ja. i know. Vandaar.quote:
Mijn man vindt het spannender dan ik.quote:Op maandag 7 december 2009 21:53 schreef RednosedReindeer het volgende:
Wat zijn er al veel pakjes verstuurd,
Fuente, heb jij al in je brievenbus gegluurd?
Want het zou zomaar kunnen zijn,
dat er een pakje voor je ligt, groot of piepklein!
Kan je je nieuwsgierigheid nog bedwingen?
Of sta je er al bijna om te springen?!
Liefs van je RednosedReindeer
de spanning is makkelijker te houden als je je cadeautje nog niet hebt...quote:Op dinsdag 8 december 2009 09:00 schreef amaranta het volgende:
[..]
Gezellig!
deze pop die poept ookdaar had ik helemaal niet om gevraagd
Het is al bijna de 23ste dames!!! Trekken jullie het nog, de spanning????
Ja dit dusquote:Op dinsdag 8 december 2009 11:31 schreef mijsje het volgende:
[..]
de spanning is makkelijker te houden als je je cadeautje nog niet hebt...
vanmorgen aangebeld, zie ik een busje van TNT... dus ikvoor m'n secret santa... was het een pakje voor de buurvrouw die niet thuis was...
quote:Op maandag 7 december 2009 21:36 schreef amaranta het volgende:
Ik hield het niet meer. Mijn hormonen, het pakje op de kast.
Ik heb de doos opengemaakt en dit zat er in.Ik dacht eerstSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bedankt Secret Santa
![]()
Maar toen![]()
Moeilijk hé, wachten!Een pakje voor Amaranta
hmmm gaat mijn pakketje dan helemaal niet voorquote:Op dinsdag 8 december 2009 12:07 schreef Vlindur het volgende:
Mag ik SanTinus verzoeken om het pakket niet op 15 en 16 december te laten komen?![]()
Dan lig ik namelijk in het ziekenhuis om ons kindje op de wereld te zetten![]()
![]()
(en is er dus niemand thuis)
Bedankt alvast
ah daar ben je!quote:Op dinsdag 8 december 2009 13:11 schreef Santa-Kerstdoos het volgende:
Attentie aan Kleurdoos!
Deze secretsanta is zo dement dat ze haar wachtwoord voor jou kerstkloon was vergeten! Zelfs was ik vergeten onder welk email adres ik hem had gemaakt..
Dus ik heb me speciaal voor jou helemaal opnieuw geregistreerd en alles in 3fout opgeslagen..![]()
Dus bij nieuwe vragen en opmerkingen mag je nu naar deze doos PM'men
Liefs, Je vernieuwde Santa
Het scheelt dat ik ook aan het wachten ben op nog zo'n levensechte pop.... dan willen mijn gedachten nog weleens wegvaren van het pakje op de kastquote:Op dinsdag 8 december 2009 12:34 schreef Santeamaranta het volgende:
[..]
Ik dacht eerst![]()
Maar toen![]()
Moeilijk hé, wachten!
Mijn santa is ook al heel lang niet gesignaleerdquote:
quote:Op dinsdag 8 december 2009 14:13 schreef Belana het volgende:
ik heb de mijne uberhaupt nooit meer gezien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |