spannendquote:Op maandag 7 december 2009 17:35 schreef Ynskes_Private_Dancer het volgende:
Bericht voor Ynske [ afbeelding ]
Ik heb vandaag je pakje naar het postkantoor gebracht!![]()
Hopelijk duurt het niet al te lang voordat het pakje bij jou is gearriveerd.
Liefs van je eigenste rendier [ afbeelding ]
quote:Op maandag 7 december 2009 14:10 schreef Saffier-hier het volgende:
Saffier, Saffier, jouw pakje staat hier
Ik plak er iets in, dan krijg jij je zin
Met de postbode mee, deze week nog, hoezee!
Graag gedaanquote:Op maandag 7 december 2009 17:43 schreef Ynske het volgende:
[..]
spannend
Lief kaartje trouwensdank je
ow wat fijn! Dus ik kan morgen voor de voordeur gaan zitten wachten op de pakjesbezorger?quote:Op maandag 7 december 2009 19:49 schreef LovelyLady het volgende:
Ik heb ook een pakje op de post gedaan!
Ik heb zelfs de inkopen nog niet klaar! Hier ook een laatste momentje dus, terwijl ik normaal niet zo benquote:Op maandag 7 december 2009 13:22 schreef trui het volgende:
ik heb m'n inkopen enzo wel klaar maar ben nog niet toegekomen aan de afwerking...ik ben ook meer van 't laatste moment altijd, sorry lootje-van me!
quote:Op maandag 7 december 2009 19:53 schreef Asyniur het volgende:
[..]
ow wat fijn! Dus ik kan morgen voor de voordeur gaan zitten wachten op de pakjesbezorger?
Whaaa Spannend.quote:Op maandag 7 december 2009 13:08 schreef SecretSanta_voor_URLala het volgende:
Hier staat een pakje (bijna) klaar voor verzending!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bedankt Secret Santa![]()
Jij krijgt stiekem best vaak fokpost nietwaar?quote:Op maandag 7 december 2009 19:53 schreef Asyniur het volgende:
[..]
ow wat fijn! Dus ik kan morgen voor de voordeur gaan zitten wachten op de pakjesbezorger?
Ik kan alleen de handleiding niet vinden in de doos en vanmiddag deed de pop vervelend. Waar zit die uitknop??quote:Op maandag 7 december 2009 21:43 schreef trui het volgende:
![]()
![]()
haha amaranta!
die kun je toch ook niet tot 23 december ingepakt laten zitten, begrijpelijk hoor!
quote:Op maandag 7 december 2009 21:49 schreef Kerstsoxx het volgende:
Mikoxx,
Zit je al te wachten?
Bij de brievenbus te smachten?
Er komt heus een pakje aan,
maar je hoeft nu nog niet bij de deur te gaan staan.
Ik waarschuw je als het zo ver is,
anders grijp je nog mis!
Is er nog iets wat je erg graag wilt, dan is nu je kans!
Hohoho![]()
Soms, ik krijg meer Fokvisitequote:Op maandag 7 december 2009 21:37 schreef amaranta het volgende:
[..]
Jij krijgt stiekem best vaak fokpost nietwaar?
Gezellig!quote:Op dinsdag 8 december 2009 08:28 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Soms, ik krijg meer Fokvisite
Ca.ra komt regelmatig theeleuten met Thomas![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |