aan de winkel dus
Ah! goed te lezen dat het is aangekomen!!quote:Op woensdag 9 december 2009 17:40 schreef Beessie-Jen het volgende:
even een update vanuit het ziekenhuis.
Naar het schijnt is er ook een pakje voor mij gearriveerd bij mij thuis...
klein hintje misschien???quote:Op dinsdag 8 december 2009 19:52 schreef Santa-Belanana het volgende:
[..]
Maar Belana, ik ben er nog wel hoor, wees niet bang!
En het komt ook wel goed met je cadeautje.. ik ben er druk mee bezig!
Oh my Santa is back in town!!!quote:Op woensdag 9 december 2009 22:36 schreef Santaatje het volgende:
Lenaatje, de Sint is vertrokken en nu ga ik me bezig houden met jouw cadeau... graag zou ik nog willen weten welke kleur jouw voorkeur heeft....
quote:Datum Tijd Beschrijving
08-12-2009 11:08 Pakje is door verzender op het DHL Servicepoint aangebracht.
08-12-2009 12:35 Pakje is door chauffeur op DHL Servicepoint afgehaald.
10-12-2009 02:48 Pakje onderweg naar lokaal verdeelcentrum.
quote:Zending gesorteerd in sorteercentrum 09-12-2009 Amsterdam , intern transport pakketten
Zending gesorteerd in sorteercentrum 10-12-2009 Amsterdam , intern transport pakketten
Voorgemeld en gescand op rit 10-12-2009 Amsterdam , pakkettendistributie
Chauffeur is onderweg 10-12-2009 Amsterdam , pakkettendistributie
Ik was hier al die tijd wel aan het meelezen hoorquote:Op donderdag 10 december 2009 08:17 schreef Lenaatje het volgende:
[..]
Oh my Santa is back in town!!!
Euh mijn favoriete kleur, oranje, rood, paars, beetje warme kleuren. Zolang het geen roze is vind ik het al gauw goed!
quote:Op donderdag 10 december 2009 12:22 schreef Santaatje het volgende:
[..]
Ik was hier al die tijd wel aan het meelezen hoor![]()
Dankjewel!! Goede smaak... roze is ook niet mijn kleur.
En hij is gearriveerdquote:Op donderdag 10 december 2009 09:29 schreef SecretSanta_voor_URLala het volgende:
Urlalalala hoezee en falderaldera
Volgens DHLforyou jaja
komt je pakje nu heel dra!
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 10 december 2009 21:01 schreef easy-going het volgende:
Amaranta Santeamaranta - ontvangen
Asyniur Santa_voor_ruinysA
_Bar_ Santa_Barbara
Beaker SantaBeaker - ontvangen
beefcake BiefKeekSecretSanta
Beessie-Jen santa-beessie ontvangen
Becky27 (was sterrenmunt) InspectorSanta
Belana Santa-Belanana
bixister Bixanta
Bodpa Santapa - ontvangen
Brighteyes Brightsanta
Ca.ra SantaCa.ra
Cattie CattiesSecretSanta - ontvangen
Chacama Secret_Chacanta
Chan Secret_Chanta
Chell SantasView - ontvangen
De_Taartjesfee SanTaart
debuurvrouw
Diaan73 MevrouwKerstman
easy-going BOINGKERSTGOING - ontvangen
E.T. Secr.E.T.-Santa
Estrys SantaEsmeralda
_evenstar_ evenSanta
Faja-Lobi SantaFaja
Fannie SantaFan
Fuente RednosedReindeer
flowerbox Secret-Joulumuori - ontvangen
Grasjes
Happyme28
huuphuup Huupmas
Icicle Secret-Santa-van-Icicle
Incantrix heiligeklaas
_Ingrid_
Innepin de_kerstengel - ontvangen
Jelief JeliefsteSanta - ontvangen
kapiteinpannekoek - ontvangen![]()
xxxKarinxxx
Kersjes SecretSjerrie
Keshet santa_van_keshet - ontvangen
kleurdoos KerstKleurdoos
Lenaatje Santaatje
Linda2205 De_duitse_Santa
Lishe santavanlishe
Lois tantesanta - ontvangen van SecretSanta2 - ontvangen
LovelyLady
Luchtbel Clifford
Marie79
m@x Santa_max - ontvangen
Memmel Kerst_Mengel
MevrouwVanDalen SantaVanDalen én brabantier?
Mijsje Secret_mijsja
Mikoxx Kerstsoxx
miss_dynastie KerstMissDynasty
Miss_sly santa-sly
Mrien Santarien - ontvangen
Nijna kerstgeheimpje - ontvangen
oeke pakketdienst
Oxymoron - ontvangen
PM-girl PM_Kerstgirl
Poppedein Berkana
Poppejans Poppejanssanta
prinseszondererwt santazondererwt
Pvoesss De_enige_echte
Rockabella SantaRocka RockaSanta
Saffier Saffier-hier
She-Wolf/Igraine
Simmu
Sjak Santa-a-Sjak
Sjeekie_Beekie
Sonnetje85 Sonnige_Santa
Sorbootje SantaMiauw
Spuuglokje santaspuug
Tan Secret_SanTan
tessie
Ticootje RooieRakkerRudolph - ontvangen
Twinkly TwinklyWinkliefhebber
Urla SecretSanta_voor_URLala - ontvangen
Vicky kerstvuur
Vlindur SanTinus
wendytje Kerst_elfje
Ynske - ontvangen
Yppy
Zweefvliegje
Hee dankje, Skyradio the Christmas station doet het namelijk niet op mijn FireFoxquote:Op donderdag 10 december 2009 16:39 schreef amaranta het volgende:
Ik neem aan dat jullie nu allemaal www.kersthits.nl aan hebben staan voor de nodige sfeermuziek?
quote:Op vrijdag 11 december 2009 17:35 schreef Secret_Chanta het volgende:
Ik heb net hoogstpersoonlijk het pak in de auto van de postbode gezet!(lees: ik was weer eens precies op tijd
)
Morgen een pakje!
Zeker niet lief geweest met Sinterklaasquote:Op vrijdag 11 december 2009 19:52 schreef Vicky het volgende:
Ik heb helemaal niks meer van mijn Kerstvuurtje gehoord. Volgens mij is her vuur gedoofd.....
ik denk het ookquote:Op vrijdag 11 december 2009 20:38 schreef mrien het volgende:
[..]
Zeker niet lief geweest met Sinterklaas
Die is gewoon meegegaan naar Spanje
quote:Op vrijdag 11 december 2009 21:01 schreef MevrouwKerstman het volgende:
Ik ben helemaal blij!!
Ik had er weer een pmmetje bij!
Kan ik weer mooi gaan shoppen voor Diaan.
en van de week naar het postkantoor gaan!
Ha! Ik ben blij dat het pakketje ruim op tijd is aangekomen.quote:Op vrijdag 11 december 2009 19:50 schreef Faja-Lobi het volgende:Ik heb vanavond een heel leuk rood pakje van mijn Secret Santa gekregen
![]()
Morgen maak ik een foto, nu even met de voetjes omhoog.
Thanks Santa![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |