Allejezus... daar is zo'n site toch voor...quote:Op woensdag 2 december 2009 23:59 schreef Quickie_Butt het volgende:
En het ergste is dat die gasten gewoon schaamteloos mij een bericht gaan zitten sturen of ik wel even met hun wil daten.... gast... wat denk je zelf????![]()
Precies. TS geeft het ook al in de TT 'uitsluitend kneuzen op relatiesites'. TS is gewoon een van die kneuzenquote:Op donderdag 3 december 2009 00:02 schreef Tuvai.net het volgende:
Je zult zelf anders wel een draak van een hoofd hebben, dat je je heil moet zoeken bij datingsites.
Ik voldoe natuurlijk aan 2 van de 3 eisenquote:Op donderdag 3 december 2009 00:04 schreef Jeej het volgende:
Dan ben je hier op het juiste adres. Alle mannen hier kunnen zo 150 kilo bankdrukken, verdienen minstens 2 ton per jaar en zien er uit als fotomodellen
Aan 2 maarquote:Op donderdag 3 december 2009 00:05 schreef McGilles het volgende:
[..]
Ik voldoe natuurlijk aan 2 van de 3 eisen
plaats eens foto's om je gelijk te bewijzen?quote:Op donderdag 3 december 2009 00:06 schreef Quickie_Butt het volgende:
Dudes... ok ik ben niet moeders mooiste maar ik ben echt geen draak of gedrocht.
Goddamned
Pics?quote:Op donderdag 3 december 2009 00:06 schreef Quickie_Butt het volgende:
Dudes... ok ik ben niet moeders mooiste maar ik ben echt geen draak of gedrocht.
Goddamned
* ScudRaket kijkt naar je avatar....quote:Op woensdag 2 december 2009 23:59 schreef Quickie_Butt het volgende:
Daarnaast doen ze ook vaak aan "fitnis"![]()
1 keer IMDB checkenquote:Shawshank Redemption schijnt dus echt de beste film ever te zijn want die is overal favoriet.
Slim om het dan vooral hier te posten.quote:Op donderdag 3 december 2009 00:09 schreef IceDustbin2 het volgende:
ga toch paiq'en
paiq.nl
tof datendoet t zelf ook al tijden.. en hoewel ik niet op zoek ben, is het wel hartstikke gezellig eigenlijk
en veeeeel minder trieste mensen
Ik geloof je op je woordquote:Op donderdag 3 december 2009 00:06 schreef Quickie_Butt het volgende:
Goddamned
Dat vind ik ook.... van dat hele innerlijk voel je weinig tijdens het neuken....quote:Op donderdag 3 december 2009 00:10 schreef prupke het volgende:
[..]
Ik geloof je op je woord
Maar met je OP laat je wel merken dat je het uiterlijk van een persoon belangrijker vind (als 1ste punt) dan het innerlijk.
Dat zegt wel iets over je karakter......
quote:Op donderdag 3 december 2009 00:08 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
plaats eens foto's om je gelijk te bewijzen?
quote:Op donderdag 3 december 2009 00:09 schreef yvonne het volgende:
Is Lamon niks voor jou?!
Ik heb opeens het gevoel dat jullie voor elkaar gemaakt zijn!
Zelfkennis +1quote:Op donderdag 3 december 2009 00:09 schreef Folmer het volgende:
[..]
Slim om het dan vooral hier te posten.
Been there done that....quote:Op donderdag 3 december 2009 00:09 schreef IceDustbin2 het volgende:
ga toch paiq'en
paiq.nl
tof datendoet t zelf ook al tijden.. en hoewel ik niet op zoek ben, is het wel hartstikke gezellig eigenlijk
en veeeeel minder trieste mensen
Ik zie een matchquote:
En je schrijft je wel op een site in?quote:Op woensdag 2 december 2009 23:59 schreef Quickie_Butt het volgende:
En het ergste is dat die gasten gewoon schaamteloos mij een bericht gaan zitten sturen of ik wel even met hun wil daten.... gast... wat denk je zelf????![]()
Neem nu een maandabonnement voor maar ¤19,95.quote:
Hoe mag jouw Bradd Pitt in de dop er dan wel uit zien?quote:Op donderdag 3 december 2009 00:11 schreef Quickie_Butt het volgende:
Ik zal wijs mijn bakkes houdenquote:Op donderdag 3 december 2009 00:11 schreef Quickie_Butt het volgende:
[..]
Dat vind ik ook.... van dat hele innerlijk voel je weinig tijdens het neuken....
Idd handenvol geld, daar begin ik niet aan.quote:Op donderdag 3 december 2009 00:14 schreef Editor1 het volgende:
[..]
Neem nu een maandabonnement voor maar ¤19,95.
Noem me scrooge, maar gristus wat een afzetterij zeg. Zoveel ben ik nog niet eens voor internet en telefonie kwijt.
[..]
Hoe mag jouw Bradd Pitt in de dop er dan wel uit zien?
En wat heb jij te bieden?quote:Op donderdag 3 december 2009 00:17 schreef Quickie_Butt het volgende:
[..]
Idd handenvol geld, daar begin ik niet aan.
En mijn Brad Pitt.... een echte man, sterke kaaklijn en kin, blauwe ogen, goddelijk lijf en een piemel van tenminste 19 cm.....
Ik zou ook zo'n mening krijgen als de leukste vrouwen je afwijst omdat je uit Limburg komtquote:Op donderdag 3 december 2009 00:27 schreef ganzenherder het volgende:
Dit is trouwens wel een vaker voorkomend verschijnsel tegenwoordig. Lopend slachtafval van het vrouwelijk geslacht dat zichzelf o zo geweldig vindt en alles en iedereen afkraakt van het andere geslacht, niets is goed genoeg voor mevrouw. Elke kleine imperfectie wordt uitgelicht.
De vraag is of je dat wiltquote:Op donderdag 3 december 2009 00:33 schreef Joran-Joran het volgende:
Als je nou een fotoboek(mét foto's) neemt, dan hossel je hier maybe nog wel
Op internet zekerquote:Op donderdag 3 december 2009 00:35 schreef Tuvai.net het volgende:
[..]
Alle Fok!ers zijn kei aantrekkelijk joh!
Als je die vent al veel te lelijk vind, dan ga je echt nooit iemand vinden.quote:Op donderdag 3 december 2009 00:15 schreef Quickie_Butt het volgende:
[..]
Nu nog een keer goed kijken MET bril op.... pulease
Een piemel van minstens 19 centimeter?quote:Op donderdag 3 december 2009 00:17 schreef Quickie_Butt het volgende:
[..]
En mijn Brad Pitt.... een echte man, sterke kaaklijn en kin, blauwe ogen, goddelijk lijf en een piemel van tenminste 19 cm.....
Caviaforumquote:Op donderdag 3 december 2009 00:38 schreef Joran-Joran het volgende:
http://www.nhdp.nl/caviaforum3/member.php?action=getinfo&u=138
TS is tevens cavialiefhebsterEn 28 lentes jong.
Kom op jongens, we vinden zo iemand!
Allebei aandachtshoeren, en de karaktermatch is ook belangrijk.quote:Op donderdag 3 december 2009 00:15 schreef Quickie_Butt het volgende:
[..]
Nu nog een keer goed kijken MET bril op.... pulease
=TSquote:Op donderdag 3 december 2009 00:41 schreef Kravist het volgende:
PaiqLeek me leuk om wel is rond te kijken, maar ben alleen nog maar lelijke en dikke 'vrouwen' tegen gekomen daar
True, true all truequote:Op donderdag 3 december 2009 00:38 schreef Joran-Joran het volgende:
Hoe kom je daar bijquote:Op donderdag 3 december 2009 00:38 schreef Joran-Joran het volgende:
Mijn cavia's mochten overdag altijd lekker vrij loslopenquote:Op donderdag 3 december 2009 00:41 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Caviaforum
"mijn cavia zat vandaag weer lekker zijn leven te verdoen in een klein kuthokje"
"hee wat leuk, de mijne ook"
Begin dan eens met uitleggen waarom ie een lul moet hebben van 19cm?quote:Op donderdag 3 december 2009 00:44 schreef Quickie_Butt het volgende:
[..]
Mijn cavia's mochten overdag altijd lekker vrij loslopen. En ze kregen elke dag een salade van verse andijvie, worteltjes en komkommer
.
Maar... wtf hebben we het nu over cavia'sdit ging over wanstaltige gedrochten op relatiesites
What's the fucking difference?quote:Op donderdag 3 december 2009 00:44 schreef Quickie_Butt het volgende:
Maar... wtf hebben we het nu over cavia'sdit ging over wanstaltige gedrochten
We maken een profielschets! Snap je! Dat is super belangrijk voor eventuele kandidaten.quote:Op donderdag 3 december 2009 00:44 schreef Quickie_Butt het volgende:
[..]
Mijn cavia's mochten overdag altijd lekker vrij loslopen. En ze kregen elke dag een salade van verse andijvie, worteltjes en komkommer
.
Maar... wtf hebben we het nu over cavia'sdit ging over wanstaltige gedrochten op relatiesites
quote:Hoi. Mijn naam is Quickie_Butt en ik heb een probleem. Ik heb geneukt met mijn beste vriend Ik ben verliefd op mijn beste vriend. We kunnen het al twee jaar geweldig met elkaar vinden en zoals alle M/F best friends doen hebben we natuurlijk ook geweldige seks gehad. Achteraf heeft hij hier best wel spijt van omdat ik een lelijke domme slet ben omdat ik nu nog verliefder op hem ben als dat ik was voordat we de keuken onveilig hadden gemaakt. Hij heeft al vanaf het begin van onze vriendschap gezegd dat hij nooit op me zou vallen omdat hij geen gevoelens voor me heeft en mij alleen maar ziet als vriendin. Laatst heb ik hem (voor de tweede keer) verteld dat ik botergeil van hem word superduper-puberverliefd op hem ben en dat overdonderde hem best wel. Het luchtte best op voor mij maar naderhand deed hij alsof ik niks had gezegd. Door deze uitputtende, eenzijdige verliefdheid ben ik het afgelopen jaar meerdere keren depressief geweest, maar iedere keer dat we weer seks hebben voel ik me weer veel beter. Maar hij is ook gewoon zo lief en mooi en mooilief en liefmooi. Dat lichaam móet gewoon mijn eigendom worden.
Hebben jullie tips voor me? Alle tips zijn welkom.
P.S. met alle tips bedoel ik eigenlijk alleen de tips die voordelig zijn voor mij en niet voor hem of anderen, want zo’n achterbakse teef ben ik wel.
Bleh , begin eerst maar eens met een foto van jezelf in je FOTOBOEK te plaatsen.quote:Op woensdag 2 december 2009 23:59 schreef Quickie_Butt het volgende:
Ja ik ben dus wanhopig en eenzaam en sta dus ingeschreven op diverse sites (ja meer dan 1 dus) (en ja ik ben kansloos en sneu, dan hebben we dat maar weer vast gehad).
Maar echt, alle mannen daar zijn gewoon lelijk! Sommige "saai" lelijk, andere "gewoon niet mijn smaak" lelijk en sommige echt "MY EYES!!lelijk".
Daarnaast doen ze ook vaak aan "fitnis"maken ze allemaal het hele jaar door wereldreizen (like wtf
) kijken ze naar voetbal en voetbalvrouwen en de Shawshank Redemption schijnt dus echt de beste film ever te zijn want die is overal favoriet.
Nu ben ik dus zo wanhopig geworden dat ik binnenkort ga flitsdaten (speeddaten dus). Mijn grootste angst is nu dus dat ik straks een stuk of 20 van die engerds IRL ga zien en er nog mee moet converseren ook!!!![]()
![]()
Klacht 1: Lelijke mannen op relatiesites
Klacht 2: Ik wil een vriendje
Jesus Christquote:Op donderdag 3 december 2009 00:46 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Begin dan eens met uitleggen waarom ie een lul moet hebben van 19cm?
Afgezien van dat dit meestal meer pijn doet dan een lul met iets gemiddeldere lengte.
Daarnaast is er geen enkele reden om te denken dat een 19cm penis meer genot geeft dan een 12cm penis.
val op vrouwen dus heb misschien niet bijzonder veel verstand van mannen, maar als je die gast echt lelijk vind dan heb je behoorlijk hoge eisen, en dus of zelf heel veel te bieden of zelfkennis ontbreekt volledig.quote:
Ja godverdomme je gelooft toch niet dat ik ga zoekenquote:Op donderdag 3 december 2009 00:46 schreef Quickie_Butt het volgende:
Kind, er zijn zat foto's van mij te vinden hier. Zo niet onder dit account dan wel onder mijn andere account(s)
quote:Op donderdag 3 december 2009 00:50 schreef Quickie_Butt het volgende:
[..]
Jesus Christ [ afbeelding ]! Gast! Echt.... neem niet alles serieus wat je leest! het is maar Fok okLet it go man, let it go!
Als ze hier toch al staan, link dan even. Ga dan niet zo achterlijk lopen zwaaien.quote:Op donderdag 3 december 2009 00:46 schreef Quickie_Butt het volgende:
Kind, er zijn zat foto's van mij te vinden hier. Zo niet onder dit account dan wel onder mijn andere account(s)
Allebeiquote:Op donderdag 3 december 2009 00:51 schreef tommyuitsesamstraat het volgende:
[..]
val op vrouwen dus heb misschien niet bijzonder veel verstand van mannen, maar als je die gast echt lelijk vind dan heb je behoorlijk hoge eisen, en dus of zelf heel veel te bieden of zelfkennis ontbreekt volledig.
toch wel apart dat iemand die zoveel te bieden heeft zichzelf moet slijten op datingsites.
quote:Op donderdag 3 december 2009 00:52 schreef Adames het volgende:
[..]
Als ze hier toch al staan, link dan even. Ga dan niet zo achterlijk lopen zwaaien.
Trouwens. Op die datingsites, heb je daar ook maar enige link met dit fok account? Je maakt jezelf nu een beetje belachelijk namelijk.quote:Op donderdag 3 december 2009 00:51 schreef Quickie_Butt het volgende:
[..]jongetje wat zit je nu zo dwars? Dat je een piemel hebt van 3 cm?
Ik denk dat ik opeens weet waarom ze kansloos is en geen vriend kan vindenquote:Op donderdag 3 december 2009 00:52 schreef Adames het volgende:
[..]
Als ze hier toch al staan, link dan even. Ga dan niet zo achterlijk lopen zwaaien.
Origineel antwoord.quote:
...ik open geen topic over lelijke mannen op relatiesitesquote:Op donderdag 3 december 2009 00:51 schreef Quickie_Butt het volgende:
[..]jongetje wat zit je nu zo dwars? Dat je een piemel hebt van 3 cm?
Dus ik sterf eenzaam en alleen?quote:Op donderdag 3 december 2009 00:54 schreef Adames het volgende:
[..]
Origineel antwoord.
Overigens, mannen zoeken vaak romantische, lieve vrouwen met humor. Heb een vermoeden dat ze alle 3 bij jou totaal ontbreken.
TS is stiekum een vent, óf hoe dan ook verknipt.quote:Op donderdag 3 december 2009 00:54 schreef Adames het volgende:
[..]
Origineel antwoord.
Overigens, mannen zoeken vaak romantische, lieve vrouwen met humor. Heb een vermoeden dat ze alle 3 bij jou totaal ontbreken.
Dat, of je gaat daten met Lamonquote:Op donderdag 3 december 2009 00:57 schreef Quickie_Butt het volgende:
[..]
Dus ik sterf eenzaam en alleen?
TS klinkt als een psycho en een dramaqueen, je beschikt over de nodige zelfkennis laat je zien, je vind jezelf een dikke lelijke slet en geloof je direct op je woord.quote:
Je kunt altijd nog lesbisch worden. Vrouwen maakt het niet uit hoe je eruit ziet. Die kijken naar je innerlijk.quote:Op donderdag 3 december 2009 00:57 schreef Quickie_Butt het volgende:
[..]
dAMN , je gebruikt de woorden "kind" en "jongetje" in je antwoorden ...quote:Op donderdag 3 december 2009 00:46 schreef Quickie_Butt het volgende:
Maar ik heb wel een uitkering van jouw belastingcenten! Muhahahahaquote:Op donderdag 3 december 2009 01:00 schreef tommyuitsesamstraat het volgende:
[..]
TS klinkt als een psycho en een dramaqueen, je beschikt over de nodige zelfkennis laat je zien, je vind jezelf een dikke lelijke slet en geloof je direct op je woord.
Paar keer per jaar depressief, echt een aanwinst voor de maatschappij zo te horen, je ouders zullen wel trots op je zijn.
Trots?quote:Op donderdag 3 december 2009 01:01 schreef Quickie_Butt het volgende:
[..]
Maar ik heb wel een uitkering van jouw belastingcenten! Muhahahaha
Kan mij die trots schelenquote:
quote:Op donderdag 3 december 2009 01:03 schreef CP69 het volgende:
[..]
Vind je t gek ?
TS is Lamon onder een ander naam![]()
![]()
![]()
Met die instelling zul je veel mannen voor je winnen. Echt, jij komt er wel 'meid'quote:Op donderdag 3 december 2009 01:03 schreef Quickie_Butt het volgende:
[..]
Kan mij die trots schelen. Feit is dat ik de hele dag heerlijk kan doen wat ik wil en jij moet werken daarvoor
Hahahah! Jij komt er wel, lekker de hele dag doen wat je wil.... in je flatquote:Op donderdag 3 december 2009 01:03 schreef Quickie_Butt het volgende:
[..]
Kan mij die trots schelen. Feit is dat ik de hele dag heerlijk kan doen wat ik wil en jij moet werken daarvoor
hoe ligt de verhouding cupmaat piemel maat dan precies? bedoel wat is een redelijk verhouding?quote:Op donderdag 3 december 2009 01:07 schreef Droomert het volgende:
TS heeft kleine borsten maar wil grote piemels.
Zo werkt het niet TS.
Je hebt je cavia's nogquote:Op donderdag 3 december 2009 00:57 schreef Quickie_Butt het volgende:
[..]
Er is geen verhouding in de liefde.quote:Op donderdag 3 december 2009 01:08 schreef tommyuitsesamstraat het volgende:
[..]
hoe ligt de verhouding cupmaat piemel maat dan precies? bedoel wat is een redelijk verhouding?
Dat jij denkt dat deze 'manfokkers' daar baat bij hebben.quote:Op donderdag 3 december 2009 01:10 schreef Quickie_Butt het volgende:
Toch leuk om te zien hoe al die lelijke, wanhopige manfokkers hier happen omdat ze zelf ook een account hebben op RP oid en daar constant worden afgewezen
Och ik heb een heerlijk leven, vind het niet erg om wat kleingeld bij te dragen aan het in leven houden van de genetisch inferieure medemens.quote:Op donderdag 3 december 2009 01:01 schreef Quickie_Butt het volgende:
[..]
Maar ik heb wel een uitkering van jouw belastingcenten! Muhahahaha
TS is dik/lelijk en kan er niet mee omgaan!quote:Op donderdag 3 december 2009 01:10 schreef Quickie_Butt het volgende:
Toch leuk om te zien hoe al die lelijke, wanhopige manfokkers hier happen omdat ze zelf ook een account hebben op RP oid en daar constant worden afgewezen
Heb je gedronken ofzo??? Ctrl - v ??? En dan???quote:Op donderdag 3 december 2009 01:12 schreef Droomert het volgende:
[..]
Dat jij denkt dat deze 'manfokkers' daar baat bij hebben.
Die ctrl-ven zich raak op elke mooie vrouw die ze zien en houden hun schouder op als ze worden afgewezen.
Om daarna alsnog verder te gaan met het ctrl-ven van verzoeken naar verschillende vrouwen.
Meid, je bent niet speciaal
Mooi gezegd, voor zo laat op de avondquote:Op donderdag 3 december 2009 01:09 schreef Droomert het volgende:
[..]
Er is geen verhouding in de liefde.
Maar als je groot wil, moet je zelf ook groot hebben, anders is het hypocriet om anderen uit te sluiten.
Liefquote:Op donderdag 3 december 2009 01:12 schreef tommyuitsesamstraat het volgende:
[..]
Och ik heb een heerlijk leven, vind het niet erg om wat kleingeld bij te dragen aan het in leven houden van de genetisch inferieure medemens.
En dan naar de volgende vrouw het zelfde te Ctrl-ven.quote:Op donderdag 3 december 2009 01:14 schreef Quickie_Butt het volgende:
[..]
Heb je gedronken ofzo??? Ctrl - v ??? En dan???
Dik en lelijk? Of dik of lelijk?quote:Op donderdag 3 december 2009 01:13 schreef Kravist het volgende:
[..]
TS is dik/lelijk en kan er niet mee omgaan!
ooowwwquote:Op donderdag 3 december 2009 01:15 schreef Droomert het volgende:
[..]
En dan naar de volgende vrouw het zelfde te Ctrl-ven.
Een verzoeking om te daten bedoel ik dan.
Ik heb RP niet nodig want ik heb een sociaal levenquote:Op donderdag 3 december 2009 01:10 schreef Quickie_Butt het volgende:
Daarom heb je ook nog niemand.quote:Op donderdag 3 december 2009 01:15 schreef Quickie_Butt het volgende:
[..]
ooowww![]()
snap er nog niks van
het een sluit het ander vaak niet uit bij depressieve sletten dus denk in dit geval dat beiden een veilige keuze is.quote:Op donderdag 3 december 2009 01:15 schreef Quickie_Butt het volgende:
[..]
Dik en lelijk? Of dik of lelijk?
Dat dus.quote:Op donderdag 3 december 2009 01:19 schreef tommyuitsesamstraat het volgende:
[..]
het een sluit het ander vaak niet uit bij depressieve sletten dus denk in dit geval dat beiden een veilige keuze is.
Jezus QB, PM me dan gewoon...quote:Op donderdag 3 december 2009 00:17 schreef Quickie_Butt het volgende:
en je wilde suggereren dat TS in plaats van die gewenste 19cm ook best een cavia kan inbrengen?quote:
quote:Op donderdag 3 december 2009 01:52 schreef editoor het volgende:
Het enige wat nog ontbreekt aan dit topic is een pic
dood door inbrenging?quote:Op donderdag 3 december 2009 01:57 schreef Quickie_Butt het volgende:
Die cavia's zijn al jaren dood. En kunnen we for fuck sake het nu niet meer op cavia's hebben?
![]()
Open anders een caviatopic in F&F
quote:Op donderdag 3 december 2009 01:10 schreef Quickie_Butt het volgende:
[centraal] cavia's met foto's deel 24quote:Op donderdag 3 december 2009 01:57 schreef Quickie_Butt het volgende:
Die cavia's zijn al jaren dood. En kunnen we for fuck sake het nu niet meer op cavia's hebben?
![]()
Open anders een caviatopic in F&F
quote:Tussen Deventer en Rijssen rijden geen treinen door een aanrijding met een persoon.
Het was wraak! Door een afgewezen treinmachinist!quote:Op donderdag 3 december 2009 09:17 schreef Kravist het volgende:
Hoe is het met TS, las zojuist dit op de NS site:
[..]
quote:Phulease, ga jezelf butfucken met je eigen trein, klootjesvolk
Daar ben ik toendertijd toegelaten, had een korte abo genomen omdat ik toch wel nieuwsgierig was maar zo interessant is het niet daarquote:
Inderdaad zeg, lijkt me echt een baggerfilm.quote:
Dank je welquote:
Als je nou eens begint je date's niet op het laatste moment af te zeggen. Dan ben je al een heel stuk verder.quote:Op woensdag 2 december 2009 23:59 schreef Quickie_Butt het volgende:
Ja ik ben dus wanhopig en eenzaam en sta dus ingeschreven op diverse sites (ja meer dan 1 dus) (en ja ik ben kansloos en sneu, dan hebben we dat maar weer vast gehad).
Maar echt, alle mannen daar zijn gewoon lelijk! Sommige "saai" lelijk, andere "gewoon niet mijn smaak" lelijk en sommige echt "MY EYES!!lelijk".
Daarnaast doen ze ook vaak aan "fitnis"maken ze allemaal het hele jaar door wereldreizen (like wtf
) kijken ze naar voetbal en voetbalvrouwen en de Shawshank Redemption schijnt dus echt de beste film ever te zijn want die is overal favoriet.
Nu ben ik dus zo wanhopig geworden dat ik binnenkort ga flitsdaten (speeddaten dus). Mijn grootste angst is nu dus dat ik straks een stuk of 20 van die engerds IRL ga zien en er nog mee moet converseren ook!!!![]()
![]()
Klacht 1: Lelijke mannen op relatiesites
Klacht 2: Ik wil een vriendje
Niet door mij hoor.quote:Op donderdag 3 december 2009 22:37 schreef RodeNek het volgende:
Ts wordt wel redelijk hard afgetuigd hier.
mocht ze willenquote:Op donderdag 3 december 2009 22:37 schreef RodeNek het volgende:
Ts wordt wel redelijk hard afgetuigd hier.
De enige juiste reactiequote:Op donderdag 3 december 2009 00:36 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Als je die vent al veel te lelijk vind, dan ga je echt nooit iemand vinden.
Arrogant omhoog gevallen sletje.
Misschien moet je eerst eens iets aan je karakter doen. Dat scheelt een hoop.
Want mannen doen wel oppervlakkig, maar uiteindelijk is karakter wat telt
Ja,... uh wat dacht jij dan hoe dat ging?quote:Op donderdag 3 december 2009 00:37 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Een piemel van minstens 19 centimeter?
Ga je het meetlint erbij halen voordat ie erin mag ofzo
pm maar.quote:Op donderdag 3 december 2009 23:42 schreef Zhe-AnGeL het volgende:
Ik wacht dus nog steeds op die prins met zijn 19 cm!
Maja...tis zo ook wel gezellig enzo
fokken..je weetzzzz
Ongestelde-neuk-seks / Mannen-neuk-seks?quote:Op vrijdag 4 december 2009 05:48 schreef stbabylon het volgende:
[..]
pm maar.
ik doe overigens alleen aan ONS/MNS
Denk niet dat dat je probleem is. Waarschijnlijk ben je zelf ook lelijk als de nacht anders had je nu wel een vriendje gehadquote:Op woensdag 2 december 2009 23:59 schreef Quickie_Butt het volgende:
Ik moet niet meer midden in de nacht achter de pc gaan..quote:Op vrijdag 4 december 2009 06:16 schreef swollywood het volgende:
[..]
Ongestelde-neuk-seks / Mannen-neuk-seks?
Stilquote:Op donderdag 3 december 2009 22:05 schreef exile79 het volgende:
[..]
Als je nou eens begint je date's niet op het laatste moment af te zeggen. Dan ben je al een heel stuk verder.
Als het karma is zal het wel een serieverkrachter zijnquote:Op vrijdag 4 december 2009 17:08 schreef Quickie_Butt het volgende:
Zo of het karma is weet ik niet, maar stom toevallig heb ik een bijzonder leuke vent gevonden op Knuz.nl (ja lach maar). Hij is mooi, lekker, lief en leuk. En we mailen nu. Dus stil....
Sorry je bent ook lelijkquote:Op vrijdag 4 december 2009 17:12 schreef FunkyHomosapien het volgende:
ik zou je wel doen, als dat je vrolijk maakt.
jammer.quote:
ik zou je wel (weg)geven!quote:
quote:Op vrijdag 4 december 2009 17:12 schreef FunkyHomosapien het volgende:
ik zou je wel doen, als dat je vrolijk maakt.
Ik val niet op negers.quote:Op vrijdag 4 december 2009 17:19 schreef damsco het volgende:
Waarom importeer je niet een buitenlander TS. Kan je zelf eentje uitkiezen.
genoeg polen.quote:
Of deze: http://www.lillekemeense.com/quote:
quote:elena
Ik wil:
Ok wel us unne keer neuken
Op zoek naor:
Iemaand die lief is
Men hobbies:
turne
Meer:
khou van trios
niks mis met mijn uiterlijk. ik weet hoe ik in de markt lig, en dat is prima. krijg ineens emmimich flashbacksquote:Op vrijdag 4 december 2009 20:06 schreef Shivo het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zou zulke dingen niet te hard van de daken schreeuwen, knapperd.
Ok nu ben ik het zatquote:
Beter lees je het boek. NOG mooierquote:Op zaterdag 5 december 2009 00:38 schreef Quickie_Butt het volgende:
[..]
Ok nu ben ik het zat. Dit weekend ga ik die rotfilm bekijken! Nu moet ik weten ook wat er zo bijzonder aan is
quote:Op vrijdag 4 december 2009 20:57 schreef Bowlingbal het volgende:
[..]
Of deze: http://www.lillekemeense.com/
[..]
quote:Arjan
Ik wil:
Ok wel us unne keer neuken
Op zoek naor:
Iemaand die me nie uitlaacht
Men hobbies:
Vretuh en zuipe
Meer:
bietsie oan de zwoare kand.
Afgelopen 15 jaar onder een steen gelegen ofzo?quote:Op zaterdag 5 december 2009 00:38 schreef Quickie_Butt het volgende:
[..]
Ok nu ben ik het zat. Dit weekend ga ik die rotfilm bekijken! Nu moet ik weten ook wat er zo bijzonder aan is
Echt niet! Princess Mononoke is veeeeeeel beter! (anime van studio Ghibli: http://en.wikipedia.org/wiki/Princess_Mononoke )quote:Op donderdag 3 december 2009 00:01 schreef Crutch het volgende:
The Shawshank Redemption is idd de beste film ever.
Verder, terechte klacht.
Wat een heerlijke sitequote:Op vrijdag 4 december 2009 20:57 schreef Bowlingbal het volgende:
[..]
[..]
Inderdaad. Je wijn staat hier nog steeds, die mag je alsnog wel op komen drinken hoor.quote:
quote:Op zondag 6 december 2009 21:20 schreef exile79 het volgende:
[..]
Inderdaad. Je wijn staat hier nog steeds, die mag je alsnog wel op komen drinken hoor.
Nou ik heb hem gezien hoor....quote:Op zaterdag 5 december 2009 02:27 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Beter lees je het boek. NOG mooier
Zal wel lekker zuur zijn inmiddelsquote:Op zondag 6 december 2009 21:20 schreef exile79 het volgende:
[..]
Inderdaad. Je wijn staat hier nog steeds, die mag je alsnog wel op komen drinken hoor.
quote:Op vrijdag 4 december 2009 20:57 schreef Bowlingbal het volgende:
[..]
[..]
Sjarrelquote:Sjarrel Darwing
Ik wil:
Un goei gesprek
Op zoek naor:
Iemaand die lief is
Men hobbies:
evolutieleer
Meer:
quote:Op zondag 6 december 2009 23:34 schreef Leonidas82 het volgende:
sowieso, je alleen al aanmelden op een relatiesite
ja en neequote:Op zondag 6 december 2009 23:38 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
ik dacht dat je getrouwd en lelijk was
Ten eerste. The Shawshank redemption IS de beste film ooit. Ten tweede. Als je zelf zo'n lekker wijf was hoefde je je niet overal in te schrijven. Kijk naar jezelf en wees blij dat er mannen oprechte interesse in je tonen. Zie je er net zo uit als je mailadres?quote:Op woensdag 2 december 2009 23:59 schreef Quickie_Butt het volgende:
Ja ik ben dus wanhopig en de Shawshank Redemption schijnt dus echt de beste film ever te zijn
Gastquote:Op zondag 6 december 2009 23:42 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ten eerste. The Shawshank redemption IS de beste film ooit. Ten tweede. Als je zelf zo'n lekker wijf was hoefde je je niet overal in te schrijven. Kijk naar jezelf en wees blij dat er mannen oprechte interesse in je tonen. Zie je er net zo uit als je mailadres?
Wijffie, rustig maar, hold your horses... De videotheek is nog open, sex and the city is nog te huur voor je.quote:Op zondag 6 december 2009 23:45 schreef Quickie_Butt het volgende:
Gast4 real
. Beste film ooi
. Ten eerste zaten er de nodige foutjes en slordigheden in. Het was allemaal triest voorspelbaar en de personages werden nauwelijks uitgediept. Basicallly komt het er op neer dat er constant een neger aan het ouwehoeren is en een kerel die de contactgestoorde fokker uithangt... nou... poeh poeh wat een niveautje.
Bij het feit dat ze je mailtjes met oneerbare voorstellen stuurden? Wees eerlijk, je zit nu in een fase van je leven waarin je even niets beters kunt verwachten dan lol hebben van strippen in clubs en naakt in fonteinen dansen. Daar scoor je mee op dit moment in je leven. De rest van je leven zal je het met een kalende, ouwe eightball moeten doen die heel hard om zijn eigen grappen lacht, voortijdig Parkinson krijgt en die je op je 40e al mag helpen met het dichtritsen van zijn gulp.quote:En WAAR tonen mannen oprecht interesse in mij? WAAR DAN?
en dan heb je het over contactgestoorde fokkersquote:Op zondag 6 december 2009 23:38 schreef Quickie_Butt het volgende:
Deze is trouwens de beste tot nu toe
*stuk ga ik
Dat moet ik beamen, je ziet er goed uit.quote:Op donderdag 3 december 2009 00:06 schreef Quickie_Butt het volgende:
Goddamned
quote:Op maandag 7 december 2009 00:04 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
ik vond haar altijd overkomen als een ordinair scheldend tokkie dus dat je last heb met het vinden van een partner vind ik dan niet heel vreemd
dat komende van de eeuwige maagdquote:Op maandag 7 december 2009 00:02 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dat moet ik beamen, je ziet er goed uit.
Omdat elk voordeel ze nadeel heb is er iets wat mij van jou zou weerhouden:
ik vind je altijd overkomen als een gigantisch kreng.![]()
Niet om te flamen, maar dat meen ik echt. De keren dat ik je gezien heb had ik gelijk zoiets van:Het ziet er leuk uit maar ik geloof niet dat ze bekend is met het woorde liefde.
quote:Op maandag 7 december 2009 00:02 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dat moet ik beamen, je ziet er goed uit.
Omdat elk voordeel ze nadeel heb is er iets wat mij van jou zou weerhouden:
ik vind je altijd overkomen als een gigantisch kreng.![]()
Niet om te flamen, maar dat meen ik echt. De keren dat ik je gezien heb had ik gelijk zoiets van:Het ziet er leuk uit maar ik geloof niet dat ze bekend is met het woorde liefde.
Gast! Ik heb je nog nooit gezien IRL!quote:Op maandag 7 december 2009 00:04 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
ik vond haar altijd overkomen als een ordinair scheldend tokkie dus dat je last heb met het vinden van een partner vind ik dan niet heel vreemd
Die piemel weet ik niet, maar je had het over kaaklijn.quote:Op donderdag 3 december 2009 00:17 schreef Quickie_Butt het volgende:
[..]
Ik had ijdele hoopquote:Op maandag 7 december 2009 00:07 schreef PeZu het volgende:
gvd TS je weet toch dat zo'n topic back fired als de hel_!
[..]
dat komende van de eeuwige maagd![]()
![]()
och armequote:
En dus? Dan mag ik dat niet zeggen.quote:
Ja sorry, ik kan het niet mooier maken dan het is. Ik heb je nu twee keer ontmoet en alletwee de keren dacht ik:"Stel dat ik met haar in een huis zou moeten, al is het een weekend dan is het verstandig om alle servies en bestek te vervangen door de wegwerpvariant. Want één van ons gaat het dan gebruiken."quote:
quote:Op maandag 7 december 2009 00:13 schreef RealZeus het volgende:
[..]
En dus? Dan mag ik dat niet zeggen.
Ik heb haar in het echt gezien dus dan heb ik meer recht van spreken dan jullie.
Lul niet tioch niet zo dom. Iemand op uitstraling beoordelen kan alleen als je neukt? Je moet eerst de olie peilen voor je kunt oordelen?quote:Op maandag 7 december 2009 00:16 schreef PeZu het volgende:
[..]
een eeuwige maagd die praat over de al dan niet liefdevolle uitstraling van een vrouw, is nu niet echt waardevolle toevoeging_!
daar ging het laatste hoopje zelfvertrouwenquote:Op maandag 7 december 2009 00:15 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ja sorry, ik kan het niet mooier maken dan het is. Ik heb je nu twee keer ontmoet en alletwee de keren dacht ik:"Stel dat ik met haar in een huis zou moeten, al is het een weekend dan is het verstandig om alle servies en bestek te vervangen door de wegwerpvariant. Want één van ons gaat het dan gebruiken."
Ik weet niet wat het is. Iets in je houding en je uitstraling.
lukt je goed dat beoordelen, wat heeft het je gebracht dusverre behalve een sexloos levenquote:Op maandag 7 december 2009 00:17 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Lul niet tioch niet zo dom. Iemand op uitstraling beoordelen kan alleen als je neukt? Je moet eerst de olie peilen voor je kunt oordelen?
Ze moeten TS is afslachten!quote:Op maandag 7 december 2009 00:18 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Omdat het kan
En omdat TS de mods afslacht als ze het dichtgooien.
isquote:Op maandag 7 december 2009 00:21 schreef Kravist het volgende:
[..]
Ze moeten TS is afslachten!
nee hoor grapje ts, hihi
TS heeft meerdere opties!quote:Op maandag 7 december 2009 09:44 schreef Kaneel het volgende:
Nou, TS, waar woon je? Ik geef je wel een kans.
Haal ik toch gewoon nieuwe?quote:Op zondag 6 december 2009 23:18 schreef Quickie_Butt het volgende:
[..]
Zal wel lekker zuur zijn inmiddels
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |