Ik wil eerst nog weten of dit pakje van Secret Santa was.quote:
Joh, het gaat toch niet om de grootte van de doos?quote:Op zaterdag 5 december 2009 13:28 schreef Beaker het volgende:![]()
Ik heb vandaag een grote groene doos ontvangen
Jammer dat ie nog niet open mag![]()
Verstuurd iedereen zo'n grote doos, ik hen namelijk een heel leuk klein pakketje gemaakt
Fijn dat je even doorgeeft wanneer je het verstuurd.quote:Op zaterdag 5 december 2009 15:00 schreef mijsje het volgende:
ik heb meerdere pakketjes gezien die inderdaad ook niet zo heel mega waren, maar gewoon formaat schoenendoos ongeveer... en mijn pakje (dat ik eindelijk heb verstuurd, maar was het gisteren of vorige week?) was ook niet enorm... of juist wel?...
maar ik ben het eens met Asy, het gaat om het leuke gebaar!![]()
(Asy, nog maar even wachten hoor, ik zeg het wel als je op je knieën voor de brievenbus moet wachten... lijkt me voor je knieën niet lekker als je nu al gaat zitten wachten...) of had ik dat dan weer via de kerstkloon moeten doen?
Gelukkig is hij aangekomen,quote:Op zaterdag 5 december 2009 13:28 schreef Beaker het volgende:![]()
Ik heb vandaag een grote groene doos ontvangen
Jammer dat ie nog niet open mag![]()
Verstuurd iedereen zo'n grote doos, ik hen namelijk een heel leuk klein pakketje gemaakt
Dank u wel SantaBeaker!quote:Op zaterdag 5 december 2009 17:02 schreef SantaBeaker het volgende:
[..]
Gelukkig is hij aangekomen,
Nu de maan schijnt door de bomen
Van mijn collega de goede Sint
De groene doos is al een soort van hint
Die doos is wel aan de grote kant,
Dat staat gewoon reuze interessant
Hoe groot jou doos ook mag zijn,
Een klein pakje is ook heel fijn
(M.a.w.: Ik wil niemand de ogen uitsteken met een groot pakket, een van de cadeautjes paste gewoon niet in een van de andere beschikbare dozen, vandaar.)
Lieve Heiligeklaas, ik zal meteen even berichten zodra ik weer op de pc zit, helaas kan ik niet PM-en op de telefoonquote:Op zaterdag 5 december 2009 12:45 schreef heiligeklaas het volgende:
[..]
Nu moet ik toch iets raars bekennen
ik kan niet meer in je verlanglijstje kijken
En weet dus niet meer wat er opstond
en waar het heengestuurd kan worden.
Kun je me misschien nog even verblijden met een pm met de benodigde info?
Ik kan helemaal niet meer bij je lijstje, helaas. De link werkt niet meer en ik was niet slim genoeg geweest om het op te slaanquote:Op zaterdag 5 december 2009 19:29 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Lieve Heiligeklaas, ik zal meteen even berichten zodra ik weer op de pc zit, helaas kan ik niet PM-en op de telefoon(ik hoop dat ik nog kan bedenken wat er op mijn lijstje stond, of kun je er nog wel in? Ik kijk snel even!)
quote:Op zaterdag 5 december 2009 19:36 schreef kapiteinpannekoek het volgende:
ik laat morgen een mri scan maken van mijn cadeau. ik moet en zal weten wat erin zit.......
Oeh fijn!quote:Op zaterdag 5 december 2009 18:39 schreef jeliefstesanta het volgende:
Beste Jelief,
Vandaag is voor collega Klaas de dag der dagen.
Voor mij geen feest, ik moest me naar de winkels wagen.
Het leek heel lastig, maar bleek een eitje.
Shoppen voor jou is een leuk karweitje.
Je zit vast al een tijdje naar je pakje te smachten.
Ook jij hoeft niet heel erg lang meer te wachen.
Nouja, in ieder geval tot je pakje er is.
Openmaken mag pas vlak voor Kerstmis.
Was getekend: jouw Secret SantaHOHOHO
De Sint heeft het land inmiddels al lang verlaten hoor!quote:Op donderdag 3 december 2009 06:22 schreef Santa_voor_ruinysA het volgende:
Lieve Asyniur
Ik wilde even laten weten,
ik ben je heus niet vergeten
Er ligt al een leuk pakketje voor je klaar,
ja ja echt waar
Als de Sint het land verlaat
beloof ik dat het pakket heel snel met de post mee gaat
Dus niet gaan zitten treuren
heus er staat wat te gebeuren
Liefs Santa
nou, in dat geval moet je de brievenbus maar eens in de gaten gaan houden...quote:Op maandag 7 december 2009 13:07 schreef Asyniur het volgende:
[..]
De Sint heeft het land inmiddels al lang verlaten hoor!![]()
ik ben helemaal niet nieuwsgierig, maar wil alleen graag alles weten...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |